X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי ייתן את הדין על קורבנות המלחמה ללא שם? ומי ייתן את הדין על קורבנות המלחמה על כבישי ישראל?
▪  ▪  ▪

כבוד ראש הממשלה הנכבד. כאשר עסקת בהרכבת ממשלתך לפני מספר חודשים כל אשר עניין אותך כיצד אתה שולט במשרד האוצר, כיצד אתה מנווט את שאול מופז הצידה, כיצד אתה תמשיך במניפולציות הפוליטיות שלך גם בעתיד. כך לפחות זה נראה לי אז וכך זה נראה לי היום. לשם ביצוע תוכניתך הנסתרות מינית אדם אשר מקורב לך באופן אישי ביותר אשר ויבצע את כל אשר תומר לו לשר האוצר. מינית את פרץ לשר הביטחון כאשר לא בטחון המדינה עמד לנגד עיניך. הרי ידעת כי פרץ אינו מתאים להיות שר ביטחון במדינה אשר כל קיומה תלוי בביטחונה. על פרץ כפית את המינוי על אף שהוא לא היה מעוניין כלל במינוי זה. דבר זה נעשה רק בכדי לא לתת לפרץ את תיק האוצר דבר אשר ימנע ממך לבצע את תוכניותיך הנסתרת אשר אני כמובן איני מכיר אותן אך יכול לשער מה הן.
הכול כמובן בה מהרהורי ליבי וממוחי הקודח. כמובן דאגת לשריין לידידך הטוב חיים רמון את תיק המשפטים. חשוב שגם שם יהיה חבר, כן גם את שר הפנים, רוני בראון, בכדי לשמור על היכולת שלך לבצע את תוכניתך שאפילו רוני לא חלם עליהן.
כך חשבת: אני אנהל את מדינה כאשר אתה שולט על כל נקודות המפתח, מה לעשות - המלחמה שאותה פתחת מבלי לבדוק את נכונות הצבא, מבלי להכין את הקרקע מראש, מלחמה ללא שם ששיבשה לך את כל תוכניתך. כבוד ראש הממשלה, מייד עם תום הקרבות הבנת שאתה נראה רע בעיני הציבור עקב הפקרת תושבי הצפון, עקב הכישלון הכולל בניהול המלחמה ללא שם אותה ניהלת.
אתה יוצא במסע סיורים מתוקשר בצפון הארץ, מחלק הבטחות מלוא החופן, הבטחות שאפילו אתה יודע שאתה לא תוכל לקיימן. מפזר הבטחות של עשרות מיליארדי שקלים, יוצר ציפיות שווא. העיקר להרגיע את הרוחות עד יעבור זעם על מחדלך ומחדלי שותפייך למלחמה ללא שם. רק יצירת אווירה חיובית, אתה חושב לך, תרגיע את הציבור וכך תצליח להרדים את הציבור מפני הדרישה להקמת וועדת חקירה ממלכתית בראשותו של שופט עליון. האם אתה חושב, מר אולמרט, שהציבור במדינת ישראל טיפש? שהוא אוכל את סיפורי המעשיות שלך של הזרמת מיליארדי השקלים לצפון המדינה?
