X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יואב שב, מאמנו של סלע, לא נבהל מהמדורג שמיני בעולם לקראת הגמר בבייג'ין: "אם דודי יצליח להישאר איתו צמוד, אני בטוח שההזדמנויות שלו יגיעו"
▪  ▪  ▪
סלע. מתכונן לגמר [צילום: ספורט 5]

ראש השנה כבר ממש קרוב ולדודי סלע יש צ'אנס לחנוך את השנה העברית החדשה עם תואר ATP ראשון בקריירה. כל מה שהוא צריך לעשות זה לנצח את אנדי רודיק בגמר טורניר בייג'ין. הישראלי כבר הבטיח לעצמו 46 אלף דולר ו-120 נקודות דירוג, שיעלו אותו למקום ה-65 בעולם.
ניצחון על האמריקני יגדיל את השלל ל-175 ו-85 אלף דולר. הישראלי האחרון ששיחק בגמר טורניר ATP היה הראל לוי, שהפסיד ב-2001 לתומאס יוהנסון בנוטינגהאם. הישראלי האחרון שזכה בטורניר כזה היה עמוס מנסדורף הגדול, בוושינגטון ב-1993.
מאמנו של סלע, יואב שב, התייחס להכנות ולגמר עצמו: "אין הכנות מיוחדות, דודי צריך לשחק כמו שהוא שיחק עד עכשיו בטורניר והכל יהיה בסדר, ראיתי את רודיק מול פאו וזה בהחלט לא בשמיים. הכי חשוב זה לשמור את הגיים סרב. אם דודי יצליח להישאר איתו צמוד, אני בטוח שההזדמנויות שלו יגיעו, אם הוא יצליח לשבור את דודי ויקבל עוד ביטחון בסרב, המצב לא יהיה טוב".
"אני חושב שלדודי יש חבטת גב יד טובה יותר מלרודיק והוא יצטרך לנצל זאת". איך מתמודדים עם הסרבים החזקים של רודיק? "לוקחים מטר וחצי, שניים אחוריה כי הוא לא בא פנימה וחשוב מאוד להשתמש בעוצמה של ההגשה שלו נגדו".
פאר עדיין מחפשת מאמן
שחר פאר תשחק גם היא השבוע בטורניר טוקיו, מול היפנית קימיקו דאטה קרום בת ה-38 שחוזרת מפרישה וקיבלה כרטיס חופשי מהמארגנים. בשנת 1995 היא דורגה שימו לב במקום הרביעי בעולם. שחר פאר פנתה לאחרונה למאמן האמריקני הבכיר טים גליקסון, ששימש בעבר כמאמנו של פיט סמפראס והיה גם קפטן נבחרת הדייויס של ארה"ב, אבל הצדדים לא הגיעו לסיכום כספי.

תאריך:  28/09/2008   |   עודכן:  28/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ראיתי את רודיק בפעולה בטורניר, זה לא בשמיים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת ספורט 5
הפורטוגלי צלל ברחבה ובישל ב-0:2 על בולטון. האל הפתיעה את ארסנל באמירויות, ליברפול הכניעה 0:2 את אברטון בדרבי מצמד של טורס, 0:2 לצ'לסי על סטוק
מערכת ספורט 5
אוהדי ברצלונה גרמו למהומה שכמעט הביאה לפיצוץ המשחק, השופט קנטלחו נתן פנדל שלא היה בדקה ה-103 ואספניול המסכנה, שגם איבדה שחקן באדום מפוקפק, נכנעה 2:1 בביתה
שירלי בר דיין ותומר לוי
בן שמעון המורחק ישב ביציע וראה משם משחק מצוין ו-2:3 על סכנין. בוזגלו ויבוריאן כיבדו את האקסית עם שערי בכורה, ספתח גם לקמנאן
יפעת גדות
מדענים מזהירים: תכולת הקפאין במשקאות האנרגיה משתנה וחלקם מכילים כמות שוות ערך לזו שב-14 פחיות קוקה קולה    הרעלת קפאין מאופיינת בעצבנות, חרדה, חוסר מנוחה ואינסומניה ובמקרים נדירים גורמת למוות    תכולת הקפאין במשקאות האנרגיה מכילה בין 50 ליותר מ-500 מיליגרם!
יפעת גדות
16% מהחולים שטופלו בתרופה אפרקס (Eprex) מתו שלושה חודשים לאחר שהמחקר החל    בטיחות התרופות עברה בדיקה קפדנית בשנים האחרונות לאחר שמחקרים אחרים גילו כי הן גורמות לגדילת גידולים או להישרדות קצרה יותר אצל חלק מהחולים שקיבלו מינונים גבוהים של התרופות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il