X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ברק. האיש שהפקיר את דרום לבנון [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
טריומווירט של רעל
טריומווירט של שלושה ראשי ממשלה לשעבר, מתוסכלים, עושים הכל בימים אלה לגדף את ראש הממשלה המכהן ולערער את יציבות השלטון בעצם הימים הללו של מלחמה מתמשכת

קריאתו של איסמאעיל הנייה, ראש החמאס, לפלשתינים, לצעוד בהמוניהם אל מסגד אל-אקצה ביום הראשון של רמדאן הקרב והולך ולהתבצר בו, הזכירה לי את קריאותיו - להבדיל - של אהוד ברק בכל ראיון מזדמן בערוצי הטלוויזיה ל-30 אלף ישראלים לעלות לירושלים, לשים מצור על משרד ראש הממשלה בדרישה לקיים בחירות מוקדמות לא יאוחר מחודש יוני. לא שברק אינו רוצה בחיסול ראשי החמאס, אבל גם לא פחות מכך - בהפלת הממשלה בישראל.
טריומווירט של שלושה ראשי ממשלה לשעבר, מתוסכלים, עושים הכל בימים אלה לגדף את ראש הממשלה המכהן ולערער את יציבות השלטון בעצם הימים הללו של מלחמה מתמשכת, דם לוחמים ואזרחים שנשפך בלחימה בטרור, כמאה חטופים (חיים יש לקוות) שעדיין שבויים בעזה ואלפי פצועים בבתי-החולים ובמוסדות שיקום.
בבוא העת בתום המלחמה ייחקר אסון השבעה באוקטובר וגם אני איחקר - אומר ראש הממשלה בנימין נתניהו. את צמד המילים "אחריות אישית" אין הוא מוציא מפיו, אבל הוא יודע שיש לו אחריות-על ולו מעצם העובדה שגדול המחדלים והאסונות אירע במשמרת שלו.
אהוד ברק, הקיבוצניק לשעבר שהפך באורח פלא למיליונר בהווה, הוא אורח מבוקש בערוצים 12 ו-13. הוא תואם ככפפה ליד לאג'נדה הרעילה של פלג, אברמוביץ, דרוקר וחבריהם. הוא "יביא את הסחורה", הרשות נתונה לו ומוצא פיו צפוי, אבל אין כמוהו טוב לעורר תבערה בתוכנו.
כפי שתמך בהפגנות קפלן ובלפור, עודד אותן, אולי אפילו - יש מלחשים - השתתף במימונן, כך גם היום, האיש שהפקיר את דרום לבנון לידי החיזבאללה, מנסה היום להסיח את דעת הציבור מהמלחמה, לצאת לכיכרות, לחסום כבישים, למנוע מהממשלה לתפקד, כאילו הושלמה משימת מיטוט החמאס.
אכן, כבר רואים ניצני הפגנות בחוצות תל אביב, התכתשויות עם שוטרים. כבר מופיעים שלטים ומודעות בקריאה לבחירות עכשיו, אבל ההיענות קלושה. העם ברובו לא רק שנטה ימינה לאחר השבעה באוקטובר, אלא שרבים מאוד התפכחו, ידוענים מביעים אכזבתם מעמדות השמאל (למשל, ד"ר עינת וילף, עידן רייכל, חני נחמיאס). העם מבקש אחדות, הלוחמים מתחננים לאחדות, אבל התקשורת בחלקה הגדול נותנת בימה למבקשי הפלגנות, אלה שאינם עושים חשבון לממשלה, לקבינט המלחמה, שמרוכז במשימות הלאומיות-הביטחוניות הדחופות שיש להשיג, ובמהרה.
