X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כי"ל קפצה ב-6% לאומי ירדה ב-1.7% טבע עולה ב-3.9% פריגו זינקה ב-10%
▪  ▪  ▪
העליות חזרו [צילום: AP]

התאוששות בורסות העולם ביחד עם פערי ארביטראז' חיוביים וציפייה להורדת ריבית בארה"ב, עזרו לבורסה בתל אביב לטפס לאחר שלושה ימים של ירידות. יום המסחר היה תנודתי כך שעליות השערים הגיעו בתחילת היום לכמעט 4% והתנודדו במרבית שעות היום בין 2.5%-1%. בנוסף, התנהל המסחר בצפייה לפתיחת המסחר בבורסה בארה"ב לאחר שנרשמו עליות של 10% אמש. וברקע היערכותם של שחקני המעו"ף לקראת הפקיעה מחר.
מדד המעו"ף עלה ב-2.1% לרמה של 723 נקודות, מדד תל אביב 100 הוסיף 2.2% לרמה של 643 נקודות, ומדד התל-טק טיפס 2.2% לרמה של 145 נקודות. מחזור המסחר הסתכם ב-1.75 מיליארד שקלים - מעט גבוה יותר מהממוצע בימים האחרונים.
"בארה"ב מתנהל המסחר בירידות קלות כשהצפייה היא להורדת ריבית ב-0.5% של הבנק הפדרלי לרמה של 1%. בנוסף ממתין השוק להודעת הפדרל על כוונותיו להמשך מדיניות הריבית שעשוייה להגיע לשפל של כל הזמנים. באירופה נרשמות עליות של כ-8% בבורסות צרפת ולונדון. בגרמניה נרשמות עליות של כ-1%.
בנק לאומי (-8.93%, 68.3) פירסם הבוקר אזהרת רווח לפיה יסיים את הרבעון השלישי ברווח אפסי. תוצאות הבנק נפגעו משמעותית בעקבות המשבר הפיננסי העולמי, ירידות השערים המתמשכות בבורסות העולם ובישראל, קריסתם של בנק ההשקעות ליהמן ברדרס וושינגטון מיוצ'אל אליהם הוא חשוף בכ-240 מיליון דולר והרעת מצב במשק הישראלי. נראה כי המידע כבר חלחל החוצה כאשר מניית הבנק קרסה ב-18% בתשעת הימים האחרונים והיום ירדה עוד 1.7%. מניית בנק הפועלים (-8.93%, 68.3), שפירסם אזהרת רווח לרבעון לפני שבועיים, נחלשה אף היא ב-0.3% והשלימה ירידה של 11% באותה תקופה.
מניית כי"ל (5.95%, 3400.0) נהנתה מהמשך העליות במגזר מניות הדשנים לצד העליות במחירי הסחורות ביומיים האחרונים. המניה עלתה ב-6% וריכזה את המחזור הגבוה בשוק - 230 מיליון שקלים. גם מכתשים אגן (0.0%, 1450.0) שמרה על יציבות.
מניית קרדיט סוויס טיפסה ב-10% לקראת סיום המסחר בשווייץ ומשכה את כור (-8.93%, 68.3) המחזיקה כ-3% ממנה לעליות של 2%. אתמול מחקה כור כמעט את כל רווחיה במניה שהסתכמו כמעט ב-40%, כ-400 מיליון דולר. היום כאמור התאוששה מעט מניית הבנק השווייצי.
מדד הנדל"ן התנהל גם היום בתנודתיות ובסופו של יום הצליח לטפס ב-3.3%. אפריקה ישראל (-8.93%, 68.3) שנסחרת בשפל של 5 שנים טיפסה ב-2% ואפריקה נכסים החברה הבת שלה קפצה ב-10.2% והובילה את העליות.
מניות שנחתכו בימים האחרונים התאוששו מעט היום. דלק רכב (-8.93%, 68.3) שמחקה כרבע משוויה בארבעה ימים, לאור היחלשות הין אל מול היורו ומהחשש מההאטה בישראל זינקה ב-10.9%. קבוצת דלק (4.78%, 23680.0), החברה האם שלה הצליחה לטפס אף היא ב-4.8% לאחר שדריקטוריון החברה אישר את חלוקת מניות החברה הבת, דלק נדל"ן (6.72%, 525.4) כדיבידנד למשקיעים. דלק נדל"ן עלתה ב-6.7%.
המניות הדואליות נהנו מפערים חיוביים בתחילת היום, שמשכו אותם לעליות טבע (3.94%, 15020.0), שתפרסם את תוצאותיה לרבעון השלישי ביום שלישי הבא, עלתה ב-4%. פרטנר (2.04%, 6838.0) שתפרסם את תוצאותיה יום לאחר מכן, עלתה ב-2%.

תאריך:  29/10/2008   |   עודכן:  29/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העליות חזרו לת"א: המעו"ף טיפס 1.3%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
בית המשפט קבע בהחלטה תקדימית כי מכתבי קוראים אינם "מקור" עיתונאי ואין להם חיסיון    ההחלטה ניתנה בתביעת דיבה שהגיש ח"כ מרציאנו נגד מקומון "גל שבע"    מרציאנו: העיתון מנהל נגדי מסע הכפשה ואנשי העיתון כתבו את המכתבים
עידן יוסף
יושב-ראש ישראל ביתנו אמר בכנסת כי אם נשיא מצרים מובארק לא רוצה לבקר בישראל - "שיילך לכל הרוחות"    הנשיא פרס וראש הממשלה אולמרט מיהרו להתנצל בפני מצרים
אינדקס מדיה
ב-22.11 ינחתו בארץ מדובבי הסרט מדגסקר 2 לרגל פרמיירה חגיגית שתערך בגלובוס-מקס בצומת פולג נתניה
יהל ליפשיץ
יהל ליפשיץ נמלטה מציפורני הצרכנות לקפה נובלה - בית קפה ביתי עם אג'נדה תרבותית, בריאותית ואמנותית, שעושה את כל זה באורח פלא, גם טעים
מאיה שני
מנהיג צפון קוריאה מתקשה להשתקם מהאירוע המוחי שעבר בקיץ וככל הנראה מאושפז בבית חולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il