X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ביידן. כת הליבראלים [צילום: איוון ווצ'י/פלאש 90]
ליבראלי כל העולם התאחדו
הנשיא ביידן טוען שכל הראיות מצביעות על כך שנתניהו מאריך את המלחמה מסיבות פוליטיות אישיות הנשיא ביידן מסכן את שלום העולם כי הוא מביט עליו דרך פריזמה שקרית ומסוכנת, פריזמת הדת הליבראלית

לפני למעלה מ-150 שנה ישבו שני חכמים וכתבו בשפה הגרמנית את המניפסט הקומוניסטי. (המקור להלן - ויקיפדיה) המניפסט הקומוניסטי נפתח בקריאת הקרב המגדירה את מטרתו העיקרית: "פועלי כל העולם, התאחדו.... הקומוניזם הוא רוח בלהות הרודפת את אירופה.... תנועה מהפכנית ללא ארץ ולאום שהוכרה כ"מעצמה" על-ידי כל הכוחות הבולטים באירופה. עתה (1848) סבורים הכותבים כי בשלה השעה לניצחונה."
בורגנים ופרולטארים כך כתבו מארקס ואנגלס "דברי ימיה של החברה כולה עד כה הם דברי ימיה של מלחמת מעמדות. מאז ומתמיד הייתה ההיסטוריה סיפורו של מאבק נצחי בין מדכאים למדוכאים, בין מנצלים למנוצלים, מאבק לחיים ולמוות המסתיים בכל פעם בתמורה מהפכנית בחברה - או בכיליונם של הנאבקים."
הבורגנות - הבורגנות, פיתחה את סחר החליפין בדרכי הים, ובסיועו צברה תנופה שלא נודעה כמותה. השווקים המשיכו להתרחב בלי הרף, ובלי הרף גדל הביקוש, וכך התפתחה התעשיה המודרנית ועימה התעשיינים הגדולים - הבורגנים המודרניים, המנצלים את הפועלים - הפרולטריון, כדי להתעשר.
הפרולטריון - הפרולטרי, מעמד הפועלים המודרני החי על עבודת הייצור, נברא על-ידי הבורגנות עצמה כדי לשרת את הייצור הבורגני, אך בעקבות המהפכה התעשייתית הוא הפך מעין תוספת למכונה, שאין תובעים ממנה אלא את תנועת היד הפשוטה ביותר, החדגונית ביותר.
התהפכו היוצרות
חלפו שנים והתהפכו היוצרות, השכבה הבורגנית בחברה המערבית מבוססת כלכלית, משועממת, חסרת כל תוכן ממשי בחיים, מבינה שהפרולטריון חודר לתוכה ואף גובר עליה, כפי שכתוב במקורותינו "הזהרו בבני עניים כי מהם תוצא תורה." הבורגנים המקוריים היו אנשים עם יוזמה אך ילדיהם, נכדיהם וכן הלאה נולדו כבר עם כפית זהב בפה, ודווקא בני העניים הם אלה ש'לחצו על הגז'.
לפרולטריון יש גם תורת חיים אחרת. הפרולטריון לא מגיש את הלחי השנייה כאשר הוא חוטף סטירה, הפרולטריון מגיב עם אגרוף לפנים במצב כזה. ליבראליים רבים חטפו אגרופים כאלה וזה מאוד כאב, מאוד מאוד כאב, אגרוף לפנים מפשוטי העם העלובים.
עם השינויים במישור הכלכלי חברתי באו גם שינויים פוליטיים, האופוזיציה השמרנית לליבראליים התחזקה, הרוב השמרני שולט בישראל כבר עשרות שנים, בארה"ב העסק מאוזן אך השנים השמרניות של טראמפ הטביעו חותמן הן בבית המשפט העליון האמריקני והן במדיניות החוץ של ארה"ב לשנים רבות קדימה.
ליבראלי כל העולם התאחדו
הליבראלים במדינות המערב השונות שולטים במרבית המשאבים, שולטים במרבית התקשורת ובכל זאת הם בחרדה איומה. בגלל ריקנותם האידיאולוגית הם לא רואים עתיד, הם רואים אותם ואת תורתם הריקה נמוגים בערפל.הם חוששים מאוד שגם הפוליטיקה תהיה נגדם, הם מרגישים מיעוט במולדתם, ואז הם שואפים לשבור את גבולות מדינתם ולהתאחד עם תאומיהם המשובטים בעולם, ממש כמו מאקס ואנגלס.
כאן בארץ התהליך התחיל עם משלוח סיטונאי של פקידי ממשל ללימודים בארה"ב, כאשר במרבית המימון לא נושא הפקיד. באמריקה נפקחו לאותם פקידים העיניים, הם עברו המרה כדת וכדין לדת הליבראלית וככל שהתהליך הזה התפתח, הם מילאו אט אט את מסדרונות הגופים האזרחיים והביטחוניים.
ואז שלטון חסר אחריות לקח יוזמה חשובה ביותר לשינויי חקיקה חיוניים, ניהל אותה מהיום הראשון באורח כושל ביותר, ועורר בחטף את בני הכת החרדית-ליבראלית שהיו נטועים כבר בכל מקום, מה שהביא לסרבנות מפושטת, למלחמה ולהרוגים בדרום ולמלחמה המתרחשת בצפון ומחריפה מיום ליום.
כמובן שהליבראל הראשי, הנשיא ביידן לא מתעניין בשמרן השומר על האינטרס האמריקני במקביל לשמירתו על האינטרס הישראלי, לביידן אכפת מהבייס הליבראלי שלו, משותפיו הליבראליים כאן בארץ. ליבראלי העולם התאחדו.
האינטרנציונל הליבראלי
קוּם הִתְנַעֵרָה עַם חֵלֵכָה
שֶׁל מִתְעַשְּׂרִים, עִם בֵּיצֵי זָהָב
אֵשׁ הַנְּקָמוֹת הַלֵב לִחֵכַה
לִקְרַאת אוֹיַב הִכּוֹן לַקְּרָב.
עוֹלָם יָשָׁן עֲדֵי הַיְּסוֹד נַחְרִימָה
מִגַּב כָּפוּף נִפְרֹק הָעֹל
אֶת עוֹלָמֵנוּ אָז נָקִימָה
לֹא כְּלוּם מִתְּמוֹל,
מָחָר - הַכֹּל.
מי שבונה את עתידינו על שלטון אמריקני מסוים - מסכן אותנו
האינטרס המשותף שלנו עם ארה"ב איננו דת, חרדית כל שתהיה, אלא העובדה ההיסטורית שהפכנו להיות נושאת המטוסים האמריקנית הגדולה במזרח התיכון. השלטון האמריקני הנוכחי מסויג, ומותח ביקורת. שיעשה מה בראש שלו, אנו, עם ישראל, חייבים לדאוג לאינטרסים שלנו, ולא לאלילי השקר שאליהם מתפלל הנשיא ביידן.
ביידן חושב שנתניהו פועל ממניעים פוליטיים - שיחשוב, אנו ודאי לא נשכנע אותו שהוא טועה, הוא הרי דתי חרדי בן הדת הליבראלית, והוא עיקש הרבה יותר מהפלג הקיצוני תולדות אהרון. הכאב הגדול הוא רק בכך שהנשיא ביידן מסכן את שלום העולם כולו כי הוא מביט עליו דרך פריזמה שקרית ומסוכנת, פריזמת הדת החרדית הליבראלית.

