X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המחבט הבכיר של ישראל (92 בעולם), הציג טניס מעולה משך שתי מערכות מול המדורג 8 בעולם בגמר ה-ATP הראשון שלו, אבל איבד את החדות. מלבד שובר השוויון, סלע לא מצא תשובה לסרב של רודיק
▪  ▪  ▪
סלע. טניס מעולה [צילום: AP]

דודי סלע, המחבט הבכיר של ישראל המדורג 92 בעולם, מתמודד ברגעים אלה בגמר טורניר בייג'ין (סך פרסים 524,000 דולר), מול אנדי רודיק האמריקני (8 בעולם) ומציג לפרקים ארוכים טניס מדהים, לא פחות. הקהל באצטדיון יכול רק לתהות מדוע הוא לא התחרה באותו מגרש במשחקים האולימפיים, רק לפני כמה שבועות. עם זאת, ההגשה של רודיק מקלה את החיים על האמריקני והישראלי מתקשה להתמודד איתה.
סלע, שטיפס לגמר בזכות סדרת ניצחונות מדהימה על מדורגים בכירים ממנו בהרבה, הוא הישראלי הראשון בגמר טורניר ATP מאז הראל לוי הפסיד בגמר טורניר נוטינגהאם לתומאס יוהנסון (בחצי הגמר אז עבר את רודיק, אגב). הישראלי האחרון שזכה בטורניר מהסבב הזה היה עמוס מנסדורף, שב-93 ניצח את טורניר וושינגטון (גבר על טוד מרטין בגמר).
כדי להגיע למעמד עבר סלע, בלי להפסיד מערכה, את יוהן דבילדר (צרפת), דויד פרר (ספרד, 5 בעולם), טומי רוברדו (ספרד, 16), וריינר שוטלר (גרמניה, 35).
מהלך המשחק:
מערכה 1
סלע שמר על ההגשה שלו במשחקון הראשון מבלי להפסיד נקודה, אבל מיד רודיק ענה לו באותה הדרך. ככה זה נמשך עד המשחקון החמישי בו נשבר סלע. אייס שלישי של רודיק הקל עליו את החיים בדרך ל-2:4. סלע נשאר במשחק אבל בפיגור 5:3, 40:0 על ההגשה שלו, חזק לתמונה ולקח את המשחקון עם הנקודה היפה במשחק, כששני השחקנים מפגינים רגישות ודיוק ליד הרשת. רודיק לא התרגש ולקח את המערכה 4:6 עם אייס נוסף בדרך.
את הנקודה הראשונה של המערכה השנייה סלע ניצח תוך הפגנת טניס משובח, מגוון, יצירתי וחכם. גם במשחקון השני סלע המשיך בשלו ועל ההגשה של רודיק עלה ל-0:40. אבל אז חזר האמריקני לסורו ועם אייס נוסף (שביעי במספר עד אותו הרגע), במהירות של 231 קמ"ש (!), חזר לתמונה ולקח את הנקודה. עם אייס ראשון שלט סלע במשחקון השלישי.
מערכה 2
אבל גם במשחקון החמישי של המערכה השנייה רודיק שבר, ושוב עלה ל-2:3 קריטי. במשחקון השישי סלע הוליך על ההגשה של רודיק 15:40, אבל אייס תשיעי של רודיק השווה ל-40:40. סלע לא ויתר, ובמשחקון הארוך במשחק (שישה מצבי שוויון) הצליח סוף סוף לשבור את ההגשה האמתנית של האמריקני, השווה ל-3:3, ומיד עלה ל-3:4 עם טניס באמת טוב מאוד.
במצב של 4:4 ו-15:15 כשהוא מגיש הגיעה נקודה מרהיבה ביופיה כששוב שני השחקנים, ובייחוד סלע, מציגים יכולת גבוהה מאוד ליד הרשת. סלע ניצח את הנקודה ואת המשחקון, מדהים את יושבי האצטדיון, מסרבים להאמין שהוא מדורג כמעט מחוץ למאייה הראשונה ולא מבינים למה הוא לא היה באותו מגרש במשחקים האולימפיים לפני כמה שבועות.
המערכה הלכה לשובר שוויון בו סלע היה טוב פחות, אבל בפיגור 6:4, כשלרודיק שתי הגשות, לקח סלע שתי נקודות מדהימות והשווה ל-6:6. עם המומנטום דודי ניצח את שתי נקודות ההגשה שלו ולקח את שובר השוויון 6:8 מול מי שניצח יותר שוברי שוויון מכל טניסאי אחר בסבב בשנה שעברה.
מערכה 3
שני השחקנים החלו לרדת ברמתם בפתיחת המערכה. רודיק התעצבן על התזוזות בקהל, סלע החל להתעייף. זה גרם לשניהם לטעויות לא מחויבות. במשחקון החמישי סלע הוביל 15:30 וב-40:40 נקודה טובה שלו נקטעה ע"י קריאה לא טובה של הקוון ורודיק שוב שמר על ההגשה. במשחקון השישי סלע לא היה חד ונשבר. עם האייס ה-17 שלו במשחק ניצח רודיק 3:6 ולקח את הטורניר. את המחמאות יקח סלע.

תאריך:  28/09/2008   |   עודכן:  28/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דודי סלע הפסיד בגמר טורניר בייג'ין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
העותרת וילדיה אומנם קיבלו, מטעמים הומניטאריים, היתר לישיבה ארעית בישראל, אך מתן היתר זה אינו מחייב את המשיב לשדרג את מעמדה בישראל ולהעניק לה מעמד של תושבת קבע
יפעת גדות
מחקר איטלקי חדש מראה כי שוקולד מריר יכול להפחית בצורה משמעותית את הדלקתיות הגורמת למחלות של הלב וכלי הדם
עידן יוסף
במכתב גלוי נגד העיתונות, הבנקים והממשלה: "פעולותיי המיטיבות גרמו לקנאה בליבם של אנשים מסוימים שהיו יכולים לעשות אותם הדברים שאני עשיתי"
משה ריינפלד
הקונגרס וממשל בוש הגיעו להסכמה בעל פה על התוכנית שעיקרה רכישת ני"ע מסוכנים מהמגזר הפיננסי ומקווים שבית הנבחרים יאשר אותה ביום ב'
אורי אלוני
אנליסטים במכון ABI צופים שעד שנת 2013 יגיע מספר המכשירים האולטרה-ניידים בשוק ל-200 מיליון ושווי תעשיה זו יגיע ל-27 מיליארד דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il