X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  תחקירים
תוצרת אירונאוטיקס [צילום: אירונאוטיקס]
רפאל. עסקה הפסדית תמוהה
איש העסקים אביחי סטולרו, ששמו נודע בבורסה כסוחר שלדים, הצליח לקבל מחברת רפאל הממשלתית עסקת מתנה: אופציה לרכישת חלקו באירונאוטיקס, בלי שום סיכון עסקי להפסד כספי ואכן, סטולרו ניצל ב-2023 את האופציה, רפאל הפסידה והוא ניצל מהפסד סטולרו, איש תמים שכמותו, טוען שהאופציה נדרשה ממנו והוא נאלץ להסכים לקבלה מי "דחף" לידיו עסקה מבטיחה כל כך ומדוע? שאלות אלה טעונות חקירה משטרתית טיוטת דוח בודק מטעם רשות החברות מוסתרת מהציבור
▪  ▪  ▪

עסקת חברת רפאל הממשלתית עם איש העסקים אביחי סטולרו מעוררת עניין רב, וחשדות לא מעטים. בספטמבר 2023 מימש איש העסקים אביחי סטולרו אופציה שניתנה לו ב-2019 מצד החברה הממשלתית רפאל, ומכר לה את מניותיו (50%) בחברת אירונאוטיקס (אותן רכש ב-2019) תמורת 487 מיליוני ש"ח. עם השלמת העסקה מחזיקה רפאל ב-100% ממניות אירונאוטיקס - 50% מהמניות רכשה רפאל ב-2019 במקביל ובתיאום עם סטולרו. הרכישה מסטולרו בוצעה במחיר הגבוה מערכן הכלכלי של המניות בעת ביצוע העסקה.
רכישת המניות מסטולרו הקפיצה רבים וטובים לבדיקת העסקה המקורית בין הצדדים ותוצאותיה. שכן, הייתה זו ועוֹדה אחת העסקות המוזרות ביותר מצד חברה ממשלתית עם איש עסקים פרטי, קל וחומר כאשר מדובר, מחד-גיסא, בחברה ממשלתית-ביטחונית כרפאל, בראשה עמד יואב הר-אבן בתפקיד מנכ"ל; ומאידך-גיסא, בחברת אירונאוטיקס המתמחה בייצור ובשיווק מל"טים. ולא בכדי:
א) שמו של סטולרו נודע, שלא בטובתו, כסוחר שלדים בבורסה; כמי שידו בכל - ולא בטוב. מאעכר ידוע בשוק ההון, שפוסע קרוב לקצה ומעורר חשדנות. על-כן, עסקות הקשורות בו מתגלגלות לא אחת לבדיקות, ויותר מכך. מכאן עולה השאלה: מדוע בחרה רפאל לבצע עסקה שכזו דווקא עמו, ולא עם אנשי עסקים נורמטיביים יותר. ומה מצאו מנהלי רפאל בסטולרו שלא נמצא ביזמים/משקיעים אחרים ידועי שם ויושרה;
ב) רפאל לא יזמה הזמנת הצעות/שותף אחר. העסקה בכללותה בוצעה תוך שקיפות מוגבלת ביותר. הרמיזות כאילו הייתה רפאל חייבת שותף כסטורלו כדי לסכל פיקוח רגולטיבי על אירונאוטיקס - עם השלמת רכישת השליטתה, אינה מחזיקה מים. שכן, הפיקוח הרגולטורי/המשפטי בישראל משורשר, בכל מקרה, לחברות בקבוצת רפאל;
ג) רפאל העניקה לסטולרו עסקת מתנה: ניתנה לו אופציה למשך ארבע שנים למכור לרפאל את חלקו במחיר שייקבע בהערכת שווי ובתנאי שלא יפחת ממחיר הרכישה; ובמקביל הוא מחויב למכור את מניותיו לרפאל, בתנאים הנ"ל, אם תחליט רפאל לרכוש את חלקו;
ד) במילים פשוטות: רפאל רכשה יחד עם סטולרו את מלוא המניות בחברת אירונאוטיקס (50:50), אך העניקה לסטולרו ביטוח מלא מפני ירידת ערך השקעתו. במקביל התחייבה רפאל לשלם לסטולרו סכומי כסף גבוהים יותר תמורת חלקו אם הערכת השווי תהא גבוהה יותר. הגנה כזו לא שמרה לעצמה. מדוע? מי מבצע עסקה כזו בלי לשמר לעצמו הטבה עסקית/כספית משמעותית?
