X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
משמח את היהודים [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
שני יהודים נסעו ברכבת
קוראי עיתון הארץ זוכים למנה גדושה של קורת רוח בזכות דיווחיו קורעי הלב על המצוקה העזתית כמו בבדיחה על היהודי שקרא ברכבת את השטירמר: הארץ חוקר וחושף את גודל המהלומה שחטפו העזתים, על-מנת שילמדו בדרך הקשה ועל בשרם, שלעולם לא עוד

אני אוהב להציץ מידי פעם בכותרות עיתון הארץ. רק עיתון הארץ מרומם את רוחי, בכל הנוגע למלחמה כנגד הנאצים החדשים שהתרכזו בעזה ושאותם מתאמצת ישראל לעקור מן השורש. באיזה עיתון ישראלי אחר אפשר לקרוא כותרת מעין זו? - "אין לאן לחזור", שמבשרת לך בשלוש מילים תמציתיות שצה"ל עושה מלאכתו נאמנה בסידרת החינוך שהוא מנחיל לפושעי השמדת עם מן ה-7 באוקטובר, שרצחו ושרפו ואנסו וביתרו וערפו וחיללו למעלה מ-1,200 קורבנות יהודיים ביום אחד, וחטפו למאורות העזתיות עוד כ-200 ישראלים.
זוהי בדיוק הסיטואציה שמונצחת בבדיחה היהודית החבוטה אודות שני יהודים שנוסעים ברכבת ערב המלחמה. ובעוד האחד שולף מתיקו עיתון יהודי, מתעמק השני בעתון הנאצי הרשמי השטירמר. "מה לך ולשטירמר הנאלח?" תוהה היהודי הראשון. והשני משיב: "בעיתונים היהודים אנחנו קוראים רק על החרדה והמבוכה של עמנו מול הנאציזם העולה. רק בשטירמר אפשר לקרוא שהיהודים הם שולטים בעולם, ומנהלים אותו. זה הרבה יתר אופטימי"...
הארץ אומנם אינו השטירמר חלילה, אבל הוא שמח להתייצב לימין העזתים בזעקות השבר שלהם: "1.7 מיליון עזתים נעקרו מבתיהם... ההרס והנזק עצומים - 50% מהבניינים ברצועה". טוב ויפה שגם הארץ מאשר שנקבע תג מחיר - לא מספיק גבוה, לטעמי - לפשעי הנאציזם העזתי, ושדם יהודי כבר אינו הפקר. ואם כבר יש לי ביקורת על הפעילות הישראלית בעזה, היא דווקא הפוכה: איך זה שרק 50% מהבניינים סבלו הרס ונזק? למה לא יותר? כי בעזה כידוע אין חפים מפשע. "כי מלאה הארץ חמאס".
עיתון הארץ, כמי שהופך יותר ויותר להיות דובּרם של הפלשתינים ופחות ופחות של הישראלים, יזם פרויקט שכל כולו קינה על צרות העזתים, ושמו 'אין לאן לחזור'. במסגרתו נושא הארץ קינה מרה: "לרבים מ-1.7 מיליון עזתים, שעל-פי האו"ם נעקרו מבתיהם, אין לאן לחזור".
אבל למה בעצם שיחזרו? טוב מאוד שהרשעים שיזמו מלחמת רצח עם נגד היהודים, ושחטו באכזריות 1,200 יהודים ביום אחד, לא ימצאו לאן לחזור. מצויין. מי רוצה להכיל בשכנותו רוצחים שידיהם מגואלות בדמם של אחינו ואחיותינו, תינוקות, נשים וטף? רבותי עורכי הארץ, למה שיהיה להם לאן לחזור? מגיע להם פרס על הרצח הסדרתי האכזרי? ודי להתייפייפות.
אבל להארץ זה כואב: "נפגעו בתים ובניינים, תשתיות מים וביוב, מתקנים רפואיים, בתי ספר, אוניברסיטאות, כנסיות, מסגדים, מרכזי קניות וחנויות, מקומות לייצור מזון ומתחמי סיוע. גם הדרכים נפגעו, אתרים ארכיאולוגיים, בתי קברות ועוד", מקונן הארץ הרחום והחנון על דבר האסון שהרשעים המיטו על עצמם. "עזתים רבים מצטופפים באוהלים באזור רפיח... בתנאי ייאוש".
