X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הירידות בתל אביב מתחזקות: מדד הנדל"ן נופל ב-3% בהובלת אפריקה ישראל ודלק נדל"ן
▪  ▪  ▪
ירידות בבורסה [צילום אילוסטרציה: AP]

נסיקת מחיר הנפט לשיא וסוף שבוע של ירידות בבורסות בעולם עומדים היום בצל המסחר בתל אביב. בסוף השבוע טיפס מחיר הנפט למחיר של 142 דולר לחבית לצד נפילת בורסת סין ביותר מ-5% במסחר ביום שישי וירידות בניו יורק.
ירידות השערים במדדים המובילים מתחזקות, כשמדד המעו"ף מאבד 1.9% ל-1,077 נקודות ותל אביב 100 משיל כ-2% ל-980 נקודות. מדד התל-טק יורד ב-3.1%. מחזור המסחר מסתכם ב-700 מיליון שקל.
בניו יורק הסתיים המסחר ביום שישי בירידות כאשר מדד הנאסד"ק איבד 0.2%, דאו ג’ונס נחלש ב-0.9% ומדד 500 S&P ירד ב-0.4%.
מדד בטחון הצרכנים ירד ביום שישי של אוניברסיטת מישיגן ביוני לרמה של 56.4 - הרמה הנמוכה ביותר מאז 1980. זאת, בשעה שהציפיות האינפלציה לשנה הקרובה עלו לשיא של יותר מ-20 שנה. תנועתם של מדדים אלו רומזת על אפשרות של גלישת הכלכלה האמריקאית למצב של סטגפלציה - מצב בו סובלת הכלכלה מאינפלציה גבוהה המלווה בהאטה כלכלית. על אפשרות זו הצביע גם וורן באפט שציין כי למעשה ארה"ב כבר מצויה במצב זה.
מחירי הסחורות המשיכו לנסוק בסוף השבוע וסיימו עלייה שבועית חדה. מחירי הנפט, התירס והסויה שברו שיאים. מחיר הנפט נסגר לראשונה מעולם מעל לרמה של 140 דולר לחבית לאחר שבמהלך המסחר ביום שישי האחרון הוא כבר התקרב לרמה של 143 דולר לחבית, והשלים זינוק שבועי של קרוב ל-4%. מחיר הזהב השלים עלייה שבועית של יותר מ-3% ונסגר מעל לרמה של 930 דולר לאונקייה.
מגדל ביטוח הודיעה היום כי בנק ההשקעות האמריקאי ג'יי.פי מורגן צ'ייס, בעל השליטה בבר סטרנס, ימכור למגדל ניהול השקעות את מלוא אחזקותיו בחברה המשותפת להם, מגדל שוקי הון. העסקה תבוצע תמורת 70 מיליון דולר.
דלק US, זרוע האנרגיה של קבוצת דלק השייכת ליצחק תשובה דיווחה בסוף השבוע כי היא מנהלת מגעים לרכישת תיק נכסים בארה"ב הכולל בין השאר בית זיקוק, תחנות דלק, חנויות נוחות, מסוף לאחסון וניפוק דלק ומשאיות לשינוע דלקים תמורת כמיליארד דולר.
חברת אורמת טכנולוגיות הנסחרת בארה"ב - החברה הבת של אורמת תעשיות, העוסקת בתחום תחנות הכוח הגיאותרמיות, חתמה על חוזה בהיקף של כ-16 מיליון דולר לאספקה של ציוד לתחנת כוח גיאותרמית נוספת לטורקיה. מניית אורמת צנחה ב-23% מתחילת השנה לאחר מאבק השליטה בין משפחת ברוניצקי השולטת בחברה לבין חיים כצמן.
מניית כי"ל נסחרת עם פתיחת המסחר בעליות לאחר שבשבוע שעבר סיימה את המסחר בירידות בדומה למניות האשלג בעולם. מניית החברה האם, החברה לישראל, נסחרת היום בירידות חדות יותר מכימיקלים לישראל.
מדד הנדל"ן נופל ב-2.9% בהובלת אפריקה ישראל, קרדן אן.וי ואלביט הדמיה. מדד מניות הנדל"ן צנח בכ-44% תוך שנה, ומניותיו נסחרות בעת האחרונה בירידות מפאת הציפייה לתוצאות שליליות ברבעון השני של השנה.
אלקטרה נדל"ן מקבוצת אלקו אחזקות, השייכת לגרשון זלקינד, מדווחת היום על מכירת חלקה בשמונה בניינים בברלין העומד על כ-50%. העסקה בוצעה לפי שווי של כ-75.5 מיליון יורו, ובגינה תרשום החברה רווח של 1.1 מיליון יורו ברבעון הנוכחי.
מדד התל-טק יורד ב-3.1% בהובלת מניית וריפון, אשר פתחה את יום המסחר בפער ארביטארז' של כ-6.8%.

תאריך:  29/06/2008   |   עודכן:  29/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המעו"ף יורד ב-1.9%; החברה לישראל משילה 4%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקר חדש מראה על עלייה בולטת בשיעור התקפי טרשת נפוצה בתקופת המתח והסטרס בעת המלחמה, בהשוואה לתקופות זמן דומות בחודשים שקדמו למלחמה ואחריה    ההתקפים היו שכיחים במיוחד אצל חולים אשר נותקו מבתיהם וכאלו שחשו איום קיומי
מאיה שני
כדור הארץ ממשיך לאותת סימני מצוקה    ההתחממות הגלובלית עשויה להפוך את הקוטב הצפוני למים עוד הקיץ    היתרון היחידי: אניות יוכלו מעתה לעבור שם
אורטל אריכה
בעתירה תוקפים הארגונים את הליך אישור התחנה בות"ל    דורשים להורות לממשלה לערוך בחינת חלופות אמיתית עד להכרעה בעתירה    עו"ד ציפי איסר איציק: "החלטת הות"ל מתבססת על חוות דעת סביבתית לקויה"
יפעת גדות
קופת חולים לאומית מכניסה את התרופה - לטיפול בצהבת נגיפית מסוג B - לסל התרופות הבסיסי של הקופה
דרור מרום
החליט לגבש את ההטבות על-רקע קשיי הענף כתוצאה מהירידה החריפה בשער הדולר    הלוואות גישור בתנאים מועדפים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il