X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
המנון למדינה [צילום: יוסי צבקר]
לחיי העם הזה
מופע מוזיקלי משירי ארץ ישראל - מרגש ותוסס - תיאטרון הספרייה השחקנים-זמרים הנפלאים, בוגרי בית צבי מהשנים האחרונות, מצליחים להשיב רוח רעננה גם בימים הקשים

המופע המוזיקלי לחיי העם הזה, משירי ארץ ישראל, העולה בתיאטרון הספרייה מרגש וצובט בלב, תוסס ועם זאת מהווה ערב נוסטלגי וגם ערב של גאווה ישראלית. הבמאי שוקי וגנר, מוותיקי במאי המיוזיקלס בארץ, להטט עם להקת הזמרים-שחקנים המוכשרים והתוצאה היא מופע של משב רוח רענן בימים טרופים אלה וגם הזדהות עם השירים שלא נס לייחם והמהווים נכסי צאן ברזל של התרבות המוזיקלית שלנו.
לחיי העם הזה, שיר הנושא הפותח ונועל את המופע הוא מעין המנון למדינה המושר בפי כל זה יותר מ-56 שנים, עת בוצע לראשונה במחזמר הישראלי איי לייק מייק, למילים של חיים חפר ולחן של דובי זלצר.
השחקנים-זמרים הנפלאים, בוגרי בית צבי מהשנים האחרונות, מצליחים להשיב רוח רעננה גם בימים הקשים והקהל הרב ממלא אחריהם בשירה נלווית ובמחיאות כפיים. השירים שזורים בקטעי משחק מוצלחים ובכוראוגרפיה נהדרת והשחקנים מחליפים תלבושות נאות ששיאן בלבן בוהק, חוויה לצופים.
שוקי וגנר ערך וביים את המופע והעלה על הבמה את השירים שמלווים אותנו שנים רבות. כך אנו פוגשים את מחרוזת הלהקות הצבאיות, השיר הקסום רק בישראל, קח מקל קח תרמיל, שירו של צנחן, ארץ ישראל יפה, אילו ציפורים המרגש, בגלל הריח, בארץ אהבתי, שיר תקווה, לא נפסיק לשיר, קום והתהלך בארץ והשיר האקטואלי מתמיד למרבה הצער, העולם כולו נגדנו.

תלבושות נפלאות [צילום: יוסי צבקר]

שרון בן דרור היא זמרת מקצועית ושחקנית נהדרת והביצועים שלה הם כובשים, מרטיטים ומרגשים, צלולים ונעימים. אוראל גלעד היא טובה מאוד ומוצלחת ושירתה קולחת ומלאת חיות. השיר אילו ציפורים בביצוע שרון ואוראל הוא מעולה וגורם ללחלוחית בזווית העיניים.
חן תמיר הוא מוצלח מאוד ומשחקו וגוון קולו הם משובחים. הביצועים שלו הם צלולים ומדויקים. עמית מוריס הוא טוב מאוד ומשחקו ויכולותיו הווקאליות הם מעולים ונעימים ויש לו אישיות בימתית יפה מאוד. העיבודים וההפקה המוזיקלית של אפי שושני הם נהדרים. נופר דרזנר אחראית לעיצוב התלבושות הנפלאות - החל מלבן צח ועד לבגדים פרחוניים וצבעונים. אייל תבורי עיצב תאורה ראויה. גלי צמח עיצבה סאונד צלול ומשובח.
דווקא בימים של מלחמה, ראוי להתרפק על השירים המופלאים שריפדו את חיינו שנכתבו ובוצעו בידי מיטב אמני ישראל ולייחל לימים טובים.

מחיאות כפיים [צילום: לחיי העם הזה]
הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  06/06/2024   |   עודכן:  06/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר מואב
להבנתי אנחנו במלחמה חסרת תועלת שבשלב הזה רק פוגעת בנו    מלחמה ללא מטרות סבירות מלבד שירות האינטרסים של נתניהו והממשלה המטורפת שלו
דן מרגלית
בנימין נתניהו מנפק בעצמו את ההוכחה לכך שהוא אפס, רכרוכי, בזוי    אין הוכחה טובה לכך יותר מאשר כשהיא באה מפיו, מהתנהלותו    הוא מכיר את עצמו
חיים רמון
האם הצבא הפסיק לגייס חיילים עם פרופיל נמוך ליחידות תומכות לחימה, למודיעין, להדרכה, למחשבים ולפיקוד העורף?
הרצל חקק
עיון בספר ביכורים שכתב אדם עתיר שנים - פיני שרי    נושאיו המרכזיים של הספר הם סיפורי הסֵבל של משפחתו, והתלאות והשוֹאה הופכים בשירים לסמל, לצוואה של התולדות, קשר לסיפור הלאומי שאותו אין לשכוח
אפרים הלפרין
חילי, אני מאמין ליושרה שלך, במושב לצים לא תשב, ידך לא תהיה במעל    גנץ סבור שבעזרת בג"ץ הוא יוכל לרחוץ בניקיון כפיו, ולהחריג את עצמו ואת שותפיו הפוליטיים, מרבית האחראים הישירים לכאורה למצב העגום אליו נקלע צה"ל ערב המתקפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il