X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
לאכול בריא [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
איך שומרים על המשקל בימים של סטרס
בחרו מזון איכותי והימנעו מג'אנק פוד - העדיפו מזונות עשירים בחלבונים, סיבים תזונתיים וחומרים מזינים, שגם ישמרו על רמת שובע גבוהה וגם ימנעו זלילה בלתי נשלטת

כולנו מצויים בתקופה של סטרס ואי ודאות והדבר משפיע באופן אוטומטי על ההתייחסות שלנו לגופינו, לעיתים באכילה רגשית לא מבוקרת ועם מצוקה שמגיעה בעלייה במשקל. קחו טיפים לריסטארט ממאמנת הפיטנס ויועצת התזונה דנית אטרי, שיסייעו לכם להתחיל תהליך מוצלח ובריא של ירידה במשקל
תזונה:
1. הקפידו לאכול ארוחת בוקר - ארוחת בוקר בריאה תספק לכם אנרגיה ותמנע אכילת יתר בהמשך היום. ככל שתדחו את הארוחה כך תגבירו את הסיכוי לבולמוס אכילה בשעות הערב וזה ודאי לא ייטיב עם המשקל.
2. בחרו מזון איכותי והימנעו מג'אנק פוד - העדיפו מזונות עשירים בחלבונים, סיבים תזונתיים וחומרים מזינים, שגם ישמרו על רמת שובע גבוהה וגם ימנעו זלילה בלתי נשלטת.
3. הימנעו ממשקאות מתוקים - שתיית מים ותה ירוק עדיפה על פני משקאות ממותקים, המכילים כימיקלים וחומרים שמעכבים את הספיגה המטבולית בגוף.
4. אכלו לאט - הידעתם שמרבית האוכל מתפרק אצלינו בלשון ובלוע? יש לנו אנזימים שמפרקים את האוכל עוד בטרם מגיע לפירוק סופי בקיבה. לעיסה יסודית לא רק שתורמת לתחושת שובע אלא מסייעת לפעולת עיכול תקינה ומהירה יותר.
5. הקפידו על שתיים מים מרובה - מים מסייעים לרענון ותפעול המערכות בגוף ולחילוף חומרים תקין. זהו עניין מהותי לבריאות ולשמירה על גופכם.
6. הקשיבו לגוף שלכם - אכלו רק כשאתם רעבים והפסיקו כשאתם שבעים. לא חייבים לסיים מהצלחת ואת ה"חבל" שהשאיר הילד. התייחסו לגופכם בכבוד, הוא לא פח קיבולת.
7. תעדו את מה שאתם אוכלים - ניהול יומן אכילה יכול לעזור לכם לזהות דפוסים לא בריאים ולשפר את הרגלי האכילה. תתפלאו לגלות כמה לעיתים לא שמים לב למה וכמה אכלנו. בקרה וסדר יסייעו לכם לנהל את התזונה באופן תקין עם מינימום חריגות.
8. ערכו בדיקות דם והתייעצו עם תזונאי מוסמך שיכול לעזור לכם לבנות תוכנית תזונה מותאמת אישית שתסייע לכם להגיע ליעדים שלכם.
פעילות גופנית:
1. היו פעילים - נסו לשלב פעילות גופנית בחייכם באופן קבוע, גם אם מדובר בהליכה קצרה.
2. מצאו פעילות שאתם נהנים ממנה - זה יכול להיות גם ריקוד או טיול בטבע וזה יכול להיות אימון בקהילה שאתם מתחברים אליה. ככל שתיהנו כך גדל הסיכוי שתתמידו בה לאורך זמן.
3. צעדים קטנים - רומא לא נבנתה ביום אחד וגם הגוף שלכם לא. התחילו לאט והגדילו את משך, תדירות ועצימות הפעילות בהדרגה
4. שינה מספקת חשובה - הקפידו לישון 8-7 שעות בלילה. הגוף חייב את הזמן הזה למנוחה וכן גם לשינה יש חשיבות מאוד מכרעת על המטבוליזם והמשקל שלכם.
חשוב לזכור: שמירה/ירידה במשקל היא תהליך אישי. מה שעובד עבור אדם אחד לא בהכרח יעבוד עבור אדם אחר, לכן חשוב שתמצאו תוכנית שמתאימה לכם ולסגנון החיים שלכם.
התמקדו בהרגלים בריאים ולא בירידה במשקל, מדובר בתהליך הדרגתי, היו סבלניים ועקביים!

תאריך:  08/04/2024   |   עודכן:  08/04/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך שומרים על המשקל בימים של סטרס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אירוע אסטרונומי מרהיב של ליקוי חמה מלא מתרחש היום בצפון אמריקה    רבנים רבים רואים בליקוי סימן משמיים, ומצטטים מספרים קדומים בהם נכתב כי הליקוי מרמז על מלחמות, מגפות ומוות של שליטים בארצות שבהן ייראה הליקוי
רמי דניאל
נשיא טורקיה ספג מפלה בבחירות המקומיות, הן בשל המצב הכלכלי הקשה והן בשל ביקורת על כך שלא נקט מדיניות חריפה עוד יותר כלפי ישראל    מעמדו של ארדואן יציב, גם אם כעת יהיה לו קשה יותר
פנינה שרביט-ברוך, יוליה ארפורט
גם אם העיצומים האישיים שהטילו מדינות במערב, ובראשן ארה"ב, ממוקדים כרגע בקומץ מתנחלים קיצוניים – עצם השימוש בצעד זה חייב להדאיג את ישראל ולהוביל לשינוי במדיניותה
פרופ' אביעד הכהן
על פרופ' אברהם גרוסמן - חתן פרס ישראל, חוקר מן השורה הראשונה של ההיסטוריה היהודית, תולדות המשפט העברי ופרשנות התנ"ך, ומורה פדגוג רב-אמן
איתמר לוין
דווקא משום שאנחנו מצויים במלחמה, חובה להחליף את הממשלה מהר ככל האפשר    וגם: שני אירועים כלכליים, שני שרים פטפטנים וחשש לעוד אסון במירון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il