X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נתניהו. תנו לו לעבוד [צילום: מרק ישראל סלם/פלאש 90]
הידד לנושאים בנטל, בוז למשתמטים
המדינה בטלטלה יש טובים וחכמים שנושאים בנטל יש ליצנים שנשאו בנטל והפוליטיקה בלבלה את ראשם יש חלשי דעת ורעי לב שלא נושאים בנטל אנו אוהבים את הנושאים בנטל ומודים להם אנו בזים לכל השאר

יש לנו מדינה יקרה, יש לנו הנהגה יקרה, אנו מתמודדים עם משבר מורכב, צבאי, אזרחי, מדיני, ואני בשם רבים בציבור, אפשר אפילו לומר הרוב המכריע של הציבור, מרכין ראשי ומודה לנושאים בנטל.
אינני יודע איזה פתק שם הרמטכ"ל בקלפי, אינני יודע איזה פתק שמו ראשי השב"כ והמוסד, אך אני מרכין ראשי ומודה להם, לראשי המערכת הפוליטית הנושאים בנטל, אני מודה, אפילו ביודעי איזה פתק שמו בקלפי.
ולמי אני בז? אני בז לכל הבטלנים אשר יכולים לשאת בנטל ולא נושאים בו מסיבות שונות, בעיקר מסיבות פוליטיות, כי מטרתם היא שלא לסייע לעם ישראל, לשבש את הפעולות והמהלכים של ישראל כי סיוע לעם ישראל עלול להותיר את בנימין נתניהו עוד זמן בראש המערכת. השנאה החולה לנתניהו על כי הוא נבחר כחוק לתפקידו מעבירה אנשים על דעתם למידה שהם פוגעים בלב ליבה של המדינה.
נתניהו אינו אלוהים, שר הביטחון אינו משיח, והרמטכ"ל איננו אליהו הנביא. אלה אנשים עם יתרונות וחסרונות, אנשים שעשו טוב ועשו רע, אנשים אשר עוד יעשו טוב ויעשו רע, אך אלה האנשים אשר ניתנה להם הזכות והחובה לעמוד בראשינו בימים קשים אלה. הם לא מסירים אחריות, הם לא מתנדפים, הם יודעים שהיום שאחרי האישי שלהם יהיה מורכב ביותר, הם שמים הכל בצד ועובדים בשבילנו, רק בשבילנו, בשביל עם ישראל, עובדים מהנץ החמה ועד צאת הנשמה.
ופתאום בוקעים מתוך החבורה המלוכדת הזו, לפחות כלפי חוץ, קולות של שני ליצנים, גנץ ואיזנקוט, אשר הפוליטיקה העבירה אותם על דעתם. לו אני נתניהו, הייתי מפטר אותם מהממשלה על אתר, אין מקום לאנשים כמותם בממשלה בעת מלחמה. אחרי אמירות כאלה (אולטימטום) אין להם מקום בהנהגה. די לנו עם מנהיגים לא ראויים המקבלים כוח בשל הרצון ללכד את השורות, כי מטרתם המרכזית של המתלכדים הבאים מן החוץ, כמסתבר, היא לעשות הון פוליטי. בואו ניתן לאנשים כאלה להיבחר לתפקידים בכירים על-ידי הציבור, ואז נראה מה באמת כוחם האמיתי.
ומה יכולים לעשות אנשי אופוזיציה אשר לא מעוניינים להיכנס לממשלה? מה יכולים לעשות אנשים שלקחו פסק זמן מהפוליטיקה לצורך מנוחה וטעינת מצברים? הם יכולים לסייע בתקשורת הבינלאומית (לפחות נפתלי בנט עושה או עשה זאת), הם יכולים להביא מזור לפצעים הפנימיים שלנו, כמו למשל להציע פתרונות יצירתיים לעניין השוויון בנטל, הם יכולים להוות גשר בין משפחות החטופים ובין הדרגים המקצועיים של הממשלה שמכירים אותם ומכבדים אותם, כנ"ל הם יכולים לפעול עבור המפונים, אני בטוח שיש מביניהם שעושים, ואולי אף עושים בסתר, אך ההרגשה הכללית בציבור אותה ניתן להסיק משידורי התרעלה היא שיש לנו ממשלה זדונית ואופוזיציה עצלנית נרפית, אימפוטנטית, המחוררת חורים בספינה הקטנה, היחידה והכה חשובה שלנו.
לסיכום, בואו נחזור לנקודת ההתחלה. המדינה בטלטלה, יש טובים וחכמים שנושאים בנטל, יש ליצנים שנשאו בנטל והפוליטיקה בלבלה את ראשם, יש חלשי דעת ורעי לב שלא נושאים בנטל. אנו אוהבים את הנושאים בנטל ומודים להם, אנו בזים לכל השאר.

