X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שחקן מכבי נתניה אחרי ה-3:0 לבני יהודה בטוטו: "שיבקר אותנו בפנים" המאמן זעם על חניכיו קודם לכן: "מי ששאל למה הוא לא בהרכב, קיבל תשובה" חטארי כבש צמד, גאלבן הבקיע בפנדל
▪  ▪  ▪
מתיאוס [צילום: ספורט 5]

בני יהודה גברה אתמול (רביעי) 0:3 על מכבי נתניה במסגרת המחזור הרביעי בגביע הטוטו. למרות הרכב משני, אין ספק שמדובר במהלומה לא נעימה עבור לותר מתיאוס ושחקניו, שממשיכים למתוח ביקורת זה על אלה ולהיפך.
לותר מתיאוס, כאמור, לא חסך ביקורות מחניכיו בסיום: "כשמשחקים ככה, חייבים להפסיד. יש פה שחקנים ששואלים למה הם לא ב-11 הפותחים, היום הם קיבלו תשובה. אני יודע שמי ששיחק היום יכול להיות טוב יותר. אני רוצה לשמח את האוהדים שלנו במפגש הליגה הקרוב. אומברטו לא כל כך בכושר, אבל הוא שחקן טוב מאוד. כולם יודעים את דעתי עליו ואני רוצה שהוא יוחתם. אולי ההנהלה כבר החתימה אותו".
שחקן בנתניה אמר בתגובה: "הגיע הזמן שהמאמן יבקר אותנו בפנים לפני שהוא רץ לתקשורת. כמו שהוא לא רוצה שנוציא דברים החוצה, הוא לא צריך לפתוח את הפה שלו. זה לא מכובד ולא ראוי". שחקן אחר הוסיף: "מתיאוס רוצה כבוד? שייתן כבוד ולא ילכלך עלינו בתקשורת".
כובש הצמד, מוחמד חטארי, אמר: "זה מאוד מרגש בשבילי לפתוח פעם ראשונה ולכבוש שני שערים. אני מקדיש את השערים לאוהדים שהגיעו לעודד אותנו ומקווה שזה ייתן לנו ביטחון בהמשך הליגה ונמשיך לנצח גם שם. אתם צריכים לשאול את גיא אם אני צריך לפתוח גם בליגה, אעשה מה שהוא יגיד לי".
בסיום המשחק החמיאו בבני יהודה לשחקני ההרכב השני. המנכ"ל משה דמאיו ניגש והחמיא למספר שחקנים, ביניהן חטארי, כפיר אדרי ולקובי מויאל, שפתח בקישור האחורי במקום קובאצ'ביץ'. בקבוצה אמרו היום: "לא סתם אמרנו כל הזמן שיש לנו קבוצה טובה. יש הרבה שחקנים שנתנו היום חומר למחשבה לגיא לוזון. הגיע הזמן שנתעל את היכולת לניצחון מול ק"ש בשבת".
בני יהודה - נתניה 0:3
בדקה השמינית בעט שניר גואטה כדור חופשי לחומה ו-8 דקות נוספות אחר כך קיבל כחלון כדור עומק, בעט אותו וגל ניר הדף לקרן. בדקה ה-19 כבש מוחמד חטארי במבצע אישי יפה את השער הראשון במשחק לזכות המארחים.
בדקה ה-30 שבר שניר גואטה את מלכודת הנבדל של בני יהודה ובעט כדור שדלה איינוגבה הצליח לדחוק רק בקצות אצבעותיו לקרן. מוחמד חטארי עבר שני שחקנים ברחבת נתניה וקבע 0:2 בדקה ה-39.
בדקה ה-52 נרשמה תקרית מכוערת כאשר השופט מאיר לוי הורה לדלה ימפולסקי להחליף תלבושת משום שהמספרים על החולצה והמכנסיים לא היו מתואמים. השחקן הצעיר עשה דרכו לחדר ההלבשה, כאשר הקהל של בני יהודה החל לנהום לעברו. לותר מתיאוס, מאמנו בנתניה, קם מהספסל ונזף בנוהמים.
בדקה ה-58 בעט אלמוג כהן בעוצמה לעבר השער, אבל איינוגבה זינק בחתוליות והדף. עשר דקות לאחר מכן שלח שי ניסים כדור רוחב, אבל מהראן ראדי איחר בשניה. בדקה ה-88 הכשיל טל מעבי את תומר חמד ברחבה ופדרו גלבאן שלח מהנקודה הלבנה לפינה השמאלית של גל ניר, 0:3 בסיום.
בני יהודה: דלה איינוגבה; איציק עזוז, איבן גרידו, מילאן מרטינוביץ' (הרוויה קובאצ'ביץ'/46), כפיר אדרי; קובי מויאל, פדרו גלבאן, תמיר כחלון (מהראן ראדי/46), לירוי צעירי (דין מורי/46); שי נסים, מוחמד חטארי (תומר חמד/72).
מכבי נתניה: גל ניר; אוראל דגני, גולן חרמון, מעוז סמיה, טל מעבי; ביבאן פרנסמן (זאב חיימוביץ'/46), רביד גזל (אלמוג כהן/46), שניר גואטה, דלה ימפולסקי, אומברטו (שלו מנשה/60); ג'ורג' בה (כריסטופר מונסונדה/46).

תאריך:  25/09/2008   |   עודכן:  25/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מתיאוס רוצה כבוד? שלא ילכלך בתקשורת"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה חסון
4 ימים לפני מפגש הליגה ביניהן, הירוקים שלחו מסר לבית"ר כשניצחו אותה בביתה    גדיר וארבייטמן סידרו כאב ראש לעטר. לוי: "אין קשר בין המשחקים"    אוחיון: "אין לחיפה פור"
יפעת גדות
במסגרת מחקר קטן: אצל גברים בריאים שקיבלו את התרופה לטיפול בדיכאון פרוקסטין נמצאו רמות גבוהות ביותר של זרע עם דנ"א פגום
עו"ד אלי דורון, עו"ד יפעת גוטמן
השופטת ר' חוזה קבעה, כי אם הנתבע לא הצליח לקיים חובות המוטלות על בעלי כלבים כמו שמירה ברצועה, ומסיבה כלשהי הכלב הגיע למצב בו חצה את הכביש בריצה, כשהינו משוחרר - מוטלת על בעליו, היינו על הנתבע, החובה לשאת בנזקים שגרם כלבו
יפעת גדות
מחקר חדש מגלה כי צריכת אלכוהול בכמויות נמוכות עד מתונות הורידה את הסיכון לאי ספיקת לב אצל משתתפים עם לחץ דם גבוה
יפעת גדות
ההפגנה התקיימה 9 לאחר הטבח בסברה ושתילה כמחאה נגד מלחמת לבנון והאחריות העקיפה של ישראל לטבח מארגניה הכריזו שזו העצרת הגדולה ביותר שהתקיימה בכיכר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il