|
תאריך:
|
11/04/2024
|
|
|
עודכן:
|
11/04/2024
|
האם מי שחטא בחריגות בנייה יכהן כמפכ"ל |
|
1 |
|
|
כל הכבוד לאיתמר בן גביר , שמצפצף על המלצת מח"ש לא לקדם אדם מסויים לדרגת ניצב, ואיתמר מחליט למנותו לדרגת רב ניצב. אין כמו איתמר בן גביר , הוא הפנים של מדינת ישראל ערב חג הפסחץ |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:15a1:3300:c8f:3d86:7c20:82c2 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שיר.. |
|
|
2 |
|
|
שקרסה בשביעי לאוקטובר,ראוי שימשיך לחרטט כאן הבלים.
ולעצם העניין, הפירסום בעיתון בילאדי לגבי מינוי המפכ"ל החדש שאיתן ניזון ממנו מסולף לחלוטין.
הם מתגעגעים לניצב חגי אשד האנרכיסט שעורר מהומות אנרכיסטיות בתל אביב
|
|
כתובת IP: |
162.158.254.145 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
נו , מגיב ותיק , ומי כאן "האנרכיסט שעורר מהומות אנרכיסטיות בתל אביב" , מי שהתמודד כמפקד מחוז תל אביב ( עמי אשד ) עם "המהומות" ( ההפגנות בקפלן כנגד הרפורמה המשפטית ) , או מי שגרם "למהומות" , שכמובן לא קשורות בכלל לאיזה שר משפטים וראש ועדת חוקה בכנסת ( לוין ורוטמן ) שהחליטו "לשגע" את הציבור , ולפלג אותו , בהתעקשות על איזה רפורמה הזוייה , ללא הסכמה רחבה , "ובזריזות חקיקתית " מוזרה , כאילו זו "הבעייה" האקוטית והאסטרטגית שתחזק את העם היהודי בארצו. נ.ב. עמי אשד היה קצין משטרה מנוסה , שצמח משוטר פשוט ועבר את כל תפקידי השטח , במשך שלושים שנה , והיה ראוי לתפקידיו אצל כל שרי המשטרה ( כולל אילו מהליכוד !!) ובודאי היה מתאים יותר לתפקיד מפכ"ל מאשר המועמד ההזוי כעת של בן גביר , ראה תגובתי לקלינסקי בעניין. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:c831:ccd4:3c39:ee32:125f |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
לא הרפורמה המשפטית הפריעה לשמאל אלא עצם איבוד השלטון לימיןן,עובדה רוב ההפגנות האנרכיסטיות החלו לפני הרכבת הממשלה.
השמאל לא יודע להפסיד ולהיוץ באופוזיציה
מספיק עם התירוץ העלוב לילל כנגד הרפורמה המשפטית.
גם היום רוב ההפגנות מצד שמאל כאילו למען החזרת החטופים וגיוס בחורי הישיבות הם מסיבות אחרות לגמרי,המטרה היא קעקוע השלטון והטלת דה לגיטימציה לקיומו.
היום מתברר יותר מתמיד עד כמה הרפורמה המשפטית (שלבסוף לא בוצעה)עד כמה היא חיונית.
חגי אשד שסולק בפעולותיו ובחופש שנתן לאנרכיסטים מגדודי קפלן הדגים את הדיפסטיט שעורר כאן אנרכיות כולל התנהלותה של הרועצת המשפטית לממשלה.
|
|
כתובת IP: |
162.158.254.136 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
מדובר כאן בהחלטות מיבצעיות של מפקד משטרה בשטח ( ולא דוקא קצין בכיר , או מפקד מחוז ) , כיצד להגיב מיבצעית מול הפגנות ותהלוכות שלא קיבלו אישור , או כאלה שגלשו מעבר לתנאים בהם ניתן אישור . ממתי היועמ"ש ( כולשהו בעבר ובהווה ) , מתערב ומחליט על תגובות מיבצעיות של המשטרה , בהתנהלותה מול נסיבות שונות , של הפרת סדר ?. מה אתה "דוחף" כאן את היועמ"שית לנושא הנדון , ומחפש מתחת לת.. , עילות להשמיץ אותה ? , עוד מעט תאשים אותה על כך , שאינה מחליטה לסגור את התיקים נגד נתניהו ( שיועמ"ש אחר בכלל החליט בהם ) , ואני לא "אפול מהכיסא " אם כך תגיב בעתיד. נ.ב. גם בהפגנות בבלפור , עוד לפני הרפורמה , גלשו המפגינים לא פעם , מההיתר שניתן להם ברשיון , והמפקדים על האירוע ממחוז ירושלים , הכילו לא פעם את "הגלישות " הללו , אז גם במחוז ירושלים המפקדים הם "אנרכיסטיים" ? , מה אתה ניטפל לעמי אשד ? , הרי אפילו בחיפה , קראנו על הפגנות כנגד הרפורמה בשבתות , שטופלה ע"י משטרת מחוז חוף בפיקוד ניצב דני כהן , אז גם הוא "אנרכיסט" , בכך שלא הקפיד , שהמפגינים לא "יגלשו" מההיתר שניתן להם להפגין ?. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:c831:25da:c167:1cda:4123 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
ואם לא ברור לך למה התכוונה כשאמרה שמחאות והפגנות פרועות הן לגיטימיות כי צריך להיות להן אפקט של הפרת סדר.
אם אתה מתעלם מזה סימן שלא הבנת ולמדת כלום.
אפילו ניצב אשד הבין את דבריה. |
|
כתובת IP: |
162.158.254.145 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
בן גביר יזכה למספר דו ספרתי של מנדטים,כי העם מבין שהחברים של שלוימל'ה עם האידיאולוגיה התבוסתנית שלהם כשלו בשביעי באוקטובר.
