X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
לאתחל את המציאות הישראלית מחדש
בעולם אוטופי כל הצמרת הצבאית והפוליטית הייתה מושלכת אחר כבוד למחסן הגרוטאות של ההיסטורי באגף הקלון, בעולם שלנו אם חפצי חיים אנחנו, הגיע הזמן לממשלת חירום לאומית רחבה

חייבים לאתחל את המציאות הישראלית מחדש, זה אפשרי. בעולם אוטופי, יום אחרי טבח שבת שמחת תורה, הייתה כל הנהגת המדינה מתפטרת, כל הנהגת הצבא והשב"כ מתפטרת, הדממה זמנית לצורך בניית הכוח הצבאי המחודש עם סוסים דוהרים ונועזים, ממשלת חירום לאומית המורכבת מאנשי ביצוע ומעשה מקצועיים ולה מנדט אחד ברור, שיקום המדינה ואזרחיה.
איננו חיים בעולם אוטופי, מדינת ישראל נמצאת במלחמה מורכבת ומאתגרת, מציאות מדממת, מאיימת, מוקפת בטבעת אש, חנק ושנאה המאיימת להטביע אותה. גיבורי האומה מחרפים נפשם בחזיתות המלחמה השונות, חלקם הופכים למצבות של זיכרון וגעגוע, תילים קטנים של פרחי עונה שקמלו בטרם עת, חלקם ממלאים את מחלקות השיקום, חלקם במנהרות האימה של אנשי התועבה, חלקם גולים בתוך ארצם, האם אנו ראויים להם, לבני דור התקווה והניצחון?
החזית המסוכנת והמאיימת ביותר על מדינת ישראל אינה אירן, חיזבאללה או חמאס, החזית המסוכנת היא החזית הפנימית לפירוק מדינת ישראל, חזית פעילה, רעילה, בעלת מנגנון השמדה עצמי וקטלני.
להתארכות המלחמה בעזה וההמתנה טרם התמרון בלבנון סיבות רבות, ברם, נראה כי המלחמה הנוראה בתוככי החברה הישראלית, המתנהלת בשנים האחרונות תוך חציית כל הקווים האדומים, היא מהבולטות שבהם.
אויבנו ניצלו את החוסן הלאומי המעורער, המתפרק, ויצאו לבצע את הנורא באסונות מדינת ישראל, טבח שבת שמחת תורה, הגיעה העת לעצור את הדהירה הנוראה לעבר התהום, הגיע הזמן להניח בצד את השיקולים והחישובים הפוליטיים, את שנאות וחשבונות העבר, את המחלוקות ולהתמקד בנושא אחד, הצלת מדינת ישראל והשבת כבודה הלאומי.
החמאס לא יוכרע, החיזבאללה לא ייכנע, אירן לא תעצור אם נמשיך להעניק להם מתנות של מחלוקות ושנאות פנימיות, לוחמינו לא נפלו לשווא, כדי שנהייה ראויים לקורבנם חייבים לאתחל את המציאות הישראלית מחדש, זה אפשרי.
זה הזמן להקים הנהגה משותפת של כלל המפלגות הציוניות להצלת המדינה, אזרחי המדינה משוועים להנהגה אחראית העסוקה בניצחון המערכה, בשחרור החטופים, בדאגה לעשרות אלפי עקורים מביתם, בייצוב, בשיקום ובהיערכות לימים שאחרי.
רוב העם מבקש להעניק רוח גבית לממשלה רחבה שאינה עסוקה בפוליטיקה, בחשבונאות, בפנקסנות, ממשלה אשר תחבר ולא תפלג, תאחה ולא תקרע, תהייה מוכוונת מטרה אחת, הצלת מדינת ישראל.
טובי בנינו מהעיר ומהמושב, מהקיבוץ ומההתיישבות, דתיים וחילוניים, שמאלנים וימניים, עולים חדשים וותיקים, נלחמים כתף אל כתף, נושמים זה את זה ובפיהם בקשה אחת, התאחדו למען הצלת המולדת, התאחדו למען המדינה היהודית היחידה בעולם, היו ראויים לנו.
הקולות מהחזית ומהעורף, קולות הפיוס והאחדות תובעים ממשלה רחבה, נטולת אינטרסים פוליטיים ואישיים, מטולה שתהייה עסוקה רק בדבר אחד, השבת הביטחון, שיקום, דאגה לאזרחי מדינת ישראל.
בעולם אוטופי כל הצמרת הצבאית והפוליטית הייתה מושלכת אחר כבוד למחסן הגרוטאות של ההיסטורי באגף הקלון, בעולם שלנו אם חפצי חיים אנחנו, הגיע הזמן לממשלת חירום לאומית רחבה, בלי פוליטיקה ובלי אינטרסים זרים, למטרה אחת, הצלת המדינה היחידה שלנו.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  16/06/2024   |   עודכן:  16/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאתחל את המציאות הישראלית מחדש
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
התקווה 7
התקווה 7  |  17/06/24 17:09
2
העם זקוק לממשלת חירום
אחדות עכשיו  |  17/06/24 17:48
3
ממשלת חירום
חיים אשו  |  17/06/24 20:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלכס טנצר
עובדי קבלן ממשיכים להיות יתומים בין הממשלה והסתדרות, כי מילים יפות ופרסומים בתקשורת עולים פחות ממאבק אמיתי למען עובדים וביוקר המחיה
איתן קלינסקי
מצער, שהבן של ראש הממשלה שותף להלעזה מחפירה נגד אנשי צבא מהמגדל, בו הוא גר בפלורידה    מצער, שמעבר לים בנו של ראש הממשלה מחליט, שחשוב לו ליטול חלק בהכפשה של אנשי צבא בעת מלחמה
יורם אטינגר
המעבר פועל מכוח תובנות העומדות בסתירה למציאות    תובנות מערביות היכו שורש גם בישראל והביאו לשינוי מדיניות ולפתיחת מו"מ עם ארגוני הטרור פתח ואש"ף, על-אף שחזונם הוא "שחרור פלשתין מהנהר עד הים"    המדיניות שמובילה ארה"ב במזרח התיכון מבוססת על תרחישי עתיד ספקולטיביים תוך התעלמות מהעובדה שארגוני טרור המובלים על-ידי אירן פועלים מכוח אידיאולוגיה פנאטית ודתית
חיים רמון
ראשי מערכת הביטחון החליטו לא לכבוש את הרצועה ולא להקים ממשלת צבאי ברצועה    כתוצאה מכך, חמאס חוזר ומשתלט מחדש על כל שטח שמפנים חיילי צה"ל    גלנט והלוי וגם נתניהו מבינים היטב שהם נכשלו כישלון צבאי היסטורי, ולכן הם מנסים לשווק את המלחמה כניצחון
בצלאל סמוטריץ'
תגובה לכותרת הראשית בידיעות אחרונות לפיה מערכת הביטחון ממליצה לדרג המדיני לעצור את המלחמה בעזה בהסכם עם חמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il