תאריך:  03/06/2024   |   עודכן:  03/06/2024
+נקבע מותם של ארבעה חטופים שנהרגו בשבי חמאס
20:49 03/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

חיים פרי, יורם מצגר, עמירם קופר ונדב פופלוול נהרגו יחד לפני כמה חודשים - בעת שכוחות צה"ל פעלו בח'אן יונס  ▪  בידי ארגוני הטרור 124 חטופים, מהם 42 הוכרזו חללים

החטופים חיים פרי, יורם מצגר, עמירם קופר ונדב פופלוול
+החטופים עמירם קופר ויורם מצגר נהרגו בשבי חמאס
20:34 03/06/24  |  עידן יוסף

המשפחות עודכנו: החטופים עמירם קופר (84) ויורם מצגר (80) נהרגו בשבי חמאס. קיבוץ ניר עוז הודיע על מותם.

+שר הפנים תיווך בפגישת פיוס בין ר"ע קרית שמונה למפקד פצ"ן
20:32 03/06/24  |  עידן יוסף

ראש עיריית קריית שמונה נועד בצהריים לפגישת פיוס עם מפקד פיקוד הצפון אלוף אורי גורדין. מאחורי תיאום המפגש עמד שר הפנים משה ארבל שאף השתתף בו וביטל את סדר יומו כדי להגיע לגליל (ynet).

+קיבוץ נירים מודיע על מותו של החטוף נדב פופלוול בשבי חמאס בעזה
19:47 03/06/24  |  עידן יוסף

קיבוץ נירים מודיע על מותו של החטוף נדב פופלוול ז"ל הי"ד בשבי חמאס בעזה. נדב (51) היה בנה של חנה פרי שחזרה מהשבי ואחיו של רועי שנרצח ב-7 באוקטובר. במהלך שביו, שחרר חמאס סרטון שלו כשהא בחיים. בשעה 20:15 אמור דובר צה"ל למסור הודעה בנושא.

+כ-30 שיגורים חצו משטח לבנון לעבר צפון רמת הגולן
18:00 03/06/24  |  עידן יוסף

צה"ל: כ-30 שיגורים שחצו משטח לבנון לעבר צפון רמת הגולן ונפלו בשטחים לא מאוכלסים. כטב"ם נפץ שחצה מלבנון יורט סמוך לאזור קרן נפתלי, כטב"ם נפץ נוסף נפל במרחב.

+בסיוע מטורקיה: חמאס תכנן פיגוע בישראל עם מטען רסס במשקל 12 ק"ג
17:48 03/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

פלשתיני המתגורר בירדן נעצר ביו"ש על-ידי כוחות הביטחון, ובחקירתו עלה כי גויס לחמאס על-ידי שלוחת הארגון בטורקיה, צויד במטען חבלה רב עוצמה ואף עבר הכשרה בנהיגה על אופנוע  ▪  שב"כ: החקירה חושפת את התבססות חמאס בטורקיה ומעורבותה בהכוונת פיגועים בישראל

המטען שנתפס [צילום: תקשורת שב"כ]
+סמוטריץ': לפגוע בביירות ולהיכנס קרקעית ללבנון
17:12 03/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הציונות הדתית: "אם הממשלה תאשר את העסקה שהתווה ביידן - נפעל להחלפתה"  ▪  על הצפון: "חייבים להעביר את רצועת הביטחון מתוך שטח ישראל בגליל אל דרום לבנון, כולל כיבוש השטח והרחקת מחבלי החיזבאללה ומאות אלפי הלבנונים שחיזבאללה מסתתר ביניהם אל מעבר לנהר הליטני, בשילוב התקפה קטלנית על כל התשתיות בלבנון"

