X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נתניהו. להשוות למילושביץ' [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
מדליית הגבורה וגביע האומץ ממתינים
כחלק מהמסורת המתהווה לנגד עינינו אי-אפשר שלא לדרוש מהעיתונאי נדב אייל לעשות מעשה 'ירון אברהם', ולחשוף את המקור העיתונאי שמסר לו את ההודעה שפרסם

בעקבות הנוהג החדש והנפסד לחשוף מקורות עיתונאיים בשידור חי, לזכות במחיאות כפיים סוערות, להפוך לגיבור הנישא על כפיים ובידו גביע האומץ, אי-אפשר שלא להמשיך את התופעה החדשה ולהמשיך לחשוף מקורות ברקע תרועת הפסטיבלים, וזרי גבורה של אמיצים, דור חושפי המקורות.
אז נכון, תופעת חשיפת המקורות היא מוטה, כמעט כמו כל דבר בפוליטיקה הישראלית העכשווית. גיבורים רק אם חושפים מצד אחד, אמיצים רק אם חושפים מקורות בצבע אחד, נישאים על כפיים רק אם חושפים מקורות הקשורים לאיש ההוא.
כחלק מהמסורת המתהווה לנגד עינינו אי-אפשר שלא לדרוש מהעיתונאי נדב אייל לעשות מעשה 'ירון אברהם', ולחשוף את המקור העיתונאי שמסר לו את ההודעה שפרסם. יש מספיק מדליות גבורה, גביעי אומץ וזרי כבוד להניח על ראשו.
כה פרסם העיתונאי נדב אייל, "לפני כמה חודשים העלה בפניי מקור בוושינגטון רעיון, תהפכו את ביבי לסלובודן מילושביץ' שלכם." מילושביץ' היה מנהיגה של סרביה הלאומנית. הוא הוביל למלחמות יוגוסלביה, לרצח עם בסרברניצה. חייו הסתיימו בתא כלא בהאג, נאשם בפשעים נגד האנושות בידי ה-ICC, בית-הדין הפלילי הבינלאומי. אותו מוסד ששוקל בימים אלה להוציא צווי מעצר נגד בכירים ישראלים. המקור לא כיוון להאשים את ישראל או נתניהו ברצח עם, או לייחל להסגרתו.
הנקודה שלו הייתה פוליטית, אפשר להטיל על נתניהו את כל שגיאותיה של ישראל במלחמה, וכך להתחיל בתהליך המירוק והטיהור שלה מהכתמים שדבקו בה. כן, לכך הגענו, כמה חודשים אחרי התקפות הרצח ההמוני של 7 באוקטובר. זו ישראל שנמצאת במצוקה דיפלומטית עולמית, וזקוקה לחילוץ."
קראתי עדות זו של העיתונאי, הפכתי והפכתי, הרהרתי ביני לביני, לא האמנתי כשעיניי ריחפו על האותיות שהתלכדו למילים והוציאו משפטי תועבה נוראיים כאלה על הדף.
החלטתי להזמין פודיום עם דגלים, זר פרחי העונה, מדליית זהב גדולה, גביע מרהיב ביופיו כדי להעניק אותם לעיתונאי חושף הסיפור הנורא והמחריד הזה. הבטחתי גם לגייס קהל שימחא, בעומדו זקוף, מחיאות כפיים קצובות, ראיונות בתוכניות הדגל שידברו ברוך, בעיניים מזוגגות בהתפעלות על האומץ לחשוף את המקור העיתונאי.
קראתי לנדב אייל להיות 'ירון אברהם', עיתונאי עשוי ללא חת מייסד סוגת חשיפת מקורות עיתונאיים בשידור חי, ראוי נדב אייל שאף נקים תנועה בצלמו ובדמותו.
נדב אייל מסרב לחשוף מי היא הדמות הנאלחת, המופקרת, האיומה מוושינגטון. דמות המחבל הזומם להאשים את ראש ממשלת ישראל. האם בן הבלייעל לוחש על אוזנו של הנשיא או שמא אשפת אדם זה הוא המדלג בין הבירות ופועל נגד חיסול החמאס. האם חרפת האדם חנוט בעניבת יוקרה מדיף ניחוח של יוהרה וביטול, ומסתובב בין שופטי האג, האם זהו הנשיא בכבודו ובעצמו או שמא עיתונאי החצר מלחכי הפינכה המשתמשים ביהדותם להכשיר כל שרץ?
נדב אייל, עיני העם כולו נשואות אלייך, היה אמיץ וגיבור כמו 'ירון אברהם', חשוף מי מבקש לחולל מהפכה בדרך של הפללת ראש ממשלתנו, גם ראש ממשלתך, כפושע מלחמה. חשוף מי מבקש להדיח את ראש ממשלתנו, גם ראש ממשלתך, בדרך אנטי דמוקרטית תוך עלילת דם, חשוף מיהו המקור בעל מוח השטן הכורה קבר לראש ממשלתנו שהוא גם ראש ממשלתך, בבית הדין לחוסר צדק בהאג.
בחודשים האחרונים כוחות האופל, הסמויים והגלויים, מבפנים ומבחוץ, חורשי רעתה של מדינת ישראל ושל ראש ממשלת ישראל, עסוקים בסיכול ממוקד של ראש הממשלה בנימין נתניהו. סוד גלוי הוא כי חרב האיום של בית הדין הבינלאומי בהאג, מתואמת עם הגרדום המונף בכיכר המרכזית של וושינגטון, ממתינה לדעת האם ראש הממשלה ייכנע ויתיישר או שמא יעמוד איתן מול הרוחות הרעות המנשבות מצמרת הממשל הדמוקרטי, הממשל העוין ביותר את מדינת ישראל ב-76 שנות תחייתה ותקומתה.
נדב אייל עשה נא 'ירון אברהם', חשוף את המקור למען יידעו כולם מיהם מבקשי רעתה של מדינת ישראל, זוממי הרשע כנגד ראש ממשלתנו, גם ראש הממשלה שלך, תהייה אמיץ, תהייה גיבור, נניח זר על ראשך.
מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  23/05/2024   |   עודכן:  23/05/2024
+המתווכות יקבלו מצוות המו"מ הצעה פרטנית לעסקה
21:44 23/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

