X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במקביל לעבודתו על סרט חדש בבימויו, מגלה השחקן אדוארד נורטון תמיכה במועמד לנשיאות ברק אובאמה נורטון, שנחשב לאחד התומכים הגדולים של אובאמה, אף החליט להפיק סרט דוקומנטרי עליו
▪  ▪  ▪
אובאמה. זוכה לתמיכה מהוליווד [צילום: AP]

זה לא סוד שחלק גדול מכוכבי הוליווד תומכים בברק אובאמה, המועמד מטעם המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית. אדוארד נורטון, שבימים אלו מופיע על מסכי הקולנוע שלנו במותחן "גאווה ותהילה", לצידו של קולין פארל, נחשב לאחד התומכים הגדולים אפילו החליט להפיק עליו סרט דוקומנטרי.
נורטון כוסס ציפורניו בימים אלו מכיוון שהסרט, עליו הוא עובד כבר שנתיים, עומד להגיע לשיאו ב-4 בנובמבר, יום הבחירות בארצות הברית. "אני זוכר את הנאום שלו ב-2004" מספר נורטון לדיילי ווראיטי "אני וחבריי היינו בהלם, הנה מישהו, בגילנו לא בגיל של ההורים, שמדבר בתשוקה גדולה ומבטא את המחשבות והרגשות שלנו. אני מניח שככה הרגיש אבא שלי כששמע לראשונה את קנדי".
נורטון, ובימאיות הסרט, איימי רייס ואליסייה סאמס, פנו לאובאמה, שמייד הסכים לפתוח בפניהן את הדלתות ולא הגביל אותן בסיקור הקמפיין שלו. המצלמות של השתיים החלו לפעול מאז מסעו של אובאמה לאפריקה ב-2006.
נכון לכתיבת שורות אלו עדיין אין לסרט שם, לא ידוע מה תקציבו (שהולך וגודל ככל שהזמן עובר) או מתי הוא ייצא לבתי הקולנוע. תקוותו של נורטון היא לשחרר את הסרט בחודשים הקרובים אבל, מכיוון שאין לו הרבה ניסיון בהפקות דוקומנטריות, הוא פנה לארי עמנואל שקפץ במהרה על הפרויקט העסיסי.
עמנואל הוא זה שאחראי להפצתם ולהחדרתם לתודעה של סרטי מייקל מור "סיקו", ו"פארנהייט 9/11" וסרטיו של סשה ברון כהן, "בוראט" ובקרוב "ברונו". על-פי כתבה שהתפרסמה ב"ניו-יורק טיימס" במהלך סוף השבוע, רשת HBO שראתה חלקים מהסרט, מעוניינת מאוד לשדר את הסרט. לו יזכה אובאמה בנשיאות, תרצה הרשת לשדר את הסרט במסגרת "100 הימים הראשונים" לכהונתו.
בימים אלו עובד נורטון על סרטו השני כבמאי (הראשון היה הקומדיה הרומנטית "לשמור אמונים" משנת 2000 עם ג'נה אלפמן ובן סטילר) Motherless Brooklyn. המותחן, אותו גם יפיק ובו גם ישחק בתפקיד הראשי, מספר על בלש במשטרת ברוקלין הסובל מתסמונת טורט שיוצא לחקור את רצח המפעיל שלו.

תאריך:  30/10/2008   |   עודכן:  30/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ברק אובמה / Barack Obama
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
חברת הנדל"ן מתריעה: הוצאות חריגות גדולות בהשקעותיה באנגליה    הפסידה 157 מיליון שקל בחצי שנה    חייבת 3.1 מיליארד שקל    "המשבר בשוק האשראי באנגליה משפיע לרעה"
מערכת סרט
צילומי סרטה החדש של הבמאית קרן ידעיה החלו הלילה    בסרט מככבים רונית אלקבץ, מוני מושונוב, דאנה איבגי ועוד רבים וטובים    תקציבו נאמד בכ-1,700,000 דולר
עומר כרמון
בעקבות תחקיר עיתון הארץ שמצא כי חיילים במשמר הגבול שיקרו בעדותם בבית המשפט הצבאי, דורש ח"כ מוחמד ברכה לערוך משפט חוזר "למען הדורות הבאים"    קורא להכליל את הטבח בתוכנית הלימודים    השר מג'אדלה: חובה להזכיר את הטבח לציבור היהודי כדי שלא יתרחש שוב
אלעזר לוין
תשלם 6% פחות ממחיר הפדיון הסופי    המקורות לתשלום: מזומנים בקופה ועודפי הכנסות בבניית 415 דירות באור יהודה ובת ים    הצעה משופרת לעומת הקודמת, שנדחתה
משה ריינפלד
יצרנית קנור, תלמה, דאב, תה ליפטון וגלידת בן אנד ג'ריס דיווחה על גידול רבעוני של 63% ברווח, אך רובו נבע ממכירת עסקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il