X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
[צילום: לירון מולדובן/פלאש 90]
הזדמנות לתקן
אין אפילו אחד מכל המרואיינים בכתבה שהיה איתי בקשר ב-20 השנים האחרונות, וכולם מרואיינים מטעם. כולל "הטייס" שהוא פעיל במחאה שאף הודיע שהוא מסרב לשרת ומעולם לא היה חבר שלי ולא היה איתי בטייסת

ביום שישי (22.3.24) "זכיתי" לבמה מפוארת באולפן שישי. מדובר במהלך מתואם עם "אחים לנשק" שנעשה בהתאמה להפגנה שנערכה בסמוך לביתי, שלא כחוק ותוך הדלקת מדורה באמצע רחוב מגורים. כל זה לא משנה, מה שחשובה היא האמת.
אין אפילו אחד מכל המרואיינים בכתבה שהיה איתי בקשר ב-20 השנים האחרונות, וכולם מרואיינים מטעם. כולל "הטייס" שהוא פעיל במחאה שאף הודיע שהוא מסרב לשרת ומעולם לא היה חבר שלי ולא היה איתי בטייסת. לכן, חשוב לי לחלוק את האמת.
האמת היא שאחרי שירות מילואים השתחררתי בגיל 51. היום הבן שלי לוחם בקבע, בתי בקבע בחיל מודיעין ובן נוסף שלי התגייס עכשיו לאחר שנת שירות. אני רואה בשירות זכות גדולה וחובה לאומית. יש דבר אחד ששיניתי דעתי בו (אחרי 12 שנים) והוא שהיום אני חושב שלא יהיה ניתן לגייס חרדים בכפייה, זה פשוט ייכשל. מלבד זאת בכל הכנסות שכיהנתי בהן תמיד הייתי מהלוחמים המובילים לשיויון בנטל.
אז מה כן? המציאות במדינת ישראל השתנתה בשבעה באוקטובר והצבא שרצה להיות צבא קטן הבין שחייבים כוח אדם. בעבר, הצבא לא רצה ולא פעל אקטיבית לגיוס חרדים והיום המצב הוא אחר. אנחנו חייבים לפתוח מסגרות גיוס נוספות ולפעול לשילוב החרדים בצבא. זה אפשרי. ישנם אלפי צעירים חרדים שאינם לומדים בישיבות והצבא חייב לגייס אותם, על זה אין ויכוח גם עם הציבור החרדי.
אסור להיות לעומתיים ולחפש את המפריד בתוכינו. ההפך, יש לנו עכשיו הזדמנות גדולה לתקן. תמיד יהיו קיצוניים שאיתם לא נצליח לבנות גשר אבל הרוב הגדול חייב לפעול ולעבוד ביחד. בלי שנאה ובלי ריב אחים, יש לנו שונאים בעזה שאיתם אנחנו נלחמים ואותם נכה וננצח ביחד. רק ביחד.
את אש השנאה שביננו צריך לכבות. אנחנו עם אחד שנלחם על עתידו. אסור לנו ואין לנו את האפשרות לחזור לשיח של ה-6.10. מתפלל ומקווה לחזרת כל החטופים ולשלום חיילנו שנלחמים בעזה ובצפון. שבוע טוב וחג פורים שמח.

תאריך:  24/03/2024   |   עודכן:  24/03/2024
+גנץ: "לא נוכל להיות חברים בממשלה אם חוק הגיוס יעבור"
20:00 24/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר המחנה הממלכתי אמר כי מפלגתו פועלת כדי שהחוק לא יעבור במתכונת הנוכחית, והוסיף כי "חבריי ואני לא נוכל להיות חברים בממשלת החירום אם חקיקה כזו תעבור"  ▪  קרא לשרי הליכוד והח"כים: "השמיעו קולכם, אל תישאו את אות הקין הזה"

גנץ. דגל שחור [צילום: לירון מולדובן/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הזדמנות לתקן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא צריך להכיר אותך כדי להבין
הירונימוס  |  24/03/24 15:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות גיוס חרדים
מנחם רהט
קידוש השם של הלוחמים הסרוגים, שמקירבם באו כמחצית מנופלי המלחמה, לעומת חילול השם שנוצר מחמת ההשתמטות ההמונית ממצווה מדאורייתא, להצלת ישראל מיד צר    אבל 'גדול קידוש השם מחילול השם' ●   וכיצד לא נראה אליהו הנביא?
יוסף אליעז
השתמטות חרדים משירות בצבא    דברי הרב הראשי יוסף על ירידת אברכים מהארץ    דברי הרב יוסף נוגדים את הדת היהודית, את המוסר הכללי והיהודי, לרבות הצו "לא תעמוד על דם רעך", אלה לוחמים ונופלים בקרב ואלה עוטים כתונת לבנה ומגבעת, שוכנים לבטח בבנייני הישיבות בעורף הבטוח ועוד מזלזלים במגינים עליהם
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם    החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות אחידים לכולם    הגיוס הוא חובה והוא גם זכות, הזכות לשרת
איתמר לוין
הורה למדינה להגיב בתוך עשרה ימים על הבקשה לצו ביניים שיעצור את המימון לישיבות שתלמידיהן אינם מתגייסים    מבהיר שלא יהיו דחיות נוספות
עידן יוסף
הרב הראשי יצחק יוסף שטען כי החרדים יעזבו את הארץ אם יאולצו להתגייס טוען כי אנשים סילפו את דבריו    הרב יניב, שאיבד שלושה מנכדיו בפיגועים ובמלחמה, טען שדברי הרב יוסף נוגדים את ההלכה וכי החרדים צריכים להתגייס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il