צוות המשא-ומתן קיבל חופש פעולה רחב לגיבוש הצעה אך הקבינט אפשר לו סמכות מצומצמת להצעה גדורה  ▪  כל גורמי הביטחון בקבינט המלחמה הסכימו שיש צורך בחידוש השיחות עם המתווכות  ▪  ראש ה-CIA ייפגש באירופה עם ראש המוסד

אנשים מתרגלים יוגה בכיכר החטופים לציון יום הולדתה ה-40 של החטופה כרמל גת [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+צה"ל יירט בהצלחה שתי מטרות אוויריות שהיו בדרכן לאילת
21:20 23/05/24  |  עידן יוסף

מטוסי קרב של חיל האוויר יירטו בהצלחה שתי מטרות אוויריות חשודות שעשו את דרכן מאזור מזרח לכיוון העיר אילת. המטרות לא חצו לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

+מג"ד בית חאנון של חמאס חוסל מתחת לקרקע
21:10 23/05/24  |  עידן יוסף

צה"ל ושב"כ חיסלו את מפקד גדוד בית חאנון של ארגון הטרור חמאס במרחב תת-קרקעי בג'באליה.

+גנץ: להקים בהקדם ועדת חקירה ממלכתית
19:18 23/05/24  |  עידן יוסף

השר בני גנץ, שבעוד כשבועיים יפקע האולטימטום שלו לפרישה מן הממשלה, הודיע כי יגיש הצעה להחלטה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לאסון ה-7.10. "היא צריכה לקום בהקדם", אמר.
משמעות ההכרזה היא שגנץ לא צפוי לפרוש מן הממשלה לפני שההצעה תעלה לדיון בממשלה. בל"ג בעומר, יום ראשון הקרוב, לא תתקיים ישיבת ממשלה, והישיבה הבאה צפויה ל-2 ביוני.
"כולנו ראינו את הסרטון הקשה מהחטיפה בנחל עוז - כבר לא מספיק שניקח אחריות על מה שהיה", אמר גנץ בהצהרתו. "חובה עלינו לקחת אחריות ולפעול, כדי שזה לעולם לא יקרה שוב".

