X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ביטוח לאומי יש בחשבונותיו השמנים ממש בימים אלו תשעים מיליארד שקלים. כן אני חוזר וכותב זאת שנית, תשעים מיליארד שקלים. לשם מה נאגרו כספים אדירים אלו בחשבונות הביטוח הלאומי אם לא למצבים כאלו של מתן סעד בשעת מצוקה לאזרחים נזקקים
▪  ▪  ▪

כבר חודש ימים מאז פרוץ המלחמה שאין לה שם. אנו שומעים כי העורף הישראלי חזק. כן זה נכון רק צריך להבין יותר טוב מה הוא העורף הישראלי.
כל העם בדעה מאוחדת שיש לשים קץ לאיומו של החיזבאללה. כל הקרדיט ניתן לראש הממשלה אולמרט בכדי להביס את ארגון הטרור הזה אשר צימח שורשים עמוקים בכל המדינה הקטנה הנקראת לבנון. העם היה מוכן ומוכן גם כיום לסבול עוד מעט בכדי לתת לאולמרט את האפשרות לנצח.
אולמרט משבח את העורף החזק של מדינת ישראל ובמיוחד את תושבי הצפון אשר נשארו בבתיהם על אף מטחי הטילים שהרסו את בתיהם ואת סביבתם. מי הם אותם תושבי הצפון עזי העורף שעל אף הטילים שעפים מעליהם יום יום, שעה שעה, נשארים במקלטים הצפופים והלא נוחים. נשארים בבתיהם חסרי המקלטים. מי הם אותם אבירי הגבורה. אלה אותם קיבוצניקים ומושבניקים שבקושי שרדו לפני המלחמה. וכיום הם בעקבות המלחמה הזאת הגיעו לעברי פי פחת.
הם אותם קשישים שאין ביכולתם לממן לעצמם מלון באילת, שמלונאים חצופים באופן מיוחד ,לא כולם יש לציין, העלו את מחיר חדרי המלון בכדי לנצל שעת מצוקה זאת. (באותה נשימה ברצוני לציין לטובה את ראש עיריית אילת שנחלץ לעזרתם של אותם חסרי כל ונתן להם מחסה של מספר ימים בכדי להתאושש ממטחי הטילים שנפלו על ראשי העורף החלש).
אותו עורף חזק חלש, שאין לו אפילו את האפשרות לשכור חדר באכסניית נוער כי מצבו הכלכלי לא מאפשר אפילו לרכוש כרטיס אוטובוס להגיע לאותה אכסנייה, שלא לדבר על לשלם עבור השהייה בה. אלה העולים החדשים מאתיופיה ומרוסיה שאך זה עכשיו עלו ארצה וידם אינה משגת פתרון חילופי ואין מי שיקלוט אותם במרכז הארץ ואו בדרומה. הן אותן משפחות שאין ידן משגת כל פתרון חילופי כי הכנסתן כה דלה.
אמצעיהם של אלו אפסיים והם אינם יכולות לרכוש לעצמם מצרכי מזון כי לא קיבלו משכורת. הם פוחדים לצאת מבתיהם פן יפגעו, וכך הם יושבים ספונים בבתיהם ובמקרה הטוב במקלטים מעופשים רעבים ללחם. חסרי כל התייחסות מצד העומד בראש המדינה.
לא די להגיע מלווה בעשרות עיתונאים שמסקרים את ביקורם החפוז של הפוליטיקאים למיניהם באזורים מוכים אלו. מעניין כמה פוליטיקאים ביקרו את תושבי הצפון ללא סיקור עיתונאי. ובמיוחד שרינו. מדוע כבוד ראש הממשלה לא מגיע לצפון המוכה ולעורף החזק והרעב והנשכח שלו ללא ליווי עיתונאי וסיקור עיתונאי נרחב? או אולי ביקור כזה אין לו כל חשיבות. לא הביקור חשוב, הסיקור הוא החשוב.
מה לנו ונלין על ראש המדינה העסוק בניהול הקרבות הקשים עם החיזבאללה כעורך דין והכנות לוועדת החקירה הקרובה. מה לנו ונלין כי תושבי הצפון העורף החזק גם אם הוא לא היה אף פעם חזק נשארים רעבים ללחם.