כל השאר שכתבת הם חירטוטים עלובים. |
|
כתובת IP: |
162.158.254.137 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
וואלה מגיב ותיק , האם החלטת להצחיק את הקוראים ? , טוב שאתה לא מאשים , את החטופים מעוטף עזה , "בכשל של השביעי באוקטובר" , אלא רק את "האידיאולוגיה התבוסתנית " של השמאלנים !! . האם ניתן להבין "מהחירטוט" שלך כאן בתגובתך , שנתניהו וממשלתו הפטריוטית שאינה "תבוסתנית" , שבמשמרת שלה ארע "הכשל של השביעי באוקטובר " , שהיא אימצה את "האידיאולוגיה התבוסתנית " ? , נו , אם כך , מגיב ותיק , מי כאן בסוף אחראי על "הכשל של השביעי באוקטובר" ? . האם נתניהו לא הנהיג כראוי את עמנו , והושפע "מהאידיאולוגיה התבוסתנית" של השמאלנים מהאופוזיציה , אז לכן אנו צריכים לבחור אותו שוב , שהוא זה שינהיג בגאון את עם ישראל , גם בעתיד , ויציל אותנו "מכישלונות " נוסח השביעי באוקטובר ?. נו , תראו מי מלין כאן על "חירטוטים " ? , והמבין יבין. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:c831:bc17:6baf:386d:55df |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
הימין לא שולט, ולא שלט. בכלכלה, בתרבות, בפרקליטות, במטכ''ל, במערכת המשפט,בתיקשורת, באקדמיה, באוניברסיטאות: בכולם שולט השמאל, מפא''י. (תשאל את המיליארדר קובי ריכטר)
קוראים לזה גם: ה-"דיפ סטייט" ; החונטה.
החונטה שלטה כן מאז ומתמיד
רה"מ נתניהו אחראי אבל לא אשם.
אשמים הם השמאל שהחריבו את המדינה בהפגנות וארגון מרי כי הם לא היו מסוגלים להשלים עם תוצאות הבחירות.
אשמים הם השמאל כדוגמת האיתן, הפרקליטות ומערכת המשפט שכבלו את ידי הצבא והטיפן להכלה כולל כל הלשעברים שלא מפסיקים לפטפט כעת באולפנים.
האוייב שלהם הם ההקלטות של ראשי מערכת הבטחון,המשפט,התשקורת וכל שאר המומחים מטעם עצמם.
אם לא הבנת את זה עד עכשיו , אתה מקרה אבוד.
אגב,עזוב כבר את חיים יבין... |
|
כתובת IP: |
162.158.254.143 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
אם נתניהו , מנצח בבחירות ולא מצליח לשלוט ולהתגבר על "הכלכלה..תרבות..פרקליטות..מטכ"ל..מערכת המשפט..תיקשורת..אקדמיה.." שבכולם (! ) " שולט השמאל מפא"י " אז כנראה שהו לא שווה כלום , ואם "..פיטפוטים של הלשעברים באולפנים" זה מה שמשפיע על החלטות ראש ממשלה בישראל , אז מי הטמבל , אפילו ימני שהשקפתו , שיבחר בראש ממש חלש ונרפה כזה , אדוני המגיב הותיק ?. וואלה , מגיב ותיק , עד כדי כך עלובים שם במפלגת הליכוד , שרק נתניהו החלש , שמפחד "מתיקשורת..אקדמיה..פיטפוטים של לשעברים באולפנים.." , הוא המועמד היחיד שלהם ? , אין שם מי שיחליף אותו ?. וואלה , מגיב ותיק , לא הייתי ממליץ לנתניהו , לשכור אותך כדובר שלו , אם כך , בתובנות מביכות כאלה , אתה מסביר לקוראים , מדוע נתניהו אחראי , אבל לא אשם במה שקורה במשמרת שלו . נו , כך , גם הסבתא שלי יכולה להיות ראש ממשלה , שנכנעת לשמאלנים ( לפי הסברך !) , וכל אסון שקורה אז באופן כזה , אזי השמאלנים אשמים והמבין יבין. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:c831:5180:ebcb:7ad8:d6be |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
עברו של חגי אשד (התחיל כשוטר פשוט...)לא צריך לעניין אותנו לאחר שהאיש סיגל התנהלות אנרכיסטית וטוב שסולק. |
|
כתובת IP: |
162.158.254.137 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
3 |
|
|
נו , וכעת קלינסקי מבין מי מתאים ומי לא , להיות מפכ"ל והוא קובע ( כמומחה לחוק ומשפט !!) , שמי "שסיפח שטח פתוח צמוד לביתו וגידר אותו " , ושהפרקליטות ( באמצעות מח"ש ) לא מצאה בכך עבירה פלילית (!) אלא , משמעתית ( הערה בתיק האישי ) אז "קשה לקבל מינוי כזה למפכ"ל " !. וואלה , שמים לנו מפכ"ל "עבריין" שיש לו "תיק " שלא נסגר ברשות המוניציפלית שהוא גר בה , מסביר לנו קלינסקי , את חשיבות טוהר המידות בשרות הציבורי ומעניין שלא "מטריד" אותו , הרשעה בפלילים (!) של ראש המועצה לביטחון לאומי צחי הנגבי , או עבירה פלילית ברורה של רבין בעת שהיה שגריר בארה"ב ( הרצאות באופן פרטי תמורת מטבע זר וניהול חשבון בחו"ל במטבע זר , בתקופה שהיה איסור מוחלט להשתמש במטבע זר , ללא היתר ) , או התנהלות זהה ממש ( למה שעשה המיועד למפכ"ל ) , של יואב גלנט "בסיפוח שטח פתוח הצמוד לביתו במושב עמיקם " , וראש ועדת הכלכלה בכנסת ביתן , שיש לו "תיק פתוח" בשוחד (!) שהפרקליטות המליצה בפני היועמ"ש להביאו לדין , ושר התיירות חיים כץ , שניסה לחוקק חוק בכנסת , כדי להטיב כלכלית עם חבר אישי שלו ועוד ועוד דוגמאות למכביר , ומה שיוצר "מניעה" למינוי מפכ"ל , זה "סיפוח שטח פתוח ליד ביתו" ללא היתר מהרשות המקומית ? , וואלה , ממש "עבריין" הניצב הזה , המיועד למפכ"ל אבשלום פלד. נ.ב. פלד לא מתאים להיות מפכ"ל , בנימוק מיקצועי לחלוטין , באשר מי שגילו 63 ( פרישה מהמשטרה עפ"י הפקודות צריכה להיות בגיל 57 ) ורוצה כעת להתחיל קדנציה של ארבע שנים כמפכ"ל (!) , ומי שלא היה מעולם מפקד מחוז במשטרה ( רק לתאר מינוי רמטכ"ל בן 63 שלא היה מעולם אלוף פיקוד בצה"ל !) , ומי שבשש השנים האחרונות ( שלפני מינויו לסמפכ"ל ע"י בן גביר לפני שנה !!) , שירת כראש אגף ההדרכה במשטרה , בתפקיד לא פיקודי בכלל , ובקדנציה ארוכה וחריגה ( שש שנים !!) , ושהגיע למשטרה ממג"ב בכלל "ונדבק" לתפקיד חסר משמעות ( ראש אגף ההדרכה ) , ולא פרש לגימלאות בגיל שנקבע בפקודות (57 ) , אילו השאלות שצריכות להישאל לגבי כשרותו לתפקיד מפכ"ל ולא כל מיני שטויות בנוסח קלינסקי והמבין יבין. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:c831:1da1:170b:4721:69f2 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
