X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עיריית ירושלים
▪  ▪  ▪
אוסף עצים ייחודי בגן הבוטני בגבעת רם [צילום: אתר הגן]

סיור חדש בהדרכה קולית ב Jerusalemp3: חוויה לכל המשפחה באחד האתרים המפתיעים ביופיים של ירושלים - אוסף העצים הייחודי בקמפוס היפהפה של האוניברסיטה העברית ע"ש אדמונד ספרא בגבעת רם הכולל את גזע העץ הגדול בישראל - סקויה ענקי בן 2000 שנה.
רשות התיירות בעירית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים גאות להשיק מסלול נוסף המצטרף ל-12 המסלולים הקיימים במיזם החדשני Jerusalemp3.
המיזם הייחודי, ראשון מסוגו בעולם בהיקפו ומופעל לראשונה בארץ, מספק חוויית טיול חדשה ומעשירה לקהל הרחב ללא תשלום כחלק מעידוד התיירות בארץ ובעולם אל ירושלים.
באתר האינטרנט www.jerusalemp3.co.il מוצגות הדרכות קוליות לכ-80 אתרים שונים בעיר, בעברית ובאנגלית, הניתנות להורדה כקובצי MP3 ומעניקות מידע על אתרי תרבות ותיירות בירושלים ואפשרות לטייל עצמאית באתריה השונים של העיר.
האתר מציע מגוון מדיות: סרטי וידאו, טקסטים להדפסה, מפות ותמונות ובחלק מהטיולים גם משחק הפעלה למשפחה. כל המסלולים מוצעים בעברית ובאנגלית.
את ה"סיור לגילוי עצים" ניתן להוריד מאתר האינטרנט www.jerusalemp3.co.il יחד עם מפת הסיור הקולי והטקסט ולצפות בסרטון וידיאו המציג אותו.
ההפעלה פשוטה: מעבירים את קובצי הקול לכל מכשיר המנגן MP3 (נגן, טלפון נייד עם MP3, מחשב כף יד, מכשיר ניווט ועוד) מדפיסים את המפה ומטיילים בקמפוס גבעת רם.
הסיור מספק הנאה ממראות וקולות הטבע בתוך ירושלים ומפגיש עם 11 מתוך 50 עצים שניטעו לפני כ-50 שנה בקמפוס. לכל אחד מהעצים הוצמד שלט "אינטראקטיבי" המספר על מין העץ, מציג שאלות ועונה עליהן. המסיירים לוקחים חלק פעיל באמצעות הרחת העצים או פירותיהם, ציטוט קטעים ואזכורים מהתנ"ך ועוד.
הסיור עובר דרך "שביל הציפורים" - סדרה של 50 פסלי ברונזה בגודל אמיתי של ציפורים השוכנות בקמפוס, וב"טיילת בטבע" - טיילת חדשה מרובת מקומות ישיבה העוברת דרך 32 דונם של חורש טבעי בלב ליבו של הקמפוס.
בקמפוס גם שפע מיצגים ייחודיים שנוצרו ע"י "מוזיאון שדרות טבע וגלריות" המוצעים לקהל הרחב ללא תשלום כמו גינת "האבולוציה של הצמחים" - המאפשרת לטייל דרך 500 מיליון שנים של אבולוציה של הצמחים בגן חדש ומיוחד. כן מומלץ לבקר בספריה הלאומית שבמרכז הקמפוס ולהתבונן בויטראז' הגדול בעולם המציג את חזון אחרית הימים של הנביא ישעיה, פרי יצירתו של האמן מרדכי ארדון. בחנות הספרים אקדמון בקמפוס ניתן לרכוש מוצר משלים לסיור: ספר הדרכה באנגלית לעצי הקמפוס "50 סיפורי עצים" (Fifty Tree Tales).
ההדרכה הקולית הופקה ע"י "שדרות טבע וגלריות" ה-"מוזיאון הפתוח" של האוניברסיטה העברית.
הכניסה הראשית לקמפוס י. אדמונד ספרא היא משדרות רופין, מעט מערבה מהכנסת. ניתן להגיע באוטובוסים מס' 9, 9 א', 24, 24 א', 28, ו-42. למידע נוסף 02-6584709
הסיורים הקוליים של jerusalemp3 כוללים את הרובע היהודי, נחלאות, עין כרם, הר הזיתים, רחוב הנביאים, ה-ויה דולורוזה, ימין משה והמושבה הגרמנית, בין שער ציון לשער יפו, קריית הלאום ורח' יפו, ארמון הנציב ושביל ירושלים. האתר מתעדכן מעת לעת ומומלץ לבדוק אותו מדי חודש לעידכוני מסלולים חדשים.
מיזם Jerusalemp3 מתקיים בהפקת חברת תור-מן ובסיוע מחלקת האינטרנט העירונית וחברת שיר-שפיצר.

תאריך:  26/06/2008   |   עודכן:  28/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il