אצלי זה לא היה קורה - מכריז ברוב יוהרה יאיר לפיד ומצטט את שלטי החוצות: "אתה הראש - אתה אשם". האם אין זה סלוגן שהוא עצמו ניסח? מצא מממנים להציבו בראש חוצות בשלטי ענק מנצנצים? הרי העיתונאי לשעבר לפיד טוב ביצירתיות מילולית ותו לאו. מגייס את כישורו זה כדי להסתער כראש האופוזיציה על הממשלה שבה חברים גם שותפיו לשעבר: בני גנץ, גדי איזנקוט וגדעון סער. רואה אותם תורמים בנוכחותם להחלטות קבינט המלחמה - ועיניו כלות.
כאופוזיציה, אפשר היה לצפות כי "יש עתיד" תעלה בסקרים, תצבור כוחות, תגביר את התמיכה בה וקורה ההפך. מפלגת לפיד צונחת בסקרים, כמו גם בבחירות לרשויות המקומיות. נכון, גם הליכוד בירידה, אפילו דרמטית, ולעומתם גנץ נוסק ומצטייר - נכון לעכשיו - כמי שעתיד אולי להיות ראש הממשלה הבא. אבל קודם לפוליטיקה - ניצחון בשדה הקרב, החזרת החטופים.
אהוד אולמרט, שקרא בימים שלפני האסון למרי אזרחי, שלא בחל במילות גנאי כמו "ממשלת פוגרום", מוזמן פחות להשמיע את משנת האנטי-ביבי שלו, אבל מתארח בהארץ ובמאמרו האחרון התמקד באיתמר בן-גביר ובבצלאל סמוטריץ, חזה שהם "יסלקו את ראש הממשלה מניהול ענייני המדינה" וקבע בזדון-לב, ש"נתניהו מוכן לוותר על החטופים ולערער את הסכמי השלום עם מצרים וירדן", כמו גם את היחסים עם ארה"ב. ולבסוף: "זה ייגמר בדם, ראה הוזהרת". לערבים אין שום אשמה. טוב, זה מאמר בעיתון שרובו יחסי ציבור לפלשתינים.
האגף הימני קיצוני בממשלה אכן נוקט באמירות ובפעולות שחלקן פסולות ומזיקות. אבל הטריומיווירט של ראשי הממשלה לשעבר הוא מכונת הרעל האמיתית, המתמדת, הפוגעת לא רק בממשלה אלא בביטחון ממש. אויבינו קוראים ורואים - ומתמוגגים.
בנימין נתניהו עצמו - שאינו חף משגיאות שלו ושל כמה משריו, שאינו עושה סדר בממשלתו הרחבה-מדי - ראוי לשבח על איפוקו, התעלמותו לפחות פומבית מכל רעשי הרקע נגדו, על כל הרוע שמתפרסם עליו מדי יום ביומו גם בעיתון זה. שפתו נקייה. לעולם לא יגדף, לא ישמיץ, לא יירד לרמת מבקריו שאינם בוחלים בביטוים שיאה להטיחם באויב מר ומסוכן. אכן, אין לקנא בו. יש להשתאות על עמידתו האיתנה ועוצמת רוחו.
דבק בשלטון? - נכון, אבל טוב שהוא ממוקד עתה, יחד עם חבריו לקבינט המלחמה, בעיקר. הבטחת ביטחון המדינה והעם.