וליאת בן-ארי?? בואו נעזוב פוליטיקאים, גלנט שסיפח במושב, גנץ שסיפח בראש העין, אלה נבחרים, ביתן החשוד, בואו נדבר על פקידים, ליאת בן ארי, המשנה לפרליט המדינה, האדם המרכזי המשפיע על אכיפת הדין במישור הכלכלי, עברה לכאורה עבירת בניה, העבירה הזו לכאורה נועדה לעשיר את קופתה וקופת שותפה לחיים. כאשר הסירחון הזה התפוצץ תגובת לעיתונות נמסרה דרך הדוברות הממלכתית, ואיתן דרש לסלק אותה? האם דרש את פיטוריה לאלתר? לדעתי לא בל' רבתי. ומדוע? איתן משתמש במוסר ובחוק כקרדום לחפור בו, כאשר חבריו האידיאולוגים עוברים על החוק, זה בסדר, אך אם יריביו האידיאוליוגים עוברים על אותו חוק בדיוק, הוא מנסה ונכשל לעשות מהם קציצות. שקוף איתן, שקוף, עלינו לא עובדים בעיניים, מוסר כפול לא בבית ספרנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
4 |
|
|
שלמה המיב מתעלם , שמח"ש המליצה לא למנותו לניצב. ומי שהומלץ לא למנותו לניצב, ימונה לרב ניצב. שתהיה לך שבת שלום מר שלמה המגב |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:15a1:3300:7585:7ce1:aa58:4c59 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תגובה לשלמה המגיב |
|
|
|
|
|
תפקידה וסמכותה של מח"ש , כגוף של הפרקליטות , הינו לחקור לקבוע בעקבות זאת , אם שוטר ביצע עבירה פלילית או לא , ואינה הגוף הבקי והמוסמך , מבחינה מיקצועית או ציבורית , שממליצה על אתיקה והתאמה של קצינים לתפקידם , או לקבל דרגה זו או אחרת. מי שמוסמך לכך הוא המפכ"ל , ובאישור השר ( לדרגות הגבוהות ) , ויש מספיק שאלות ותמיהות , לגבי מועמדותו של פלד , והתאמתו לתפקיד מפכ"ל ( ראה התייחסותי בתגובה 3 ) , מאשר "להידבק " לשטויות הללו של "סיפח שטח ציבורי וגידר אותו" , באשר זה קשור לעניין מוניציפלי ולא לפלילי בכלל , שניתן לשינוי והחזרה למצב לקדמותו במחי החלטה פשוטה , שלראש אגף פיקוח ברשות מוניציפלית והמבין יבין. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:c831:ccd4:3c39:ee32:125f |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
5 |
|
|
זכותך לא להתייחס ברצינות להמלצה של מחלקה לחקירת שוטרים. זכותך, מר שלמה הגיב לשים את ההמלצה בפח האשפה , כפי שעשה זאת השר איתמר בן גביר.
נישאר חלוקים בדעותינו. אני סבורה שההמלצה של מחלקה לחקירת שוטרים מחייבת. ואתה סבור שלא. ושוב שבת שלום
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לשלמה המגיב |
|
|
6 |
|
|
כבל הקשור לשר בן גביר ההמלצות שך המחלקה לחקירת שוטרים, הן בבחינת נייר שמקומו אי שם בפח הזבל. כך נראה פני הממשל בישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן ציון |
|
|
7 |
|
|
שלמה המגיב סיפק את התגובה הכי מעניינת.. המחלקה לחקירות שוטרים ( מח"ש) פקידה לחקור ולהגיש את המלצותיה, אך זה פשוט לא מחייב את בן גביר, המכהן בממשלה שמביישת את עם ישראל. אבל אם גנץ לא היה מקבל את המלצת מח"ש, שלמה המגיב היה נובח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דביר.. |
|
|
|
|
|
לדביר ולבן ציון ולכל המגיבים שאין להם מושג בחוק , ונהיו לי "חובבים" בחוק ומשפט . ראשית , גילוי נאות , איני "ממתלהבי" בן גביר , ואני סבור שמינויו לתפקיד שר לביטחון לאומי , זה בושה וחרפה והוא גורם נזק מהותי למשטרת ישראל בהתנהלותו ואני מביע דעתי ללא שום "פוזיציה " , בעד בן גביר , או נגד בן גביר , בנושא הנדון ( התאמה לתפקיד מפכ"ל ). ובכן: 1) "המלצה של מח"ש " , שאינה משפטית ( להגיש כתב אישום כנגד שוטרים בגין עבירה פלילית , או לסגור תיק פלילי נגדם ) , אינה בסמכותה בכלל בחוק , ואינה "מחייבת" אף אחד על פי החוק ואל תמציאו לנו חוקים חדשים וסמכויות חדשות של גופים , כדי לשכנע בדעתכם , מי מתאים להיות מפכ"ל , או לא מתאים. 2) מח"ש לא "מגישה המלצות " מתוקף תפקידה וסמכותה , והיא מוסמכת רק לקבוע ( !! ולא "להמליץ" ) , אם שוטר ביצע עבירה פלילית או לא , ואינה הסמכות המיקצועית , או הציבורית , שממליצה על אתיקה והתאמה של קציני משטרה לתפקידם ולדרגתם , אלא המפכ"ל ובאישור השר אם מדובר בתפקידים ודרגות בכירות מאד ). 3) מה "שמחייב את בן גביר" ( וכל שר לביטחון לאומי ) זה הוראות החוק (!) , ואילו "המלצות מח"ש " , לקבלן או לא , בעניין התאמת קציני משטרה לתפקידם או לדרגתם , זה נושא פוליטי , ערכי וציבורי , כל אחד ודעתו , ואני הבעתי דעתי האישית ( ראה תגובתי ) ותמיהתי על מינוי פלד למפכ"ל , ולא בהקשר לבן גביר , ולא בהקשר "להמלצות מח"ש " , ולא ניסיתי לחזק דעתי בנידון באיזה "המצאות של חוקים" ופקודות שאינם קיימים , כדי להרשים את הקוראים בדעתי והמבין יבין. נ.ב. מח"ש עדיין לא בג"צ , שיפסול מינו ציבורי , של רשות ציבורית , ושיעסקו בתפקידם ( חקירה פלילית נגד שוטרים ) ולא ינהלו את המשטרה , מי מתאים לתפקיד ולדרגה ומי לא. גם בעבר היו מקרים שמפכ"לים לא קיבלו "המלצות מח"ש" , את מי לפטר ומי מתאים לתפקיד ולדרגה ( רוני אלשיך ועוד מפכ"לים ) וזה זכותם לשבץ קצינים לתפקידם , ללא התחשבות "בהמלצות מח"ש " שאינן משפטיות , ואינן בסמכות בכלל. אני לא "עובד" אצל גנץ , או כל פוליטיקאי אחר ולא מעניין אותי דעתם , בעד בן גביר , או נגד בן גביר , בעד מינוי פלד למפכ"ל או נגד , אלא הוראות החוק , וההתאמה המיקצועית והנסיון של המועמד. ( ראה התייחסותי בנושא בתגובה 3 ). |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:c831:703a:4ad3:a82e:7f75 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
8 |
|
|
תכינו את המטפחות לנגב ת'דמעות כשיעמוד לבחירות.
