X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת קומסקור העוסקת במדידת טראפיק ברשת, מדווחת כי יאהו פייננס זינק בספטמבר ב-30% לעומת אוגוסט, וכן האתר הכלכלי הרוסי RBC זינק ב-155% לעומת אוגוסט
▪  ▪  ▪
שינויים בטראפיק [צילום: AP]
"האפשרות למעקב באותו רגע והגישה המהירה לחשבונות מאפשרת לאמריקנים לקבל החלטות פיננסיות בזמן אמת, בין אם הן מבוססות או לא זה כבר סיפור אחר"

הטראפיק באתרי עסקים וכלכלה ובאתרי מסחר זינק בחודש האחרון, בעקבות המשבר הפיננסי בשווקי העולם. כך עולה מניתוח שפרסמה חברת המדידה העולמית קומסקור לחודש ספטמבר, בו דירגה את 50 האתרים המובילים בארצות הברית.
מהנתונים עולה, כי הסערה הפיננסית והבחירות המתקרבות היו המניעים העיקריים לשינויים בטראפיק בארצות הברית בחודש האחרון. עוד עולה כי לצד אתרי הכלכלה פרחו גם אתרי החינוך והקריירה, כאשר ההערכות הן כי לצד התלמידים אשר ממלאים את טפסי ההרשמה למכללות, שוקלים גם חלק מהאמריקנים לחזור לספסל הלימודים על-רקע המצב הכלכלי. קטגוריית הלימודים צמחה ב-11%, ליותר מ-73 מיליון גולשים ייחודיים.
מהנתונים עולה, כי אתרים בקטגוריית הכלכלה/עסקים הראו צמיחה של 9% לעומת אוגוסט , ליותר מ-64 מיליון גולשים ייחודיים. בדפים הנצפים חלה עלייה של 16%, ועלייה של 29% בזמן השהייה באתר. מנתונים אלה ניתן לשער כי לא רק שיותר אנשים נכנסים לאתרים אלה, אלה גם קוראים יותר כתבות וצורכים יותר תוכן.
לדברי ג'ק פלנגן, סגן נשיא קומסקור מדיה מטריקס, "העמקתו של המשבר הפיננסי דוחף אמריקנים רבים לעקוב בלהיטות אחר החדשות האחרונות בשווקים, ולעקוב מקרוב אחר החשבונות האישיים שלהם. האפשרות למעקב באותו רגע והגישה המהירה לחשבונות מאפשרת לאמריקנים לקבל החלטות פיננסיות בזמן אמת, בין אם הן מבוססות או לא זה כבר סיפור אחר".
את הקטגורייה הובילה יאהו פייננס, עם כמעט 20 מיליון מבקרים ייחודיים - קפיצה של 30% מאוגוסט. האתר הכלכלי הרוסי RBC.RU זינק ב-155% ל-1.2 מיליון גולשים, פוקס ביזנס זינק ב-127% ל-1.2 מיליון, וגוגל פייננס רשם גידול של 67% ל-1.4 מיליון גולשים.
עוד עולה מהנתונים כי אתרי מסחר אונליין צמחו ב-10% ל-12.6 מיליון גולשים בספטמבר. את הקטגוריה הוביל האתר Fidelity Investments, עם 3.5 מיליון גולשים ייחודיים, אחריו ShareBuilder.com עם 2 מיליון גולשים ייחודיים ואתרי Scottrade עם 1.7 מיליון גולשים ייחודיים.
בראש רשימת קומסקור של 50 האתרים ממשיכה להוביל גוגל (על כל אתריה), עם יותר מ-144 מיליון גולשים, אחריה אתרי יאהו עם 142 מיליון גולשים ואחריה מיקרוסופט עם 122.3 מיליון גולשים.

תאריך:  19/10/2008   |   עודכן:  19/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זינוק בטראפיק של אתרי הכלכלה בעולם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמירם כהן
הסלק והחצילים התייקרו ביותר מ-100%    הכרוב, השומר, השעועית הירוקה והחסה התייקרו גם כן
רינה רוזנברג
לקוחות בנק דיסקונט לא מצליחים לראות את פעולות העו"ש שלהם דרך אתר האינטרנט    בדיסקונט מכירים את הבעיה, אולם לא יודעים מתי תיפטר
עומר כרמון
משלחת של ערביי ירושלים בראשות המופתי ושר פלשתיני הגיעה לעכו: "הביקור מהווה מסר ליהודים הקיצונים בעכו - ערביי ירושלים לא יפקירו את אחיהם"    תושבי מזרח-ירושלים חוששים כי אירועי עכו גולשים לעיר: צעיר נרצח. נהג משאית הותקף באבנים
משה ריינפלד
פרשנים בענף אומרים כי בישיבת קרטל הנפט בווינה ביום ו' ידרשו הניצים ובראשם אירן לקצץ בתפוקה, אך הקיצוץ צריך להיות עצום כדי להוריד את המחיר
אלעזר לוין
הקונים ישלמו 12,000 דולר למ"ר במגדל היוקרתי "ירושלים של זהב"    עד עתה נמכרו 40% מ-92 הדירות    בין הקונים - הרבנים הראשיים של ונצואלה    האם המשבר בארה"ב ישפיע?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il