X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  פודקאסטים
[צילום: דובר צה"ל]
"המלחמה בעזה היא מבצע צבאי אומלל שאמור היה למחות חרפת 7 באוקטובר"
חלק ראשון של דיון עומק שבועי בהנחייתי, על הלקחים הצבאיים של טבח 7 באוקטובר ומלחמת "חַרְבות ברזל", בהשתתפות צוות מומחים. בדיון טען אביתר בן צדף, לשעבר עורך כתב העת של צה"ל "מערכות", כי "המלחמה בעזה היא מבצע צבאי אומלל שאמור היה למחות חרפת 7 באוקטובר, אך ממלאת את מטרות החמאס"

חלק ראשון של דיון עומק שבועי בהנחייתי, על הלקחים הצבאיים של טבח 7 באוקטובר ומלחמת "חַרְבות ברזל", בהשתתפות צוות מומחים. בדיון טען אביתר בן צדף, לשעבר עורך כתב העת של צה"ל "מערכות", כי "המלחמה בעזה היא מבצע צבאי אומלל שאמור היה למחות חרפת 7 באוקטובר, אך ממלאת את מטרות החמאס". יאיר קלינבוים טען שראש הממשלה לשעבר, מנחם בגין ז"ל, יצר את הלך הרוח ש"ההתיישבות היא מכשול לשלום" בכך שהסכים לפַנות את יישובי פִּתחַת רפיח עבור הסכם השלום עם מצרים. אלכסנדר פפקוב טען שצה"ל הרג שבעה עובדים של ארגון הסיוע "המטבח העולמי" בגלל שימוש לא מקצועי במתכון בינה מלאכותית.
שיחות עם אביתר בן צדף - [קישור]
שיחות עם ירון שחר - [קישור]
שיחות על יחסי ישראל-ארה"ב - [קישור]
שיחות על מלחמת "חַרְבות ברזל" - [קישור]
שיחות עם אלכסנדר פפקוב - [קישור]
שיחות על רצועת עזה - [קישור]
שיחות על צה"ל בדרום לבנון - [קישור]
שיחות עם יואב נצר - [קישור]
שיחות על חיזבאללה - [קישור]
שיחות עם מיכאל - [קישור]
על הוויית הצבא והמלחמה אפשר לקרוא בספרִי "תורת הביטחון הכללית - עקרון השׂרידות" העוסק באבני היסוד של הוויית הצבא והמלחמה. בלא להבין את אבני היסוד, לא ניתן לשפר את מבנהו של צה"ל ואת תִפקודו. את התֵאור והניתוח המעודכנים ביותר של חזית הדרום במלחמת יום הכיפורים אפשר לקרוא בספר המחקרים של "הפורום לאִזרוח תחקירי קרבות והפקת לקחים" -"ניצחון בסבירות נמוכה". כל מי שמעוניין לרכוש ספרים אלה, יפנה להוצאת "שׂרידוּת", המתמחה בחשׂיפת מחדלים וליקויים שהממסד מתאמץ להסתיר: survival1940@gmail.com
לקטלוג הספרים
אנא עִזרו לי לקיים את הערוץ הזה החושׂף בפניכם את האמת, ולהשלים את המפעל המונומנטלי של שלושים הכרכים "בשׂדות הקרב של מלחמת העצמאות". כל עזרה, גם הקטנה ביותר, תתקבל בברכה והעיקר שאנחנו, בנֵינו, נכדינו וצאצאינו נדע את האמת שהוסתרה בגלל מחדלי המלחמה: איך קמה מדינת ישראל ואיך היא ניצחה במלחמת העצמאות.

תאריך:  11/04/2024   |   עודכן:  11/04/2024
+מטוסי קרב תקפו יותר מ-60 מטרות ברצועת עזה
12:18 12/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כוחותינו ממשיכים במבצע צבאי ממוקד נגד מחבלים ותשתיות טרור במרכז הרצועה, שכלל חיסול מחבלים וירי לעבר עמדות שיגור תת-קרקעיות ומבנים צבאיים  ▪  צה"ל חיסל בכירים בחמאס שעסקו בפעילות צבאית ובהכוונת פיגועים, בין השאר בג'באליה

מבצע ממוקד במרכז הרצועה [צילום: דובר צה''ל]
+יוזמה: חמושי פתח ישלטו על הרצועה ביום שאחרי בדומה לשטחי "בי"
11:45 12/04/24  |  עידן יוסף

בכירים בישראל מקדמים רעיון במסגרתו מי שתשלוט בעזה ביום שאחרי היא הנהגה מקומית המתבססת על תומכי פתח, שיקבלו נשק קל ממדינות צד שלישי בהסכמת ישראל, ויקבלו בהסכמה שליטה ביטחונית ישראלית בכל רחבי הרצועה, בדומה לשטחי "בי" ביהודה ובשומרון (חדשות 14).