תאריך:  04/03/2024   |   עודכן:  04/03/2024
+הקבינט גילה עוד 20 מיליון שקל שיש להקפיא לרש"פ
23:04 04/03/24  |  עידן יוסף

בדיון בקבינט על הקפאת כספים לרשות הפלשתינית התברר: ב-6 השנים האחרונות הציגו גופי הביטחון, ובראשם שב"כ, אותה חוות דעת לגבי התשלומים שמעבירה רמאללה למשפחות המחבלים. בחינה מחדש של הנתונים העלתה כי יש מקום להקפיא לפחות עוד 20 מיליון שקלים.

+השר כ"ץ לא עדכן את נתניהו על החזרת השגריר מהאו"ם
23:02 04/03/24  |  עידן יוסף

שר החוץ ישראל כ"ץ לא עדכן את רה"מ בנימין נתניהו לפני שהודיע על החזרתו של השגריר גלעד ארדן מהאו"ם לארץ. גם עם ארדן לא התקיים שיח של החלטה משותפת אלא כ"ץ קיבל את ההחלטה ובסביבת ארדן יש על כך ביקורת (ישראל היום).

+‏חיזבאללה קיבל אחריות על שיגור רקטות קטיושה לעבר קיבוץ גשר הזיו
23:00 04/03/24  |  עידן יוסף

‏חיזבאללה קיבל אחריות על שיגור רקטות קטיושה לעבר קיבוץ גשר הזיו בגליל המערבי בתגובה, לטענתו, על תקיפות צה"ל לעבר הכפרים והאזרחים הלבנונים, ובמיוחד זו שהייתה בעדייסה בה נהרגו שלושה אנשי רפואה בגוף המסונף לחיזבאללה. קבלת אחריות שביעית של הארגון להיום.
מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר שורת מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים בינת ג׳בל, א-סלטניה וצדיקין בתגובה לשיגורים לעבר מרחב מרגליות הבוקר. בין המטרות שהותקפו, מבנים צבאיים ומפקדה צבאית ששימשו את הארגון.

+בני משפחות החטופים התפרקו: "לא זכאים לטיפול נפשי"
22:10 04/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המשפחות העידו בוועדת הבריאות על דיכאון, חוסר-תפקוד, תשישות נפשית ופיזית, ירידה במשקל, חוסר-שינה, עלייה בצריכת תרופות פסיכיאטריות ואובדן כושר עבודה  ▪  יו"ר הוועדה התחייב כי בני המשפחות ימשיכו ויהיו זכאים כולם להמשך הטיפול - גם לאחר שחרורם

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+אזעקות הופעלו בכמה יישובים בגליל המערבי
21:53 04/03/24  |  עידן יוסף

אזעקות הופעלו בעקבות ירי של כעשר רקטות ביישובים: שלומי, שומרה, ראש הנקרה, ערב אל עראמשה, מצובה, לימן, יערה, חניתה, זרעית, גורנות הגליל, גורן, בצת, אילון, אזור תעשיה אכזיב מילואות, אדמית, אבן מנחם, מצובה. כתוצאה מן הירי נרשמו הפסקות חשמל בנהריה ובכמה ישובים נוספים.
מחר יתקיים תרגיל צבאי ברצועת החוף באזור נהריה ואכזיב משעות הבוקר המוקדמות ועד הצהריים, תורגש תנועה ערה של כלי שיט ושל כוחות ביטחון.

+בקריאה ראשונה: פיקוח על כלבים משוטטים באזורי ספר
21:18 04/03/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק להסדרת הפיקוח על כלבים (הוראת שעה - חרבות ברזל), התשפ"ד-2024. 6 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 2 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.
מוצע לקבוע, בהוראת שעה עד ה-31.12.2024, כי הרופא הווטרינר העירוני בתחומן של רשויות מקומיות הסמוכות לגדר המערכת עם רצועת עזה, יוסמך להורות על המתת כלבים שאינם מסומנים, וזאת אף אם טרם חלפו 10 ימים מיום הבאתם לכלבייה העירונית. המתה כאמור תתאפשר רק במקרים בהם נמצא כי הכלבים אינם בני שיקום ואימוץ בשל מצבם הבריאותי או ההתנהגותי וכי אין גורם אחר לפי החוק שניתן למסור לו אותם.
עוד מוצע להסמיך את שר החקלאות ופיתוח הכפר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת ולאחר התייעצות עם מנהל השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, לקבוע כי סמכות דומה תינתן בעניינים של כלבים משוטטים לא מסומנים בתחומי רשויות מקומיות בטווח של עד 10 קילומטרים מגבול לבנון.