כסף הרי יש בשפע לצרכים הללו. ביטוח לאומי יש בחשבונותיו השמנים ממש בימים אלו תשעים מיליארד שקלים. כן אני חוזר וכותב זאת שנית, תשעים מיליארד שקלים. לשם מה נאגרו כספים אדירים אלו בחשבונות הביטוח הלאומי אם לא למצבים כאלו של מתן סעד בשעת מצוקה לאזרחים נזקקים, לעורף החזק בגלל חוסר ברירה אך בפועל העורף החלש ביותר במדינת ישראל.
לשם מה שומרים תשעים מיליארד שקלים אם לא לצורך הזה. האם ראש המדינה שלנו מר אולמרט שבניו סרבני הגיוס ובתו לוחמת השלום לא מקריבים את חייהם בלחימה בגבול הצפון. לשם מה הוא שומר את הכספים הללו שנאגרו. או אולי ממתינים שהעם יתרום. שארגוני הצדקה יתרמו, כאשר גם הם קורסים בגלל מאות אלפי האנשים המתדפקים על דלתות ארגונים אלו בכל רחבי המדינה בכדי לזכות בארוחת צהריים חמה אחת.
או אולי יתרמו אנשים כמו גיאדמק ,או אולי משפחת יולי עופר ויבקשו בגלל כך להנציח את שמם על האנדרטה של התורמים למען הרעבים. אוי לנו כי אתה ראש מדינתנו. אוי לנו כי האטימות פוגעת בכל חלקה טובה. אוי לנו כי כספי הביטוח הלאומי לא מוצאים את דרכם לאלפי אזרחים בעלי העורף החלש שלא הצליחו לברוח מבתיהם ההרוסים כי ידם אינה משגת זאת.
ואנו על כך מענישים אותם ברעב. בהפגזות של אלפי טילים בגלל ניהול לקוי של המלחמה למות ברעב. בפחד. בבושה והכול בשם העורף החלש שלנו שיש מי שמכנה אותו ברוח אטימותו העורף החזק של המדינה.
לסיום מאמרי ברצוני לציין את כל אותם אלפי האזרחים, הארגונים, ראשי הערים וכל שאר חסידי העורף החלש שנותנים את בתיהם. את תרומתם הקטנה ממשכורתם, משכורת המינימום שקבלני העבדים משלמים להם, שולחים חבילות מזון ועוד לעורף החלש והם עושים זאת ללא כל פרסום תקשורתי. ללא בקשות הנצחה על אנדרטה זאת או אחרת.
זה העורף החזק שלנו, טוב שיש אנשים טובים כאלו. צא ולמד מר אולמרט ראש ממשלתנו? כיצד צריך לנהוג, פתח מיידית ובלי כל ליווי תקשורתי את הקופות החסויות והנסתרות של הביטוח הלאומי, כי הגיע הזמן לתמוך בעורף החלש שלנו.

תאריך:  14/08/2006   |   עודכן:  14/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עורף חזק חלש
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מילים כדורבנות. רק וועדת חקירה תתן
חד קרן   |  14/08/06 19:26
2
צרי עין ומוחין לא רגישים לסיבלם של
אילנה חן  |  14/08/06 23:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל קנון
גינונים טקסיים, לא רק שאינם מועילים, לעיתים הם אף עלולים להזיק, מאחר שהם נתפסים כהתרפסות והבעה של רצון עז לסגור עסקה, עובדה המעמידה את איש השיווק או המכירות בעמדת נחיתות במשא-ומתן
אילן יוגב
האם לא הגיעה העת לכך שהדלפה תהיה מבחינת הס מלהזכיר ושהעונש עליה יהיה כל כך מרתיע, הן למדליף והן לכתב שפרסמה, עד כדי כך שהנזק שיגרם לו יגבר על ההישג של המדליף מבחינת יחסיו עם העיתונות או שאיפותיו הקרייריסטיות?
אפרים אסכולאי
בהינתן נחרצותה של אירן להשיג יכולת גרעינית צבאית, נראה כי קרב רגע האמת, לא רק עבור אירן אלא גם עבור מועצת הביטחון. אם לא תשית מועבי"ט עונשים כבדים על אירן, תשתמש זו בכל הזמן שיעמוד לרשותה על-מנת להשלים את בניית מפעל העשרת האורניום
גורי גרוסמן
מי שאינו מבין היום, כשאנו קוברים את מתינו ומלקקים את פצעינו, כי הזיות שלום הפתאים של אוסלו הם אם כל חטאת, שום ועדת חקירה לא תוציא אותו מהסרט ההזוי שבו הוא חי
יוסף דוריאל
במלחמה זו, מי שבזבז את הזמן הביא עלינו מפלה מבישה, שכמוה לא היתה לנו בכל מלחמות ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il