X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
סינוואר. אמיץ ואכזר [צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90]
יומן מלחמה, היום ה-102
בזכות המבוכה ובגנות הטיח צה"ל קיצץ את זנב הנחש של החמאס. ריטש את גחונו. אבל לא רוצץ עדיין (או בכלל) את ראשו זו מהות המבוכה
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

84 שנים אחרי שמנהיג תנועת העבודה ברל כצנלסון נשא נאום חשוב ומשעמם וארוך על עליית הנוער נותרה ממנו שורה ערכית אחת היצוקה בלשון העברית: "בזכות המבוכה ובגנות הטייח". בזאת הריני מגייס אותה להבהרת מצב המלחמה כפי שנקלעה אליה בשלב הנוכחי עקב שורת כשלונות והיסוסים בהתנהלות הממשלה.
צה"ל יצא למלחמת חרבות ברזל בגרעון תהומי עקב מחדל ה-7 באוקטובר. אין צורך בחקירת הקרקס שיוזם מבקר המדינה מתניהו אנגלמן - עוד שופר במחנה של בנימין נתניהו - כדי לדעת כי ראש הממשלה הוא האחראי הראשון לתבוסה בגלל סירובו לנהל משא-ומתן עם הפלשתינים, והצבא שותף בולט.
אך משיצא מן ההלם ניהל צה"ל לחימה נבונה, שנפגמה מדי פעם מהיסוסי הממשלה ומהעדר הגדרה בהירה של מטרות המערכה, ובעיקר מסירובו של נתניהו להתייחס ליום שאחריה. בכך הפחית מממדי הניצחון על חמאס.
ההצלחה הישראלית מתעצמת בעיני מי שיודע מה היה במשך שנים החשש מאומדן שיעור הנפגעים אם יישלח צה"ל לפעילות יבשתית. אומנם כל לוחמת וחייל שנהרגו במלחמה הם עולם ומלואו, וכל פטריוט דואב את כאב מותם, אבל מבחינה אריתמטית ברור וידוע שההישג מרשים. פחות נפגעים באורח משמעותי מכפי שחששו הממשלות עד כה.
צה"ל קיצץ את זנב הנחש של החמאס. ריטש את גחונו. אבל לא רוצץ עדיין (או בכלל) את ראשו. זו מהות המבוכה, ורק העתיד הקרוב יבהיר אם נתניהו שינה את טעמו ואימץ באיחור את תביעת משפחות החטופים, ואם הפך את שחרורם לראש התורן של המערכה בהורידו למחצית התורן את ההתחייבות למוטט את שלטון החמאס.
אישיות ביטחונית בולטת (קצין בכיר בדימוס שאיני מפרסם את שמו כי טרם ביקשתי את רשותו) אמר לי שלשום כי ישראל לא עמדה על משמעות העברת מקל הפיקוד הטרוריסטי מאיסמעיל הנייה הפחדן והנהנתן ליחיא סנוואר האמיץ והאכזר, וגם זה חיזק את הקונספציה השגויה של ביבי והכסף הקטרי.
בצומת זה נכנס לתמונת מצב הטיח. ירון אברהם ודנה ויס תופפו הלילה בדברי בכיר בבית הלבן כי ישראל קרובה לעסקת החזרת החטופות והחטופים, וביבי מקווה לחגיגה פוליטית רחבה, וכל אחד מבין כי הוא קרוב להסכים בשתיקה שחמאס בהנהגת סנוואר ומוחמד דף ובני דמותם וצלמם עתידים להוסיף ולנהל את רצועת עזה.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  17/01/2024   |   עודכן:  17/01/2024
+"צרעה" התהפכה סמוך לחוף אשקלון: לוחמים נפלו לים ובלעו דלק
01:09 18/01/24  |  עידן יוסף

כלי שיט מסוג "צרעה" התהפך אמש (ד') בלב ים, סמוך לחוף אשקלון. לוחמים ולוחמות נפלו מהסיפון ובלעו דלק לא מזוהה שהיה מהול במי הים, ופונו בדחיפות לבית החולים ברזילי. מפקד בסיס אשדוד הנחה על תחקיר מידי לבירור נסיבות האירוע (וואלה).