מובטח כי רשימתו תקבל מספר דו ספרתי של מנדטים.
למה ?
כי העם מזהה כי לאיש (שצהל סירב לגייסו למרות מחאותיו נגד אי הגיוס) יש יותר שכל בקודקודו מהרבה לשעברים וקשקשני אולפנים. |
|
כתובת IP: |
162.158.254.151 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
המגיב הותיק מזהה נכון , לדעתי , "שרשימתו של בן גביר , תקבל ( בבחירות הבאות ) , מספר דו ספרתי של מנדטים " , אך הסיבה לכך שמייחס המגיב הותיק , מצחיקה מן הסתם את הקוראים ( "יש לו יותר שכל בקודקוד ".... ) , באשר גם כל שמוק שיקים מפלגה , שבמצעה יהיה לדוגמא , ביטול מס הכנסה , או אי הגבלת הקרנת סרטי פורנו בטלויזיה , תקבל "מספר דו ספרתי" של מנדטים , וברור לכולם מי אילו "החכמים , עם שכל בקודקוד " שיצביעו לרשימתו של בן גביר , וכבר היו בעבר מפלגות הזויות ,עם מצע הזוי , שקיבלו לא מעט מנדטים בבחירות ואף אחד לא הבין , איך זה קורה , וראוי להזכיר למגיב הותיק שרוב הבוחרים , בכל מדינה בעולם , הם אספסוף , וראה מה קרה ואף קורה בארצות הברית , שאיזה קבלן אידיוט ובור , גזען ואויל , עם עבר של הטרדות מינות ואפילו אינוס ( שלוש מתלוננות !) , נבחר לפני שמונה שנים לנשיא ארה"ב , ויתכן שייבחר שוב בסוף השנה והמבין מבין. נו "שכל בקודקוד" , נוסח המגיב הותיק , כפרמטר להצלחה בבחירות דמוקרטיות. דרך אגב , קראתי בעבר מאמר של פרשן אמריקאי , שטוען שאם מישהו יקים מפלגה נוספת בארה"ב ( מלבד הדמוקרטים והרפובליקנים ) , שבמצעה יהיה להחזיר לחוקה , את הגזענות כנגד השחורים , ואפילו את חוקיות העבדות , הוא יקבל אחוזים משמעותיים מקרב מצביעי ארצות הברית והמבין יבין. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:c831:25da:c167:1cda:4123 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
9 |
|
|
מעניין עד כמה המנוול התעניין בפרשת המושחתת של עומר בר-לב (איש השמאל הבוגדני שהיה שר הממונה על המשטרה), ששיקר את המדינה בטענות שווא, וגזל מאיתנו שטח ענק לטובת חבריו עתירי ההון.
facebook.com/
ככה נוהגים קומוניסטים מנוולים כמו קלינסקי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בוקי שמואל |
|
|
10 |
|
|
ושוב מוכח שאינך מדבר בשם צדק ויושרה אלא מתוך פוליטיקה קטנה של אינטרסים. שר הביטחון השתלט על פי הפרסומים על אדמות מדינה ובנה בנייה לא חוקית. זה לא הפריע לך כי הוא מקדם מדיניות של השמאל בחסות האלימות של ביריוני קפלן. אבל המועמד למפכ"ל שטרם מונה, מפחיד אותך רק כי בן גביר מינה אותו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאול א. |
|
|
|
|
|
אתה טועה , שאול. מדובר במקרים של גלנט ( במושב עמיקם) , ושל פלד ( במושב זכריה ) , בסיפוח זוחל ולא זוחל , של שטחים פתוחים הצמודים לשטח נחלתם , וזה נושא יותר טכני מוניציפלי , שהינו הפיך לחלוטין וניתן בהחלטה פשוטה של האחראי על הנושא ברשות המוניציפלית , להחזיר הכל לקדמותו , וזה יותר מטופל בתחום האזרחי ולא בתחום הפלילי ואין כאן שום "בניה בלתי חוקית". |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:c831:25da:c167:1cda:4123 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
11 |
|
|
ראוי להזכיר לקוראים , מי היה כשמונה שנים מראשי מח"ש ( שבע שנים כסגן ראש מח"ש ושנה כממלא מקום ראש מח"ש ) , חבר הכנסת הנוכחית משה סעדה , ששוריין לרשימת הליכוד , לאחר שפוטר ממח"ש ( ועתירתו כנגד פיטוריו נדחתה ) בעקבות "התעסקותו בפוליטיקה " בתוך מח"ש , כולל תמיכה גלוייה בנתניהו בעת שעמד בראשו והסתייגותו מחקירותיו של נתניהו ( ועקב כך גם שוריין ברשימת הליכוד בהתערבות של מי ממשפחת נתניהו ) , למרות שמח"ש לא עסקה בכלל בכך , וסעדה לא היה בקי בחומר !!. ואנשי מח"ש מסוגו של סעדה , הם אילו "שממליצים" ללא שום סמכות , איזה קצין לפטר , או איזה קצינים מותר לקדם , או אסור לקדם , למרות שלא הוכח שביצעו עבירה פלילית כולשהי , ואילו האנשים שפתאום נהיו במקום הועדה למינוי בכירים , שאמורים לקבוע אם המינויים הבכירים ( רמטכ"ל , מפכ"ל , ראש מוסד , ראש שב"כ , נגיד הבנק ) ראויים או לא . וואלה , על כך "אומרים בשכונה" , שלראשי מח"ש " עלה השתן לראש " כאשר מנסים להכתיב למפכ"ל ( או לשר כולשהו ) , מי מתאים לתפקיד ומילא , מי ראוי לקידום או מי לא , מי ראוי להמשיך לשרת במשטרה ואת מי צריך לפטר והמבין יבין. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:c831:bddb:ddab:67d0:1398 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
שלמה המגיב צייר תמונה עצובה של פני הממשל הישראלי |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:15a1:3300:e079:bc1e:754e:a79c |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לשלמה המגיב . |
|
|
|
|
|