ה) עד כמה מדובר בעסקת-מתנה הוברר עם ניצול האופציה. חברת דלויט, שהוזמנה לבצע הערכת שווי, קבעה שווי של כ-600 מיליון ש"ח בלבד לאירונאוטיקס. משמע: שני הצדדים הפסידו על השקעתם. דא-עקא, סטולרו ניצל בעור שיניו מהפסד, בשל עסקת המתנה שנקשרה עימו. הוא קיבל החזר מלוא השקעתו: 487 מיליוני ש"ח. למרבה הפלא, גם לאחר זאת גבר תיאבונו. סטולרו דורש עוד ועוד כספים מרפאל, לרבות עלויות מימון הלוואות שנטל, הפרשי מדד וכו'. משדחתה את דרישותיו, אילץ את רפאל להיגרר להליך של בוררות.
רשות החברות הממשלתיות פתחה בבדיקה ב-2023, לאחר שהובא מידע מטריד בפניה מצד גורם בכיר ברפאל. גם מבקר המדינה עסק בזאת לא מעט. שני גופים אלה לא דיווחו עד כה לציבור על הממצאים.
מיותר כמעט לציין: בדיקתם של גופים אלה מוגבלת ביותר, בשל העדר סמכויות בחוק. הם אינם יכולים לזמן חשודים ולחקור באזהרה, ואין בסמכותם לדרוש גילוי מסמכים בנקאיים ואחרים וגם לא לבצע חקירה סמויה. סביר להניח, כי כדי להגיע לחקר האמת בעסקה שכזו המעלה ריח רע, וכדי לגלות מי בחש וסידר הטבה כה משמעותית לסטולרו - על-חשבונה של חברה ממשלתית, יש לבצע חקירה מעמיקה על-ידי הגורם המוסמך לכך - קרי, משטרה - ולו כדי להדוף חשש למעשים בלתי כשרים שהובילו לכאורה לביצוע עסקה כה בעייתית שהולידה הפסד כספי משמעותי לרפאל.

השאלות / התשובות

סטולרו התבקש על-ידי הח"מ (יואב יצחק) ליתן את תשובות לשאלות שלהלן:
אני עוסק בימים אלה בבדיקת העסקה במסגרתה רכשה ממך רפאל את חלקך בחברת אירונאוטיקס תמורת כ-450 מיליון ש"ח ובתנאים נוספים שנקבעו. אני מבין שהרכישה בוצעה מכוח הסכם שנערך בין רפאל לחברה בשליטתך, ולפיו קיבלת בזמנו אופציה למכור לרפאל את חלקך לפי מנגנון מכירה שנקבע בזמנו. ואני תוהה: על שום מה קיבלת מרפאל הסכם כה נדיב המאפשר לך למכור לרפאל (חברה ממשלתית) את חלקך בתוספת הצמדה וריבית וכו'; ומה אתה נתת בתמורה - אם בכלל. הובא עוד לידיעתי כי תהיות אלה עלו ועודן קיימות גם ברפאל וגם במערכת הביטחון וברשות החברות הממשלתיות.
ובקיצור נמרץ, אני מבקש תגובתך: מה נתת לרפאל, ישירות ו/או באמצעות חברות בשליטתך, תמורת הסכם האופציה.
ושאלה נוספת:
האם הבוררות בנושא הסתיימה. ואם כן: אבקש לדעת מה תוצאותיה.