סמוטריץ'. חוזרים על אותן הטעויות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בן גביר לנתניהו: "מה יש לך להסתיר?, ללא מיטוט החמאס נפרק את הממשלה"
16:00 03/06/24  |  מירב ארד

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר התייחס לעסקה לשחרור החטופים, ואמר בישיבת סיעתו: "בשיחה ביני לבין ראש הממשלה, הוא הסכים שאגיע ללשכתו ואצפה בטיוטה. מאז חלפו 48 שעות, שכללו רק מריחות, והרבה עמימות. אדוני ראש הממשלה, מה יש לך להסתיר?. אם העסקה היא אינה מופקרת ואינה כוללת התחייבות לסיום המלחמה למיטוט חמאס - מדוע אתה מסרב להציג לי אותה?".
בן-גביר הוסיף: "הסיבה להסתרות והמריחות יכולה להיות רק אחת: מדובר בטיוטה של עסקה מופקרת, כפי שהוצגה בידי נשיא ארצות הברית - שכעת יש ניסיון לעשות לה תהליך של הלבנה. לכן אני חוזר על דבריי ואומר לראש הממשלה: אם תחתום על עסקה מופקרת שתביא לסיום המלחמה ללא מיטוט החמאס, עוצמה יהודית תפרק את הממשלה."

+דיווח: ירי לעבר רכב ישראלי בצומת קלקס שבחטיבת יהודה; אין נפגעים
15:24 03/06/24  |  מירב ארד

לפני זמן קצר התקבל דיווח על ירי לעבר רכב ישראלי ואוטובוס במרחב צומת קלקס שבחטיבת יהודה, אין נפגעים. כוחות צה"ל פתחו בסריקות באזור וחוסמים צירים במרחב.

+מבקר המדינה בצפון: מדינת ישראל ללא אסטרטגיה ופוגעת באזרחים
14:09 03/06/24  |  מירב ארד

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן בתום סיור בקרית שמונה: "הביקורות הראשונות שנפרסם יהיו על פינוי האוכלוסייה. ישראל נטולת אסטרטגיה והדבר פוגע באזרחים. זו לא בעיה רק של קריית שמונה - אלה הם פניה של מדינת ישראל".

+לפיד: הממשלה צריכה להסכים להצעת נתניהו, ולשלוח עוד היום משלחת לקהיר
13:31 03/06/24  |  מירב ארד

ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד בוועדה לביקורת המדינה: "ממשלת ישראל צריכה להסכים להצעת נתניהו, ולשלוח עוד היום משלחת לקהיר כדי לסגור את הפרטים האחרונים. ולהחזיר הביתה את הגברים, הנשים הצעירות, הקשישים החיילים והחיילות שכלואים במנהרות. אני חוזר על הצעתי לתת לנתניהו רשת ביטחון פוליטית לביצוע העסקה."

+יישובי חומה ומגדל של 2024
13:16 03/06/24  |  יריב גוטמן   |   לרשימה המלאה

זה בדיוק הזמן שעל ממשלת ישראל ויתר מקבלי ההחלטות, לראות ביישובי וערי הפריפריה את "חומה ומגדל של 2024" כאלה שעל-פי עתידם תחזור הריבונות הישראלית לשטחים נרחבים אלה

קרית שמונה [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
+ח"כ סוכות למשפחות החטופים בכנסת: מוכן לחתוך את היד שלי כדי שהילדים שלכם יחזרו

