נכון לעכשיו, מדווח הטיימס, קמפיין טראמפ מנסה לגייס תרומות בהיקף בינוני ומתכנן לצמצם את ההוצאות על-ידי עריכת פחות עצרות. הוא גם מתכנן ארוחת ערב נוצצת בפאלם ביץ' בתחילת החודש הבא, עם תורמים שהתחייבו לתרום למעלה מ-25 מיליון דולר. אולם, כמה תורמים מרכזיים עודם מהססים, בין היתר מחשש שכספם ישמש לכיסוי הוצאותיו המשפטיות של טראמפ. עד חודש ינואר ניתבה ה-super PAC שלו למטרה זו 47 מתוך 60 מיליוני הדולרים שקיבצה.
עד כה הצליח טראמפ לגייס רק מספר קטן של תרומות גדולות. לאחרונה הוא נפגש עם אלון מאסק ושוחח קצרות עם ג'ף יאס, מיליארדר המשקיע בטיק-טוק. טראמפ טען שלא שוחחו על כסף, אך זמן קצר לאחר מכן הוא מתח ביקורת על החוק המחייב את החברה להשתחרר מן הבעלות הסינית כתנאי להמשך פעילותה בארה"ב.
רמזים לגבי תורמים בכוח או בפועל ניתן למצוא באירועים שערך טראמפ לאחר נצחונותיו בפריימריז הרפובליקניים. לאחר "סופר טיוזדיי" הוא אירח במאר-א-לאגו כמה תורמים גדולים ובהם טריש דוגאן, פילנטרופית וסיינטולוגית מפלורידה שתרמה 5 מיליון דולר. בליל נצחונו בניו-המפשייר הוא הזכיר את איל הקזינו סטיב ווין ומנהל הקרנות ג'ון פולסון, שניהם מיליארדרים. בליל נצחונו בדרום קרוליינה ניצב מאחוריו וודי ג'ונסון, הבעלים של קבוצת הבייסבול ניו-יורק ג'טס, אשר מונה לשגריר בידי טראמפ. מיליארדר אחר, אייק פרלמוטר, תומך בארגון Right for America הפועל אף הוא למען טראמפ.
הפער הכספי בין המועמדים ניכר בהוצאות הפרסום, מציין הטיימס. קמפיין טראמפ הוציא החודש 380,000 דולר על פרסומות לשחורים בשלוש מדינות. לכך יש להוסיף 500,000 דולר שארגון תומך טראמפ הוציא ביום נאום מצב האומה, על פרסומות ששאלו האם ביידן יחיה עד 2029. קמפיין ביידן הודיע על מסע פרסום ב-30 מיליון דולר תוך שישה שבועות.
כמה תורמים רפובליקנים אמרו שייתכן שחלק מהתורמים הכבדים לא ירצו שתרומותיהם ייחשפו, בשל המחלוקות הסובבות את טראמפ. מאסק הבהיר לאחר פגישתו עם טראמפ: "איני תורם לאיש מבין המועמדים לנשיאות" – אבל אם יחליט כן לתרום, ייתכן שיעשה זאת במסלול בו לא ייחשף.
המטה הרפובליקני טוען, כי סוף השבוע שעבר – הראשון של ווטלי ולארה טראמפ – היה הטוב ביותר מאז שנת 2020; טראמפ אמרה כי היא עצמה קיבלה 2.7 מיליון דולר. דובר קמפיין טראמפ מסר, כי פברואר היה החודש הטוב ביותר בגיוס תרומות קטנות. הוא לא מסר נתונים; באוגוסט שעבר, שהיה הטוב ביותר עד כה, גויסו 22.3 מיליון דולר. אבל קמפיין ביידן מסר על תרומות מקוונות בסך 10 מיליון דולר ב-24 השעות שלאחר נאום מצב האומה. היום הטוב ביותר של טראמפ היה כאשר מכר מוצרים הנושאים את תמונת המעצר שלו בג'ורג'יה: 4.2 מיליון דולר.