תשובת סטולרו שנוסחה על-ידי נציגו:
לשם הבהירות נתחיל בשורה התחתונה
רפאל קיבלה ממר סטולרו אופציה שהייתה חשובה לה מאוד, אופציה שהייתה מבחינתה "תנאי בלעדיו אין" לביצוע העסקה: להוציא את מר סטולרו מאחזקותיו באירונאוטיקס בכל עת מחתימת ההסכם ולמשך 4 שנים.
בשום שלב במו"מ בין רפאל ומר סטולרו, מר סטולרו לא ביקש מרפאל אופציה כלשהי.
רפאל היא שדרשה וקיבלה ממר סטולרו אופציה, והתנתה את ביצוע העסקה בכך שמר סטולרו יסכים לתת לה את האופציה שדרשה, ובתמורה הסכימה לתת למר סטולרו אופציה.
על-מנת להשיב באופן מלא לשאלה מה קיבלה רפאל בתמורה לאופציה שקיבל מר סטולרו, צריך להכיר ולהבין את התהליך שהתנהל בין רפאל ומר סטולרו בקשר לרכישת אירונאוטיקס:
כיצד "נולדו" האופציות
רפאל היא שפנתה למר סטולרו בהצעה לרכוש במשותף את אירונאוטיקס.
למר סטולרו לא הייתה היכרות מוקדמת עם מי מאנשי רפאל שטיפלו בעניין מטעם רפאל.
כאשר רפאל פנתה למר סטולרו הוסבר לו כי רפאל החליטה לפתח את תחום המל"טים הטקטיים כחלק מהפיתוח האסטרטגי שלה.
בבדיקות שערכה רפאל היא הגיעה למסקנה שבניית מערך פנימי תעלה פי כמה מרכישת חברה קיימת והדבר גם ידחה את כניסת רפאל לתחום, ולכן רפאל בדקה חברות לרכישה ובחרה באירונאוטיקס.
רפאל לא רצתה לרכוש מעל ל-50% מהמניות של אירונאוטיקס על-מנת שלא להפוך את אירונאוטיקס לחברה ממשלתית, דבר שהיה מכביד מאוד על פעילותה השוטפת ומעורר קשיים להעסיק "טאלנטים" בשכר המקובל בשוק הפרטי, ולכן חיפשה שותף לרכישה, שותף שיהיו לו הנתונים המתאימים לביצוע העסקה: יכולת כלכלית משמעותית ואורך נשימה, עמידה בדרישות משהב"ט וועדת CIFUS האמריקנית ויכולת לעבודה משותפת עם חברה ממשלתית, דבר לא פשוט כשלעצמו.
בהסכם הראשוני שנחתם בין הצדדים, בחודש יולי 2018, לא היה איזכור כלשהו של אופציה מכיוון שמר סטולרו לא דרש אופציה ולא ראה בה חלק מהותי מההסכם.
רק כחצי שנה לאחר מכן, במהלך המו"מ לחתימת הסכם בעלי מניות מפורט, העלתה רפאל את עניין האופציה והתנתה את ביצוע העסקה בקבלת אופציית CALL אמריקנית שתאפשר לה לרכוש את מניותיו של מר סטולרו בכל עת במהלך 4 שנות הפעילות הראשונות.
מדוע הייתה התניה כזו?
כפי שנאמר למר סטולרו, מבחינת רפאל, רכישת אירונאוטיקס היא לא פעולה עסקית כשלעצמה אלא השקעה אסטרטגית, ולכן אין לרפאל כוונה למכור את אירונאוטיקס בשלב כלשהו בעתיד הנראה לעין.
לפיכך דרכי הפתרון המקובלות במקרה של סכסוך בין בעלי מניות בחברה, כגון במב"י או מכירה של החברה לצד שלישי, לא היו אפשריות מבחינת רפאל שרצתה בכל מקרה להשאר בעלים של אירונאוטיקס.