13:14 03/06/24  |  מירב ארד

ח"כ צבי סוכות נפגש היום (שני) בכנסת עם משפחות החטופים שהגיעו לפתח דיון בנוכחות ראש הממשלה בנימין נתניהו בוועדת החוץ והביטחון. ח"כ סוכות שוחח עם עינב צנגאוקר, אמו של מתן צנגאוקר שנחטף בידי ארגון הטרור חמאס ומוחזק בעזה, ועם משפחות חטופים נוספות.
ח"כ סוכות אמר למשפחות החטופים כי הוא מוכן לוותר על הבית שלו למען השבת החטופים. "שום דבר, לא התיישבות ברצועת עזה ולא שום דבר, גם על הבית שלי אני מוכן לוותר בשביל להחזיר את הבן שלך. עד פגיעה בביטחונה של מדינת ישראל", אמר ח"כ סוכות. ח"כ סוכות לא הסתפק בזה והוסיף: "אני מוכן את הבית שלי עכשיו לפרק, אני מוכן לחתוך לעצמי את היד כדי להחזיר את הבן שלך ושל כל אחד מכם, גם את היד השניה. יש לנו אחריות לעם ישראל".

+רה"מ נתניהו: ביידן פרסם חלק מהמתווה; הלחימה תימשך
11:51 03/06/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מוקדם יותר הודיעה מצרים כי חמאס קיבל בצורה חיובית את מתווה ביידן, וכעת מחכים לישראל  ▪  גלנט שוחח עם לבלינקן והבהיר: לא נעצור את הלחימה עד להשבת כל החטופים ומיטוט שלטון חמאס  ▪  ברקע העסקה הוזמן השר בן-גביר ללשתו של נתניהו עיין במסמך ההצעה הישראלית

נתניהו. "ביידן לא דייק בדבריו" [צילום: מרק ישראל סלם/POOL פלאש 90 ]
+"ב-7 באוקטובר קצינים בכירים הפנו יחידות להציל את חבריהם ולהפר פקודות להציל יישובים"
10:44 03/06/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה

שיחה 32 בסדרת דיוני עומק עם אל"ם (מיל') ד"ר רונן איציק, מבכירי עמותת "הביטחוניסטים". בשיחה זו הוא מסכם לאחר שמונה חודשים את המחדלים המודיעיניים והמבצעיים של 6-7 באוקטובר 2023

[צילום: יוסי זמיר, פלאש 90]
+מפקד פיקוד הצפון לראשי רשויות: "אני נחוש להמשיך לפעול ביחד איתכם, אין לי ספק שהביטחון יחזור"
10:18 03/06/24  |  מירב ארד

מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין, נפגש אתמול (יום א׳) עם ראשי הרשויות בצפון.
במסגרת הפגישה התקיים שיח עם ראשי הרשויות, בו סקרו קצין האג״ם וקצין המודיעין של פיקוד הצפון, הוצגו עיקרי הערכת המצב עד כה ותהליכי האצת המוכנות להמשך הלחימה בגזרה. האלוף הביע הערכה לראשי הרשויות והמועצות, שמפגינים מנהיגות אמיתית ומסירות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם צה״ל ומהווים חלק בלתי נפרד מהשמירה על הביטחון בגזרה.
מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין: "אנחנו במאמץ מבצעי מאוד רחב כדי לאתר את התשתיות של חיזבאללה ולהשמיד אותן. את המשימה הזו אני נחוש לעשות יחד איתכם. זה חלק משמעותי מתחושת הביטחון, אנחנו ננהל את זה ביחד. אני נחוש להמשיך לפעול ביחד איתכם וביחד עם התושבים כדי לחצות את התקופה המאוד מורכבת הזאת - ואין לי ספק שהביטחון יחזור".

+לוחמי מגלן איתרו RPG בפשיטה על מבנה צבאי ברפיח
10:07 03/06/24  |  מירב ארד

כוחות אוגדה 162 ממשיכים בלחימה במרחב רפיח. ביממה האחרונה הלוחמים איתרו במהלך סריקות תשתיות טרור ואמצעי לחימה רבים במרחב. כוחות מיחידת מגלן איתרו טילי RPG במהלך פשיטה על מבנה צבאי.
כוחות אוגדה 99 ממשיכים בלחימה במרכז הרצועה. ביממה האחרונה כוחות צוות הקרב של חטיבה 679 זיהו מספר מחבלים בעמדת צליפה, כלי טיס תקף וחיסל את המחבלים. בנוסף, כוחות האוגדה בשיתוף חיל-האוויר, חיסלו פעיל תמ"ס של חמאס שזוהה במרחב. במהלך היממה האחרונה, מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו יותר מ-50 מטרות, ביניהן תשתיות טרור, מחסני אמל"ח מבנים צבאיים ועוד.