צרעה [צילום: פלאש 90]
+כך אותרו והושמדו המשגרים מהם נורו הרקטות לנתיבות
01:01 18/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אחרי המטח אתמול לנתיבות: צה"ל עצר בסמוך למרחב אל בורייג' 7 מחבלים חמושים שהשתתפו בירי, והשמיד את משגרי הרקטות

פעילות צוות הקרב במרחב [צילום: דובר צה''ל]
+חמאס: תפסנו מזל"ט של יחידת רוכב שמיים
00:25 18/01/24  |  עידן יוסף

חמאס פרסם סרטון שבו נראה מטוס זעיר ללא טייס מסוג Skylark 1 LE 10 שנטען כי נתפס כשלל במלחמה בעזה. מזל"טים מסוג זה מופעלים על-ידי יחידת רוכב שמיים - יחידה מובחרת בצה"ל המשתייכת לחיל התותחנים. בסרטון נראה מחבל מרכיב את המזל"ט.

+דיווחים בח'אן יונס: צה"ל מוציא גופות מבית הקברות
23:45 17/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הפלשתינים טוענים כי הצבא לוקח מבני-נעים גופות של פלשתינים החשודות כגופות של חטופים על-מנת לברר בישראל את זהותן  ▪  בעבר העביר צה"ל גופות מבי"ח שיפא לבדיקה בארץ

קבר פתוח
+הנגיד: הסלמה בצפון תשפיע על הריבית
23:29 17/01/24  |  עידן יוסף

בראיון לבלומברג בכנס הכלכלי בדאבוס, נגיד בנק ישראל הדגיש בהתייחסו לאפשרות של מלחמה בלבנון כי אם תהיה התפתחות במלחמה, הבנק יצטרך להתאים מחדש את המצב ולדאוג יותר ליציבות. אמיר ירון לא מאמין שהריבית תחזור לאפס: "תהיה ריבית ריאלית גבוהה יותר וגם ריבית נומינלית גבוהה יותר" (גלובס).

+שתי תושבות מיישוב בדואי חשודות בהשחתת דגלי הלאום בבית ספר ישראלי ובתמיכה באויב
22:25 17/01/24  |  עידן יוסף

המשטרה החלה (ד') לחקור דיווח על אירוע שהתרחש בבית ספר ביישוב מיתר. על גבי לוח באחת הכיתות נכתבו כתובות אהדה ושבח לאויב בערבית ובהן "תשוחרר פלשתין" ו"אדוננו מוחמד".
במסגרת חקירה, עלה כי בסוף חודש דצמבר נמצאו באחת הכיתות בבית הספר דגלי הלאום, כשהם מושחתים וקרועים וכן כתובות אהדה ושבח על גבי דפים, כשבין היתר נכתב בהם "שחרור עזה", "פלשתין החופשית".
עם קבלת הדיווח פעלו חוקרי התחנה לאיסוף ראיות וממצאים, גבו עדויות והצליחו להתחקות אחר שתי חשודות, תושבות הישוב חורה, בחשד למעורבותם במעשים. החשודות, בנות 19 ו-21, נעצרו הערב לחקירה בתחנת העיירות של מרחב הנגב.

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+הגרי: "לא קיימת ברשותנו תמונה מלאה של החטופים"
22:17 17/01/24  |  עידן יוסף

דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי: "לא קיימת ברשותנו תמונה מלאה של החטופים, עושים מאמץ להשלמה באמצעים מודיעיניים. המאמץ להשבתם הוא בעדיפות עליונה והדבר מתבטא במאמצים שלא את כולם אנחנו מפרטים".
עוד אמר כי "הרחבנו את ההתקפה לאזורים נוספים בח'אן יונס. מתחת לאדמת ח'אן יונס מתבצעות פעולות לאיתור והשמדת מנהרות. מדובר בשיטות לחימה חדשות, שלא היו מוכרות קודם". על הוצאת אוגדה 36 מהרצועה: "עניין מבצעי לצורך רענון, אימון והפקת לקחים".
לדבריו, ״בעזה פועלות כעת 3 אוגדות - אחת בצפון הרצועה, שנייה מחזיקה במסדרון שמפריד בין צפון עזה לדרומה, ואוגדה שלישית פועלת בדרום הרצועה״.