מכיוון שכך, ומכיוון שלא הייתה היכרות קודמת בין הצדדים, רפאל רצתה לשמור לעצמה באופן מוחלט את היכולת לקנות את חלקו של מר סטולרו בחברה אם במהלך העבודה המשותפת יתברר לה שהוא אינו מתאים להיות שותף שלה להשקעה האסטרטגית האמורה.
למותר לומר כי דרישה זו הדליקה "אורות אדומים" אצל מר סטולרו.
איזה איש עסקים סביר מתקשר בעסקה בה מושקעים מאות מיליוני שקל ודורש מהשותף שלו אופציה להוציא אותו החוצה בכל עת? ואיזה איש עסקים סביר נענה לדרישה כזו?
לפיכך מר סטולרו התנגד לדרישה חד-צדדית זו.
אירונאוטיקס הייתה במצב בעייתי לאחר שהונפקה ומניותיה קרסו ב-60%, ריחף מעליה צל של חקירה פלילית/ביטחונית שהייתה תחת איפול כבד ולא היה ברור מה תהיינה השפעותיה, ועמדו כנגדה תביעות משמעותיות (יצוגית ונגזרת) בעקבות החקירה.
היה ברור למר סטולרו שיקח זמן לשקם את החברה ולהחזירה לפעילות רווחית ומר סטולרו לא ראה הגיון בכניסה לעסקה והשקעת יכולותיו במשך כמה שנים בהעלאת החברה על פסי הצלחה, כאשר במהלך 4 השנים ואם וכאשר החברה תתחיל לפרוח - רפאל יכולה לאלץ אותו למכור לה את חלקו.
משנוכח מר סטולרו לדעת כי רפאל מתעקשת על האופציה והעסקה תקום או תיפול על עניין זה, הסכים לדרישת רפאל, בתנאי שתינתן לו אופציה נגדית, שכן אופציה נגדית כזו נתנה פתרון חלקי לבעיה מרכזית בעסקה מבחינתו - בעיית ההנזלה, כפי שיפורט להלן.
מכיוון שרפאל דרשה אופציה הניתנת להפעלה בכל עת במהלך 4 השנים הראשונות, מר סטולרו הסכים לאופציה כזו רק בתנאי כי בכל מקרה השקעתו תהיה מוגנת כך שאם ייאלץ למכור את מניותיו בניגוד לרצונו בנקודת זמן בה שווי המניות יהיה בנקודת שפל - לא ינזק כלכלית, וכן תינתן לו אופציית PUT נגדית למכור לרפאל את אחזקותיו בסכום המינימום.
עמדת רפאל כפי שהודגשה במו"מ ולפיה היא לא תממש את ההשקעה באירונאוטיקס, העלתה אצל מר סטולרו חשש כי לא יוכל להנזיל את השקעתו ולפיכך ביקש את האופציה הנגדית.
ובמה דברים אמורים?
מר סטולרו הוא איש עסקים ותיק ומנוסה וככל איש עסקים המסכן את כספו הוא פועל על-פי שיקולים עסקיים. הכלל העסקי היסודי בכל השקעה הוא לדעת כיצד אתה מרוויח מההשקעה וכיצד אתה מנזיל את ההשקעה, מממש את הרווח ויוצא מההשקעה.
מראשית ההתקשרות, מר סטולרו חשש מהשותפות עם חברה ממשלתית, שעם כל הכבוד הראוי, רבים מהדירקטורים בה חסרי ניסיון או הבנה בתחום עיסוקה של החברה ואינם מנוסים בניתוח שיקולים עסקיים מורכבים.
בנוסף, מעצם היותה של חברה "ממשלתית", שיקוליה העסקיים שונים משיקולים עסקיים של חברה פרטית, מה גם שתמיד עומדת מאחוריה הקופה הציבורית שתציל אותה אם וכאשר יהיה צורך בכך.
לפיכך מר סטולרו רצה לוודא כי קיים בעסקה מנגנון הנזלה סביר והגיוני.