תאריך:  09/06/2024   |   עודכן:  09/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליבראלי כל העולם התאחדו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אתה סתם שקרן
הירונימוס  |  9/06/24 15:30
 
- קישור ל"ת
ה.א  |  9/06/24 18:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
אז שקלא וטריא? מה? ברוב דחוק הייתי מייעץ לגנץ ומאיץ בו להיפרד מן הסחי בו הוא מצוי מתוך כוונה ראויה מאז הצטרף לממשלה
דן מרגלית
באוניברסיטת תל אביב נפתח אפיק חדש לחקר מהות המנהיגות על שמו של אהוד ברק    ברק נשא נאום מבריק על מהות המנהיגות    המצב, טען, יוצר את הצורך במנהיג
דרור גרין
לפני חמש עשרה שנים עזבתי את ישראל ועברתי לכפר קטן ונידח בבולגריה    עכשיו, כשאני יושב וכותב, ומתחת לחלון זורם הנהר, אני מבין את תחושת האימה ממנה התרחקתי
איתן קלינסקי
חסר לי היום הקול הצלול של פרופ' ישעיהו ליבוביץ, שישמיע את קולה של היהדות היפה וההומאנית נגד גלי ההתבהמות הגסה
רפאל בוכניק
עיקרי הדברים: המערכה הצבאית והמערכה על התודעה הן בבחינת כלים שלובים ומשלימים, ועל כך נכתבו אין סוף מאמרים, ובמבחן המעשה ננקטו אומנם מהלכים ארגוניים שהניבו מעת לעת תוצאות שהותירו חותם בספקטרום התקשורתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il