+המופתי לשעבר של ירושלים עכרמה סברי יועמד לדין בשני סעיפי הסתה לטרור
21:40 17/01/24  |  עידן יוסף

היועצת המשפטית לממשלה אישרה יחד עם פרקליט המדינה להעמיד לדין את המופתי לשעבר של ירושלים עכרימה סברי, בשני סעיפי הסתה לטרור. לאורך השנים סברי זכה סברי לחסינות דה פקטו למרות הסתה חמורה לטרור (כאן חדשות).

שייח עכרמה סברי
+דיווח: אירן תקפה שוב בפקיסטן; בכיר משמרות המהפכה נהרג ליד הגבול
21:33 17/01/24  |  עידן יוסף

דיווח על תקיפה נוספת של אירן בפקיסטן בשעה האחרונה. פקיסטן הודיעה על סגירת מעברי הגבול עם אירן עד להודעה חדשה.
מוקדם יותר, הודיעו משמרות המהפכה כי אחד מאנשיהם נורה למוות במחוז סיסתאן ובלוצ'סתאן באירן. ההרוג סגן אלוף חוסיין עלי ג'וואדנפר הוא בכיר במשמרות המהפכה. האירוע התרחש סמוך לגבול עם פקיסטן ולאזור אותו תקפה אירן אתמול בטילים בליסטיים. ייתכן שמדובר בחיסול.
דיווחים על כך שאירן העלתה כוננות באזור הגבול בין המדינות מחשש לתגובה צבאית פקיסטנית. גורמים אירנים המזוהים עם המשטר מעריכים שהסיכוי שפקיסטן תגיב צבאית נגד אירן - גבוה.

סגן אלוף חוסיין עלי ג'וואדנפר
+תקיפת "הספינות הישראליות" בתחילת החודש מיוחסת למשמרות המהפכה
21:20 17/01/24  |  עידן יוסף

משמרות המהפכה של אירן עומדות מאחורי התקיפה של שתי ספינות ישראליות באוקיינוס ההודי בתחילת ינואר (רשת אל-מיאדין).

+צה"ל תקף חוליית מרגמות בדיר אל בלח
21:13 17/01/24  |  עידן יוסף

כלי טיס של חיל-האוויר בשיתוף מרכז האש של אוגדת עזה חיסל מחבלים שניסו לירות פצצות מרגמה לעבר כוחותינו בדיר אל בלח. המחבלים שהו במרחב ממנו בוצע ירי רקטי במהלך השבוע האחרון.
ברפיח, מטוס קרב של חיל-האוויר תקף עמדת שיגור ממנה זוהה ירי שכוון לשטח מדינת ישראל היום בשעות הבוקר.

+הסתיים הבידוק הביטחוני למשאיות התרופות
20:01 17/01/24  |  עידן יוסף

חמש המשאיות שנושאות תרופות סיימו את הבידוק הביטחוני בכרם שלום, ומשם עשו את דרכן למצרים - ומשם יכנסו לרצועת עזה דרך מעבר רפיח.

[צילום: משרד החוץ הקטרי]
+הרמטכ"ל: "הסבירות למלחמה בצפון גבוהה מבעבר"
20:00 17/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

רא"ל הרצי הלוי מזהיר מפני מלחמה צפויה בצפון בחודשים הקרובים, ואמר כי המטרה של ישראל היא חזרה בטוחה של התושבים ליישובי הצפון, ככל הנראה באמצעות לחץ מתמשך או מלחמה  ▪  בתרג"ד בצפון אמר שלישראל יש יתרונות והיא תצטיין למרות האתגרים, אבל הודה שדרך ארוכה לפניה

הלוי עם הלוחמים [צילום: דובר צה''ל]
הלוי עם הלוחמים [צילום: דובר צה''ל]
+עשו עלי סיבוב
19:57 17/01/24  |  חיים באר   |   לרשימה המלאה

החשבון שצריך להתקיים עם מהלכיה הפוליטיים המאכזבים של הציונות הדתית חייב להידחות לימים פחות כואבים. דבריי נערכו ושובשו והותאמו לצרכי ההתנגחות. מיצר וכואב ודואב וגם לא ישן בלילות על הכאב והצער והיגון שהוספתי על יגונם של ההורים השכולים בני הציונות הדתית שבניהם נפלו בחזית

חייל דתי בנגמ"ש [צילום: יעקב נעמי/פלאש 90]
+התרעה הופעלה בעקבות חדירת כלי טיס עויין בגליל העליון
18:43 17/01/24  |  עידן יוסף

התרעות הופעלו במירון וביישובים שונים בגליל העליון מחשש לחדירת כלי טיס עויין מלבנון. תושבים דיווחו על הדי פיצוצים ומצה"ל נמסר כי האירוע הסתיים. ככל הנראה שב כלי הטיס על עקבותיו ללבנון.

+הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל
18:10 17/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בקרב בדרום הרצועה נפל סמ״ר אוריה איימלק גושן ונפצעו קצין ולוחם  ▪  בתאונת דרכים במרכז הארץ נהרג רס״ר (מיל׳) אנואר סרחאן ונפצע לוחם במילואים  ▪  מתחילת התמרון הקרקעי נפלו 195 חללי צה"ל, ונפצעו יותר מ-1,150

סמ"ר אוריה איימלק גושן
רס״ר (מיל׳) אנואר סרחאן
+החות'ים תכננו לפגוע בבסיסי צבא ארה"ב בחצי האי ערב
18:01 17/01/24  |  עידן יוסף

גורם בפנטגון מסר לסקיי ניוז בערבית: החות'ים הכינו תוכנית לפגוע בבסיסי צבא ארה"ב בחצי האי ערב.
ממשל ביידן מגדיר מחדש רשמית את החות'ים 'ארגון טרור'. אחת הפעולות הבינלאומיות הראשונות של הממשל הייתה להוציא את החות'ים מהרשימה.
דובר החות'ים אמר לרויטרס: התקיפות של ארה"ב לא משפיעות עלינו, נמשיך לתקוף ספינות שעושות דרכן לישראל.

+כ-20 רקטות שוגרו לעבר הגליל
16:50 17/01/24  |  עידן יוסף

כ-20 שיגורים יצאו מכיוון לבנון לעבר אזור ראש הנקרה ושלומי, לא ידוע על נפגעים או נזק. במטולה זוהו שתי נפילות, אחת בשטח לא מאוכלס ונפילה נוספת גרמה נזק לתשתיות. צה"ל מגיב באש.

+נתניהו הנחה את צה"ל לבדוק את משאיות התרופות
16:34 17/01/24  |  עידן יוסף

לאחר הסערה וחילופי ההאשמות בעניין, ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את צה"ל לבדוק את משאיות התרופות שנכנסות לרצועה (ynet).

+צה"ל: לא ניתן לקבוע ממה נהרגו החטופים שגופותיהם חולצו מהרצועה
16:11 17/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מהדוח הפתולוגי שהוצג למשפחות עולה כי לא ניתן לקבוע את סיבת מותם של החטופים ניק בייזר, רון שרמן ואליה טולדנו  ▪  לא נמצאו על גופותיהם סימני חבלה או ירי, כך שלא נהרגו כתוצאה מפגיעה ישירה במהלך תקיפת צה"ל את המתחם התת-קרקעי שבו הוחזקו

ניק בייזר, רון שרמן, אליהו טולדנו במהלך השבי [צילום: חמאס]
+חשש לחדירת כלי טיס עוין: מרכז אזורי מבואות חרמון, רמות נפתלי
15:59 17/01/24  |  מירב ארד

חשש לךחדירת כלי טיס עוין באזור ישובי בצפון: דישון, יפתח, מלכיה, מרכז אזורי מבואות חרמון, רמות נפתלי.

+סדק משמעותי ראשון בתמיכת הסנאט בישראל
15:54 17/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

11 סנאטורים תמכו בהצעתו של סנדרס להטיל תנאים על המשך הסיוע לישראל  ▪  72 סנאטורים אומנם התנגדו וההצעה הוסרה מעל סדר היום, אך תמכו בה חמישית מבין חברי הסיעה הדמוקרטית

סנדרס. דרש דוח של משרד החוץ [צילום: פול סקניה, AP]
+ראש תחום נפגעים בצה"ל: מתחילת הלחימה נלקחו 73 שאיבות זרע מחיילים
15:06 17/01/24  |  מירב ארד

סא"ל נטלי ברדה, ראש תחום נפגעים בצה"ל, דיווחה בדיון בוועדת הבריאות: בשבוע האחרון בוצעו עוד 3 שאיבות זרע מחללים, ובסה"כ 73 שאיבות זרע מחיילים מתחילת הלוחמה.