מי שהציעה מנגנון הנזלה מסוג אופציה הייתה רפאל, והצעתה, כפי שנאמר קודם לכן, רק העצימה את חששותיו של סטלורו, בהיותה חד-צדדית לחלוטין, ואף "אלימה" ולחלוטין לא מקובלת בעולם העסקי הפרטי - אתה תשקיע את נשמתך בעסק המשותף, והשותף שלך יכול "להעיף" אותך בכל עת ללא כל הסבר.
ככלל יש 4 אפשרויות בסיסיות להנזלה בכל עסקה - אקזיט, במב"י, אופציה, הנפקה.
אקזיט ובמב"י הפכו ללא רלוונטיים במקרה של אירונאוטיקס, מכיוון שרפאל הבהירה מתחילת הדרך שהיא לא תמכור את אחזקותיה באירונאוטיקס שהיא נכס אסטרטגי מבחינתה.
נשארות דרך ההנפקה והאופציה.
מר סטולרו לא רצה לממש את האופציה, והתארגן להנפקה אחרי השבחת הערך.
ואכן, בשנת 2022 מר סטולרו הביא לשולחן הדיונים את אחת מקרנות ההשקעה הגדולות בעולם, שהביעה עניין רב לרכוש אחזקה מהותית באירונאוטיקס בשווי של כמיליארד דולר.
התקיימו פגישות רבות בדרג הגבוה ביותר משני הצדדים, כולל נציגי רפאל שהיו בחלק מהשיחות.
הקרן, ככל גוף עסקי סביר, לאחר שהשתכנעה בכדאיות ההשקעה באירונאוטיקס, התעניינה ראשית לכל לדעת כיצד היא מנזילה את השקעתה, ואז התברר למר סטולרו כי הנזלה של השקעתו באירונאוטיקס בדרך הנפקה ככל הנראה לא תתממש.
העסקה עם הקרן לא יצאה לפועל בעיקר בשל חוסר היכולת/רצון של רפאל כחברה ממשלתית להתחייב התחייבות ממשית ומחייבת להנפקה בעתיד הנראה לעין.
כשמר סטולרו הבין שרפאל לא יכולה/רוצה להתחייב להנפקה - דרך ההנזלה היחידה שנותרה לו היא האופציה.
ויודגש כי מר סטולרו לא רצה לממש את האופציה מכיוון שהוא האמין ומאמין בעתיד החברה.
מר סטולרו פנה לרפאל בבקשה בכתב להאריך את האופציה והיה מוכן לדון על תנאי ההארכה, וגם התקיימו פגישות בין הצדדים ונוסחו מסמכים ראשוניים בעניין, אלא שברפאל סירבו להיכנס לדיון כלשהו בעניין.
סיכומו של דבר לעניין האופציה
האופציה לא הייתה חד-צדדית, מר סטולרו לא ביקש אופציות בהסכם אלא רפאל היא שיזמה את עניין האופציות, מר סטולרו לא רצה לממש את האופציה אלא נאלץ לעשות כך לאחר שהתברר לו שככל הנראה לא תהיה דרך אחרת להנזיל את השקעתו.
לשאלתך בעניין הבוררות
מר סטולרו לא יתייחס להליכים משפטיים תלויים ועומדים.
תגובת הנהלת חברת רפאל
"זו הייתה עסקה אסטרטגית ביטחונית לרפאל ושיקולים עסקיים בלבד הנחו את החברה, בין השאר, כנגד האופציה ניתנה אופציה נגדית של סטולרו".
יו"ר רפאל, השר לשעבר יובל שטייניץ, התבקש על-ידי הח"מ להשיב בנושא:
ב-2023 נפתחה בדיקה מצד רשות החברות הממשלתיות בנוגע למתן האופציה לאביחי סטולרו לרכוש ממנו את מניותיו בחברה. במענה לתקשורת השיבה הנהלת החברה: "החברה משתפת פעולה עם הרשות באופן מלא בכל נושא, העבירה לרשות את המידע הנוגע לעסקה כפי שהתבקשה ותלמד את ממצאי הבדיקה כאשר אלו יועברו אליה". אני מבקש מענה: מה היו ממצאי הבדיקה.
