X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שחקן העבר של הצהובים מודה: "הגיע לחולון לזכות באליפות" על וויצ'יץ': "מכבי תתקשה למצוא לו מחליף" על שרף: "קשה לומר אם הוא נכשל או הצליח"
▪  ▪  ▪
גור שלף עם פנאן. "אשמח לחזור בכל תפקיד [צילום: ניר בוקסנבאום ONE]

"אשמח לחזור למכבי ת"א בכל תפקיד", כך אמר הערב (רביעי) גור שלף, שחקן העבר וקפטן מכבי ת"א שהתארח בספורט 99 בשיתוף ONE.
"זה לא נעים אבל כמי שמתעסק בספורט אני יודע שלמכבי זה קשה", סיפר על אובדן האליפות בצהוב, לראשונה מזה 15 שנים.
"זו הרגשה לא טובה אבל דיברתי עם השחקנים ועם מוני. הם משתדלים ללמוד מטעויות, יש דברים יותר גרועים ולא צריך לעשות מזה יותר מזה".
שלף זכה עם מכבי ת"א בלא פחות מ-7 אליפויות, 7 גביעים ושלושה גביעי אירופה.
"הייתי במשחק ומאוד נהניתי", הוסיף הקפטן הצהוב לשעבר, "אני לא יכול להגיד ששמחתי שמכבי הפסידה, אבל ראיתי קבוצה שנהנתה לשחק כדורסל אחד עם השני במשך כל השנה והגיע לה לזכות, למרות שבגמר עצמו מכבי היתה יותר טובה".
"ברור שזה טוב לכדורסל - זה יוצר יותר עניין. מה לעשות שכולם לא כל כך מעוניינים בהצלחתה של מכבי ת"א, אבל ככה זה יצא, בסדר".
שלף המשיך: "באופן כללי אני לא יודע בדיוק מה קורה, אני יכול לדעת על פי מה שאני שומע מחברים שמשחקים בקבוצה. הקול מתחיל מלמעלה וכשיש בעיות בין חברי ההנהלה זה משפיע גם בדרגים היותר נמוכים, אבל אי אפשר להשתמש בזה כתירוץ".
"אני חושב שדווקא עם החומר של מכבי השנה הם הגיעו לגמר היורוליג והיו רחוקים רק כמה משחקים מלעשות עונה מדהימה", אמר שלף.
"מכבי תתקשה למצוא מחליף לניקולה"
שלף התייחס לקושי שבמציאת שחקנים זרים טובים: "באירופה כבר קשה למצוא מציאות - וויצ'יץ, האפמן ופארקר היו "מציאות", אבל היום בסכומים שמרוויחים במכבי מאוד קשה למצוא שחקנים ברמה גבוהה. טרנס מוריס היה "סטיל" אדיר ומציאה גדולה".
לשאלה האם מכבי תתקשה למצוא מחליף לניקולה, השיב: "היא תתקשה, גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית, אבל הלכו שחקנים גדולים ובאו שחקנים גדולים לא פחות - תמיד היה מי שימלא את החלל".
"חלק קיבלו הזדמנות וחלק לא", הגיב גור לשאלה האם הישראלים של מכבי קיבלו מספיק צ'אנסים. "ככל שמביאים שחקנים ברמה יותר גבוהה כך יותץר קשה לישראלים להתבלט ולבוא לידיד ביטוי. גם אני בתקופה שלי וכשהביאו את פארקר, באסטוון ואחרים, היה לי קשה להתבלט, אבל זה העניין בקבוצה גדולה".
"טל בורשטיין הוא אחד החברים הקרובים אלי ולפי מה שהוא אמר הוא הרגיש טוב, שהוא מתאמן כמו שצריך ושהכל בסדר. מצד שני אני חושב האם הצוות המקצועי של מכבי רצה לנצח ולהשתמש בשחקנים הכי טובים שלו? אני בטוח שזה לא על רקע אישי.
"לא הייתי קוטל את צביקה שרף"
לשאלה האם צביקה שרף נכשל ובפרט בסיום העונה: "בשלבים מסויימים אמרנו שצביקה הוא קוסם. הוא לקח שחקנים שלא נראים כמו כלום והגיע איתם לפיינל פור. אני לא הייתי קוטל מהר מאוד את צביקה, אנשים נוטים לשכוח את התקופות הטובות של מכבי".
"למכבי היו 9 הפסדי ליגה, 6 מהם של צביקה ומתוכם 3 אחרי הפיינל פור. אני חושב שזו היתה הסיבה לירידת המתח".
לשאלה האם מגיע לשרף צ'אנס בעונה הבאה: "במכבי יש את הבעלים, צביקה שרף כמעט היה חתום ל-3 שנים וזה כמעט היה פורמאלי ואז הגיעו ההפסדים לגליל ואשקלון והלכה האליפות. כדורסל זה מקצוע מאוד נזיל וקשה לי לענות לשאלה האם הוא צריך להמשיך או לא".
"אי אפשר להאשים רק את המאמן"
שלף המשיך: "זו קבוצה, אי אפשר להאשים רק את המאמן. דייויד בלות'נטאל זה שחקן שלאורך הקריירה קולע 100 אחוז מהקו ופתאום בגמר הוא מחטיא מהקו ומחוץ לקשת. גם הפציעות השפיעו - ניקולה וויצי'ץ', עד כמה שאני אוהב אותו, זה לא הניקולה שכולם מכירים. יכול להיות שהוא היה צריך לצידו את שאראס פארקר ובאסטון".
"אני מאוד אוהב את הכדורסל ובפרט את מכבי ת"א - את האנשים והשחקנים שם. תמיד אשמח לחזור במכבי ולא משנה באיזה תפקיד. רענן כץ דיבר עם נדב הנפלד על עניינים שלא כל כך קשורים לכדורסל".

תאריך:  04/06/2008   |   עודכן:  04/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גור שלף: אשמח לחזור למכבי ת"א בכל תפקיד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל מרגלית
הפורוורד של מכבי ת"א ערך אימון ראשון עם דטרויט פיסטונס: "עבדתי קשה ועשיתי מה שאני יודע"    הסקאוט הראשי, טוני רנזוני: "עומרי משחק חזק"
עידן יוסף
ניסוי בישראל הצליח למדוד ולהוכיח את קיומם של מטענים חשמליים זעירים, שמטענם החשמלי שווה לרבע ממטען האלקטרון    הגילוי עשוי לקדם פיתוח של מחשבים קוונטיים
רותי אברהם
העליון הורה שלא למסור לפעיל ימין אליצור סגל תיקי העלבת עובד ציבור שנגנזו    השופט: מסירת התיקים תהפוך ערעור הפרקליטות לתיאוריה    ועוד, גם משפטו של סגל על העלבת הרב הצבאי הראשי לשעבר הוקפא לפי שעה
עידן יוסף
תיאוריה חדשה מדגימה כי אפשר להבחין בתופעות קוונטיות בכל מערכת    תופעות אלה עשויות לאפשר פיתוח התקני חימום וקירור חדשניים [צילום: AP]
איציק וולף
אולמרט נועד בבית הלבן עם הנשיא בוש    בפגישה חזר בוש על הסכנה הטמונה מאירן בעלת יכולות גרעיניות    אולמרט: אחרי הפגישה נותרו פחות סימני שאלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il