X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישראל הצעירה במערך התקפי מול איטליה. המאמן: "מדובר רק בכדורגל ולא במשהו קובע גורלות. נבוא ליהנות למרות שהם פייבוריטים גם פה". אבוחצירא, בן חיים או אבידור יעלו בחוד, נאתכו או ייני בקישור
▪  ▪  ▪
איווניר. היסטוריה? [צילום: תומר גבאי]

כל המילים, או לפחות רובן, כבר נאמרו, ההערכות נעשו והבדלי הרמות ידועים. עכשיו זה הזמן לעלות על המגרש ולשחק כדורגל. אחרי 90 הדקות הערב (רביעי ב-20:00), שעלולות להפוך ל-120, אולי גם לדו קרב פנדלים, נדע אם נבחרת ישראל הצעירה תעלה בפעם השנייה ברציפות ליורו, ועל הדרך תרשום הישג נפלא - הדחתה של נבחרת איטליה החזקה, עמה סיימה ב-0:0 באנקונה במפגש הראשון.
מאמן הנבחרת, מוטי איווניר, שהחליף בתפקיד עוד באמצע הקמפיין את גיא לוי, ובינתיים עושה חיל, התייחס לעובדה ששחקניו לא הבקיעו באנקונה ואמר: "אני לא חושב שהאיטלקים ראו את היכולות ההתקפיות שלנו ושהם יודעים מי אנחנו באמת. הם ראו אותנו יותר מתגוננים ופחות תוקפים. ההתקפה שלנו צריכה להשתפר, נהיה מוכנים".
"לאיטליה יש שחקנים מוכשרים, אין ספק. האם הם נבחרת יותר טובה מאיתנו? אני לא בטוח", הוסיף המאמן. "נצטרך לשחק טוב יותר ממה ששיחקנו באנקונה. באופן טבעי כשאתה משחק בבית והלחץ יורד אחרי המשחק הראשון בחוץ, נראה שחקנים בכושר יותר טוב. אני לא בטוח שהאיטלקים יתקפו עם כל כך הרבה שחקנים כמו שהם עשו שם".
על ההיעדרות של ג'יובינקו ומרקיסיו, מכוכבי האזוריני, אמר איווניר: "אני חושב שזה מחליש אותם, אבל צריך להיזהר. המשטח והאווירה פה הם ברמות הגבוהות ביותר. כל זה יכול לגרום למשחק מהיר והתקפי".
"זה לא משנה אם המשחק באיטליה או בישראל, איטליה תמיד תהיה פייבוריטית. הם יודעים שאנחנו נבחרת קשה. אני משתדל שהשחקנים לא ייכנסו ללחץ. אנחנו מתעסקים בכדורגל ולא במשהו שקובע את גורל העולם. אני רוצה שיבואו ליהנות. אין הרבה אנשים שזוכים לרגע כזה, אני מקווה שהוא יהיה רגע היסטורי באמת".
בפן המקצועי, איווניר תירגל באימון המסכם את טוטו תמוז (בטוח בהרכב) לצדו של טל בן חיים בחוד. חלוץ מכבי פ"ת מתחרה על המקום ב-11 עם יובל אבידור ושמעון אבוחצירא שפתחו במשחק החוץ. ליאור רפאלוב ישוב להרכב כשההתלבטות היא האם במקומו של שירן ייני או ביבראס נאתכו. מקומו של גיא אסולין ודאי.
אגב, אורח באימון הצעירה היה לא אחר מאשר אברהם גרנט, שבא להתרשם מקרוב מההכנות. גדי כרמלי, ששימש בעבר כסקאוט של גרנט, עובד כרגע עם איווניר, והוא הצליח להיכנס לאימון האיטלקים. לדבריו, האזוריני בונים על מערך של 4-4-1-1, כשבאלוטלי מאינטר יתופקד בחוד. באסיפה לפני האימון נערכה הסביר איווניר לחניכיו שהיריבה מתכוונת לשחק הגנתי יותר, ושמגיניה ייצאו פחות לעזרת ההתקפה.
שוער הנבחרת, אוהד לויטה, הוסיף: "אותנו לא ממש מעניין מי פייבוריט ומי לא. יהיה משחק הרבה יותר קשה מבאיטליה, ואני בטוח שלמאמן שלנו יש תוכנית משחק טובה. ההגנה עשתה עבודה מצוינת באנקונה, וצריך רק לשפר את ההתקפה".
"זה לא סוד שאני שחקן יחסית אלמוני בנבחרת, אבל אני שמח שהוכחתי את עצמי", אמר אושרי רואש מהפועל חיפה. "אני מקווה שאעלה עם הקבוצה שלי ליגה, אבל כרגע אני מתרכז בנבחרת. יש שחקנים שיבקיעו, אני אעשה את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר ואני מקווה שנצליח. אנחנו מכבדים את איטליה, לא חוששים ולא מפחדים".
הרכב משוער: אוהד לויטה, עמרי קנדה, ליאור ז'אן, אושרי רואש, רחמים צ'קול, אלמוג כהן, ליאור רפאלוב, גיא אסולין, ביבראס נאתכו (שירן ייני), טוטו תמוז, טל בן חיים (אבידור/אבוחצירא).

תאריך:  15/10/2008   |   עודכן:  15/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רפאלוב, אסולין ותמוז בהרכב. איווניר: "מקווה לרגע היסטורי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
התמרמרות בשס בעקבות השידרוג שקילה מפלגת העבודה בהסכם הקואליציוני    המפלגה גוררת רגליים במו"מ, ולבני תיאלץ לבקש ארכה מהנשיא    נתניהו הציע לרב יוסף ולישי מעמד שותפה בכירה
איציק וולף
מארב של חיילי גדוד לביא ירה למוות בנער פלשתיני בן 16 ממחנה הפליטים ג'ילזון כשניסה ליידות בקבוק תבערה לעבר היישוב בית אל    סמוך לגופתו נמצאו עשרה בקבוקי תבערה מוכנים לשימוש
מחלקה ראשונה
חברי הכנופיה ביימו הברה ושיכפלו מפתחות של הדירות אותן פרצו
עידן יוסף
מוסד אחד של חב"ד יקלוט את כל בחורי הישיבות החב"דיות    התחליף החסידי לשירות צבאי יאפשר שורה של מענקים והטבות
רותי אברהם
בית המשפט קבע כי בית חולים הדסה נושא באחריות לאובדן אשך של נער ערבי    השופט: לא ניתן להמעיט במשמעות שיש לגבר על אובדן אשך...בשל הפגיעה בתחושת הגבריות שלו והשלכותיה של פגיעה כזו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il