על-מנת להמחיש את גודל אסון 'אין לאן לחזור', מביא הארץ צילומים של לפני ואחרי. צילום אוויר של כיכר פלשתין בעזה מיום 7 במאי 2022, מציג את עזה בנויה מסביב לכיכר פלשתין המרכזית, ומתחתיו צילום אוויר מיום 29 בינואר, שממנו עולה כי הכיכר נמחקה וסביבה הרס. כך גם צילום של ח'אן יונס - זו הבנויה לפני וזו החרבה אחרי. וזה בהחלט משובב נפש יהודי הומיה. עוד מדווח הארץ, לשמחת הלב, שבצפון עזה נהרסו 68% מהבניינים, בעזה עצמה 72%, בדיר אל בלח 39%, בח'אן יונס 46% וברפיח (בינתיים) 20%. כל הכבוד לך, עמוס שוקן, מו"ל הארץ, על מידע משמח זה והוכחת לנו במלל, בצילום ובאינפוגרפיקה, שיש דין ויש דיין ולא אלמן ישראל.
הפרויקט 'אין לאן לחזור', שמכמיר את ליבו של מר שוקן, הניע את אחד הקוראים, ד"ר הלל גרשוני, בן 43, עורך ומתרגם, תושב כוכב השחר ומחבר הספר 'כסף של אחרים', להתפייט ברשת ה-X (טוויטר לשעבר): "היי הארץ, קראתי בעניין את פרויקט האינפוגרפיקה 'אין לאן לחזור' ויש לי כמה שאלות לשאול". למרבה ההפתעה התייחס מו"ל הארץ לציוץ והגיב בהומור ברוח התבטאות לפיד על הזועביז: "לא עונה לגרשוניז". גרשוני לשוקן: "זה בסדר, אלה שאלות רטוריות, העיתון שלך כרגיל בצד של האויב".
למרבה ההפתעה נפל שוקן בפח וטען בתגובתו לגרשוני - ואולי היה זו פליטת קולמוס - שיש פעמים שעיתונו משרת את האויב. וכך כתב: "לא בכל דבר ולא תמיד". כלומר מול הטענה שהארץ כרגיל בצד של האויב, מתגונן שוקן: שיש מצב כזה, אבל לא תמיד. והוא מוסיף: "אנחנו נגד טרור ונגד זכות השיבה. אנחנו בעד זכותם של הפלשתינים למדינה מעבר לקו הירוק ובעזה". בקיצור, הארץ הוא 'לא בכל דבר ולא תמיד' בעד האויב. רק לפעמים. איזו הודאה מרהיבה... ואיך חגגו עליה יריבי הארץ בימין, המכנים אותו בבוז נחרץ: עיתון פלשתיני בשפה העברית, או בקיצור: אל-ארצ'.
אבל האמת היא שאנו מתפרצים לדלת פתוחה. זו דרכו של הארץ מזה שנים. איפה השנים היפות, שלפני קום המדינה, שבהם ייצג הארץ את האינטרס היהודי, וחגג את יום הכרזת המדינה בכותרת ציונית מאין כמוה: "מתגשם חזון הדורות: קמה מדינת ישראל", ומעל לכותרת הראשית שני ציטוטים חגיגיים מירמיהו א': "וַאֲנִי הִנֵּה נְתַתִּיךָ הַיּוֹם לְעִיר מִבְצָר וּלְעַמּוּד בַּרְזֶל וּלְחֹמוֹת נְחֹשֶׁת" ו"וְנִלְחֲמוּ אֵלֶיךָ וְלֹא יוּכְלוּ לָךְ".
איזה מרחק עצום עבר הארץ מאז הגיליון ההוא של ז' באייר תש"ח (6.5.1948), שבו חגג בהתרגשות את הקמת מדינת היהודים, עד לימים שבהם הוא מצדד בהקמת מדינה פלשתינית. זה החל, אגב, כבר שבועיים לאחר תום מלחמת ששת הימים, במאמר של בכיר המערכת שלמה גרוס: "אין להפוך את הגדה לחלק אינטגרלי של ישראל, אלא יש לכונן אותה כמדינה עצמאית בשביל העם הערבי-הפלשתיני", ומאז המשיך לשבור חזק שמאלה עד להיותו כיום, "לא בכל דבר ולא תמיד", בעד האויב הפלשתיני.
האמת היא שעמדותיו בקצה השמאלי רדיקלי של הקשת הפוליטית, אינן צריכות להפתיע, לנוכח התבטאויותיהם של בכירי הכותבים בעתון מדי יום ביומו. כך למשל אשת השמאל הקיצוני ד"ר ענת מטר, שביכתה בהארץ את העובדה ש"האוניברסיטה האחרונה בעזה נפלה". יש בכתיבתם בהארץ של אבירי השמאל הרדיקלי, הרבה בכיינות על כך ש"ישראל הורסת לפלשתינים את החיים", לצד התעלמות משוועת מהגורמים לכך - אירועי התופת של ה-7 באוקטובר, שבהם נרצחו באכזריות מצמיתה, למרבה האירוניה, לא מעט פעילי שמאל אדוקים.
אותנו, בניגוד למטר וחבריה, מסע העונשין הישראלי בעזה, רק משמח. כמו היהודי קורא השטירמר. רק כך ילמדו פושעי עזה בדרך הקשה, על אפה וחמתה של השוקניה, את הלקח המתבקש האחד והיחיד: לעולם לא עוד. ככה בדיוק, עורכי הארץ, נראית הרתעה.