+סגן מפקד כוחות הביטחון הלאומי של חמאס חוסל בלב עזה
19:16 23/05/24  |  עידן יוסף

בחמאס מאשרים: דיאא' א-דין א-שרפא, סגן מפקד כוחות הביטחון הלאומי של ארגון הטרור ברצועת עזה, חוסל בידי ישראל. הבכיר חוסל במרכז העיר עזה במהלך הבוקר.

+מחבל בחקירתו: "אני, אבי ובן דודי אנסנו ורצחנו ישראלית"
18:58 23/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

דיילי מייל פרסם תיעוד מחקירת מחבלים, אב ובנו, שהשתתפו בטבח 7 באוקטובר  ▪  השניים רצחו ואנסו נשים באיומי רובה ובזזו בתים בקיבוץ ניר עוז

המחבל בחקירתו [צילום: מתוך הדיילי מייל]
+נתניהו: דוחות אמ"ן העריכו שחמאס מורתע ולא מעוניין במלחמה
16:52 23/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

לשכת ראש הממשלה דוחה את הטענות שהתקבלו התרעות על מתקפה אפשרית של חמאס מעזה, ומדגישה כי דוחות המודיעין שהוצגו בפני נתניהו העריכו שהחמאס מורתע ואינו מעוניין בהסלמה  ▪  דוחות אלו אף המליצו לישראל לקדם הסדרה מול חמאס ברצועת עזה  ▪  לשכת ראש הממשלה טוענת כי נתניהו הזהיר בעבר מפני השפעת היעדר הלכידות בישראל על אויביה, אך הדגיש כי ביום מבחן הדבר לא יפגע בנחישותה להגן על עצמה

נתניהו ולוחמים [צילום: עמוס בן-גרשום/לע"מ]
+יו"ר רע"ם לשעבר קורא להתפטרות מנסור עבאס
16:18 23/05/24  |  עידן יוסף

יו״ר רע״ם לשעבר ואחד מנהיגי התנועה האיסלאמית בישראל, חכ"ל אברהים צרצור, קורא למנסור עבאס להתפטר מתפקידו לאחר שעבאס סירב להאשים את ישראל בביצוע פשעי מלחמה בעזה בראיון ברשת ב׳ (רדיו נאס).

+בכיר אמריקני: החות'ים מסוגלים לתקוף ספינות גם בים התיכון
16:14 23/05/24  |  עידן יוסף

בכיר ביטחוני בארה"ב הביע את החשש כי לחות'ים יכולת לממש את איומיהם לתקוף ספינות וכלי שיט גם בים התיכון. למרות ריבוי התקיפות האמריקניות בתימן בחודשים האחרונים, אותו בכיר אמר כי פריסת הטילים הבליסטיים של החות'ים היא "חסרת תקדים" (בלומברג).

+שגרירי נורבגיה, אירלנד וספרד צפו במסך ענק בסרטון התצפיתניות
15:32 23/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מנכ"ל משרד החוץ נזף בשגרירים בעקבות הכרת ממשלותיהם במדינה פלשתינית ואמר כי היא פרס לטרור ומעניקה רוח גבית לחמאס  ▪  המנכ"ל הבהיר כי יהיו השלכות חמורות נוספות ליחסי ישראל עם מדינות אלו בעקבות החלטתן  ▪  שגרירת ספרד הביעה זעזוע מהסרטון והדגישה כי ספרד היא חברה של ישראל

השגרירים ברקע הסרטון [צילום: משרד החוץ]
+אזעקה בכרם שלום
14:44 23/05/24  |  מירב ארד

אזעקה הופעלה בכרם שלום.

+בני גנץ ויאיר לפיד משבשים לנו את החיים
13:54 23/05/24  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

אנו רגילים לומר שנתניהו פועל מאינטרס פוליטי  ▪  כל פוליטיקאי טוב פועל מאינטרס פוליטי כמו שכל כדורגלן שואף לנצח אלא אם הוא כשלון אטומי, או אם מכר את המשחק  ▪  ההבדל בין נתניהו לאחרים הוא שהוא לא מתבייש במקצוע שלו, ולכן הוא מצטיין בו

לפיד וגנץ. לא יחליפו את נתניהו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+דו"צ: נעצרו שני חשודים בסמוך לגדר הגבול במרחב צפון רמת הגולן
13:46 23/05/24  |  מירב ארד

לוחמי צה"ל עצרו לפני זמן קצר שני חשודים בסמוך לגדר הגבול במרחב צפון רמת הגולן שהיו במעקב על ידי תצפיות צה״ל ונעצרו בטרם חצו את גדר המערכת. החשודים הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון.
בהמשך להתרעות שהופעלו בצפון הארץ על חדירת כלי טיס עוין, מדובר בזיהוי שווא.