+"סוסה אצילית, לא סתם סוס": עובדי אונרא השתתפו בחטיפת ישראליות
19:51 04/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

״אני בפנים, אצל היהודים בפנים״, ״יש לנו שבויות, תפסתי אחת״ - נחשפות ההקלטות המפלילות  ▪  עובדי הוראה באונרא השתתפו במתקפת הטרור בשבעה באוקטובר

מחבלי אונרא בשירות הטרור
+צה"ל נערך להתחיל בתחקיר מבצעי לאירועי 7 באוקטובר
19:18 04/03/24  |  עידן יוסף

בצה"ל נערכים להתחיל בתחקיר מבצעי לאירועי 7 באוקטובר. הפקודה המטכ"לית לתחקירים המבצעיים ביחידות צה"ל השונות תפורסם עד סוף השבוע וייקבעו לוחות הזמנים. צה"ל: יש לעשות את התחקיר בהקדם ולהתחיל להחזיר את אמון הציבור.

+החות'ים טוענים שתקפו ספינה ישראלית
19:16 04/03/24  |  עידן יוסף

מנהיג החות'ים: תקפנו את הספינה הישראלית "MSC SKY" בים הערבי.

+דוח האו"ם: אלימות מינית במתקפת ה-7.10; כ"ץ מחזיר את ארדן להתייעצות
19:12 04/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

דוח של שליחת האו"ם לעבירות מיניות מאשר מעשי אונס המוניים ועבירות מין שיטתיות שבוצעו על-ידי חמאס, ומביע חשש לגבי מעשים דומים כלפי חטופים בשבי חמאס  ▪  משרד החוץ דוחה את הקריאה לחקור טענות פלשתיניות דומות כנגד ישראל וקורא לכינוס מועצת הביטחון  ▪  שר החוץ: להכריז על חמאס ארגון טרור, להטיל עיצומים על מדינות התומכות בו ולסלק את אונרא מעזה

פרמילה פאטן בסיור בעוטף בחודש שעבר [צילום: משרד החוץ]
+צה"ל יירט מטרה עויינת שחדרה לגליל העליון
18:47 04/03/24  |  עידן יוסף

במהלך השעות האחרונות, מטוסי קרב תקפו מספר מבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב דרום לבנון.
בהמשך להתרעה על חדירת כלי טיס שהופעלה בהערב בגליל העליון, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה שחצתה משטח לבנון. התרעה על ירי רקטות וטילים הופעלה בעקבות שיגור המיירט.
בנוסף, זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון למרחב הר דב, כוחות צה״ל תקפו את מקורות הירי.

+סמוטריץ': ממשל ביידן מנסה לקדם את המדינה הפלשתינית באמצעות גנץ
18:45 04/03/24  |  עידן יוסף

השר בצלאל סמוטריץ' אומר כי אין זה סוד שהממשל האמריקני דוחף להפסקת המלחמה ולהכרה במדינה פלשתינית. בפתח ישיבת הסיעה, אמר: "הממשל פוגש ממשלת ימין נחושה ומאוחדת נגד הדבר הזה ומחפש בקיעים. גנץ הוא החוליה החלשה. הממשל האמריקני מחפש לתקוע טריז בממשלה ובחברה הישראלית ולקדם את התוכנית בעזרת גנץ. גנץ משחק לידי ממשל ביידן ובפועל מקדם את התוכנית שלהם להקמת מדינה פלשתינית. אני קורא לשר גנץ להביע בצורה פומבית על אדמת ארה"ב את המחויבות שלו להחלטת ממשלת ישראל וכנסת ישראל המתנגדת להקמת מדינה פלשתינית. אנחנו חייבים לשדר אחדות ולדבר בקול אחד מול העולם כולו, ואסור לתת לאף אחד לעשות בינינו הפרד ומשול".
לדבריו, יש להגביר את עצימות המלחמה בחמאס ובמקום לדבר על-כניסה לרפיח פשוט לעשות את זה ולפעול שם קרקעית ובעוצמה גבוהה.
בעניין חוק הגיוס אמר כי הציבור החרדי חייב להשתתף במשימת ההגנה והביטחון ולהתגייס לצה"ל ולשירות הלאומי, ואין תירה ביניהם ללימוד התורה. עם זאת הדגיש כי הדרך לעשות זאת היא בשיח והידברות אך גם בנחישות ובעמידה חזקה על התביעה המוסרית והצודקת הזו.