תאריך:  15/02/2024   |   עודכן:  15/02/2024
+מחשבי ספינת מודיעין אירנית הותקפו בידי ארה"ב
22:20 15/02/24  |  עידן יוסף

ארה"ב ביצעה מתקפת סייבר נגד הספינה האירנית "בשהאד" המשמשת כספינת מודיעין של החות'ים במפרץ עדן ומספקת להם מידע בזמן אמת על תנועת כלי השיט באזור בעודה מתפקדת כאי צף בים סוף (NBC).

+מצרים נערכת למבצע צבאי ישראלי ברצועה וסוגרת שטח-חיץ נרחב ליד גבול עזה
22:18 15/02/24  |  עידן יוסף

הוול סטריט ג'ורנל מדווח כי מצרים נערכת למבצע צבאי ישראלי ברפיח וסוגרת שטח של כ-13 קמ"ר בתוך שטחה בחומות גבוהות ומבוטנות, סמוך לגבול עם עזה. גורמים מצריים רשמיים אומרים שיותר ממאה אלף בני אדם יכולים לחיות באזור החיץ הזה, וכמות גדולה של אוהלים נשלחה לשם.
במצרים מדווחים שראש המוסד ברנע נפגש השבוע בקהיר עם נשיא מצרים א-סיסי במטרה להעביר לו מסר מנתניהו.

+שישה שיגורים במטח האחרון לעבר קריית שמונה
21:35 15/02/24  |  עידן יוסף

שישה שיגורים במטח האחרון לעבר קריית שמונה ומנרה הערב. הערוץ הלבנוני אלג'דיד מדווח הערב כי ארגון חיזבאללה העביר מסרים כי הוא לא הגורם שאחראי על שיגור מטח הרקטות לעבר צפת שגרר הסלמה ישראלית. כזכור, בחיזבאללה לא קיבלו אתמול אחריות למטח לצפת. היום, לעומת זאת, ישנן תשע קבלות אחריות על הירי לצפון הארץ

+קיבוץ ניר עוז הודיע: יאיר יעקב נרצח ב-7 באוקטובר
21:32 15/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