תגובת שטייניץ, באמצעות דוברת רפאל:
אנחנו חתומים על סודיות ואסור לנו להתייחס לדוח הבודק.

סוף דבר: דרושה חקירה

תגובתו הארוכה של אביחי סטולרו, שאותה מצאנו להביא במלואה, אינה מסירה את העננה המרחפת: מדוע בחרה רפאל להתקשר דווקא עימו; ומדוע העניקה לו טובת הנאה חד-צדדית ששוויה בעת מימושה נאמד בכמעט 200 מיליון ש"ח. לפי סטולרו, ניתן לחשוד שמנהלים ברפאל הם שיזמו ודחפו לידיו עסקת מתנה, והוא, למצער, רק הקפיד לשמור על עצמו/כספו לבל יהא הצד היוזם.
הידרשות רשות החברות הממשלתיות וגם מבקר המדינה לזאת, מדברת בעדה. הימנעות הנהלת רפאל מפרסום ממצאי טיוטת דוח הבודק, אינה תקינה, לשון המעטה. חובה על הנהלת רפאל, ושטייניץ בראשה, לחשוף בפני הציבור את הפרטים בעסקה כה מצחינה, ולעדכן את הציבור בדבר הדוח הסופי, כשיוגש.
תגובתו של סטולרו לפיה הוא לא הכיר קודם לעסקה את מנהלי החברה והם פנו אליו, אינה מדויקת. אנשי מפתח ברפאל הם שבישלו איתו את העסקה - הטעונה לפי הבנתי חקירת משטרה דחופה.

תאריך:  07/03/2024   |   עודכן:  11/03/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי יחקור עסקת המתנה מצד חברת רפאל לסוחר השלדים אביחי סטולרו
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
מי כתב עבורך את הכתבה ?
יואב יצחק מריונטה  |  8/03/24 16:58
2
סדום ועמורה
Gabi  |  8/03/24 18:48
3
וואלה גנבים לכאורה.הגיוני שמתח ל"ת
א  |  8/03/24 21:39
4
תמימות?!?;)
ישר והגון  |  9/03/24 14:57
5
מה עם SightX
חרב  |  9/03/24 19:59
6
כל העיסקה המושחתת הזו נרקמה
אביתר  |  9/03/24 21:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סדום ועמורה
איתמר לוין
מרדכי קורקוס, שניהל עמותה שהעבירה שיעורי דת בבתי הכלא, הודה בגניבה של 700,000 שקל בסיועו של רב השב"ס לשעבר, עופר אלמליח - כספים שאותם נטל לעצמו ולבני משפחתו
איתמר לוין
התנועה לטוהר המידות טוענת שיש לחקור את הפרסום לפיו הנגבי קיבל תשלום בעת כהונתו כשר לשיתוף פעולה איזורי, מאנשי עסקים שביקשו לרתום אותו להקמת נמל תעופה באזור ירושלים
מירב ארד
הרשות חוקרת חשד כי ירון פיטארו, בעל השליטה בקרן וולת'סטון ובעלי השליטה בסוכנות נטו, עידן כץ ואילן בן ישי גייסו כספים בסך כולל של יותר מ-800 מיליון שקל, שלא על-פי תשקיף, בניגוד לחוק ותוך הטעיית משיקעים והצגת מצגי שווא    ההתנהלות הבעייתית של קרן וולת'סטון נחשפה לראשונה ב-News1
איתמר לוין
הדירוג השנתי של Transparency International: ישראל ירדה ברציפות בשנים 2021-2016, זינקה בשנת 2022 וירדה שוב בשנת 2023, בעיקר בשל הרפורמה המשפטית
איתמר לוין
הפרקליטות: ארבעה פסיכיאטרים הנפיקו 6,000 אישורים כוזבים על פוסט-טראומה וחמישה רופאים נוספים הנפיקו את הקנאביס על פי אישורים אלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il