+צה"ל מאשר: נתניהו קיבל ב-2023 מאמ"ן מכתבי התרעה על הסיכונים הנובעים מהקרע בחברה
13:43 23/05/24  |  מירב ארד

צה"ל מאשר כי ראש הממשלה נתניהו קיבל בין החודשים מרץ ליולי 2023, ארבעה מכתבי התרעה שונים מאגף המודיעין הנוגעים לתפיסת הפגיעה בלכידות במדינת ישראל בקרב אויבי ישראל והשפעתה על ישראל ועל צה"ל בפרט. הודעת צה"ל מגיעה שבעה חודשים לאחר שעמותת הצלחה עתרה לבית המשפט בדרישה לבקשת חופש מידע.

+שיח ושיג כואב עם מערכת המשפט בהאג ובירושלים
13:25 23/05/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

לנוכח מתקפה של כוחות עוינים הפוגעים בריבונות היהודית חובתה של מדינת ישראל להגיב  ▪  אך התגובה חייבת להיות מעוגנת על אדני המוסר היהודי

מעולל ועד יונק [צילום: עבדל כרים חנה/AP]
+תיעוד: בית החולים בג'נין משמש מסתור למחבלים
12:44 23/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

לוחמי סיירת חרוב פתחו במרדף אחר חוליית המחבלים, שנמלטה לבית חולים באזור כדי להסתתר.  ▪  בלבנון - הותקף המשגר שביצע את השיגורים לגליל העליון  ▪  חיזבאללה שיגר מטח ירי נרחב לעבר יישובי הצפון, כולל יירוט חריג בראש פינה  ▪  חיסול פעיל חיזבאללה חוסל בדרום לבנון

הנשקים שהחביאו המחבלים ברכב [צילום: דובר צה"ל]
+לוחם צה״ל מגדוד 97 חטיבת כפיר נפצע קשה בקרב בצפון הרצועה
12:11 23/05/24  |  

לוחם צה״ל מגדוד 97, חטיבת כפיר נפצע הלילה (ה') באורח קשה בקרב בצפון הרצועה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, משפחתו עודכנה.

+קרב המאסף של ביבי נתניהו
11:51 23/05/24  |  יוסי אוחיון   |   לרשימה המלאה

הסיוטים העוברים עליו בלילה בדמות "צווי מעצר בינלאומיים" הממתינים לו ברחבי העולם, מוציאים אותו מדעתו, כמעט ומשכיחים ממנו את הקרבות והחזיתות הרבות שהקים עליו ועלינו בעשור האחרון

נתניהו. תבוסה מוחלטת [צילום: אוהד צוויגנברג/AP]
+כ"ץ: "רה"מ האריס, חמאס מודה לך על השירות שלך"
11:22 23/05/24  |  מירב ארד

שר החוץ ישראל כ"ץ: "אירלנד, אם המטרה שלכם הייתה לתגמל טרור על ידי הכרזת תמיכה במדינה פלסטינית, השגתם את זה. רה"מ האריס, חמאס מודה לך על השירות שלך".

+התמרון במזרח רפיח: אמל״ח בבית קברות, חיסול מחבלים והשמדת תשתיות טרור
11:15 23/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

צה"ל נלחם מרכז רפיח  ▪  חילופי אש בין הכוחות למחבלים, נמצאו משגרי רקטות ומנהרות אותרו בבית קברות

: אמל"ח בבית קברות במזרח רפיח [צילום: דובר צה"ל]
+האיום הגרעיני מאירן חשוב מרפיח
11:05 23/05/24  |  מרדכי איש-שלום   |   לרשימה המלאה

בשקלול כלל האינטרסים של ישראל בחזיתות השונות, לא כדאי להכנס לחילוקי דעות פומביים עם ארה"ב  ▪  הויכוח בין נתניהו לביידן הוא הרסני לבטחונה של ישראל  ▪  האיום הגרעיני האירני ומניעתו חשובים יותר מרפיח