גופתו מוחזקת בידי חמאס  ▪  בכך מגיע מניין הגופות המוחזקות בידי חמאס ל-33  ▪  הנרצח, אביהם של אור ויגיל ובן זוגה של מירב טל, עסק במשך רוב חייו בחקלאות

יעקב. משפחתו התבשרה על מותו
+פעילי מטה המשפחות מפגינים בדרישה מנתניהו לאפשר הגעת משלחת לקהיר
20:54 15/02/24  |  עידן יוסף

מחוץ לקריה בתל אביב, שם נערכת ישיבת קבינט ניהול המלחמה, מפגינים עשרות פעילי מטה המשפחות ותומכיהם, נגד סירוב ראש הממשלה לשלוח שוב משלחת לקהיר, לאחר שחמאס אינו מרכך את עמדותיו.
לטענת הפעילים, שקוראים לצור על הקריה, סירובו של נתניהו יוביל להקרבת חיי החטופים. רובי חן, אביו של איתי חן, שנחטף מבסיס בעוטף, אמר: "מבינים שדרישות החמאס מוגזמות אבל זה רק תחילתו של המשא-ומתן ואי אפשר לעשות אותו בטלפתיה. חייבים להיות שמה עד לרגע שבו אפשר לחתום על העסקה".

[צילום: שב״פ sha_b_p@]
+תיעוד: בכיר במתפ"ש משוחח עם מנהל בי"ח נאצר בח'אן יונס
19:58 15/02/24  |  עידן יוסף

דובר צה"ל בערבית חושף: שיחה בין ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה במתפ"ש למנהל בית החולים 'נאצר', בה קורא לתושבים להתפנות מהמרחב.

+בלינקן: יש צורך בהפוגה משמעותית בלחימה
19:57 15/02/24  |  עידן יוסף

שר החוץ האמריקני בלינקן: יש דברים בתשובה שהוגשה מטעם חמאס שאנחנו לא יכולים לקבל, אבל אנחנו עדיין בתהליך מו״מ כדי להגיע להסכם, אנחנו מאמינים שהדבר אפשרי. יש צורך בהפוגה משמעותית בלחימה ובהגברת הסיוע ההומניטרי.

+חיזבאללה: הירי לקרית שמונה - תגובה ראשונה
18:53 15/02/24  |  עידן יוסף

ספיר ליפקין: ארגון חיזבאללה קיבל אחריות לשיגורים מוקדם יותר לעבר קריית שמונה. בהצהרה טענו שזו "תגובה ראשונית לטבח בא-נבטיה ובא-צואנה" אתמול.

+הותר לפרסום: לוחם סיירת צנחנים נהרג בקרב בח'אן יונס
18:29 15/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בקרב בו נפל סמ"ר רותם סהר הדר מכפר אביב, החלל ה-234 מתחילת התמרון, נפצעו שני לוחמים וקצין לוחם מסיירת הצנחנים באורח קשה, וחיילים נוספים נפצעו באורחים שונים  ▪  בפצועים: בנו של שר

סמ"ר רותם סהר הדר
+חוסל המחבל שהחזיק בחטופה נועה מרציאנו
18:12 15/02/24  |  עידן יוסף

צה"ל ושב"כ: אתמול חוסל בעיר עזה באמצעות כלי טיס, המחבל אחמד גול, מפקד בגדוד שאטי של חמאס, אשר השתתף בטבח ב-7 באוקטובר. לאחר חזרתו לשטחי רצועת עזה, החזיק אחמד בחטופה רב״ט נועה מרציאנו, אשר נרצחה על ידי חמאס בתוך בית החולים שיפא ברצועת עזה.