בוא נראה כיצד השיטה עובדת. אתה מבטיח לראשי הישובים בצפון ולתושבי הצפון כי תזרים מיליארדי שקלים לשיקום הנזקים. שיקום התשתיות ועוד. אני חושב, ראש ממשלת ישראל, מר אולמרט, כי כבר בישיבת הקבינט האחרונה לשיקום הצפון נחשפו השקרים הראשונים שלך בנושא שיקום הצפון וכן שיטת עבודתך אשר הייתה ידועה. מי שחולק על דבריך נענש. להלן שיקום התשתיות בצפון. כבר בישיבה שהתקיימה ביום 7.9.06 נדהם לגלות שר התחבורה מר מופז שתוקצבו אפס שקלים מלאים לשיקום מערכת הכבישים שנהרסו במלחמה ללא שם אשר את יזמת אותה. למעט הכספים אשר מיועדים לכך בגין נזקי המלחמה. כמו כן נתגלה לשר התחבורה מר מופז כי כל הסכום שהוקצב לו לבניית תשתיות חדשות בצפון הפגוע שממשלתך זנחה אותו לאורך כל המלחמה, הוא אפס שקלים בלבד. כך אתה רוצה לשקם את הצפון. משרד התחבורה הוא המשרד היחיד שלא קיבל כל תקציב. אפילו משרד לאיכות הסביבה קיבל. רק משרד התחבורה קיבל אפס שקלים חדשים. החלטה זו, שנתקבלה על ידך, בעצם מקפיאה את כל הפרויקטים של התשתיות בצפון, כמו קו הרכבת עכו כרמיאל, קו חיפה עפולה.
הוחלט באוצר על קיצוץ בתקציבי מע"צ בחמש השנים הקרובות, בהיקף כולל של 19 מיליארד שקל. בין הפרויקטים שהוקפאו - הכפלת מסילת עכו-נהריה בהיקף של מיליארד שקל, פרויקט רכבת העמק בהיקף של מיליארד שקל, וקו הרכבת מבאר שבע לאשקלון, בהיקף של 1.5 מיליארד שקל. הקפאת תוכניות אלה מצטרפת לפרויקט נוסף שהוקפא באחרונה, קו הרכבת בין עכו לכרמיאל בהיקף של 1.2 מיליארד שקל. בנוסף לכך פרויקטים נוספים ייפגעו, כגון כביש עוקף קריות, הפרויקט בין צומת גולני לצומת עמיעד (כבישים 85-65), כביש החוף (מס' 2) בין נעורים לקיסריה שהפרויקט בו יצטרך להצטמצם וכביש 31 בין צומת שוקת לערד. כבוד ראש הממשלה, נכון, היו נזקים חמורים במלחמה ללא שם שיזמת, נכון שיש לך בעיה תקציבית חמורה, אך האם אתה מבין כבוד ראש הממשלה שנקמנות אישית בשאול מופז שר התחבורה היא מחוץ למשחק הזה, או שאצלך הכול הוא עניין אישי? כבוד ראש הממשלה, מר אולמרט, נקמנותך האישית והפסקת בניית תשתיות הכבישים תגביר את מספר תאונות הדרכים אשר גם כך הם מרובות.
גם כך ממשלתך לא עושה כלום במאבק במניעת תאונות הדרכים וכל אשר נעשה ,נעשה למען יראו ולא למען העשייה. ובכן כבוד ראש הממשלה פגיעה בתשתיות אלו וההרג המיותר בבני האדם אשר יקרה בגלל מחסור בתשתיות כבישים ייפול עליך בלבד. לא מספיק הרוגים היו לנו במלחמה ללא שם שיזמת יהיו הרוגים נוספים קורבנות של הזנחה. קורבנות שווא בשל נקמנות אישית גם הם יצטרפו לזכותך. כבוד ראש הממשלה, למה כל כך קשה לי להאמין לך ולדבריך אשר נאמרים בפני תקשורת מלאה בכל סיור שאתה עורך בצפון ההרוס והפגוע? אתה יודע, כבוד ראש הממשלה, שאלפי בני אדם עדיין לא קבלו את האישור לשקם את בתיהם מכיוון שעובדי מס רכוש הנאמנים שלך עדיין לא אישרו את התשלומים? גם התשלומים שאישרו הם בבחינת לעג לרש במרבית המקרים. אתה יודע שגם מרבית המשפחות שאושרו להם התשלומים, אינן יכולות להתחיל במלכת השיקום, מה שנאמר להם: תתחילו בשיקום, תביאו קבלות ונחזיר לכם את הכסף.
