X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לפיד וגנץ. לא יחליפו את נתניהו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
בני גנץ ויאיר לפיד משבשים לנו את החיים
אנו רגילים לומר שנתניהו פועל מאינטרס פוליטי כל פוליטיקאי טוב פועל מאינטרס פוליטי כמו שכל כדורגלן שואף לנצח אלא אם הוא כשלון אטומי, או אם מכר את המשחק ההבדל בין נתניהו לאחרים הוא שהוא לא מתבייש במקצוע שלו, ולכן הוא מצטיין בו
גם טועה
גם בנימין נתניהו טועה אך גנץ ולפיד בחיים לא יחליפו אותו, על-אף חסרונותיו הרבים, כי הם לא מגרדים את הקרסוליים שלו, עם ישראל לא ייתן להם.

איזה אינטרס יש ליאיר לפיד ובני גנץ לפתור את בעיית גיוס החרדים? אז זהו שאין להם, אין להם שום אינטרס. הפוך, יש להם אינטרס לשבש את נושא הגיוס, להכשיל אותו, ובכך לשבש את חיינו.
מרגע שיאיר לפיד וחברים העבירו את העניין לבית המשפט, הם רוחצים בניקיון כפיהם, ובית המשפט עושה עבורם את העבודה, כי להם יש מטרה אחת בחיים, להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו ולהמליך עצמם במקומו. שום דבר אחר לא מעניין אותם. גנץ מחורר את הספינה מבפנים, לפיד מחורר אותה מבחוץ, ובית המשפט עוטף אותם ב"מעיל רוח" וכך אנו ממשיכים ומקרטעים אל צלע ההר וכאשר נגיע, כל מה שיהיה חסר לנו זה איזה יחיא אחד שייתן לנו דחיפה קלה כצעד האחרון.
מה היו מנהיגים אמיתיים עושים בעת מלחמה? מה אמורים לעשות היום בני גנץ, חילי טרופר, גדי איזנקוט, יאיר לפיד? במלחמה הרי אינם משתתפים. יטילו אולטימטומים? פתטי כי אז הם שמים עצמם לצחוק, אז מה יעשו וכיצד לא ישתעממו? לשחק טאקי או FIFA עם הנכדים זה נחמד, אבל כמה אפשר?
והתשובה היא שכל המשכורות השמנות האלה חייבות לעסוק ביום שאחרי הפנימי שלנו, בשלום בית. כך הם לא יחדרו לטרטוריה של איש בקואליציה, כי הקואליציה רובה ככולה עוסקת במלחמה עם הבאים להשמידנו, והמישור הפנימי מופקר, המישור הפנימי נותר יתום לכל מיני מחרחרי ריב ומדון מקצועיים שכולנו מכירים את שמותיהם.
ומהי הבעיה המרכזית הפנימית העומדת לפתחנו? בעיית גיוס החרדים. ומה עושים גנץ ולפיד? במקום להתגייס, הם תוקעים מקלות בגלגלים, ומדוע? כי הם רוצים לשבש את המהלך מאינטרסים פוליטיים, על-אף שהמטבע מונח מתחת לפנס, שירות אזרחי.
בני גנץ ויאיר ללפיד עשו, עושים ויעשו כל אמץ להרע לעם ישראל כי נמאס להם מנתניהו, והם שמים פתאום לב שסוללות האנרג'יזר של נתניהו לא נגמרות ולא מראות סימנים שייגמרו לעולם, וכאשר הם קיוו שאוטוטו הן נגמרות בא יחיא שכבר דיברנו עליו קודם, הטעין אותן פול מהתחלה, ונתן להן עוד 30-20 שנה, כמה אפשר? מה חטאנו?
גנץ ולפיד, יודעים שאם יעשו טוב לעם ישראל הם יפתרו בעיה מרכזית לדורות מה שיבסס עוד את שלטונו של נתניהו, הם יודעים שבמשמרת שלהם הם לא יצליחו לפתור את הבעיה, אך בית המשפט הוא בצד הפוליטי שלהם ועליהם הוא ילחץ הרבה פחות מאשר הוא לוחץ על נתניהו. היועצת המשפטית לממשלה ודאי בצד הפוליטי שלהם, בעיניהם הכל דבש, בעוד המדינה נמצאת באחת התקופות הקשות בתולדותיה.
אז זהו, פוליטיקאים פועלים מאינטרסים פוליטיים. הם שואפים להבקיע ממש כמו שכדורגלנים שואפים להבקיע. ומה ההבדל בינם לנתניהו? קודם כל האינטלקט והכישרון שיש לו ואין להם, ובנוסף לכך, כאשר פוליטיקאי מקצועי נמצא בשלטון יש זהות אינטרסים רבה בין הצרכים של ציבור הבוחרים ובין הצרכים של הפוליטיקאי, הפער הוא בפרק השרידות הפוליטית בלבד, אך עומס התפקיד בייחוד בימים כמו אלה, לא מותיר די זמן לנושא, תשאלו את נפתלי בנט.
לעומת זאת פוליטיקאים מהאופוזיציה או שרים חסרי מעש כמו גנץ ואיזנקוט עוסקים אך ורק באינטרסים הפוליטיים שלהם. אין להם להבנתם משהו אחר לעשות. ראש וראשון בסולם האינטרסים שלהם הוא להגיע לבחירות כל עוד הם בשיא, על האף הנזק הניכר למלחמה ותוצאותיה. הירידה בסקרים כבר ניכרת, ואז הם מנפיקים עקרונות מצחיקים אשר אפילו אותם הם לא משכנעים, במקום להיכנס בפועל מתחת לאלונקה.
בושה, הם בחיים לא יחליפו את נתניהו, על-אף חסרונותיו הרבים, כי הם לא מגרדים את הקרסוליים שלו, עם ישראל לא ייתן להם.

תאריך:  23/05/2024   |   עודכן:  23/05/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בני גנץ ויאיר לפיד משבשים לנו את החיים
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
ניתוח פוליטי נוסח הלפרין
שלמה המגיב  |  23/05/24 23:47
 
- שלמה אתה מאריך לחינם
ה.א  |  24/05/24 08:02
 
- "פובליציסט" זה "משאלות לב" ?
שלמה המגיב  |  24/05/24 10:41
 
- חד משמעית!! ל"ת
ה.א  |  24/05/24 11:27
2
"עבור" מי "עובד" בימ"ש , ה.א.?
שלמה המגיב  |  24/05/24 08:42
3
במדינה אשר בה הודאות השיפוטית
ה.א  |  24/05/24 11:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות גיוס חרדים
אפרים הלפרין
כדי להגיע למסקנה אם נושא גיוס החרדים הוא שפיט אם לאו חובה עלינו לשאול את הרב הראשי של נושאי השפיטות - הפרופסור אהרן ברק    בגלל שאין לנו דיבור ישיר עימו התשובה המוחלטת נמצאת בפסקי הדין שכתב
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
איתמר לוין
אומרת לבג"ץ שתקדם את המתווה הישן לגיוס חרדים למרות התנגדותם של גלנט, גנץ ומיארה    טוענת שהמתווה משקף איזון ראוי בין צמצום האי-שוויון, שילוב החרדים בעבודה והכרה בחשיבות לימוד התורה
עומר מואב
השירות האזרחי יהיה בניהול הרבנים ויעלה לנו הרבה מאוד כסף והתועלת תהיה קטנה מאוד אם בכלל
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם    החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות אחידים לכולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il