X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
באמת שהיה שווה לסבול 87 דק' בשביל הטיל האדיר של ביבאן פרנסמן מ-30 מ', שנתן למכבי נתניה ניצחון 0:1 על מכבי ת"א בר"ג רן בן שמעון נטף זיעה ביציע וספג הפסד ראשון, מתיאוס לבד בפסגה
▪  ▪  ▪
מתיאוס. ניצחון חשוב [צילום: ספורט 5]

כבר היינו בטוחים שאנחנו הולכים לקראת עוד 0:0 תוצרת עונת 2008/09 של ליגת העל. הכותרות הושחזו וכבר היינו עם אצבע על ההדק כדי להזיז את המשחק של ריאל מדריד לראשי, אבל מה שבעיטה אחת מ-30 מטרים יכולה לעשות. טיל אדיר של ביבאן פרנסמן טרף את כל הקלפים, נתן למכבי נתניה 0:1 על מכבי ת"א באצטדיון ר"ג והציל אותנו מעוד משחק מרכזי שחון.
קבוצתו של לותר מתיאוס הייתה הפחות גרועה על המגרש והשער היה תגמול הולם, בוודאי אחרי ששלו מנשה ודדי בן דיין פגשו את עמודי השער של יבריץ' לפני כן. המאמן הגרמני שוב מסתכל על כל הליגה מלמעלה ורן בן שמעון, שראה את המשחק מהיציע בגלל הרחקה, ספג הפסד ליגה ראשון למרות ההרכב ההתקפי.
בשולי הדברים, קיבלנו החלטה מעוררת מחלוקת של איתן תבריזי, שראה את איגור טומאסיץ' מפיל את איתי שכטר בדקה ה-86, שלף לו אדום בחושבו כי הבלם היה האחרון בדרך לשער ושינה את דעתו לאחר התערבות של הקוון. בדיעבד, הסתבר כי הבלם היה 'ראוי' לאדום ואיתן תבריזי שגה.
מהלך המשחק
ההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה בדקה ה-7 בה יוסי שבחון ניסה את כוחו מ-14 מטרים. הכדור נהדף ע"י ההגנה האורחת והגיע לאבי יחיאל, שירה חזק ומצוין מ-15 מטרים. לירן שטראובר זינק והציל גול. שתי דקות לאחר מכן היה זה תורו של גיז'רמו ישראלביץ' לירות מ-20 מטרים, השוער הנתייתי שוב ירד טוב והדף.
קצב המשחק ירד ועד הדקה ה-30 לא נרשמו אירועים. בדקה הנ"ל דולי ג'ונסון קיצץ את ג'ורג' בה וראה צהוב. שלו מנשה לקח את הבעיטה מפינת הרחבה ובעט כדור שקיפץ על המשקוף של דרגוסלאב יבריץ' ויצא החוצה. עד המחצית מכבי יצאה למתפרצת יפה שהסתיימה עם בעיטה חלשה של איליה יבוריאן לידיים של שטראובר.
עם פתיחת המחצית השנייה, שבחון ראה צהוב מתבריזי בדקה ה-55. שתי דקות לאחר מכן, שכטר פרץ לרחבה מצד ימין ושלח רוחב טוב אבל יבריץ' הדף בקושי. בדקה ה-62 בן שמעון שלח את רודי חדד למערכה על חשבונו של יאניק קמאנן, בחילוף שהוציא שריקות בוז מהקהל.
בדקה ה-70 טומאסיץ' כמעט וכבש שער עצמי כשניסה להחזיר כדור ליבריץ' מ-25 מ', אך במקום פס סולידי, יצא לו כדור גבוה ובעייתי במיוחד, בייחוד היות והשוער המונטנגרי מנוע מלקלוט את הכדור בידיו. תוך הפגנת מיומנות יוצאת דופן, יבריץ' הצליח לנגוח את הכדור לקרן. בדקה ה-72 אומברטו היה קרוב להבקעה, אך גלישה מתוזמנת של ליאור ז'אן מנעה שער.
בדקה ה-74 נתניה הייתה קרובה מאוד אחרי שמנשה מצא מצוין את דדי בן דיין המצוין, שבעט מבלי לעצור ומצא את הקורה של יבריץ'. בדקה ה-87 זה סוף סוף קרה. טומאסיץ' עצר את שכטר וראה אדום מכיוון שהיה האחרון בדרך לשער. אחרי התייעצות עם הקוון, תבריזי המיר את האדום בצהוב. בעיטה חופשית הייתה בכל מקרה. בן דיין הסיט קטנה ופרנסמן הגיח ומ-30 מטרים שיגר פצצה אדירה לקורה הקרובה של יבריץ' ופנימה - גולאסו ו-0:1 למכבי נתניה.
מכבי ת"א: דרגוסלאב יבריץ', אבי יחיאל, משה מישאלוב (דן רומן, 77), איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, דולי ג'ונסון, ג'יזרמו ישראלביץ', יוסי שבחון, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן, יאניק קמאנן (רודי חדד, 62).
מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, זאב חיימוביץ', לואיס מארין, ביבאן פרנסמן, דדי בן דיין, אלמוג כהן, שלו מנשה, דניאל אומברטו, איתי שכטר, ג'ורג' בה (אלנתן סלמי, 92).

תאריך:  06/10/2008   |   עודכן:  06/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי סבתי
מדובר בצעיר בן 21 מכפר סבא שחשוד ברגימת האוטובוס במהלך נסיעתו אחרי ההפסד בשבת לק"ש    המשטרה: שניים מהעצורים קושרים עצמם לאירוע. הראיות מוצקות"
איריס פרחי
התובע, טען שהנתבעת לא הייתה רשאית לקזז מקדמה ששילם בקניית אופנוע כאשר קטנוע שהעניקה לו בהשאלה - נגנב    בית המשפט דחה את התביעה
איריס פרחי
לדבריו, נאלץ להמתין למזוודה ולא לעזוב את האי ונגרם לו נזק    הנתבעת השיבה שביקשה מהתובע למסור כתובת למשלוח המזוודה    התביעה נדחתה
איריס פרחי
לדבריה, מתקין הארונות התרשל ויש להטיל עליו אחריות ולחייבו בפיצוי    הנתבע הכחיש שהתרשל והציע שתתבע את קבלן הבניין    הוא חויב בתשלום פיצוי חלקי
עידן יוסף
הצעיר אביב שריג נרצח אמש ברחוב בר כוכבא בהרצליה    החשד: מותו על-רקע לסכסוך עבריינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il