וזה עוד כלום , מהדוגמאות שהצגתי , לעומת סיטואציה הזוייה , שאין דומה לה באף ממשל דמוקרטי ולא דמוקרטי בעולם , שאדם ששימש שר הפנים בעברו ,והורשע בקבלת שוחד בתוקף תפקידו כשר הפנים , וריצה שנתיים מאסר עקב כך , מתמנה שוב לתפקיד שר הפנים , שבע שנים לאחר מכן , וגם כעת בהיותו חבר כנסת ויו"ר מפלגה בישראל ( ש"ס ) , הוא משקיף בקבינט המלחמה ובקבינט הביטחוני המורחב , וזאת למרות שלא שירת בכלל בצבא , אלא היה תלמיד בישיבה במקום זאת. נ.ב. מעניין ששר המשפטים לוין ויו"ר ועדת החוקה רוטמן , לא חשבו לתקן לקונה כזו בחוק , שמאפשרת סיטואציה מבישה כזו ( מי שעברו שבע שנים מהרשעתו בפלילים , רשאי להיבחר לכנסת ולהיות שר בממשלת ישראל !!) , בעת שניסו לעשות רפורמה במערכת המשפט הישראלי , ורק "עילת הסבירות" של שופטי בג"צ , הטרידה את "מנוחתם " , וראוי להזכיר שאותו אדם ( דרעי ) ,הורשע על פי הודעתו בעבירת מס הכנסה די רצינית ( מאות אלפי שקלים ) , וכמה חודשים לאחר מכן ,כמעט מונה לשר האוצר (!!) , שאחראי על רשות המיסים , ורק בג"צ והחלץ הציבורי מנע את הסיטואציה "הפסיכית" הזו , של "הממשל במדינית ישראל". כל מילה מיותרת. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:c831:7522:ad58:e615:d170 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
השר האחראי על אכיפת החוק ( בן גביר) , מונה ע"י נתניהו לתפקידו למרות שהוא בעצמו בעל הרשעות פליליות , כולל עבירות של הכשלה ותקיפת שוטרים ושנעצר בעברו , במקרים רבים ע"י המשטרה בחשדות לפלילים . טוב , אולי הממשלה הבאה שירכיב נתניהו , הוא ימנה מישהו ממשפחת אלפרון , או את זאב רוזנשטיין ,לתפקיד השר לביטחון פנים , עקב בקיאותם ונסיונם , בנושא אכיפת החוק במדינה והמבין יבין. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:c831:d090:87b6:7c78:ba9d |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
12 |
|
|
איתן שרלטן, זורה חול בעיני הקוראים. איתן כותב יותר מפעם אחת על הקצין פלד, ואינו כותב מהי דרגתו כיום, ומהי באמת דרגתו כיום?, ניצב!, הוא סגן המפכ"ל, ומי העניק לו את הדרגה הזו בניגוד למלצות מחש? המפכ"ל הקודם!, חביב השמאל.רוני אלשיך!, והאם איתן יודע על כך? ודאי, הוא כתב על כך! ואיתן קורא לו הקצין פלד ולא ניצב פלד מדוע? כי איתן יודע שאם יכתוב ניצב פלד, אפילו חסידיו השוטים יימנעו משמוש הטור לעיל לצורך עטיפה של דגים סרוחים.. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
אתה מדמיין לעצמך מינוי לתפקיד רמטכ"ל של צה"ל , קצין שקיבל דרגת אלוף , בתפקיד אחרון לפני פרישה , "סחב" את הקדנציה הזו כראש אגף לוגיסטיקה ( לדוגמא ) במשך שש שנים , הגיע שר ביטחון ולאחר תפקיד כזה , מינה אותו למשך שנה כסגן רמטכ"ל , ולאחר מכן כרמטכ"ל , מבלי שאותו קצין היה אלוף פיקוד , או ראש אגף משמעותי ( מיבצעים , מודיעין ) , או ראש זרוע אויר או ים ? , ועוד כאשר הקצין הזה בגיל 63 (!!) , ואמור לשרת בתפקיד קשה ומורכב כזה , במשך העשור השביעי לחייו ? . בחייך ה.א. , האם כולם עיוורים ולא רואים את מה שקורה כאן ? , האם משטרת ישראל , היא כלי משחק של איתמר בן גביר ? , לדרגת חוצפה כזו של שר , אמור הציבור לשתוק ? . כך אתה רוצה שימנו בעלי תפקידים כל כך קריטיים במדינת ישראל ?. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:c831:d16e:3ec7:7d51:5249 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
13 |
|
|
פלד הועלה לדרגת ניצב , ביוני 2017 , ע"י אלשיך , בעת היותו בן 56 (הוא יליד 1961 ) , כתפקיד אחרון לקראת פרישה ( הפרישה על פי הפקודות הינה בגיל 57 ) , ובתפקיד חסר משמעות ולא פיקודי ( ראש אגף ההדרכה ) ואין כאן שום "בעייה" עד כאן. והנה , פלד "משך" את הקדנציה בתפקיד "הכייפי " הזה , ובשכר ובתנאים של ניצב (!) , עד 2023 ( 6 שנים !!) , וניצל את הבלאגאן שהיה בפיקוד המשטרה מרגע פרישתו של אלשיך , שהיו אז ממלא מקום מפכ"ל מוטי כהן ( שלא היה מסוגל כממלא מקום להפריש את פלד לפנסיה ) ואת הקדנציה של שבתאי כמפכ"ל ( שבא ממג"ב , ולא שלט בכלל על סגל הפיקוד הבכיר של הניצבים , שלא ספרו אותו ) , ואז ב 2023 , הגיע בן בן גביר , ומינה את פלד כסמפכ"ל (!!) , לאחר תפקיד אחד בלבד של ניצב , ובתקן הכי הנמוך לדרגת ניצב ( אגף ההדרכה) , ובדילוג מוזר על תפקיד מפקד מחוז , או בתפקיד משמעותי של ראש אגף ( מבצעים , חקירות , שיטור ) . אף אחד לא טוען שפלד הוא טמבל , או מושחת , אך מכל הניצבים שמשרתים כיום במשטרה ( מפקדי המחוזות וראש האגפים המשמעותיים ( ולא אגפי ההדרכה , או משאבי אנוש שזה תמיד תפקיד אחרון לניצבים לפני הפרישה !) , אזי פלד הכי לא מתאים , וזה עקב גילו ועקב חוסר הנסיון שלו , לעומת הניצבים האחרים. נ.ב. היו בעבר מינוי של מפכ"ל ע"י שרי המשטרה בעבר , של ניצבים הכי פחות מנוסים מיתר הניצבים ( טרנר , קראדי ושבתאי ועוד ) , וזה מוכר , באשר שרי המשטרה , עשו כך במכוון כדי שהמפכ"ל שיתמנה על ידם , יהיה "חייב " להם את התפקיד , והם יוכלו "לנהל" אותו כרצונם , אך הפעם הגזים לגמרי בן גביר , ( טרנר וקראדי היו לפחות קודם מפקדי מחוז ושבתאי היה מפקד מג"ב ) , וכל אחד ישאל מה הסיבה לכך , והמבין יבין. זה מצער מאד יהיה אם באמת פלד יקבל בנסיבות כאלה , את תפקיד המפכ"ל , וזה יגרום נזק של ממש למשטרה , למיקצועיות שלה ולתדמית שלה וגם עלול לגרום לפלד עצמו , להיתפס כאיזה ליצן , שמונה כך למפכ"ל , ואני במקומו , הייתי מוותר עת המועמדות ופורש בכבוד והמבין יבין. תהיה לי בריא , ה.א. ושבת שלום. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:c831:d16e:3ec7:7d51:5249 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