+התרופות לחטופים - ללא בידוק; לשכת רה"מ: "רה"מ לא עסק בסידורי הבדיקה"
14:56 17/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

גנץ מבהיר: "האחריות היא על הדרג המדיני" בכיר חמאס: על כל חבילה לחטופים יינתנו 1,000 לתושבי הרצועה  ▪  המטוס עם התרופות לחטופים נחת במצרים

נתניהו. מתנער מאחריות לתנאי העסקה [צילום: רונן זבולון]
+צה"ל תקף מטרות בשטח לבנון
14:11 17/01/24  |  מירב ארד

צה"ל תקף מטרות בשטח לבנון. מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו לפני זמן קצר תשתיות טרור ומבנים צבאיים של חיזבאללה במרחב חולה שבלבנון.
טנק של צה"ל ירה להסרת איום שזוהה במרחב עיתא א-שעב שבלבנון. בנוסף כוחות ארטיליריה ירו ירי להסרת איום למרחב א- דהירה.
לוחמי צה"ל תקפו מבנה צבאי במרחב מרווחין בעקבות זיהוי חוליית טרור. כמו-כן זוהה שיגור של טיל נ"ט משטח לבנון לעבר מרחב גלדיולה, כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי.

+מחפשים עדויות
14:08 17/01/24  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

האבנים מספרות [צילום: לירון מולדובן/פלאש 90]
+התחקירים על הלחימה בעזה שיש לבצע כדי להשתפר לקראת הלחימה בחיזבאללה
13:55 17/01/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה

שיחה 24 בסדרת דיוני עומק עם אל"ם (מיל') ד"ר רונן איציק, מבכירי עמותת "הביטחוניסטים". בשיחה הציג אל"ם ד"ר איציק את התחקירים על הלחימה בעזה שיש לבצע מיד כדי להשתפר לקראת הלחימה בחיזבאללה

פגיעה בבסיס חיל האוויר במירון [צילום: חיזבאללה]
+בלינקן: "חיי יהודים אינם חשובים יותר מחיי ערבים"
13:39 17/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מזכיר המדינה האמריקני נאם בפורום הכלכלי בדאבוס  ▪  הדגיש: "ישראל ניצבת בצומת - ועליה לקבל החלטות קשות"

בלינקן בדאבוס [צילום: מרקוס שרייר/AP]
+שר העבודה יואב בן צור: ״מעולם לא ניתן תקציב כל כך גדול עבור משרתי המילואים"
13:11 17/01/24  |  מירב ארד

שר העבודה יואב בן צור במליאת הכנסת: ״מעולם לא ניתן תקציב כל כך גדול עבור משרתי המילואים. הם מקבלים הטבות מרחיקות לכת שהייתי שותף להם כשר העבודה והממונה על הביטוח לאומי. בפגישה שקיימתי עם פורום נשות המילואים התחלנו לגבש עבורם מתווה הכולל בתוכו, צמצום שעות העבודה, הגדלה ימי החופשה וימי מחלת ילד, העדפה במשמרות ועוד הקלות רבות״.

+כשהקורבן הפך לנאשם
11:17 17/01/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

בתיאטרון הבובות יושבים אנשים רגילים עם בגדים מוזרים, צעיפים משונים, מוחות מעוותים, אנשים הסובלים מעודף איוולת, שטופי שנאה, נוטפי ריר, שחקנים גרועים בתיאטרון האבסורד

טוהר הנשק [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+כל הארץ חזית
10:35 17/01/24  |  גדי חיטמן   |   לרשימה המלאה

ראוי שראש הממשלה נתניהו, שמוביל את המערכה בישראל (אך מנהל את המלחמה כפוף לתכתיבים אמריקניים) יישיר מבט למצלמה ויאמר לציבור מהו הוא רואה בעזה ביום שלאחר המלחמה

היום שאחרי [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+ח"כ סולומון: צפון הרצועה כמעט מרוטש; שום דבר לא היה לחינם
10:28 17/01/24  |  מירב ארד

סגן יו"ר הכנסת משה סולומון בראיון לרדיו צפון 104.5FM: "אנחנו ממשלת ימין על מלא, כשלנו בהגנה על אזרחנו בשמחת תורה. בסוף רצועת עזה אינה דומה כהוא זה למה שהייתה טרם המלחמה, צפון הרצועה כמעט מרוטש לגמרי. חיילי צה"ל עושים עבודה מאוד משמעותית ורצינית, שום דבר לא היה לחינם. לצד הדבר הזה, זה שאנחנו מוצאים את חמאס עולה צפונה ומטפטף ירי, אני חושב שזה ירי של פרפורי גסיסה. צריך למנוע את זה".