נועה מרציאנו ז"ל הי"ד
+שלוש נפילות בשטחים פתוחים בקריית שמונה
18:01 15/02/24  |  עידן יוסף

שלוש נפילות בשטחים פתוחים בקריית שמונה. אין נפגעים, אך נזק נגרם לתשתיות עירוניות. 14 שיגורים לעבר קריית שמונה זוהו: שני טילי נ"ט נורו למרחב העיר ללא אזעקה, אחריהם שוגר מטח של 9 רקטות ומטח נוסף של 3 רקטות.
הפסקות חשמל נרחבות בקריית שמונה בעקבות הנפילות בעיר, ולא בפעם הראשונה. היום נערך דיון מיוחד בנושא בראשות השר גלנט, מנכ"ל משרד הביטחון, מפקד פיקוד העורף וראשי רשויות כדי להיערך להפסקות חשמל נרחבות ועלטה במקרה של מלחמה כוללת.

+שגרירות ישראל בוותיקן הביעה מחאה רשמית רפה ל דברי קרדינל בכיר
17:21 15/02/24  |  עידן יוסף

שגרירות ישראל בוותיקן הביעה מחאה רשמית רפה לאחר שקרדינל בכיר מתח ביקורת על הלחימה בעזה. השגרירות אמרה בהודעתה כי דבריו של הקרדינל פייטרו פארולין הם "מצערים", לאחר שטען כי "ישראל עשתה שימוש בזכותה להגנה עצמית כדי לבצע פעולות פרופורציונליות בעזה, אך עם 30 אלף הרוגים - הן לא פרופורציונליות".

+ארדן: תמיכת האו״ם בחמאס סוף-סוף נחשפת בשידור חי
17:12 15/02/24  |  עידן יוסף

שגריר ישראל לאו״ם גלעד ארדן בתגובה מגיב לדבריו של תת-מזכ״ל האו״ם לעניינים הומניטריים, מרטין גריפית'ס, שאמר בראיון כי חמאס הוא ״אינו ארגון טרור אלא תנועה פוליטית״.
"תמיכת האו״ם בחמאס סוף-סוף נחשפת בשידור חי בטלוויזיה", אמר ארדן. "האם רצח ברברי של מאות אזרחים הוא לא טרור? האם אונס שיטתי של נשים הוא לא טרור? האם ניסיון לבצע רצח עם הוא לא טרור? אלו פניו של האו״ם בימינו - ארגון שמלבין טרור, מקדם את חמאס ומאשים את הקורבנות. האו״ם איבד כל אמינות. אדוני תת-המזכ״ל, אינך יכול לומר שאתה פועל בשם 'עניינים ״הומניטריים'. אתה משת״פ של החמאס!".

+ראש ה-CIA נפגש בישראל עם ראש הממשלה וראש המוסד
17:05 15/02/24  |  עידן יוסף

המגעים לעסקת החטופים: ראש ה-CIA ברנס נפגש בישראל עם ראש הממשלה נתניהו וראש המוסד ברנע.

+דיווח ראשוני על ירוט באזור עכו ללא אזעקה
16:48 15/02/24  |  עידן יוסף

דיווח ראשוני על ירוט באזור עכו ללא אזעקה. בפעם הקודמת שבה יורטה מטרה באזור, הייתה ההערכה שהיעד הוא מפעל רפאל.

+צה"ל: חיסלנו מפקד מרכזי בכוח רדואן שהכווין פיגוע בישראל
16:29 15/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המחוסל היה מבין מכוויני הפיגוע בצומת מגידו בחודש מרס 2023  ▪  יחד איתו חוסלו אתמול סגנו ופעיל נוסף בשטח לבנון  ▪  החיסול נעשה באמצעות תקיפת מטוס קרב של צה"ל במבנה צבאי

עלי מחמד אלדבס [צילום: חיזבאללה]
+גלנט בצפון: ״עלינו נגד חיזבאללה רמה אחת מתוך עשר"
16:05 15/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הצהיר כי ישראל מעוניינת להגיע להסדרה שתחזיר בביטחון את תושבי הצפון לבתיהם  ▪  צה"ל חשף: חיסלנו מפקד מרכזי בכוח רדואן  ▪  שר הביטחון הזהיר במקרה של מלחמה יהיו מחירים "קטסטרופליים ללבנון ולחיזבאללה"

