X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרסום ראשון: בלבול גדול במכבי לגבי זהות המחליף למנהל שהתפטר לפני מספר שעות ל-ONE נודע ששלף הוא המועמד המוביל לתפקיד מנהל מכבי אלקטרה ת"א
▪  ▪  ▪
מועמד להחליף אותו בתפקיד [ONE]

פרסום ראשון: שעות אחדות לאחר סיום עבודתו של המנהל הוותיק, מוני פנאן, אחרי 26 שנים במכבי ת"א, עליה פרסמנו לראשונה ב-ONE, ובמערכת מכבי שוברים את הראש הראש למצוא את המחליף שייצטרך להיכנס לנעליים הגדולות של פנאן.
ל-ONE נודע, ששחקן העבר, גור שלף, הוא המועמד המוביל להחליף את פנאן בתפקיד הגדול, אך שמו של שלף לא עובר בקלות בקרב חברי הנהלת הצהובים. עוד נודע, שאם שלף לא יצליח לזכות בתקפיד הגדול, הוא עשוי בכל זאת לחזור למכבי ולהשתלב במחלקת הסקאוט תחת דני גוט.
בכיר במכבי אמר היום: "אנחנו חייבים מנהל בתפקיד אומנת לשחקנים, השאלה הגדולה אם שלף יצליח להשתלט על התפקיד הגדול ועל השחקנים שיהיו תחתיו כפי שעשה מוני. ברור לנו שזה לא תפקיד שנכנסים אליו ביום הראשון וכנראה גם לא בהצלחה גדולה בשנה הראשונה. השאלה הגדולה אם גור מסוגל? שמו לא עובר בקלות".
גור שלף הגיע היום (ראשון) להיפרד ממוני במסיבת העיתונאים ונראה מסתודד עם האיש החזק במכבי, דייויד פדרמן. מקורות במכבי הבהירו היום: "גור כבר עשה כמה וכמה טלפונים כדי לדלות עוד פרטים על תפקידו החדש. הוא כמעט רשמית בתפקיד".
במכבי עדיין מנסים לעכל את סיום תפקידו של מוני, שהיה האבא והאמא של השחקנים, בפרט השחקנים הזרים, עובדה שהקלה על הזרים להיקלט במועדון בתוך זמן קצר ולענות על כל בקשותיהם מהפשוטה ביותר לקשה ביותר.
כרגע במכבי ת"א מנסים לשדר עסקים כרגיל למרות שפנאן הבטיח כשפתח הבוקר את מסיבת העיתונאים במשפט: "התקשתי להמשיך לעבוד כשלא קיבלתי פידבקים מחבריי להנהלה". אם זה לא מספיק אשתו של פנאן, שרון, לא בררה מילים ונתנה הצהרה ברורה: "שלא יאשימו אותי בעזיבה של בעלי את מכבי. במועדון הזה יש דיקטטורים".
במשך 20 השנים בחודשים יולי ואוגוסט זה המאני טיים של מוני פנאן לטוס ללאס וגאס ולעזור למאמנים שעבדו תחתיו לקלוט שחקנים לחיזוק הקבוצה. עכשיו כשאפי בירנבוים הוא מאמן חדש לקבוצת הצהובים וחסר ניסיון ביורוליג, זוהי מכה קשה כפליים עבורו להשתלב ואולי להצליח באירופה בלי עזרתו של מוני פנאן, שידו הייתה בכל אך בשנה האחרונה סמכויותיו הצטמצמו למינימום ומערכת היחסים בינו לבין מספר חברים בהנהלה ידעה עליות ומורדות ואף רגעים מביכים מאוד.
כאמור, גור שלף הוא המועמד המוביל לתפקיד מנהל מכבי, אך במועדון לא ממהרים לאשר שאכן שלף הוא האיש הנכון בזמן הנכון ומבקשים להוסיף שרק שחקן עבר במכבי יחליף את פנאן ולא זר שלא מכיר את המערכת. בתוך שבוע תתקבל ההחלטה הסופית על זהות המחליף למוני פנאן.
כתבתנו יעל מרגלית מסרה שיו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, מסר בתגובה: "הידיעה קצת מוקדמת. צריך לחכות עד הערב".
גור שלף - קפטן וכוכב
גור שלף, הוא כדורסלן עבר מפורסם ששיחק בעמדת הסמול פורוורד ובנו של שחקן העבר עמי שלף ז"ל. את עונתו הראשונה בליגת העל עשה בהפועל עמק יזרעאל בעונת 92/3, בהמשך הוא שיחק במכבי רמת גן תחת אלי קנטי ועם עודד קטש ובהפועל גליל עליון.
בעונת 98/99 הוא עבר למכבי תל אביב, עונה לאחר-מכן הוא רשם את אחד ממשחקיו הגדולים בפיינל-פור מול צסק"א מוסקבה כאשר כניסה שלו מהספסל הביאה למהפך במשחק ולהעפלה לגמר הפיינל-פור שם הפסידה מכבי לפנאתינייקוס עם עודד קטש.
אך המהלך המזוהה אולי ביותר עם שלף היה האסיסט ששלח לדרק שארפ שקבר את השלשה המפורסמת במשחק רבע גמר היורוליג מול ז'לגיריס קובנה ב-2004. לאחר הקריירה במכבי הוא עבר לשחק בבלגיה באנטוורפן תחת אריק שיבק, לאחר שנתיים בקבוצה נאלץ לפרוש בגלל פציעה בגב.
בתווך שיחק שלף בנבחרת ישראל ואף שימש כקפטן שלה לתקופה מסוימת, פרשה אחת שקצת העיבה על הקריירה שלו בנבחרת הייתה תקיפה של אוהד הפועל תל אביב שהקניט אותו במשך משחק שלם של הנבחרת.

תאריך:  06/07/2008   |   עודכן:  06/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מוני פנאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גור שלף הוא המועמד המוביל להחליף את פנאן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
עובדי חברת החשמל וחברת מקורות הובילו את דירוג מקבלי השכר    ענף הפיננסים היה שני, המינהל הציבורי שלישי, התעשיה רביעית וענף התחבורה חמישי    אחריהם דורגו השירותים המסחריים, הבינוי, המסחר, הבריאות והרווחה והחינוך - שנמצא על רף השכר הממוצע
איציק וולף
שר המשפטים טוען כי הפשרה שהושגה בישיבת הממשלה היא רק צעד חלקי בדרך להנהגת ביקורת חיצונית על מערכת אכיפת החוק    השרה לבני תוקפת את עצם הבאת עניינו של השר רמון לדיון פרטני בממשלה
דרור מרום
משרדי האוצר והחקלאות יפעילו תוכנית שתיושם תחילה בשני אזורים חקלאיים מובהקים בעלי פוטנציאל העסקת עובדים ישראלים - המועצה האזורית עמק חפר והמועצה האזורית ערבה
עידן יוסף
חיים רביבו: "אני נוסע ללוס אנג'לס כדי לקדם את עסקיי ואמשיך להיות על קו ישראל-לוס אנג'לס בשנים הקרובות"
דרור מרום
צים לא אמורה להשקיע את הסכום הזה בעצמה - אלא מדובר בחברות בקבוצת חברות    טרמינל המכולות המתוכנן יכיל כ-1.5 מיליון מכולות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il