X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
איגרות של אפריקה ירדו ב-23.5%; מדד התל בונד 40 נפל ב-6.3% שלוש סדרות האג"ח של דלק נדל"ן, שבשליטת קבוצת דלק של יצחק תשובה, נסחרו בירידות של יותר מ-8% אנליסט בכיר: "הגופים הגדולים מוכרים אג"חים מקרנות אג"חיות כדי לעבור לכספיות"
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]
לב לבייב [צילום: יח"צ]

אליעזר פישמן [צילום: יוסי זליגר]

יצחק תשובה [צילום: AP]

הנפילות שאפיינו את שוק המניות בתל אביב לא פסחו על שוק איגרות החוב. גם החברות הגדולות במשק שנמצאות בבעלות בעלי השליטה הגדולים ביותר נפגעו מהסנטימנט השלילי בשוק. כך למשל איגרות החוב מסדרה 22 של אפריקה ישראל (-18.89% , 7380.0) ירדו ב-23.5% והתשואה עליהן עלתה ל-21.7%. מדד התל בונד נופל ב-6.2%.
שלוש סדרות האג"ח של דלק נדל"ן, שבשליטת קבוצת דלק של יצחק תשובה, נסחרו בירידות של יותר מ-8%, כאשר איגרת החוב של מסדרה ד' איבדה 8.8%. איגרות החוב מסדרה 25 של החברה ירדה ב-11.1% לתשואה של 38%. איגרות החוב של מסדרה ה' ירדו ב-11.4% והתשואה עליהן עלתה ל-28%.
חברת הדירוג מעלות S&P הורידה בתחילת השבוע את דירוג איגרות החוב סדרות ב-ה' וכ"ה של דלק נדל"ן (-7.33% , 885.0), ל-A-/Negative והוציאה סדרות אלו מרשימת מעקב. מדובר בהורדה ב-2 דרגות.
גם איגרות החוב של חברת הנדל"ן של אליעזר פישמן, כלכלית ירושלים (-24.4% , 2200.0), נסחרו בירידות כאשר האיגרות מסדרה ה' יורדות ב-11.9% ל-20.8% ומסדרה ד' ירדו ב-6.4% לתשואה של 14.6%. איגרת החוב מסדרה ח' ירדה ב-6.3% לתשואה של 19.7%.
אנליסט בכיר בבית השקעות הסביר היום כי הירידות בשוק האג"ח בהמשך הפדיונות בקרנות הנאמנות האג"חיות ומעבר הכספים לקרנות הכספיות. "הכל חוזר לאותו מקום - החשש מקשיי נזילות בעולם, בעיקר בתחום הנדל"ן. הגופים הגדולים מוכרים אג"חים מקרנות אג"חיות כדי לעבור לכספיות".
"המחסור בנזילות פוגע ביכולת למחזר חוב. במקרה של דלק נדל"ן, בדומה לאפריקה ישראל, השוק משקף תשואות שמבטאות חוסר אמונה ביכולת של החברה להחזיר את הכסף. לגבי דלק נדל"ן אנחנו לא שומעים את החברה. החברה לא יצאה ואמרה אנחנו נחזיר את הכסף, היא רק הסתייגה מהורדת הדירוג".

תאריך:  03/10/2008   |   עודכן:  03/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
נפילות בוול סטריט ובאסיה אותתו לצירים מה צפוי אם לא יאשרו שוב את תוכנית ההצלה, אך רבים מטילים ספק אם אישורה יבלום את "אפקט הדומינו"
איציק וולף
שר הפנים נועד עם השר האמריקני לביטחון פנים ועם סגן מזכירת המדינה ודן עמם במתן פטור מוויזה לארצות הברית לישראלים    התנאי האמריקני: הנפקת דרכונים ביומטריים לאזרחי ישראל
יפעת גדות
לאחר 26 שנות פיצול של העיר ושל המדינה, נופצה החומה בליל ה-9 בנובמבר 1989 ושנה לאחר מכן גרמניה אוחדה מחדש
יפעת גדות
ציפיות מציאותיות מהניתוח ומתוצאותיו
עומר כרמון
קבלת פנים בשקיעה    ניחוחות של פריחה    ציפורי שיר נודדות    קרקס באשדוד    מפגש מרתק עם חיות התנ"ך    יוגה ומעיינות בהרי ירושלים    שפע פעילויות לכל המשפחה ביומיים הקרובים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il