[צילום: משרד הביטחון]
+התיעוד ממצלמות האבטחה: טיל נפל בכניסה למרכז הרפואי זיו בצפת
14:48 15/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מצלמות האבטחה של בית החולים תיעדו את נפילת הטיל שלא התפוצץ  ▪  בסרטון ניתן לראות כיצד מאבטח המרכז הרפואי מונהל גדבם מכוון את באי המרכז הרפואי להגיע לאזור ממוגן

[צילום: המרכז הרפואי זיו]
+צה"ל למשפחות החטופים: "אין מידע קונקרטי על הימצאות גופות בבית החולים"
14:16 15/02/24  |  מירב ארד

דובר צה"ל מסר הודעה למשפחות החטופים כי בשלב זה "אין מידע קונקרטי על הימצאות גופות בבית החולים נאסר. במידה ויימצאו ממצאים רלוונטיים המשפחות יעודכנו באופן מיידי".

+חיזבאללה הודיע רשמית על מותו של הבכיר עלי מוחמד א-דבס
14:01 15/02/24  |  מירב ארד

חיזבאללה הודיע (יום ה') רשמית על מותו של בכיר הארגון עלי מוחמד א-דבס בתקיפה ישראלית.

+לאחר הגעת המפגינים: צה"ל סגר את מעבר ניצנה
13:56 15/02/24  |  מירב ארד

עשרות מפגינים, ביניהם אימהות לוחמים מארגון "צעדת האימהות" הגיעו היום למעבר ניצנה כדי לחסום את כניסת המשאיות לחמאס לרצועת עזה. זמן קצר לאחר הגעת המפגינים, סגר צה"ל את המעבר.

+הניצחון המוחלט והיפוכו
13:56 15/02/24  |  מיכאל מירו   |   לרשימה המלאה

כמובן לאחר מיטוט החמאס והשליטה במנהרות, ובהנחה דחוקה שיימצאו חטופים וחטופות, יופיעו תמונות ניצחון של ראש הממשלה וצה"ל  ▪  ומה אז? האם יש תוכנית?

עד מתי? [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+נשיא המדינה ימריא לסדרת פגישות מדיניות בוועידת הביטחון במינכן
13:31 15/02/24  |  מירב ארד

במסגרת המאמץ הישראלי לשחרור החטופים, נשיא המדינה ימריא ביום שישי (16.2.24) לסדרת פגישות מדיניות בוועידת הביטחון במינכן. במהלך הביקור שיימשך יומיים, ייפגש עם הנשיא עם נשיא גרמניה פרנק וואלטר שטיינמאייר, וידון איתו במאמצים לקידום השבת החטופים. במסגרת הביקור, אליו יצטרפו רז בן עמי, עדי שוהם ואביבה סיגל אשר שוחררו משבי החמאס בעזה, ונציגים נוספים ממשפחות החטופים, יקיים הנשיא פגישות מדיניות עם מנהיגים בין-לאומיים רבים וכן יופיע בפני הוועידה המרכזית.

+אוגדה 162 השלימה פשיטה על 'שאטי' בצפון רצועת עזה
12:40 15/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

במהלך המבצע שארך כשבועיים הלוחמים פשטו וטיהרו תשתיות טרור, איתרו חומרי מודיעין, החרימו אמצעי לחימה וחיסלו מחבלים רבים

[צילום: דובר צה"ל]
+בשעות האחרונות צה"ל תקף עשרות מטרות שלחיזבאללה בשטח לבנון
12:22 15/02/24  |  מירב ארד

מטוסי קרב של צה"ל תקפו לפני זמן קצר עמדות שיגור, מבנים צבאיים ותשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב ואדי סלוקי. הבוקר מטוסי קרב תקפו תשתית טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב לבונה. במהלך הלילה הותקף מבנה צבאי של הארגון במרחב א-טייבה.