ביידן, נתניהו. לשמור את הזכות ל"ריב טוב", לעניין האמיתי: אירן [צילום: אוון ווצ'י, AP]
+דיכטר על הטענות לאי הצפייה בסרטון החיילות החטופות: שקר מבית היוצר של עמרי מניב
11:04 23/05/24  |  מירב ארד

השר אבי דיכטר התייחס לטענות אי הצפייה בסרטון החיילות החטופות בציוץ בטוויטר:
"זה שקר מבית היוצר של עמרי מניב!". השר דיכטר הוסיף: "מעולם לא הוצע לי לצפות בסרטון החיילות החטופות בישיבות הקבינט. בהמשך לכך, צפיתי בסרטון אמש כפי שאני צופה בכל תוכן העוסק במלחמה, בסוגיית החטופים ובנושאים אלו בין אם מגיע אלי בקבינט ו/או מוצג בתקשורת".

+סמוטריץ': יתכבד המערב לדרוש מהמערכת הפיננסית של הרש"פ שקיפות ומאבק בטרור
11:02 23/05/24  |  מירב ארד

שר האוצר בצלאל סמוטריץ: במשך שנים, ובמסגרת עצימת העיניים מול הטרור הערבי הרצחני שמאפיינת את העולם ואת ישראל מאז הסכמי אוסלו, יצרו בישראל 'מסלול עוקף' וכדי לאפשר למערכת הבנקאית של הרש"פ לקבל כספים (שבחלקם משמשים לטרור כמובן) מדינת ישראל מעניקה חסינות פלילית ושיפוי כלכלי לבנקים בישראל על הפעילות שלהם מול הבנקים ברש"פ. במקום לדאוג שהבנקים הערבים ביהודה ושומרון לא יממנו טרור מעניקים שיפוי לבנקים הישראלים כדי שימשיכו לעבוד איתם.
במילים אחרות מדינת ישראל לוקחת על עצמה את הסיכון לתביעות נגד מערכת הבנקאות הישראלית בשל פעילותה מול מערכת הבנקאות הפלשתינית שנגועה בטרור שרוצח את אזרחיה. זה הרי אבסורד שלא יתואר.
עכשיו, כשאני מחליט שהגיע הזמן להפסיק את עצימת העיניים האבסורדית הזו ולדרוש מהרשות להפסיק לתמוך ולממן טרור, המערב נכנס להיסטריה ובא אלי בטענות. יתכבד המערב לדרוש מהרש"פ להפסיק לתמוך בטרור ולהילחם נגד מדינת ישראל, יתכבד המערב לדרוש מהמערכת הפיננסית של הרש"פ לפעול על פי סטנדרטים בינלאומיים מקובלים של שקיפות ומאבק בטרור ובהלבנת הון ואז לא תהיה לה שום בעיה לקבל כסף ולנהל יחסי מסחר מול בנקים בישראל ובכל העולם. נורא פשוט.

+פעילות צה"ל במרכז הרצועה: חוסל מחבל שחדר לישראל ב-7.10
10:30 23/05/24  |  מירב ארד

כוחות אוגדה 162 ממשיכים לפעול באופן מדויק בעקבות מידע על יעדי טרור במרחב שכונת ׳ברזיל׳ ובמרחב ׳שבורה׳ ברפיח, תוך המנעות ככל הניתן מפגיעה באוכלוסייה אזרחית ולאחר שהאזרחים התפנו מהמרחב.
כוחות אוגדה 99 ממשיכים לפעול במרחב המסדרון במרכז רצועת עזה. ביממה האחרונה כוחות חיל-האוויר, בשיתוף חטיבת האש של האוגדה ביצעו מספר תקיפות, בהן, ראש חוליה ששה בדירת מסתור, חיסול שני מחבלים שביצעו ירי לעבר כוחותינו וחיסול מחבל שחדר לשטחנו ב-7.10
לוחמי צוות הקרב של חטיבה 679 ממשיכים בפעולה במרכז הרצועה ובמהלך היממה האחרונה זיהו מספר חוליות מחבלים, בינהם חוליה עם ציוד צבאי שנכנסה לתוך מבנה, הכווינו כלי טיס של חיל-האוויר שחיסל את המחבלים.