ר לכולם את הפארסה המבישה של השר ארדן , בתפקידו כשר המשטרה , כאשר ניסה למנות מפכ"ל מבחוץ , את תת אלוף המילואים גל הירש , זה שפרש מצה"ל בעקבות מסקנות ועדה צבאית בראשות האלוף דורון אלמוג , שבחנה את תיפקודו כמפקד אוגדת הגליל , וקבעה שנכשל והמליצה שלא לקדמו בצה"ל ולא לשבץ אותו בתפקיד פיקודי , ובעקבות זאת הוא פרש מייד מצה"ל ביוזמתו . נו , קצין כזה שאפילו לא היה בדרגת אלוף בצה"ל ,יקודם בשתי דרגות ( דילוג על תפקיד בדרגת אלוף , המקביל לדרגת ניצב ) עד לרב ניצב , ועוד של אדם מבחוץ שאין לו מושג בעבודת המשטרה , אינו משפטן , או משכיל בנושא , ולא מכיר בכלל את האירגון , וגם עצם נסיבות עזיבתו את צה"ל , לא תורמת לתדמיתו על השוטרים שהוא אמור לפקד עליהם , ומינוי הזוי כזה , כמעט מומש , ורק במקרה , הוברר שחודשיים לפני כן , התלוננה נגדו ממשלת גיאורגיה , בגין עבירת שוחד ,שהוא חשוד אצלה , בעת שעשה עסקים בגיאורגיה , והיועמ"ש מנדלבליט קבע שלא ניתן למנות את הירש למפכ"ל , עד לסיום ברור ובדיקת תלונת גיאורגיה , ובעקבות זאת הסיר הירש את מועמדותו למפכ"ל . נ.ב. החשד כנגד הירש בעניין השוחד , הוסר יותר מאוחר לאחר חקירה ובדיקה , אך נחשפו עבירות שלו בנושא מיסוי במיליונים , בגין עסקיו בחו"ל , והוגש נגדו כתב אישום בגין העלמת מס , משפט שעדיין מתנהל , וששותפיו של הירש , כבר הודו בעבירה זו והורשעו ( אחד מהם הינו האבא של הזמר עומר אדם ). אתה הבנת , ה.א., איך מתייחסים שרי המשטרה ( ולא רק בן גביר ) , לאירגון שהם אחראים עליו ? , אתה הבנת ה.א. , איך מתייחסים למשטרה כאיזה גוף ממשלתי חסר חשיבות , שכל שמוק , שממונה לתפקיד שר המשטרה , ( וזה לא רק בן גביר !) , חושב , שהאירגון החשוב הזה , לאיכות החיים של אזרחי ישראל , " שייך לאבא שלו " והמבין יבין. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:c831:d090:87b6:7c78:ba9d |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
בן גביר הוא אם אממא של השרלטנים, ופלד הוא תחנת חברון בתקופת הפרובוקציות של בן גביר בעיר, העובדה שהם נהיו חברים שלא מבטיח טובות למשטרה, בייחוד אחרי ההרס של אלשיך, שקידם את פלד לדרגת ניצב על אף המלצת מח"ש. אל מול הפוליטיקה השרלטנית, ופוליטיקה ביא בד"F שרלטנית, המוקרטיה מציבה את העיתונות, ואם גם העיתונות שרלטנית - כלב השנירה ישן, הגנבים פושטים עם שחר, והדמוקרטיה פושטת רגל. העיתונות היא לא כלי הביצוע של הדמוקרטיה, אלא כלי השמירה עליו. עיתנות אמורה לשמור ביושר על פוליטיקה שרלטנית. ועיתונות שרלטנית, כםי שאנו רואים פה במדור היא סוף הדמוקרטיה, שורשיה הקומוניסטיים על עיתונות המדור הם ודאי לא דמוקרטים וברור ששורשים רקובים הצמיחו פירות באושים, אני מקווה שבן גביר ודמויות כמותו יגורשו מהפליטיקה, ממש כפי שאני מקווה שהכותב ודמויות כמותו יגורשו מהעיתונות, לא בגלל דיעותיהם, אלא בגלל שרלטנותם שאינה עולה בקנה אחד עם כללי הבסיס של אתיקה עיתונאית, ולטעמי אף עם כללי מוסר בסיסיים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
14 |
|
|
למגיבים הנסערים שבת שלום. נישאר חלוקים בדעותינו. אני תומכת בגישה של איתן , שיש לכבד את המלצת המחלקה להכשרת שוטרים . ואם יש מפכ"ל , שלדעת המגיבים הוא שמאלן ולא מילא את ההמלצה , אין זה אומר שמעתה יש לקדש את הזריקה לפחי האשפה את המלצות מח"ש. מח"ש המליצה, שפלד אינו ראוי לדרגה מסויימת , והשר לביטחון לאומי מתעלם מההמלצה. חבל שכך נוהגים בממשל הישראלי. |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:15a1:3300:9825:ce0b:703c:c092 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיבה |
|
|
|
|
|
מפכ"ל המשטרה, השר כפופים לחוק, מחש כפוף לחוק, למחש אין סמכות ענישה, מחש הוא גוף חקירה, עצירת קידום של קצין היא ענישה ולכן מחש איננה מוסמכת לעצור קידום של קצין, בשל כך, ובעקבות שירולים ששקל, המפכ"ל אלשיך קידם את פלד והעניק לו דרגת ניצב, תוך רמיסה מוצדקת של המלצת מח"ש שלא לקדם אותו לדרגת ניצב, שניתנה ללא כל סמכות. משקיבל דרגת ניצב, הוא נעמד במישור אחד עם מקביליו במרוץ למפכלות, ואם היו מונעים ממנו את ההשתתפות במרוץ, אני מניח שבית המשפט היה מתערב, ומתיר לו לרוץ. ואז השר החליט, בסמכות המוקנית לו בחוק, למנותו לתפקיד מפכ"ל, החלטתו של השר נתונה לביקורת הוועדה למינוי בכירים, אשר עיקר תפקידה הוא היבטי טוהר מידות, ומאחר שהנושא המדובר הוא נושא טוהר מידות מובהק, האירוע ייבדק על ידי הוועדה עד דק. מי שאומר שיש צורך לקיים את המלצת מח"ש ועקב כך לא למנותו למפכ"ל הוא פורע חוק, פועל נגד עקרונות הדמוקרטיה ועושה מעצמו צחוק בפרהסיה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
15 |
|
|
יהודים וערבים אחים. אחים אינם הורגים איש את רעהו.אחים בונים יחד חיים של אחווה.