+צה"ל פועל בבי"ח נאצר שבח'אן יונס; "יש מידע שבמקום גופות חטופים"
12:16 15/02/24  |  מירב ארד

בשעה זו פועלים כוחות צה״ל בתוך בית החולים נאצר שבח'אן יונס. בצה"ל מציינים כי הפעולה מבוססת על מידע מודיעיני המעיד על פעילות טרור של חמאס בבית החולים ומטרתה הגעה לפעילי טרור, בהם גם חשודים במעורבות בטבח בשבעה באוקטובר.
סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי גורמי צבא ציינו שיש מידע מהימן על כך שייתכן שיש במקום גופות של חטופים מהטבח. דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, מסר הודעה מיוחדת באנגלית בעקבות כניסת הכוחות לבי"ח נאסר וחשף כי המידע על כך שיש גופות חטופים בבית החולים הגיע בין היתר מחטופים ששוחררו.
"לצערי, אנחנו יודעים שכמה מהחטופים כבר אינם בין החיים, ואנו מחויבים למצוא ולהחזיר את גופותיהם. צה"ל מבצע פעולות חילוץ מדויקות כבעבר, והמודיעין שלנו מצביע על כך שגופות חטופים עשויות להיות מוחזקות בבית החולים נאסר בח'אן יונס. המידע אמין ומגיע ממספר מקורות - כולל חטופים ששוחררו", אמר תא"ל הגרי בהצהרה לתקשורת באנגלית.
עד כה התפנו 4,000 מטופלים מבית החולים ונעצרו בו 40 חשודים. לפעולה קדם מאמץ לפינוי חוסים מבית החולים על-מנת לצמצם פגיעה בבלתי מעורבים.
לטובת פינוי החוסים נפתח מעבר מיוחד לפינוי האוכלוסייה האזרחית השוהה במרחב בית החולים נאצר, לכיוון האזור ההומניטרי.
הכוחות הפועלים במרחב, הוכשרו למשימה וכן תודרכו מראש בעניין החשיבות במניעת פגיעה באזרחים, חולים, צוותים רפואיים וציוד רפואי.

[צילום: דובר צה"ל]
+הימין המשיחי מכשיל את ממשלת ישראל
11:10 15/02/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

כל מהלכיו הפוליטיים של בנימין נתניהו הם תוך כדי הפניית מבט אל עבר תגובת הימין המשיחי בממשלתו כדי לשמור את החיבוק החם לפחות של קואליציית ה-64 חברי כנסת

נתניהו. מסכן את ישראל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ח"כ אוהד טל על התוכנית להקמת מדינה פלשתינית: נותנים פרס לטרור
10:32 15/02/24  |  מירב ארד

יו"ר השדולה ליחסי ישראל ארה"ב, ח"כ אוהד טל בתגובה לתוכנית ארה"ב להקמת מדינה פלשתינית: המשמעות של הקמת מדינה פלשתינית לאחר הטבח ב-7.10 היא פשוט לתת פרס לטרור. האיסלאם הרדיקלי בכל העולם יבין שדרך הטרור משתלמת וגם אירופה וארה"ב ישלמו את המחיר על כך. לא נאפשר לזה לקרות.

+12 מבוקשים נעצרו במהלך הלילה ביו"ש
10:07 15/02/24  |  מירב ארד

במהלך הלילה, הלוחמים עצרו 12 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. אתמול נעצרו עשרה מבוקשים נוספים ברחבי הגזרה. שש מחרטות לייצור אמצעי לחימה הוצאו משימוש בחטיבת בנימין. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה מעל 3,100 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, מעל ל-1,350 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס.

