דמוקרטים רבים מקווים כעת דווקא לסיקור גובר של טראמפ, כדי להזכיר לבוחרים מדוע לא אהבו אותו מלכתחילה. כמה מאנשיו של ביידן מקדמים בברכה את הסיקור הנרחב הצפוי של התוצאות הלילה, בהנחה שיותר מצביעים יתפסו שבאמת מדובר בשידור חוזר של ביידן נגד טראמפ. במקביל, יועציו של טראמפ רואים יתרון בכך שיתרחק מעט מאור הזרקורים, שכן כך דבריו הבוטים במיוחד מוגבלים לתומכיו הנאמנים.
כדי להבליט כמה מדבריו המתסיסים במיוחד של טראמפ, אנשיו של ביידן החלו להפיק סרטונים של מסך מחולק בהם ביידן צופה בדברים ומגיב עליהם בעוקצנות נקודתית, והם אומרים שהוא נהנה מכך. ביידן עצמו השתמש לאחרונה, באירוע גיוס תרומות, באחד הסרטונים הללו, בו הגיב על כך שטראמפ השווה את עצמו לאלכסיי נבלני.
תומכיו של טראמפ מודאגים מזה חודשים מכך שביידן, הדמוקרטים ותומכיהם מובילים בגיוס כספים ובהוצאתם, מדווח הטיימס. קבוצת הפעולה העיקרית המזוהה עם ביידן כבר הודיעה שהזמינה פרסום טלוויזיוני ודיגיטלי ב-250 מיליון דולר החל מחודש אוגוסט. לצד של טראמפ יש בקופה פחות מ-20 מיליון דולר, והוא מעביר מדי חודש 5 מיליון דולר למימון הוצאותיו המשפטיות העצומות של הנשיא לשעבר.
טראמפ ימשיך לדבר על הכלכלה, ההגירה, האנרגיה ו"הפיכת הממשל לכלי נשק" בדמות כתבי האישום נגדו. צוותו של ביידן סבור שבידיו מסרים חזקים במיוחד בדמות העובדה שהשופטים אותם מינה טראמפ לבית המשפט העליון ביטלו את ההגנה החוקתית על הפלות, וגם בדמות פסק הדין של בית המשפט העליון באלבמה ולפיו ביציות שהוקפאו לאחר הפרית מבחנה נחשבות לילדים ואסור לפגוע בהן. בנאום מצב האומה צפוי ביידן להתמקד בסדר היום הכלכלי שלו, המנוגד לזה של טראמפ.
צוותו של טראמפ סבור שנושא ההגירה חשוב במיוחד לבוחרים שחורים בערים הגדולות, לשם הגיעו מסתננים רבים מגבול מקסיקו. תומכיו החלו לשדר אתמול פרסומות בתחנות רדיו "שחורות" בג'ורג'יה, מישיגן ופנסילבניה (שלוש ממדינות המפתח), עם דגש על משבר המסתננים ותמיכתו של ביידן בהגנה על טרנסג'נדרים. למרות הצהרותיו הגזעניות בעבר, תמיכתם של שחורים בטראמפ גבוהה כיום מאשר בבחירות 2016 ו-2020. הצד של ביידן מנסה להגביר את התמיכה בו בקרב השחורים עם פרסומות משלו.
בעיותיו המשפטיות של טראמפ ישלטו בחדשות בשבועות הקרובים, כאשר משפטו בניו-יורק יתחיל ב-25 בחודש; ייתכן שהוא יהיה היחיד שיסתיים עד הבחירות. המשפט צפוי להימשך שישה שבועות, מה שיוציא את טראמפ מן הקמפיין במשך ימים רבים. הוא מתכנן להופיע באירועים בעיקר בסופי שבוע, ולהשתמש בימי רביעי – בהם לא יתקיימו דיונים – כדי לגייס כספים ולהיפגש עם יועציו.