X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בן שמעון המורחק ישב ביציע וראה משם משחק מצוין ו-2:3 על סכנין. בוזגלו ויבוריאן כיבדו את האקסית עם שערי בכורה, ספתח גם לקמנאן
▪  ▪  ▪
מאור בוזגלו. משחק טוב [צילום: ספורט חמש]

נו. אז לא כל כך נורא לשחק לפעמים פתוח והתקפי לא? מדי פעם תספוג שני שערים, אבל כשאתה כובש שלושה, ועל הדרך קונה את לב האוהדים בכך שהעלית את יקירם קמנאן בהרכב, זה משתלם. אולי זו המסקנה של רן בן שמעון המורחק, שישב הערב (שבת) ביציע, וראה את מכבי ת"א מנצחת 2:3 את בני סכנין בקריית אליעזר.
מאמן הצהובים הרכיב כמעט את כל הכלים ההתקפיים שלו ביחד ב-11, וקיבל שני שערי בכורה מהירים מקמנאן ובוזגלו. אז נכון שלאחר מכן המארחת התקאמבקה, אבל הגול הראשון שלה הגיע מטעות של מישאלוב, השני בכלל מנבדל. יבוריאן הכה רבע שעה לסיום מבישול יפה של עוד שחקן שראוי לראות הרכב, רודי חדד.
במחצית, אגב, החלו אוהדי המארחת לקלל את רעש עיריית סכנין, מוחמד באשיר, בעקבות העובדה שהקבוצה משחקת בקריית אליעזר ולא בדוחא, ובעקבות המחלוקת הכספית בין מאזן גנאים לסגנו. בנוסף נשמעו קריאות "תתפטר, תתפטר" לעבר פרדי דוד. גם במשחק היום רק 1,000 צופים הגיעו למשחק. רוב הקהל הסכנינאי ממשיך להחרים את משחקי הבית בחיפה.
מהלך המשחק
ההימור של בן שמעון הצליח מהר מהצפוי. כבר בדקה ה-13 יאניק קמנאן קיבל מסירה נפלאה מדולי ג'ונסון והקפיץ מעל מאיר כהן. 0:1. השני של הצהובים הגיע שתי דקות לאחר מכן. מאור בוזגלו נהנה מעוד אסיסט של הליברי והבקיע מקרוב. 0:2 צהוב.
בדקה ה-36 הגיע המצב הראשון של המארחת, אבל יבריץ' הדף נגיחה מקרן של יאיא פטי. בדקה ה-44 שבחון היה יכול לעשות את ה-0:3, אבל אחרי בישול בעקב של יבוריאן, הוא בעט החוצה. בדקה ה-50 שבחון כבר חלף על פני מאיר כהן, אבל התמהמה ושיחרר כדור רוחב שלא הגיע לאף אחד.
בדקה ה-56 הגיע הגול המצמק של סכנין מטעות של מישאלוב. הבלם לא אמד נכון את חוזק הבעיטה של פטי, שהתחילה כהרחקה סתמית והגיעה לרגליו של פושקאוס. החלוץ המחליף הקפיץ מעל יבריץ' שיצא מחוסר ברירה. 1:2. שתי דקות לאחר מכן רק נגיעה מיותרת של צגאי מנעה מנגיחה של אוקוצ'ה לעשות שיוויון. בדקה ה-73 החמצה ענקית ליבוריאן שמ-5 מטרים בעט לגופו של כהן.
בדקה ה-64 אוקוצ'ה כבר מצא את הרשת. כדור שבעט מזווית קשה פגע בג'ונסון וחדר לרשת של יבריץ'. בדקה ה-75 יבוריאן מצא את הרשת מבישול יפהפה של המחליף חדד. 2:3 במשחק המשוגע בקריית אליעזר.
הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, יאיא פטי, מזואה אנסומבו, מהראן אבו ריא, חיים בנון, יחיאל צגאי, חאלד חלאילה (יניב לוזון/46), חמד גנאים, אושרי גיטה (רוברט פושקאוס/46), אובודו אוקוצ'ה.
הרכב מכבי ת"א: דרגוסלאב יבריץ', אבי יחיאל, משה מישאלוב, איגור תומאסיץ', אורי שטרית, דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ' (ג'ונתן אסוס/87), יוסי שבחון (רודי חדד/73), מאור בוזגלו, איליה יבוריאן, יאניק קמנאן (דן רומן/63).

תאריך:  28/09/2008   |   עודכן:  28/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מדענים מזהירים: תכולת הקפאין במשקאות האנרגיה משתנה וחלקם מכילים כמות שוות ערך לזו שב-14 פחיות קוקה קולה    הרעלת קפאין מאופיינת בעצבנות, חרדה, חוסר מנוחה ואינסומניה ובמקרים נדירים גורמת למוות    תכולת הקפאין במשקאות האנרגיה מכילה בין 50 ליותר מ-500 מיליגרם!
יפעת גדות
16% מהחולים שטופלו בתרופה אפרקס (Eprex) מתו שלושה חודשים לאחר שהמחקר החל    בטיחות התרופות עברה בדיקה קפדנית בשנים האחרונות לאחר שמחקרים אחרים גילו כי הן גורמות לגדילת גידולים או להישרדות קצרה יותר אצל חלק מהחולים שקיבלו מינונים גבוהים של התרופות
יפעת גדות
בתקופת העלייה הראשונה החלו התקפות ערביות על היישובים היהודיים השמירה על יישובים אלו ניתנה בידי שומרים ערבים וצ'רקסים חברי העלייה השנייה ראו בזאת מעשה המנוגד לרעיונות האידאולוגיים שלהם
יפעת גדות
בידקו כיצד ההתעמלות משפיעה על רמות הגלוקוז בדם
מחלקה ראשונה
המספר ה-46 בקבוצת מספרי מרסן התגלה באמצעות 75 מחשבים    החוקרים יקבלו פרס של 100,000 דולר    [אילוסטרציה: AP]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il