X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרוחות בסכנין ממשיכות להתלהט בעקבות התקרית בנתב"ג בכיר בקבוצה: "מספיק שאחד בגד באמון הקבוצה והכתים כתם שלא ישכחו לעולם" אווירה קשה במלון
▪  ▪  ▪
כמה מהם יעופו מהקבוצה [צילום: אילוסטרציה-ONE]

24 שעות לאחר המבוכה הגדולה בנתב"ג, שם על-פי החשד נתפסו חמישה שחקנים ואפסנאי מקבוצת בני סכנין כאשר הם גונבים בשמים בדיוטי פרי ונלקחים לחקירה, שעל סיומה אחראי וחתום המאמן פרדי דוד שהבטיח שעם בואם לישראל המשטרה תמשיך את החקירה ונגד מי מהשאשמים יוגש כתב אישום אם יימצא אשם.
הרוחות בסכנין לא נרגעות ואף מתלהטות משעה לשעה כאשר לביתו של מאזן גנאים, יו"ר הקבוצה, שלא נסע לספרד למשחק הגומלין, לא מפסיקות לזרום שיחות מהמגזר ומחוצה לו שמנסות להרגיע את מאזן ולנחם אותו אך לשווא.
בכיר בבני סכנין אמר היום (חמישי) ל-ONE: "המבוכה הגדולה שגרמו אותם שחקנים לא תשכח לעולם ובכלל לא משנה אם חלק מהם אשמים או כולם. מספיק שאחד בגד באמון הקבוצה הוא הכתים כתם לכל החיים שלא ישכחו זאת לעולם".
"לא יעזור שום דבר לאף אחד ומי שיימצא אשם מבין השחקנים יעוף מהקבוצה במיידי. זו בושה וחרפה אם ישחק בסכנין שחקן שיימצא אשם".
בבית המלון בו שוהה הקבוצה בספרד לקראת משחק הגומלין במוצ"ש מול לה קורוניה שוררת אווירה כבדה מאוד למרות שהמאמן פרדי דוד מנסה להשכיח את הפרשה בניסיון לפחות עד המשחק להתעסק רק בכדורגל, לשחקנים קשה והם מתקשים להסתכל בעיניים לאותם חשודים במעשה המביך ואין ספק שאת תוצאות המעשה והשלכותיו ירגישו היטב במשחק הגומלין במוצאי שבת.
עם שובם של השחקנים לישראל ביום ראשון בבוקר יילקחו השחקנים לחקירה נוספת, שם תובא לפניהם חתימתם על שחרורם. כל השחקנים ייחקרו שוב ובמשטרה מתכוונים מהר מאוד לפעול נגד החשודים ככלל וכנגד מי שיימצא אשם בפרט.
מאזן גנאים, יו"ר הקבוצה, אמר היום ל-ONE: "רוצה להאמין לשחקנים שלי שאמרו לי שלא היו מעורבים".
גנאים לא הצטרף לקבוצתו למסע לספרד ודרך הטלפון ניסה להבין ולפתור את המהומה. "אני סומך על פרדי דוד שיידע לעזור לשחקנים לעשות את ההפרדה בין המקרה שקרה, לבין ההכנות למשחק. זה לא מקרה נעים שבוודאי לא מוסיף כבוד, אבל אני לא רוצה לקפוץ למסקנות".
"השחקנים שלי טוענים בכל תוקף שהקב"ט של החנות התנפל עליהם, לפני שבכלל ניתנה להם האפשרות ללכת לקופות. הם אומרים כי הם לא אשמים ואני רוצה להאמין להם שהם דוברי אמת. עם זאת, אני סומך מעל לכל ספק במשטרת ישראל וכל החלטה שתתקבל במשטרה אנחנו נקיים אותה".
"אם אכן יתברר כי היו דברים כאלה, אני מבטיח שכל מי שיהיה מעורב ייענש בחומרה. אני אעקוב יום יום אחרי החקירה כי זה לא החינוך שקיבלו מאיתנו ולא בשביל זה עבדנו קשה 14 שנים. לא הוגן להאשים אדם שעדיין לא הוכח כי הוא אשם. כרגע, המטרה היא להתרכז במשחק - אני סומך על פרדי שיחזיק את השחקנים. אנחנו מחכים לחקירת המשטרה, ובמידה ונמצא אפילו שחקן אחד מעורב, אז הוא ייענש בחומרה רבה על-ידי ועל-ידי ההנהלה".

תאריך:  24/07/2008   |   עודכן:  24/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בכיר בבני סכנין: מי שיימצא אשם יעוף מהקבוצה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
גם אחרי ההודאה יטענו רדיפה ל"ת
לט מאמין להם  |  24/07/08 21:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ממשלת ישראל שוב מוכנה לדון ברכישת הגז מול חופי עזה    בעקבות החלטתו של אהוד ברק לוותר על הזיקה הישראלית לשדה הגז בעזה, תיהנה ממשלת החמאס מהכנסות של מיליארדי שקלים    גם יצחק תשובה ויוסי מימן מתנגדים למו"מ עם החברה הבריטית
עידן יוסף
היועמ"ש השיב לעתירת יואב יצחק שביקש להורות על נבצרות אולמרט ועל התייצבותו לחקירות    טוען: המשטרה נתקלת בקשיים לא מבוטלים בתיאום מועדי חקירות אולמרט
משה ריינפלד
החברה הודיעה כי תסב שלושה מפעלי משאיות במישיגן, קנטקי ומכסיקו, לייצור מכוניות קטנות, עקב התייקרות הדלק בארה"ב
מאיה שני
שר הפנים הסרבי, איביקה דאקיק, אמר כי סוכנות המודיעין הסרבית הגנה על נשיא סרביה הבוסני לשעבר רדובן קרדז'יץ'
איציק וולף
דוח מיוחד שהוזמן על-ידי הדירקטוריון והמנכ"ל על הדלפת מידע מהדוחות הכספיים של חברת החשמל לשנת 2007 קובע: יש לערוך בדיקות פוליגרף לרשימה מצומצמת    הדוח אומץ במלואו על-ידי הדירקטוריון    יו"ר הדירקטוריון והמנכ"ל: יש לעקור מן השורש את תופעת ההדלפות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il