רן ברקו, המנכ"ל ומי שמחזיק ב-34% ממניות חברת האינטרקטיב נקסט אין, צפוי לרכוש את יתר מניות החברה ממשרד הפרסום ראובני פרידן שמחזיק כיום ב-66% ממניותיה - כך נודע ל-TheMarker. הסכם הרכישה צפוי להיסגר בימים הקרובים.
גורמים בענף הפרסום מוסרים כי מזה זמן מה קיימים יחסים עכורים בין שני הצדדים, כאשר בעבר ניסו השניים לרכך את המתח ביניהם על-ידי מינוי מנכ"ל חיצוני לנקסט אין שינסה לפשר בין היחסים - מהלך שלא יצא לפועל ולא צלח בסופו של דבר. עוד נמסר מאותם גורמים כי לאור המצב החליט ברקו לפתוח במשא-ומתן עם ראובני פרידן לרכישת השליטה בחברה ופרידה ממשרד הפרסום.
עוד נמסר מאותם גורמים כי "ברקו החליט לאור המצב להתחיל במשא-ומתן עם ראובני פרידן לרכישת מניותיהם בחברה ופרידה ממשרד הפרסום. למרות השותפות עם ראובני פרידן, 95% מלקוחות נקסט אין והחברה הבת שלה אייקון, אינם לקוחות של ראובני פרידן והקשר האדוק הוא בין ברקו ללקוחות באופן ישיר. לכן הבינו בראובני פרידן שאם הם לא יסכימו לנהל משא-ומתן על רכישת המניות - ברקו יעזוב להקים חברה משלו וישאיר את ראובני פרידן חסרי אונים".
גורמים אחרים מציינים כי היחסים בין ברקו לראובני פרידן דווקא תקינים והסיבה האמיתית היא שברקו הביע את רצונו בפני ראובני פרידן לפעול באופן עצמאי בתחום האינטראקטיב, מה שעלה בקנה אחד עם רצונם של ראובני פרידן לרכז את פעילות האינטרקאטיב בתוך משרד הפרסום ותחת שליטתו המלאה על-ידי הקמת מחלקת אינטרקטיב שתעבוד בתוך משרד הפרסום.
נקסט אין נוסדה על-ידי רן ברקו בשיתוף עם משרד הפרסום ראובני-פרידן בשנת 2000. כיום, החברה נמצאת בין חמשת משרדי הפרסום האינטראקטיביים הגדולים בישראל וקונה שטחי פרסום באינטרנט בשווי של כ-8 מיליון דולר בשנה. בין לקוחותיה הגדולים נמנים סופר פארם, בנק דיסקונט, קסטרו ועוד.
ברקו ופרידן בחרו לא להגיב לדברים.