+דיווח אמריקני: מתקפה אירנית בישראל צפויה בתוך 48 שעות
11:19 12/04/24  |  איציק וולף, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הוול סטריט ג'ורנל דיווח על היערכות של ישראל לאפשרות של מתקפה אירנית - ישירה או באמצעות גרורותיה באזור - בפרק זמן של בין 24 ל-48 השעות הקרובות  ▪  גורם שתודרך על-ידי ההנהגה האירנית, אמר כי בעוד תוכניות לתקוף נדונות, לא התקבלה החלטה סופית  ▪  אוסטין: הייתם צריכים לעדכן לפני חיסול הבכיר האירני

המנהיג האירני העליון חמינאי. "טרם התקבלה החלטה סופית" [צילום: לשכת המנהיג העליון של אירן/AP ]
+חוזרים ל-6 באוקטובר
06:12 12/04/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

מחיר הרפורמה המשפטית במעמדה של ישראל  ▪  בכירי הממשלה והקואליציה חוזרים לימי השיסוי  ▪  נתניהו מתנהג כמו לפני המלחמה וכעת זו סכנה קיומית  ▪  סמוטריץ' בטוח שהמצב הכלכלי מצוין  ▪  טקס המשואות מלמד שהם מפחדים ממפגש עם הציבור

השעון שלהם נעצר ב-06:28 ב-7 באוקטובר [צילום: אוניברסיטת בר-אילן]
+ארה"ב מזהירה את אזרחיה השוהים בישראל
00:07 12/04/24  |  עידן יוסף

ברקע האיום האירני, ארה״ב באזהרה חריגה לאזרחיה השוהים בישראל: ״אל תצאו מהמרכז״.

+פקע"ר לראשי רשויות: היערכו למתקפה אירנית בלי ליצור תבהלה
00:06 12/04/24  |  עידן יוסף

פיקוד העורף ביקש מראשי רשויות ביממה האחרונה להיערך לאפשר של תגובה אירנית בימים הקרובים. בפיקוד העורף ביקש מהרשויות להיערך בשקט בלי לייצר תבהלה. מדובר בבקשה לנקוט אמצעי זהירות שנוגעים לתחומי העירייה ומקלטים ציבוריים (כאן חדשות).

+צרפת העבירה מסר לאירן: "אל תסלימו את המצב באזור"
23:10 11/04/24  |  עידן יוסף

נשיא צרפת מקרון ליו״ר הכנסת אוחנה: ״הזהרנו את אירן לבל תתקוף בישראל״. אוחנה לנשיא מקרון: "אין תרחיש שבו ישראל לא תטפל בגדודי החמאס שברפיח״

+משפחות הפגינו מול מעון ראש הממשלה בירושלים בדרישה לפעולה ברפיח
23:04 11/04/24  |  עידן יוסף

משפחות חטופים ומשפחות שכולות הפגינו הערב מול מעון ראש הממשלה בירושלים בדרישה להיכנס לרפיח, להפעיל לחץ צבאי על חמאס, ולהביא לשחרור החטופים.

+הנייה טוען כי בניו לא היו מחבלים
23:02 11/04/24  |  עידן יוסף

מנהיג חמאס, הניה, טוען בראיון לרויטרס כי שלושת בניו שחוסלו אתמול בתקיפה הישראלית בעזה לא היו פעילים בזרוע הצבאית של חמאס. בתמונה שפורסמה היום נראה הנייה בבית מרפא בדוחא כשהוא עונד שעון רולקס, לצד אחת מנשותיו המסמנת "וי" באצבעותיה.
דובר צה"ל הגרי נשאל הערב, האם היה נכון לאשר את החיסול ברמת דרג מדיני - רמטכ"ל, אלוף פיקוד, ולא בדרג אלוף משנה, לנוכח העיתוי הרגיש - והשיב: "בניו של הנייה הם מחבלים, מפקדים בשטח על פעילות טרור, התכוונו בזמן אמת להוציא פעולות טרור ותשתית טרור. אחד מהם מעורב בהחזקת חטופים במהלך המלחמה. הם מחבלים ולכן הם הותקפו, לפי ההנחיות והפקודות".

+מפקד משטרת חמאס בג'באליה ו"ראש ועדת סיוע" חוסלו
22:58 11/04/24  |  עידן יוסף

ישראל ממשיכה לתקוף באופן עקבי את כל הדמויות בחמאס שאחראיות על השליטה באזרחים, הסדר הציבורי וההשתלטות על הסיוע ההומניטרי, ולא לחדול מכך גם בימי עיד אל פיטר. הפלשתינים מדווחים כי מפקד משטרת חמאס בג'באליה חוסל יחד עם "ראש ועדת סיוע". צה״ל מקווה באופן הזה להמשיך לפורר את שלטון חמאס בעזה.