+ראש רשות המיסים: נגיע ל-700 אלף תביעות נזק עקיף
17:55 04/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

עו"ד שי אהרונוביץ מבהיר כי רשות המיסים מעולם לא הייתה במצב שבו היא מתמודדת עם תביעות נזקים בכמות גדולה פי שישה מזו שהייתה במלחמת לבנון השנייה  ▪  "לא היינו במצב כזה מעולם, מנסים לשלם מהר, אבל כוח האדם של רשות המיסים מוגבל"

עו"ד אהרונוביץ. שההשקעה לא תהיה בגלל שיקולי מיסוי [צילום: עופר עמרם]
+סבב מינויים נרחב בפיקוד על החטיבות הלוחמות העיקריות
17:38 04/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

הלוי החליט על מינוי מפקדים חדשים לעשר חטיבות, לצד אישה ראשונה שתפקד על בסיס של חיל-האוויר ומינויים של קצינים בדרגת תת-אלוף

הלוי. המינויים מותנים באישורו של גלנט [צילום: דובר צה"ל]
+ביטוח לאומי: מספר החללים עלה ל-806 אזרחים וכמעט 62 אלף נפגעי פעולות איבה
15:54 04/03/24  |  מירב ארד

הביטוח הלאומי מפרסם (יום ב') את הנתונים של אזרחים שנפגעו מאז אסון ה-7/10 ועד היום, 150 ימים לאחר תחילת המלחמה: 806 חללים אזרחיים, כאשר 3 מהם בגילי 0-3. כמו-כן, כמעט 62 אלף נפגעי איבה אזרחיים מטופלים על ידי הביטוח הלאומי
כאשר 3,557 נפגעים הם בגילי 0-3. בביטוח לאומי מציינים כי בעקבות האירוע היום בצפון - נתוני הפצועים צפויים לעלות בימים הקרובים.

+בהנחיית שרת התחבורה: רש"ת נערכת לתרחיש של זירה רב מערכתית
14:50 04/03/24  |  מירב ארד

בהנחיית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, הבוקר נערך דיון ומשחקי מלחמה ברשות שדות התעופה בראשות מנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן, ובהשתתפות מנכ"ל רשות שדות התעופה אמנון כהן, ראש רח"ל יורם לרדו, מנהל הרשות לתעופה אזרחית שמואל זכאי, החוקר הראשי גדי רגב, מנהל נתב"ג אודי בר-עוז, נציגי משרד הבטחון, צה"ל, משטרת ישראל, חברת חשמל ורשות האוכלוסין.
מנכ"ל משרד התחבורה משה בן-זקן אמר כי חשיבות הדיון היא בראש ובראשונה על מנת להכיר את המענה ההוליסטי של הרשות לתרחיש המלחמתי, לוודא ולהדק את הסנכרון המלא בין כלל הגורמים הרלוונטיים והגופים השותפים; משרד הבטחון, צה"ל - חיל האויר ופיקוד העורף, משטרה, הרשות לתעופה אזרחית, רשות החירום הלאומית וחברות התעופה.