+זדון מתמודד בטמטום, ועדיין תיקו
10:27 23/05/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

ביקשו משפחות החטופים שהממשלה תצפה בסרט נורא של התצפיתניות מ-7 באוקטובר 2023  ▪  לפי ערוץ-12 ארבעה משרי הקבינט - אבי דיכטר, אלי כהן, יריב לוין ובצלאל סמוטריץ' - סירבו, חמקו, ממש כמו ביולי

סמוטריץ'. חמק [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
+תסריט בלהות
08:35 23/05/24  |  חיים רמון   |   לרשימה המלאה

גלנט מתנגד בתקיפות לפתרון הישים של ממשל צבאי זמני, ותומך בתוכניות הזויות שלא יתממשו לעולם  ▪  אני חושב שהנזקים שגרמה התנגדותו לממשל צבאי העבירו את גלנט על דעתו ולכן הוא מעלה טיעונים מופרכים יותר ויותר בנושא

גלנט. דברי הבל [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
מדליית הגבורה וגביע האומץ ממתינים
תגובות  [ 3 ]מוצגות  [ 3 ] כתוב תגובה 
1
כל הכבוד לעמנואל בן -סבו
פראסוס  |  23/05/24 17:24
2
פעם היו כאן עיתונאים היום בוז
מקור בכיר  |  23/05/24 18:24
3
היי עמנואל -נדב איל לא יסכים
במ  |  26/05/24 22:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספותמלחמת חרבות ברזל
חיים רמון
גלנט מתנגד בתקיפות לפתרון הישים של ממשל צבאי זמני, ותומך בתוכניות הזויות שלא יתממשו לעולם    אני חושב שהנזקים שגרמה התנגדותו לממשל צבאי העבירו את גלנט על דעתו ולכן הוא מעלה טיעונים מופרכים יותר ויותר בנושא
עידן יוסף
השר ברקת אמר בשיחה עם מנהיגים דרוזים ש"נתניהו וגלנט פחדנים. נסראללה מריח את החולשה שלהם. הם שמאל שמחופש לימין"    תוכנית שיקום הצפון נדחתה שוב, בשל מחלוקת בין משרדים, ותוכנית מתוקנת תובא בשבוע הבא
עידן יוסף
שמות הנופלים: רס״ר (מיל׳) גדעון חי דירוא (33), סרן ישראל יודקין (22) וסמ״ר אלי חיים אמסלם (21)    מתחילת התמרון הקרקעי ברצועת עזה פורסמו שמותיהם של 282 חללים    בקרבות נפצעו קשה שלושה לוחמים ובתאונה מבצעית בצפון נפצע קשה לוחם מילואים
עידן יוסף
הסרטון, שאורכו 03:10 דקות, נערך וצונזר בידי מטה המשפחות, והוא אינו כולל חלקים קשים לצפייה, הכוללים את הנרצחים הרבים בבסיס נחל עוז, את הנרצחים בתוך המיגונית ממנה נחטפו התצפיתניות, וקטעי אלימות רבים
איציק וולף
יו"ר רשות ניירות ערך ציין כי מלחמת חרבות ברזל האיצה את תהליך ירידת ההשקעות הזרות בישראל, שהחל עוד בשנה שעברה בצל הרפורמה המשפטית    את מקומם של המשקיעים הזרים תפסו הגורמים המוסדיים עד כדי שהיקף הנכסים המנוהל בידיהם עומד על כ-2.5 טריליון שקל    "צריכים להבטיח את גיוון מקורות האשראי ולהישמר ממצב שבו השקעות בחברות שאינן חברות ענק יהיו מתחת לרף ההשקעה של המוסדיים"
רשימות נוספות
המבצע בג'נין: חוסלו מספר מחבלים; חמוש תועד מסתתר בביה"ח  /  מירב ארד
מיארה ואיסמן: חאן נעדר סמכות לחקור את ישראל  /  איתמר לוין
מטה משפחות החטופים: הערב נפרסם את התיעוד של חטיפת התצפיתניות  /  מירב ארד
ייתכן שזה השבוע הכי מסוכן מתחילת המלחמה  /  שמואל רוזנר
חשיבה אסטרטגית מושכלת כלפי חיזבאללה  /  רפאל בוכניק
החששות מהמשך המלחמה בעזה   /  איתן קלינסקי
ראשייומניםבלוגריםערוציםסקופיםקישוריםעוד...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il