+נבל 1, דרעי
10:05 15/02/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

כל אזרחית ואזרח ייטיבו לעשות אם ירשמו זאת לפניהם: בשעתו הקשה של העם היהודי בארץ-ישראל נמצא מנהיג מפלגה קואליציונית אשר פעל נגד ניסיון דמוקרטי להרחיב את שורות העושים בשרות צה"ל

[צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+חיסולים מוצלחים של מחבלי חמאס תוך תיאום בין הזרועות הלוחמות
09:04 15/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

במהלך היממה האחורנה חיסלו הלוחמים כ-15 מחבלי חמאס, בינהם פעיל בביטחון הכללי של הארגון ומחבלים שלקחו חלק בפשיטה הרצחנית ליישובי העוטף ב-7.10

[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+תוכנית ארה"ב להקמת מדינה פלשתינית ב"יום שאחרי" המלחמה בעזה
08:55 15/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

התוכנית צפויה להתחיל בהקמת ממשלה פלשתינית זמנית  ▪  המהלך זוכה לדחיפות רבה ונקשר לדיונים על הפסקת אש בין ישראל לפלשתינים לצורך עסקת חטופים  ▪  יוזמי המהלך המדיני מקווים שיהיה ניתן להסכים על הפסקת אש לפני תחילת חודש רמדאן, ב-10 במרס

הנשיא ביידן עשוי להכריז על המהלך בשבועות הקרובים [צילום: דבי היל]
בלינקן ונתניהו. "הפיל שבחדר" [צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ]
+"כדי לשרוד בסביבה ששונאת אותנו, יש להגדיל את צה"ל ולצמצם את התלות בארה"ב"
07:53 15/02/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה

שיחה 31 בסדרת דיוני עומק עם אל"ם (מיל') ד"ר רונן איציק, מבכירי עמותת "הביטחוניסטים". בשיחה זו הוא מסכם את שלושים השיחות הקודמות ומשרטט את השינויים שיש לחולל בישראל כדי לשרוד

[צילום: דובר צה"ל]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שני יהודים נסעו ברכבת
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
בנפול אויבך
שמואל הקטן  |  15/02/24 15:48
2
שמואל הננס טועה בגדול
פגאסוס  |  16/02/24 12:58
3
גם אני נהניתי
עובד 1  |  16/02/24 17:40
4
אתה באמת נהנה מהסבל של הזולת?
הירונימוס  |  17/02/24 14:02
5
הירונימוס טועה בהגדרה
פגאסוס  |  18/02/24 23:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
דן מרגלית
כל אזרחית ואזרח ייטיבו לעשות אם ירשמו זאת לפניהם: בשעתו הקשה של העם היהודי בארץ-ישראל נמצא מנהיג מפלגה קואליציונית אשר פעל נגד ניסיון דמוקרטי להרחיב את שורות העושים בשרות צה"ל
מירב ארד
במהלך היממה האחורנה חיסלו הלוחמים כ-15 מחבלי חמאס, בינהם פעיל בביטחון הכללי של הארגון ומחבלים שלקחו חלק בפשיטה הרצחנית ליישובי העוטף ב-7.10
מירב ארד
התוכנית צפויה להתחיל בהקמת ממשלה פלשתינית זמנית    המהלך זוכה לדחיפות רבה ונקשר לדיונים על הפסקת אש בין ישראל לפלשתינים לצורך עסקת חטופים    יוזמי המהלך המדיני מקווים שיהיה ניתן להסכים על הפסקת אש לפני תחילת חודש רמדאן, ב-10 במרס
אורי מילשטיין
שיחה 31 בסדרת דיוני עומק עם אל"ם (מיל') ד"ר רונן איציק, מבכירי עמותת "הביטחוניסטים". בשיחה זו הוא מסכם את שלושים השיחות הקודמות ומשרטט את השינויים שיש לחולל בישראל כדי לשרוד
עידן יוסף
ארה"ב גם בודקת תקיפות צה"ל בעזה שבהן נהרגו אזרחים, בחשש לשימוש לא הולם בתחמושת אמריקנית    הבדיקה עלולה להוביל להחמרת תנאי אספקת הנשק האמריקני לישראל    צה"ל טוען שפצצות הזרחן הן למיסוך בלבד, אך יש חשש שגם פצצות זרחן שירה חיזבאללה פגעו במטולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il