الاخوة اليهود والعرب. الإخوة لا يقتلون بعضهم البعض. الإخوة يبنون معًا حياة الأخوة |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודים ערבים אחים |
|
|
16 |
|
|
סניגורים נכבדים שבת שלום. המלצות של מח"ש יש לכבד !!!! וולא חשוב אם היה מפכ"ל שמאלי שלא כיבד או כן כיבד. העיקרון הוא שהמחלצות של מח"ש חייבים !!!! לכבד!!!!!!!!!!!! |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:35a5:6400:1ca3:c6a2:961d:7094 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לסניגורים של פלד |
|
|
17 |
|
|
האם לגוף חקירה / תביעה מותר להמליץ על פעולות ענישה? נראה הזוי, זה כמו שהמשטרה תחקור נושא מסויים, ותשלח את החשוד ל 60 שנה לכלא, ללא משפט. ה"המלצה" של מח"ש שלא לקדם בדרגה היא פרסה מוחלטת, כי בהחלטה כזו היא טובלת ושרץ בידה, גוף חקירתי המוסמך להחליט אם להעמיד לדין פלילי, להעביר לבית דין למשמעת, או להליך משמעתי פיקודי, אך היא לא הגוף הפוסק מה יהיה העונש. השיטות האלה גם הפכו את מחש למרמס, והמפכ"ל אלשיך ביזה אותם שוב ושוב, כולל על ידי העלאת פלד לדרגת ניצב, בתקופת השר ארדן. ומשמונה פלד על ידי אלשיך, לדרגת ניצב, ברור שדרכו סלולה למפכלות, כל מי שהיה פוסל את מועמדותו למפכלות לאחר שקודם לדרגת ניצב, ובשל כך החליט להשאל במשטרה, היה נתקל ביד ברזל של מערכת המשפט, קו השבר של מח"ש נחצה לפני שנים רבות, המלצת מחש היתה ריקה מלכתחילה, ודאי שהתרוקנה כאשר מונה לניצב, עובדה שאיתן מסתיר היטב בין מילותיו.
ואין זאת אומרת שפלד מתאים, התאמתו של פלד תיבדק על ידי הועדה למינוי בכירים, העילה סביבה הו7חלטה הפארסה של מחש ודאי תיבחן, והועדה תחליט אם המינוי ראוי או לא ומאיזה סיבות. אישית אני חושב שכל מינוי של שר לא ראוי, אינו ראוי, אך לא כך בנויה המדינה, לא כך בנויה הדמוקרטיה, ודעתי כמובן נופלת מפני המדינה והדמוקרטיה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
18 |
|
|
תודה מקרב לב למגיב ,החותם בשם יהודים וערבים . אני מתפלל ששני העמים יאמצו את קריאתך שיהודים וערבים אחים. מי ייתן ויאמצו את קריאתך לאחווה בין יהודים וערבים. |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:35a5:6400:1ca3:c6a2:961d:7094 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן ציון |
|
|
19 |
|
|
אינני מסוגלת לתת תשובה נאותה לשלמה המגיב , שמודע לפרטי פרטים בחייה של משטרת ישראל. אני, שאינני בקיאה בפרטים כמו שלמה, נאמנה לדעה, שהובעה במאמר, שאין למנות למפכ"ל מי שהמחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) המליצה לא למנותו לניצב. |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:15a1:3300:9825:ce0b:703c:c092 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לשלמה המגיב |
|
|
20 |
|
הערות |
|
ה.א | 13/04/24 18:34 |
|
|
1) מי שהפר את המלצת מחש שהיה אלשיך אז אנא תבוא בטענות אליו, ואל עצמך שלא סיכלת בבית המשפט את החלטת אלשיך 2) אם מח"ש תחרוג מסמכותה ותחליט שאה אידיוט מושלם, האם תקבל את זה? אני אקבל זאת קרוב לודאי, אבל אתה תקבל? מסופקני. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א מצטיין בהגיון של אדיוט. מאחר שאלשיך צפצף על המלצות המחלקה לחקירת שוטרים זו תעודת הכשר לשר לביטחון לאומי לצפצף על ההמצלה של המחלקה לחקירות שופטים ואף לתת לו תקיד גבוה יותר. |
|
כתובת IP: |
162.158.254.136 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב ה.א |
|
|
|
|
|
1) מרגע שאלשייך דרך על החלטה שלא בסמכות של מח"ש נפתחה דרכו של פלד למפכלות, לחילופין לא היה נשאר קרוב לודאי במשטרה 2) בדין שלנו יש עקרונות "ציפייה" של "הסתמכות" אם החלטה מנהלית יוצרת "ציפייה" או "הסתמכות" לא ניתן לבטל במחי יד את אותה ציפייה או הסתמכות, ומכאן שמי שהחליט שפלד הוא מועמד בין ניצבים אחרים למפכלות הוא אלשיך ולא אף אחד אחר, והוא עשה זאת בעצם ההחלטה להעלות את פלד לדרגת ניצב 3) החלטתו של השר חיייבת להיבחן בעיקר על בסיס כישוריו וטוהר כפיו של פלד, כישורים ודאי יש לו כי הוא ניצב במשטרה (אם כי לא בטוח שהוא הטוב ביותר בין הניצבים, אך השר מחליט מתוקף סמכותו, וניתן כמובן למתוח ביקורת על החלטתו) בהיבט טוהר המידות של בכירים יש דבל-צ'ק על החלטת השר על ידי הועדה למינוי בכירים, והיא כמובן תתיחס לאירוע בגינו ניתנה ההמלצה המצחיקה של מח"ש. איתן מתח ביקורת לגיטמית, אך השתמש בנימוקים לא לגיטימיים, והסתיר בשרלטנות שרלטנית עובדות מאד מאד חשובות מהקוראים, הפך את העיתונות לקרדום לחפור בה, ומשמתפס בקלקלתו, הפך עצמו לבדיחה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