מה הבדיחה הזאת? מרבית תושבי הצפון גם כך אין ידם משגת לשלם לקבלנים את התשלום הראשון. מרביתם מוגדרים כמחוסרי יכולת או משפחות מתחת לקו העוני. מי ייתן להם כסף לשלם את התשלום הראשוני לקבלנים? מהיכן הם ייקחו כסף לקנות ציוד לביתם ההרוס? מדוע עד היום - כחודש ימים לאחר תום הקרבות במלחמה ללא השם שאתה יזמת - עדיין השמאים של מדינת ישראל לא אישרו את תקציבי השיקום? מדוע אתה מדבר גבוהה גבוהה ואלפי משפחות סובלות מהתעללות שלא מכוונת לפי דעתי מהשמאים ופקיד מס רכוש? האם קהה ליבם של העובדים הללו. האם אתה חושב שהציבור טיפש? לא רואה ולא שומע? אתה סיפרת לנו בזמן המלחמה כי תמונותיהם של שלושת חיילי צה"ל החטופים נמצאים על שולחנך. אתה וראשי מערכת הביטחון סיפרו לנו כי אתה מנהל משא-ומתן לשחרור החטופים. ובכן כבוד ראש הממשלה אני לא מאמין לך לאף מילה. לא מתנהל כל משא-ומתן לשחרור החטופים. כך לפחות זה נראה ונשמע מפי כל המעורבים. אפילו ההורים של החיילים החטופים לא מאמינים לך. "ממשלת ישראל פועלת בניגוד לאינטרסים של המדינה ולא מחזירה את הבנים". כך אמר אחר-הצהריים (יום ה' 8.9.06) בני רגב, אחיו של אלדד רגב, במסיבת עיתונאים שכינסו בני משפחות החטופים בלבנון בתום פגישה איתך.
באותה פגישה אמרת כי "עשינו כבר פעולות רבות להשיבם ונעשה עוד ככל שיידרש",אני לא מאמין לך מר אולמרט, אין משא-ומתן וכלום לא נעשה, מטרת המלחמה ללא שם הייתה החזרת החטופים, מטרה אותה שכחת תוך כדי המלחמה הזאת מר אולמרט. אחד האחים של החטוף רגב אומר: "ראש הממשלה אמר שיעשה הכול כדי להחזיר את הבנים. אני מקווה מאוד שיעמוד בהבטחתו, לא כמו הבטחות קודמות שלא קוימו. ראש הממשלה הבטיח בצורה נחרצת וללא כל תנאי שיעשה הכול כדי להחזיר את הבנים. אנחנו קנינו את התשובה הזו פעמיים בהפסקת האש ובהסרת המצור והתאכזבנו - הן בהפסקת האש והן בהסרת המצור". גולדווסר הוסיף: "ראש הממשלה אמר שהוא עושה הכול לשחרור הבנים שלנו. ראש הממשלה אמר שהמצור לא יוסר אלא יוחלף בכוחות בינלאומיים. אנו מצפים ממשלת ישראל שתשיג בהקדם מתווך שיתווך באופן ישיר בין ישראל לחיזבאללה לשחרור הבנים. דרשנו מראש הממשלה שחרור אסירים לבנונים תמורת הבנים. אני לא מאמין בדרך אחרת מלבד משא-ומתן ישיר לשחרור הבנים שלנו. זה תלוי רק במשא-ומתן ישיר ובתשלום עבורם".
