אגד צפויה להוציא את תקציב הפרסום של הקבוצה למכרז בסוף השנה, כך העריכו ומסרו גורמים בענף ל-TheMarker. אותם גורמים מסרו כי אגד פנתה למספר משרדים בענף שיכינו עצמם להתמודדות במכרז על תקציב הפרסום שיעמוד על כ-7 מיליון דולר ב-2009.
משנת 2005 מטפל משרד הפרסום אליקים-הרמן בתקציב. זאת, לאחר שהחליטה אגד להוציא למכרז את תקציב הפרסום שלה לאחר 6 שנות פעילות משותפת עם משרד הפרסום פוגל-לוין שהפך לימים לפוגל אוגילבי. באותו מכרז החליטה ההנהלה להתמקד דווקא במשרדים הקטנים יותר, על-מנת שתקציב החברה יהיה הכי דומיננטי במשרד הפרסום בו הוא יטופל.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2007 הוציאה החברה על פרסום כ-9.4 מיליון דולר וב-2008 עמד תקציב הפרסום של הקבוצה על כ-5 מיליון דולר (מחירי מחירון). החלק הארי של התקציב טופל כאמור ב-2008 באליקים הרמן (62%). גם משרדי הפרסום פילבסקי אקסטרטגיה וגל אורן BSD נטלו חלק בפעילות הפרסום של הקבוצה, וטיפלו ב-17% וב-10% מתקציב הפרסום, בהתאמה. השנה התמקדה אגד בקו הפרסומי לשירות קבלת המידע כוכבית 2800 sms, חופשי תקופתי, הנחה לסטודנטים ויורדים עם אגד לאילת.
מנהל אגף השיווק של אגד, אייל יחיאל, מסר כי "תקציב הפרסום של אגד מטופל במשרד אלייקים-הרמן, על-פי חוזה שצפוי להסתיים בחודש דצמבר. טרם התקבלה החלטה האם לצאת למכרז, או להאריך את החוזה הקיים".