+תיעוד: מבצע 'כתר המערב' של אוגדה 98 בח'אן יונס
13:25 04/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הכוחות הגיעו בחשאיות במהלך הלילה וכיתרו את שכונת 'חמד' שבמערב ח'אן יונס. בשכונה תשתיות טרור רבות ועל-פי הערכה מודיעינית מחבלים שנמלטו מזירות הקרב בח'אן יונס אשר מסתתרים בה

[צילום: דובר צה"ל]
+המחתרת המסוכנת מאיימת על הדמוקרטיה הישראלית
12:10 04/03/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

מספר חברי כנסת מהקואליציה וכן מספר שרים בממשלה קיבלו את מכתבי האיומים של המחתרת המסוכנת, תלונות הוגשו למשמר הכנסת, למשטרת ישראל ולשב"כ, המטפלים באיתור המחתרת המסוכנת, בדרכם

איומים רציניים [צילום: תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 22 לחוק זכויות יוצרים]
+כוחות צה"ל עצרו שני מבוקשים במבצע שנמשך כ-6 שעות באלעמרי
11:45 04/03/24  |  מירב ארד

כוחות צה"ל פעלו במשך כ-6 שעות באלעמרי שבחטיבת בנימין ועצרו שני מבוקשים.
בנוסף, הכוחות תחקרו חשודים רבים והחרימו חומרי הסתה של ארגון הטרור חמאס. במהלך המבצע התפתחה הפרת סדר אלימה במסגרתה חשודים יידו אבנים והשליכו בקבוקי תבערה לעבר הלוחמים שהגיבו בירי, זוהתה פגיעה. כחלק מחילופי האש במרחב, לוחמת מג"ב נפצעה ברגלה ופונתה באורח קל לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתה עודכנה.

+הרוג ולפחות שבעה פצועים מירי נ"ט לאצבע הגליל
11:37 04/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

עובד זר נהרג ושבעה נוספים נפצעו מירי למטע באצבע הגליל  ▪  2 פצועים במצב קשה ו-4 בינוני פונו במסוק מד"א ובמסוקים של חיל-האוויר לבי"ח בלינסון, רמב"ם וזיו

תקיפה במרחב עייתא א-שעב
גבול הצפון [צילום: דובר צה"ל]
פינוי הפצועים לבתי חולים [צילום: תיעוד מבצעי מד"א]
+הוארכו הטבת הרב-קו והטיסות מאילת בחינם עבור המפונים ומשפחות החטופים
10:39 04/03/24  |  עידן יוסף

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ומשרד האוצר האריכו את הטבת הטענת הרב-קו חופשי חודשי לכל רחבי הארץ, חינם, עד לתאריך 29 בחודש אפריל 2024. מדובר בשווי הטבה של 610 שקלים לכל כרטיס. בנוסף, הוארכה ההטבה שמעניקה טיסות חינם לאילת עד סוף חודש מרס.
שירות הטענת הרב-קו בחינם פועל מתאריך 23 באוקטובר 2023 וניתן לכל המפונים שפונו בהחלטת ממשלה. המפונים יכולים לממש את הזכאות בעמדות שירות מיוחדות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במוקדי המפונים ובמלונות.
כרטיסי הרב-קו הניתנים למפונים ולמשפחות החטופים והנעדרים חינם, הם בנוסף לשירות ההסעייות שמפעיל משרד התחבורה, ומאפשר להם ביצוע נסיעות לבתי חולים, מרפאות חוץ, קופות חולים, קניות, ושינוע מיוחד למתקשים בניידות.

+ג'יהאד ישראלי
09:59 04/03/24  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה

האמונה בצה"ל יכולה רק להשתוות לאמונה באדמו"ר גדול  ▪  זאת בתקופה שלום  ▪  בתקופת מלחמה הוא הגיע לדרגת קדושה

לא קדושים [צילום: פלאש 90]
+אני חושש לגורל החטופים
09:25 04/03/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

למען החטופים, הנמצאים בביבי האופל של המנהרות בעזה, אני פונה לממשלת ישראל לקבל את בקשת הבית הלבן "להפסקת אש, כי מדובר בחפים מפשע שביקשו להאכיל את משפחותיהם"

תמונה כאובה [צילום: מוחמד דהמן/AP]
+הזוג הנצחי: טראמפ מול ביידן
09:24 04/03/24  |  יעקב אחימאיר   |   לרשימה המלאה