אתה יודע, מר אולמרט, שעל-פי סקרים שבוצעו במדינת ישראל לאחרונה התבררה התמונה העגומה ביותר מאז היווסדה של מדינת ישראל. תושבי המדינה מאמינים יותר לדברי האויב מאשר לדבריך או דברי הדוברים הרשמיים של מדינת ישראל. במסגרת המחקר, שכותרתו הייתה "ניהול ההסברה הישראלית במלחמת לבנון השנייה", מחקר אותו ניהל והוביל ד"ר אודי לבל ממכון בן-גוריון של האוניברסיטה בבאר שבע נמצא כי "הגענו למצב מטורף. במקום שהציבור הישראלי יצפה לדובר לאומי שלנו שיבהיר לו מה קורה כל יום, הציבור תפס ככזה את מנהיג האויב שבו נלחמנו". "המעקב אחר הדיווחים מלמד כי לא אחת נסראללה סתר את דיווחי הדוברים הישראלים, לרבות את אלו של שר הביטחון - הוא היה הראשון להודיע על מותם של חיילים ישראלים ועל הנסיבות העגומות שהובילו לכך"..זאת לא הפעם הראשונה שאם שכולה מגלה את האמת על נסיבות מות בנה בקלטות שמשחרר החיזבאללה, שם נראית תמונה שונה לגמרי מזו שצה"ל ודובריו סיפקו".
לאן הגענו, כבוד ראש הממשלה, שאנו לא מאמינים לדבריך או לדברי דובריך או לדובר צה"ל? עד כמה אמינותך ואמינות דובריך נפגעה שאנו נמתין בקוצר רוח לשמוע את גדול אויבנו נסראללה בכדי ללמוד מה באמת קורה במלחמה ללא שם שיזמת? ד"ר לבל מוסיף ואומר שהנתונים מלמדים על משבר קשה של אמון בהנהגה של מדינת ישראל: "זה לא חשוב אם אובייקטיבית היא עשתה כמיטב יכולתה - כעת הציבור תופס אותה כמנותקת, כלא-ממלכתית וכשחצנית. הוא לא ילך אחריה לעימות הבא". עד היכן הגענו כבוד ראש הממשלה, כבוד שר הביטחון וכבוד הרמטכ"ל?
כבוד ראש הממשלה, ככל שעובר הזמן, כך משפחות החללים מבינות יותר ויותר כי המלחמה ללא שם שיזמת הייתה מלחמה לא מתוכננת, מלחמה שפגעה אנושות ביכולת ההרתעה של מדינת ישראל, מלחמה אשר הרגה את מיטב בננו בגלל חוסר ארגון, ניהול כושל. כבוד ראש הממשלה, תצפה לגל הולך וגדל של משפחות שכולות אשר יאשימו אותך באופן אישי במות בנם, במות יקירם, במות הבעל והאבא במלחמה ללא שם שנוהלה בצורה רשלנית וחובבנית.
אביו של אור שחר, שנהרג במלחמה בלבנון יום לפני יום הולדתו ה-21, ספד לבנו ביום ה-30 למותו. בכאב רב הוא אמר: "אני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למות במלחמת-ברירה רשלנית ומטופשת". יוסי שחר, אביו של החייל אור שחר אומר את הדברים הבאים בהספד לבנו בקיבוץ יד ומרדכי במלאת 30 לנפילת בנו במלחמה ללא שם: "אני לא יודע איך הייתי מרגיש לו אוריק היה נופל במלחמת אין-ברירה, אבל פה לא הייתה מלחמת אין-ברירה, התחושה שלנו היא שהוא נפל לחינם, במלחמה מיותרת",
"יש תחושה וצער נורא על האובדן, אך יחד עם זאת תחושה שהולכת ומצטברת שכל העניין היה טעות ביסודו, והכאב הגדול מתחבר עם העובדה הזו. אני לא אומר שלא היו צריכים לטפל בנושא, אבל מה שקרה הוא שחיילים נחטפו ואז יצאנו למלחמה, בלי אג'נדה ובלי תוכנית מסודרת", מוסיף ואומר האב שאיבד את בנו במלחמה ללא שם.