+המאצ'ו בשלו
09:59 03/06/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

גורלם של החטופים אומנם נוגע לליבו של נתניהו אבל אינו יכול להיות נייר הלקמוס למדידת ההצלחה או הכישלון בשדה הקרב

נתניהו. בכייה לדורות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+שר התפוצות בניו-יורק: "לא תוכלו לברוח מהזהות היהודית שלכם באמריקה"
09:48 03/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

השר עמיחי שיקלי דוחה את מתווה ביידן לעסקת חטופים ואומר כי "העסקה הנוכחית מציגה מתווה להפסיק את המלחמה לשישה שבועות בלי לדעת מה גורל החטופים - זו לא עסקה, זו בדיחה"  ▪  "המלחמה היא רחבה בהרבה מהפוקוס הישראלי, היא מלחמה כלל עולמית נגד הג׳יהאד כמו גם נגד הפרוגרס הרדיקלי המרקסיסטי בעולם, שחברו זה לזה"

שיקלי. "מציע את הפתרון הציוני" [צילום: חיים טויטו]
+שמונה חודשים אחרי: אותרה גופתו של דולב יהוד מניר עוז
09:20 03/06/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יהוד היה חובש באיחוד הצלה ובמד"א, וב-7 באוקטובר יצא מביתו כדי לסייע בהצלת חיים  ▪  הוא נרצח עוד באותו יום אך גופתו לא זוהתה ובשל כך נמנה עד היום יחד עם החטופים

דולב יהוד ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
+דיויד פרידמן: נתניהו לא היה צריך להגיב על נאום ביידן
07:44 03/06/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שגריר ארה"ב בישראל לשעבר טען כי תפיסת שתי המדינות היא 'הלחם והחמאה' של הממשל הדמוקרטי לפתרון כל הבעיות הדיפלומטיות, כמו גם הרעיון שנתניהו הוא תמיד בעיה

פרידמן. לעודד ריבונות יהודית בכל יהודה והשומרון [צילום: חיים טויטו-כנס בשבע בניו יורק]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הידד לנושאים בנטל, בוז למשתמטים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
איציק וולף
שגריר ארה"ב בישראל לשעבר טען כי תפיסת שתי המדינות היא 'הלחם והחמאה' של הממשל הדמוקרטי לפתרון כל הבעיות הדיפלומטיות, כמו גם הרעיון שנתניהו הוא תמיד בעיה
עידן יוסף
ארגון הטרור יסכים לכל עסקה אם זו תבטיח את שרידותו בשלטון    שחרור החטופים שאינם בחיים - רק לאחר שכל החטופים ההומניטריים ישוחררו
עידן יוסף
בעקבות המלחמות נגד המלחמה הודיע נשיא המדינה המוסלמית הסונית שהמהלך דורש חקיקה    עד אז ממליצים במשרד החוץ לצאת מהרפובליקה ולא להגיע אליה    רק 11 אלף ישראלים בשנה מתיירים במדינת האיים
עידן יוסף
שר הביטחון בדיון מבצעי בפיקוד הדרום: ״אנחנו מקדמים חלופה שלטונית לחמאס שבמסגרתה נבודד אזורים, נוציא את אנשי החמאס ונכניס כוחות אחרים שיאפשרו שלטון אחר״
עידן יוסף
באזור קצרין נרשמו כ-15 שיגורי רקטות למרחבים לא מאוכלסים    שרפות שפרצו במוקדים שונים בעקבות הנפילות    שני הכטב״מים שחדרו לאזור עכו ונהריה לא יורטו, והתפוצצו בשטח לא מאוכלס    מטוסי קרב תקפו מחסן אמצעי לחימה של חיזבאללה וחיסלו מחבל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il