אני לא מסכים בכלל לתובנות שלך כאן בתגובתך , בעניין מינוי פלד למפכ"ל , וההכשר לכך שאתה מציג , שהוא מונה לניצב ע"י אלשיך. ובכן , ה.א. , אלשיך לא "החליט שפלד הוא מועמד בין ניצבים אחרים למפכ"לות " ולא כל ניצב , הוא "מועמד למפכ"לות " , כמו שלא כל אלוף בצה"ל הוא מועמד לרמטכ"לות . ניצב שמקבל לראשונה דרגת ניצב , בגיל 56 ( גיל הפרישה הרשמי הוא 57 !!) , ובתפקיד הכי לא פיקודי ולא חשוב , מבין תפקידי ניצב במשטרה ( ראש אגף ההדרכה , תפקיד שעד לפני מינוי פלד , היה רק מחלקה ובראשה ניצב משנה , באגף משאבי אנוש !!) אינו מועמד של אלשיך , וכל מפכ"ל אחר להיות מפכ"ל , גם בראייה , של הגיון מועמדות למפכ"לות הצפוי של בג"צ ( באם פלד היה נפסל והיה עותר לבג"צ , עקב כך ) , וגם לא כל סמפכ"ל הוא מועמד אוטומטית למפכ"ל . אלשיך מינה את פלד לניצב , בתפקיד ראשון ואחרון לקראת פרישה , וזה חד משמעית היה ברור לפלד ולכל הניצבים האחרים , וזה לגיטימי , ואפילו מינוי סביר לתפקיד לפני פרישה , ואין מינוי זה של אלשיך , "מכשיר " את פלד "למפכ"לות" , ואיני מבין בכלל את התובנה הזו שלך. נ.ב. ואם רמטכ"ל היה מעניק דרגת אלוף לאיזה תת אלוף , בגיל 56 , וממנה אותו כראש אגף לוגיסטיקה בצה"ל , זה היה "הכשר" אוטומטי , לכך שהוא מועמד "לרמטכ"לות" כמו כל אלוף אחר בעתיד ? . תובנה מאד מוזרה , ה.א. , או שלא הבנתי אותך כיאות. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:1a3:c831:9808:30d1:1647:b8f9 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
יש טעם בדבריך, אנסח את דברי אחרת, לולא קידם אלשיך את פלד לדרגת ניצב, תוך שהוא דורך בכך על ההנחיה התמוהה והמוזרה של מחש, פלד לא היה ניצב, ולכן ודאי לא היה מועמד למפכלות. אלשיך הוא זה שזרע את הזרעים הרעילים, ובן-גביר קוטף את פרי הביאושים. מכאן והלאה אנו עוברים להחלטת השר, במסגרת סמכותו, אשר טיעונים מקצועיים לגביה אמורים להפרס (ככל שתוגש עתירה) בפני בג"צ על בסיס עילת הסבירות שקיבלה משנה תוקף בדיוק בהחלטות ממשלה ושריה שם חוקק החוק מכרסם שבוטל על ידי בית המשפט, והועדה למינוי בכירים שבדיוק הבודקת היבטי נקיון כפיים בהם כשל לכאורה פלד. כל הסיפור עם מח"ש לא קשור להחלטת השר בן-גביר, ההחלטה על קידום פלד נפלה במשמרת של ארדן, אשר אין חולקים רבים על הגינותו ויושרתו. עיתונאי בעל יושרה היה מציין את העובדה שפלד קודם על ידי אלשיך במשמרת של ארדן, ולבן-גביר לא היה יד ורגל בקידומו לדרגת ניצב, איתן הוסיף לזריית החול בכך שהוא כינה את פלד "קצין" ולא ציין את דרגתו "ניצב" אותה קיבל לפני שנים במשמרת של אלשייך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
חגי קמרט
באמצעות המניפה מראה המשוררת את השימוש בה אצל האדם, החי והצומח הילדה הקטנה המכווצת לנקודה סטטית עצובה וכואבת מתעוררת אל ריקוד במרחב ושמלתה כמניפה
|
|
|
|
|
|
עמנואל בן-סבו
אל מול המרור הרב והבלתי נתפס ניצבת החרוסת, החרוסת של אבא, מתוקה, טעימה, מנחמת החרוסת של הרוח היהודית-ישראלית שניעורה, הרוח המדהימה של הערבות ההדדית
|
|
|
|
|
|
דן מרגלית
ברט סטיבנס, מכותבי הטורים המרכזיים בניו-יורק טיימס, ציין כי ניר ברקת לא הצליח להשיב כראוי לשאלות על מדיניותו של בנימין נתניהו, בכל תחום, בכל חזית
|
|
|
|
|
|
יוסי אוחיון
למרבה הצער ביבי, שריו וממשלתו הרעה ממאנים או לא יודעים ללמוד מטעויות בשל כך אנחנו והמדינה צועדים מכישלון לכישלון ונופלים לכל בור אפשרי
|
|
|
|
|
|
אבי נחמני
את חגיגות המימונה ההמוניות בפארקים, השנה יש לבטל צו השעה מחייב אותנו כעת להוריד את גובה החגיגות ולהתכנס יותר אל חיק המשפחה והחברים באירוע צנוע ורגוע יותר שיוכל 'לעבור בגרון של כולם'
|
|
|