"ואני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למות במלחמת-ברירה רשלנית, מטופשת, בהרפתקה שלא הוכנה כהלכה ושהישגיה נצברים בדיעבד. ואני עוד פחות מבין, מי העניק לראש הממשלה את הזכות שלא לבוא ולספר להורים שכולים על מה ולמה נפל בנם". על דברים כאלו נאמר - כל המוסיף גורע. כבוד ראש הממשלה, מתי סוף סוף תבין שבריחתך מהקמת וועדת חקירה ממלכתית בראשות שופט עליון היא לא ברירה הנתונה בידך אלה ברירה שלא נתונה בידך? היא קום תקום אם תרצה או לא תירצה. בימים הקרובים אני משער שנישמע עוד קולות רבים של הורים שאיבדו את יקיריהם במלחמה ללא שם שאתה יזמת, יהיו קולות אשר יאשימו אותך ואת שר הביטחון והרמטכ"ל בהרג שווא של ילדיהם, הם ירצו לבדוק, הם ידרשו את הדין, הם יאשימו, הם ידרשו גזר דין. זה לא יעבור בשקט אדון אולמרט. תפסיק לחשוב שהעם הזה כסיל המאמין לדבריך המתוקשרים.
חזרתי השבוע מרוסיה וכל מי שפגשתי, כולל אנשי ממשל בכירים, שאל אותי: איך הפסדתם? איזה מן צבא יש לכם? לך תסביר להם שאת המלחמה ללא שם ניהלו בצורה רשלנית אנשים שמסרבים להקים וועדת חקירה שתסיק מסקנות אמת. וועדה שתפעל ללא משוא פנים וללא מורא, וועדה שתדרוש את הדין לאלו אשר הובילו את בננו להרג חסר טעם זה. מר אולמרט, אם כך חושבים ברוסיה, מה אומרים וחושבים כל ידידנו במדינות ערב. האם הם חושבים שניצחנו? האם הם עכשיו פוחדים מכוח ההרתעה של צה"ל בעקבות המלחמה ללא שם שיזמת?
אתה יודע, כבוד ראש הממשלה מר אולמרט, אני כאדם שחי במדינת ישראל כבר יובל שנים ועברתי במדינה הזאת כמעט את כל המלחמות כילד ואחר כך כלוחם, מעולם לא הרגשתי כל כך רע. כבוד ראש הממשלה, אני אוהב את הארץ הזאת. גידלתי כאן בת שמשרתת בצה"ל, אני רואה במדינה היפה הזאת את מולדתי האחת והיחידה. אני לא רוצה להפסיד אותה בגלל ניהול כושל של מלחמות ללא שם, של ניהול ממשלות באינטריגות, בשרים שמתנהלות נגדם חקירות שונות ומשונות. המדינה שהשחיתות השלטונית בה הולכת וגואה, שראש הממשלה שלה נחקר על-ידי מבקר המדינה ובקרוב ייחקר גם על-ידי המשטרה. אני לא רוצה לראות את שוטרי ישראל נכנסים עם צווי חיפוש למשרד ראש הממשלה. אין לי מדינה אחרת, על כן, ראש הממשלה תחשוב על זה. זאת מדינתי היחידה. אני ושאר תושבי ישראל לא ניתן לך ולאחרים להרוס אותה בגלל אינטרסים אלו או אחרים. אתה יודע אני רוצה להשאיר לילדי ונכדי מדינה טובה יותר, נקייה יותר, אני כבר לא אחיה כל כך הרבה שנים, אך בזמן שנותר לי לחיות אני אאבק בשחיתות השלטונית הזאת עד שתעלם.
אני נלחם במחלת סרטן קשה אך המלחמה שלי בשחיתות השלטונית, זילות חיי אדם, ניהול מלחמות שווא ללא שם, מי שינהל אותם ייתן את הדין על החלטותיו השגויות. לי, כבוד ראש הממשלה, אין מה להפסיד. את מאבקי במחלת הסרטן הקטלנית ממנה אני סובל לא אנצח אך במאבק בשחיתות שלטונית ובמנהיגים שמביאים את ילדנו להרג סתמי, להרס מדינתנו בהחלטות שגויות אני מאמין שנצליח.