+חוסל פעיל חמאס שהיה אחראי על חקירת חשודים בריגול
09:37 17/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בלאל נופל לקח חלק בפיתוח שיטות התחקור והלמידה של הארגון  ▪  חיסולו מהווה פגיעה ביכולות הלמידה וההתעצמות של חמאס  ▪  לוחמי חטיבה 646 השמידו את משגרי הרקטות לנתיבות

צה"ל ממשיך בפעילות ברצועה [צילום: דובר צה"ל]
המשגרים שהושמדו. חלקם טעונים [צילום: דובר צה"ל]
+נעמי קליין - אנטישמיות מבית
08:52 17/01/24  |  יעקב אחימאיר   |   לרשימה המלאה

עד כדי כך קיצונית התנגדותה לישראל ואף לשפה העברית, שהחליטה להחרים את הוצאת הספרים "בבל" מן הסיבה שהוצאה זו פרסמה שניים מספריה שתורגמו לעברית

נעמי קליין [צילום: אנדרו מדיצ'יני/AP]
+מהאג יצא מתוק
08:28 17/01/24  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה

עם ישראל התפעל מהופעתם של ארבעת נציגיו קבל אולם ועולם, יום לאחר שהתובעת, משתפת הפעולה עם חמאס, הציגה מסכת שקרים ועיוותים וניפחה כל התבטאות לא-מוצלחת של פוליטיקאי ישראלי שולי

לא לבד [צילום: פטריק פוסט/AP]
+מ.פ בלאטה: חוסלה חוליה שתכננה פיגוע גדול בטווח הזמן המיידי
08:11 17/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

צה"ל ושב"כ הודיעו על חיסולו של עבדאללה אבו שלאל, ראש תשתית הטרור במחנה בלאטה בשכם  ▪  החוליה שחוסלה הייתה אחראית על אחת מתשתיות הטרור המרכזיות ביהודה ושומרון

אמל"ח שנמצא ברכב החולייה שחוסלה [צילום: דובר צה"ל]
+רס"ר זכריה פסח הבר ורס"ם יאיר כץ נפלו בצפון רצועת עזה
08:06 17/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

לוחם במילואים בגדוד 52 וחובש קרבי במילואים בגדס"ר 6261 נפצעו קשה  ▪  בכך עלה מניין חללי צה"ל ל-525

רס"ר (במיל') זכריה פסח הבר ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
רס"ם (במיל') יאיר כץ ז"ל [צילום: דובר צה"ל]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
מירב ארד
מזכיר המדינה האמריקני נאם בפורום הכלכלי בדאבוס    הדגיש: "ישראל ניצבת בצומת - ועליה לקבל החלטות קשות"
עמנואל בן-סבו
בתיאטרון הבובות יושבים אנשים רגילים עם בגדים מוזרים, צעיפים משונים, מוחות מעוותים, אנשים הסובלים מעודף איוולת, שטופי שנאה, נוטפי ריר, שחקנים גרועים בתיאטרון האבסורד
גדי חיטמן
ראוי שראש הממשלה נתניהו, שמוביל את המערכה בישראל (אך מנהל את המלחמה כפוף לתכתיבים אמריקניים) יישיר מבט למצלמה ויאמר לציבור מהו הוא רואה בעזה ביום שלאחר המלחמה
מירב ארד
בלאל נופל לקח חלק בפיתוח שיטות התחקור והלמידה של הארגון    חיסולו מהווה פגיעה ביכולות הלמידה וההתעצמות של חמאס    לוחמי חטיבה 646 השמידו את משגרי הרקטות לנתיבות
יעקב אחימאיר
עד כדי כך קיצונית התנגדותה לישראל ואף לשפה העברית, שהחליטה להחרים את הוצאת הספרים "בבל" מן הסיבה שהוצאה זו פרסמה שניים מספריה שתורגמו לעברית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il