+הגרי על האיום מאירן: "יש לנו יכולת הגנה רב-שכבתית, אך לא הרמטית"
22:53 11/04/24  |  עידן יוסף

דובר צה״ל דניאל הגרי: "תקיפה משטח אירן תהווה הוכחה ברורה לכוונות האירניות להסלים את המצב במזרח התיכון ולהפסיק להסתתר מאחורי השלוחים. יש לנו יכולת הגנה רב-שכבתית שהוכיחה את עצמה עם אלפי יירוטים מוצלחים, אך ההגנה לעולם אינה הרמטית.

+אירן מאיימת בתגובה "מבוקרת" בעקבות לחץ אמריקני
19:22 11/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

קבינט המלחמה התכנס לדון במתיחות עם אירן, לאחר שאירן איימה בתגובה מדודה  ▪  בישראל צופים שיגור עשרות טילים מאירן, מתימן ומעירק - שייורטו בסיוע ארה"ב  ▪  צה"ל בכוננות גבוהה ונערך לתגובה "מהירה וכואבת"

ראיסי מאיים ברקע טילים
+קבינט המלחמה יצר שכפ"ץ לחמאס
19:06 11/04/24  |  חיים רמון   |   לרשימה המלאה

נתניהו, גלנט, גנץ ובכירי המטכ"ל, הוציאו לפועל תוכנית צבאית שהביאה לגירושם של תושבי צפון הרצועה לרפיח. ועכשיו, ברפיח יש ריכוז של יותר ממיליון עקורים, מה שמונע מצה"ל לחסל את גדודי החמאס שם

עקורים ברפיח [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+מפקד פיקוד הדרום והמתפ"ש נפגשו עם נציגי הארגוני הסיוע הפועלים בעזה
18:43 11/04/24  |  עידן יוסף

כחלק מהגברת התיאום בנושא הסיוע ההומניטרי לרצועה, נפגשו אתמול מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן ומתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן עם נציגי הקהילה הבינלאומית מסוכנויות האו"ם, הצלב האדום, IMC, USAID והמתאם ההומניטרי האמריקני. בפגישה לא השתתפו נציגים של אונרא.
במסגרת הפגישה, הציג פינקלמן את תמונת המצב המבצעית ועליאן הציג את פעילות צה"ל בנושא ההומניטרי לצד הצעדים שננקטו לאחרונה על מנת להגביר את קצב העברת הסיוע לרצועה.

[צילום: דובר צה''ל]
+איש כספים של חמאס חוסל ברפיח
18:39 11/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כחלק מפעילותו בזרוע הצבאית עסק במימון מרכזי של הפעילות הצבאית של חמאס ברפיח ואף העביר במהלך חודש דצמבר האחרון מאות אלפי דולרים לטובת פעילות צבאית

לוחמים בפעילות ברצועה [צילום: דובר צה''ל]
+תקלה מבצעית: צה"ל השמיד כלי הנדסי שנשכח בח'אן יונס
17:31 11/04/24  |  עידן יוסף

תקלה חריגה ברצועת עזה: אוגדה 98 שיצאה השבוע מח'אן יונס שכחה בשטח דרילר - כלי הנדסי גדול שמשמש את צה״ל לחפירה בקרקע ולאיתור מנהרות בשטח. לא ברורות נסיבות שכחת הכלי בח'אן יונס, אבל לאחר שהתבררה התקלה - הדרילר הותקף מהאוויר ע״י כלי טיס והושמד.

דרילר [צילום: צחי אבנור]
+מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב א-דהירה
15:33 11/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מוקדם יותר היום מבנה צבאי במרחב א-דהירה

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"המלחמה בעזה היא מבצע צבאי אומלל שאמור היה למחות חרפת 7 באוקטובר"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
עידן יוסף
קבינט המלחמה התכנס לדון במתיחות עם אירן, לאחר שאירן איימה בתגובה מדודה    בישראל צופים שיגור עשרות טילים מאירן, מתימן ומעירק - שייורטו בסיוע ארה"ב    צה"ל בכוננות גבוהה ונערך לתגובה "מהירה וכואבת"
חיים רמון
נתניהו, גלנט, גנץ ובכירי המטכ"ל, הוציאו לפועל תוכנית צבאית שהביאה לגירושם של תושבי צפון הרצועה לרפיח. ועכשיו, ברפיח יש ריכוז של יותר ממיליון עקורים, מה שמונע מצה"ל לחסל את גדודי החמאס שם
עידן יוסף
כחלק מפעילותו בזרוע הצבאית עסק במימון מרכזי של הפעילות הצבאית של חמאס ברפיח ואף העביר במהלך חודש דצמבר האחרון מאות אלפי דולרים לטובת פעילות צבאית
מירב ארד
מירב ארד
טוען: וכל מי שטוען שהרש"פ צריכה לחזור פשוט מנותק מהמציאות    על כניסה לרפיח כתב: היינו צריכים להיכנס לרפיח בשבוע הראשון למלחמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il