לסיכום, כבוד ראש הממשלה, תקים וועדת חקירה ממלכתית בראשותו של שופט עליון. רק וועדת חקירה ממלכתית בראשותו של שופט עליון תחזיר לעם הזה את אמון הציבור לממשלת ישראל, לצה"ל. הציבור לא יזדקק יותר לשידורי החיזבאללה לשם קבלת אינפורמציה על הנעשה בגבולות ישראל. כבוד ראש הממשלה קבל את דברי ברצינות, זאת המציאות האמיתית, כך אתה נראה בציבור הישראלי. שתהיה לך שנה טובה .תהרהר בה עד להיכן הגענו, תפעל לפחות דקה אחת לפני שיהיה מאוחר מידי. אם אני שוגה כבוד ראש הממשלה, מר אולמרט, אני מוכן להתנצל פומבית ולהביע חרטה על כל דברי. תן לוועדה הממלכתית ברשות שופט עליון לפסוק את דבריה. חג שמח ראש ממשלתנו, מר אולמרט אהוד.

תאריך:  13/09/2006   |   עודכן:  13/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכתב פתוח לראש ממשלת ישראל
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
אלכס חבל על העצבים אולמרט ....
אילנה חן  |  13/09/06 20:32
 
- have act without CORRUPT JUDICIALS
OLMERT could NOT  |  14/09/06 05:02
2
התרגשתי מאוד לקרוא הכתבה
שושפ  |  13/09/06 20:39
3
לאולמרט אין זמן לקרוא את מכתבך. הוא ל"ת
סוחר נדלן במשרה מלאה  |  13/09/06 21:14
4
אלכס לוין -מוטב שתמשיך לדווח על מח
יהושוע דניאלי  |  13/09/06 22:39
 
- אני מבין שיש לך בעיה.
חד קרן  |  14/09/06 00:40
 
- כמה שאתה עלוב דניאלי.
שושנה צחורה  |  14/09/06 01:12
5
אני עסוק בלקיחת שוחד, אל תפריע לי !
אהוד אולמרט,רה"מ.  |  13/09/06 22:54
 
- מושחת....
בניה  |  31/12/06 18:42
6
O FEEL UP MY AND MY FRIENDS POCKETS ל"ת
ALEX ALL I CARE IS T  |  14/09/06 00:21
7
אלכס לוין
יהושוע דניאלי  |  14/09/06 07:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
עכשיו הם מחפשים שיטה שתבריא את הדמוקרטיה הישראלית המונשמת. באותו זמן שהמומחים מחפשים תרופה מתאימה, נבחרי הציבור מחפשים לאקונות. עם פוליטיקאים כאלה, שום שיטה לא תעזור
אברהם שרון
מדוע גברים מניחים שדיבור ישיר, חד ונוקב, הפגנת ביטחון עצמי והעדר מורא הן תכונות שנשים חסרות אותן ואילו גברים ניחנים בהן וחלקן הם מאפייני אישיות מובהקים שלהם?
עו"ד יראון פסטינגר
על אף כשרונותיו יוצאי הדופן של הנשיא ברק בתחום המשפטי, איש לא הסמיך אותו ואת בית המשפט שבראשותו הוא עומד, ליטול חלק ב"גיבוש הזהות הלאומית" ואיש לא מינה אותו למלא את מקומם של תיאודור הרצל או של דוד בן-גוריון
עו"ד יוסי דר
האנגלים חוקקו חוק המבטל את כלל הברזל האוניברסלי, המוכר כדוקטרינת "הסיכון הכפול", הקובע שאדם לא יובא לדין פלילי פעמיים בשל אותה עבירה
דניאל (דני) כהן
את מקומן של "האליטות המשרתות", שאפיינו את שנותיה הראשונות של המדינה, תפסו "האליטות המנצלות", המשולות לאותו העגלון המקצץ פעם אחר פעם במזונו של סוסו הכנוע הממשיך לשאת בנטל הגדל של העבודה ומושך את העגלה, עד שלבסוף הסוס שובק חיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il