יש לזכור כי ביידן וטראמפ כבר ביצעו מהפכים ביחסם לעימות הישראלי-פלשתיני ולראש הממשלה נתניהו  ▪  הם השמיעו קולות של אהבה וגם ביטאו יחס צונן לנתניהו

ביידן וטראמפ. מי ישוב לבית הלבן? [צילום: AP]
+הרמטכ״ל, ר׳ השב״כ והמפכ״ל קיימו אמש הערכת מצב משותפת לקראת רמדאן
09:08 04/03/24  |  מירב ארד

הרמטכ״ל, ר׳ השב״כ והמפכ״ל קיימו אמש הערכת מצב משותפת לקראת רמדאן בכדי לחזק את התיאום בין הגופים והמוכנות המבצעית לכלל התרחישים, לצד הרצון לאפשר חופש פולחן לערביי ישראל ואיו״ש במגבלות ביטחוניות ובטיחותיות.

[צילום: דובר צה"ל]
+"בהלת הגיוסים הדחופים"
08:41 04/03/24  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

גישת "צבא העם" בארגון צה"ל מחייבת גיוס חובה מקיף לכל שכבות ציבור האזרחים  ▪  השיטה מושפעת מאוד מגידול במספר האוכלוסין, רמת ההשכלה ואופיה  ▪  מדיניות ארגון והפעלת הצבא תלויה גם בהיקף ואופי האיומים, עוצמה כלכלית וגבולות ביטחון

גנץ. מכתיר את עצמו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+תוך פחות מ-30 דקות חוסלו המחבלים ששיגרו רקטות למרחב בארי וחצרים
08:40 04/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

לוחמי צוות קרב של חטיבת הנח"ל חיסלו 15 מחבלים במהלך היממה האחרונה  ▪  ביממה האחרונה כוחות אוגדה 98 החלו במתקפה במערב ח'אן יונס

[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טריומווירט של רעל
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
יצחק שמיר : "ביבי מלאך חבלה"..
שלמה   |  4/03/24 14:10
2
מלך מלכי המגדפים, המקללים,
הירונימוס  |  4/03/24 17:14
3
ומי "הפקיר לחיזבללה",נוסח יוסי
שלמה המגיב  |  5/03/24 12:33
4
התייחסות "לעקיצה " של הרונימוס
שלמה המגיב  |  5/03/24 13:38
 
- האמנם חנפני? האמנם?
הירונימוס  |  5/03/24 17:58
 
- זו הדרך להעביר ביקורת ודעות ?
שלמה המגיב  |  5/03/24 19:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
מירב ארד
הכוחות הגיעו בחשאיות במהלך הלילה וכיתרו את שכונת 'חמד' שבמערב ח'אן יונס. בשכונה תשתיות טרור רבות ועל-פי הערכה מודיעינית מחבלים שנמלטו מזירות הקרב בח'אן יונס אשר מסתתרים בה
עמנואל בן-סבו
מספר חברי כנסת מהקואליציה וכן מספר שרים בממשלה קיבלו את מכתבי האיומים של המחתרת המסוכנת, תלונות הוגשו למשמר הכנסת, למשטרת ישראל ולשב"כ, המטפלים באיתור המחתרת המסוכנת, בדרכם
מירב ארד
עובד זר נהרג ושבעה נוספים נפצעו מירי למטע באצבע הגליל    2 פצועים במצב קשה ו-4 בינוני פונו במסוק מד"א ובמסוקים של חיל-האוויר לבי"ח בלינסון, רמב"ם וזיו
צבי גיל
האמונה בצה"ל יכולה רק להשתוות לאמונה באדמו"ר גדול    זאת בתקופה שלום    בתקופת מלחמה הוא הגיע לדרגת קדושה
איתן קלינסקי
למען החטופים, הנמצאים בביבי האופל של המנהרות בעזה, אני פונה לממשלת ישראל לקבל את בקשת הבית הלבן "להפסקת אש, כי מדובר בחפים מפשע שביקשו להאכיל את משפחותיהם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il