X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יום המסחר השביעי ברציפות של ירידות חדות: S&P 500 נפל ב-7.6% דאו ג'ונס איבד 7.3% ג'נרל מוטורס צנחה ב-31% מורגן סטנלי ירדה ב-26% ורינט נסוגה ב-17% אומריקס התפרקה ב-34%
▪  ▪  ▪
התרסקות [צילום: AP]

הורדת הריבית העולמית,יחד עם ירידה במספר דורשי העבורה החדשים בארה"ב ותוצאות טובות מהצפוי של ענקית המחשוב IBM לא הצליחו לעצור את המגמה השלילית והשווקים של וול סטריט רשמו יום שביעי ברצף של ירידות שערים. את הירידות הובילו מניות הפיננסים ובראשן מורגן סטנלי ומריל לינץ' שצנחו ב-26% כל אחת.
נאסד"ק ירד ב-5.5% לרמה של 1,645 נקודות, דאו ג'ונס איבד 7.3% לרמה של 8,579 נקודות - מתחת לרף 9,000 הנקודות, ומדד S&P 500 צנח ב-7.6% לרמה של 909 נקודות. בשוק הסולידי נרשמות ירידות במחירי אגרות החוב של ממשלת ארה"ב לתקופה של 10 שנים והתשואה עליהן עולה ב-0.121% לרמה של 3.836%.
מניית ג'נרל מוטורס צנחה ב-31% לרמה הנמוכה ביותר מאז 1950, לאחר שענקית הרכב דיווחה כי המכירות שלה באירופה ירדו ב-9 החודשים הראשונים של 2008, על-רקע המשבר הפיננסי הגלובלי.
יבמ (IBM), חברת שירותי המחשוב הגדולה בעולם, פירסמה את דוחותיה הרבעוניים אמש לאחר סגירת המסחר בוול סטריט. החברה דיווחה על רווח רבעוני שעלה על תחזיות האנליסטים. יבמ שבה ואישרה את התחזית לשנה כולה. יבמ רשמה ברבעון השלישי של השנה רווח נקי של 2.8 מיליארד דולר, גידול של 20% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2007. בניכוי סעיפים חד פעמיים רשמה החברה רווח של 2.05 דולר למניה - מעל לתחזיות האנליסטים לרווח של 2.01 דולר למניה. בשורה העליונה רשמה החברה צמיחה של 5% במכירות לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת, ל-25.3 מיליארד דולר. מניית החברה איבדה 1.7% עם סיום המסחר.
יבמ, אשר הייתה אמורה במקור לפרסם את דוחותיה הרבעוניים ביום חמישי הבא, מסרה כי המגוון הרחב של מוצריה והשקעות בשווקים מתעוררים תרמו לתוצאות הכספיות. החברה הותירה ללא שינוי את תחזית הרווח לשנה כולה. כמו-כן החברה צופה כי רווחיה השנתיים יסתכמו לכל הפחות ב-8.75 דולר למניה - גידול של 22% לעומת השנה הקודמת.
ענקית האלומיניום אלקואה, נחלשה ב-15.3% מערכה לאחר שאמש צנחה ב-12% אחרי שדיווחה על ירידה חדה מהצפוי של 52% בתחזיותיה להמשך השנה. במקביל הודיעה החברה, כי היא עוצרת את תוכניתה לבצע רכישה חוזרת של מניותיה, ללא הגבלת זמן.
עם המניות הישראליות שבלטו עם סיום המסחר ניתן למנות את יצרנית התקופות הגנריות טבע (סימול TEVA) שירדה ב-6.4%. יצרנית מערכות הצילום והאבטחה ורינט (סימול VRNT) נחלשה ב-17.2%. פאנדטק (סימול FNDT), המפתחת מערכות למסחר בין בנקאי, נסוגה ב-2%. סרגון (סימול CRNT), יצרנית ציוד התקשורת הסלולרי, השילה 6.5%. וולטייר (סימול VOLT) יצרנית מערכות המיתוג, נפלה ב-12.3%. קומטאץ' (סימול CTCH) ספקית הפתרונות למניעת דואר זבל, התחזקה ב-4%. טאואר (סימול TSEM), יצרנית השבבים ממגדל העמק, קפצה ב-11% ויצרנית התוכנה מג'יק איבדה 3.6%.

תאריך:  09/10/2008   |   עודכן:  10/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התרסקות בוול סטריט: המדדים צנחו ב-7%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
נעצר ברגע האחרון    כתב אישום הוגש נגד תושב ג'אבל מוכבר, חברו של המחבל שביצע פיגוע דריסה בירושלים בערב ראש השנה    באישום: תכנן לבצע פיגוע ירי נגד יהודים בירושלים
משה ריינפלד
מחירי הנפט יורדים עקב החשש שהמשבר הכלכלי יקטין את צריכת הנפט    מדינות אופ"ק יתכנסו ב-18 בנובמבר בווינה לדון בקיצוץ התפוקה
עומר כרמון
בעקבות ההתפרעויות בעכו אומר ח"כ ליברמן: ערביי ישראל מסוכנים מהפלשתינים. הפתרון היחיד חילופי אוכלוסיות    פייגלין: ישראל מדינה יהודית בלבד    התנועה האיסלאמית: ערביי עכו נרדפים בגלל דתם
אייל גרוסברד
נימבורק של המאמן הישראלי דרסה את קונדורי ליברץ 60:104 במחזור הראשון בליגה הצ'כית    17 נק' לקרמן
עומר כרמון
גשמים מלווים בסופות רעמים וברד צפויים במהלך חג סוכות    המטיילים מוזהרים להתרחק ממקומות מועדים לשטפונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il