X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פוגרבניאק ואלבש כבשו לקבוצה הרוסית, מחזיקת גביע אופ"א, שהציגה יכולת פנטסטית. פול סקולס ייעדר מפתיחת הצ'מפיונס אחרי שהורחק בדקה ה-90. לאלופת אירופה היה זה הפסד ראשון העונה
▪  ▪  ▪
מנצ'סטר הפסידה [צילום: AP]

גביע אופ"א גבר על אלופת אירופה: זניט סנט פטרסבורג הוסיפה את תואר הסופרקאפ לארון אי שם ברוסיה אחרי שניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד במשחק שנערך במונאקו, ערב פתיחת הקמפיין שלה בליגה של הגדולות באמת.
לאלכס פרגוסון, ובעיקר לחוליית ההגנה האדומה, לא היו תשובות לחלק הקדמי הנפלא של זניט, בהנהגתם של דני ואנדריי ארשבין. לרוסיה זהו גביע הסופרקאפ הראשון, לזניט המשך ההצלחה באירופה.
התסכול של היונייטד בא לידי ביטוי בדקה האחרונה כשפול סקולס ביצע מהלך מכוון בו איגרף בידו כדור שהוגבה לרחבת זניט פנימה, והורחק - דבר שימנע ממנו לפתוח את מסע ההגנה על התואר האירופי של השדים האדומים.
מהלך המשחק
הקבוצה הרוסית הייתה טובה יותר מהפתיחה. חסרונו של כריסטיאנו רונאלדו ניכר ביונייטד שלא הפגינה יצירתיות יתר על המידה. בצד השני החמיצו הרוסים שלושה מצבים קורצים ליד השער האדום, אחד מהם בכדור עונשין מסובב ששלח דומינגז כמטר מהחיבורים.
ליונייטד הייתה הזדמנות מממשית אחת כשקרלוס טבס פרץ נהדר מימין ושלח כדור למרכז הרחבה, אותו בעט וויין רוני לגופו של מגן רוסי.
לבסוף תירגמו שחקני סנט פטרסבורג את שליטתם על כר הדשא ליתרון כשפאבל פוגרבניאק נגח פנימה כדור קרן מושלם שנחת ברשתו של אדווין ואן דר סאר, 0:1 לזניט בדקה ה-44.
אנדריי ארשבין נכנס בתחילת המחצית השנייה והטריד מיד את הגנת האדומים. טבס עוד ניסה לסכן את שער סנט פטרסבורג עם הגבהות לרחבה, אך השער שוב נפל בצד השני של המגרש: דני אלבש, הרכש הפורטוגלי היקר בתולדות זניט והליגה הרוסית שהגיע תמורת 30 מיליון יורו, השתלט נהדר על הכדור, עבר בקלות את ריו פרדיננד ובעט נהדר פנימה, 0:2 בדקה ה-57.
הרוסים המשיכו להיות הדומיננטים, אך ספגו בדקה ה-73 שער מוידיץ', שקיבל כדור מטבס וצימק. למרות התקווה לשוויון, מה שהיונייטד תזכור בעיקר מהמשחק הזה הוא את הדקה ה-90: פול סקולס כבש שער נדיר בידו, וספג את הכרטיס האדום - דבר שיגרום לו להחמיץ את פתיחת משחקיה בליגת האלופות. מכוון, מיותר ולבטח לא ספורטיבי.

תאריך:  30/08/2008   |   עודכן:  30/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
1:2 מרשים לזניט על היונייטד בסופרקאפ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת ספורט 5
כדי לחזור לשלב הבתים באופ"א, האדומים ייאלצו לעבור דרך גומיס, פיינדונו ואיצטדיון מאיים. המשחק הראשון ב-18.9 בבלומפילד
משה ריינפלד
בנק אינטגריטי עסק במימון עסקות נדל"ן באזור אטלנטה    חשבונותיו נמכרו לבנק ריג'נס, ונכסיו נתפסו בידי החברה הפדרלית לפקדונות
עומר כרמון
רעידת אדמה בקהילה היהודית בארה"ב בעקבות החלטתו של המועמד הרפובליקני ג'ון מקיין לבחור במושלת אלסקה כסגניתו    פט ביוקנן האנטישמי: שרה פיילין ובעלה היו חיילים שלי. היא בחורה נהדרת
עומר כרמון
מזל טוב ל"מלך הפופ" שחוגג 50    העיתון האיטלקי לה-רפובליקה בדק כיצד היה נראה היום, אם היה מוותר על הבהרת הפנים והניתוחים הפלסטיים    איך אתם מעדיפים את מייקל?
גיא ליברמן
דו-משפחתי בן 6 חדרים בפתח תקוה נמכר ב-3 מיליון שקל    דירת 4 חדרים בשיכון ל' בתל אביב נמכרה ב-2.2 מיליון שקל    דירת 4 חדרים ברחוב הראל בחיפה נמכרה ב-550 אלף שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il