X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האנטיביוטיקה מפסידה יותר ויותר נקודות בדרך אל ההצלחה האולטימטיבית נגד מחלות זיהומיות חיידקיות מה שנוצר בגוף הוא שיבוש מערכות מלא, שעלול לגרום לחולשת שרירים, לכאבי מפרקים, לירידה בראייה, לצרבות
▪  ▪  ▪

האנטיביוטיקה היא תוצר של העידן המודרני, בו איננו משאירים לגוף את התפקיד החשוב של הגנה על עצמו. האנטיביוטיקה היתה גילוי מרעיש, שהוביל להתפתחות גדולה ברפואה, אך כמו דברים רבים ביקום, עליה וקוץ בה.
האנטיביוטיקה חשובה ביותר אך היא גם מזיקה מאוד. יותר ויותר זני חיידקים אלימים צצים השכם והערב. בתי-החולים מהווים צלחת-פטרי עצומה לצמיחת חיידקים עמידים לכל סוגי האנטיביוטיקה. המחלות הופכות ליותר ויותר אלימות. אנו מנסים למצוא עוד ועוד חיסונים אשר אולי יפחיתו את שכיחות המחלות הקשות והתוצאה מאכזבת. האנטיביוטיקה מפסידה יותר ויותר נקודות בדרך אל ההצלחה האולטימטיבית נגד מחלות זיהומיות חיידקיות. יותר ויותר חיידקים הופכים לעמידים נגד כל סוגי האנטיביוטיקה.
לפי הרפואה המערבית, אנו יודעים כי האנטיביוטיקה מתפרקת בכבד ומתפנה דרך הכליות והשתן. עיקר נטל הפירוק שלה בגוף נופל על הכבד והכליות. מה מעוללים החומרים הכימיים הללו לאותם האיברים? הכבד באופן הדרגתי מתחיל להתחמם.
לפי הרפואה הסינית, חום בכבד גורם יותר ויותר לכליאת אנרגיה ודם, אשר לא זורמים פנימה והחוצה מהאיברים השונים. החום עצמו יכול להגיע אל האיברים השונים ולחמם אותם שלא לצורך. מה שנוצר בגוף הוא שיבוש מערכות מלא, שעלול לגרום לחולשת שרירים, לכאבי מפרקים, לירידה בראייה, לצרבות, להפרעות עיכול, לעצירות, להפרעות בחלקיקי הדם, כאבים לא מוסברים בכל מיני מקומות בגוף ואפילו להופעת גידולים למיניהם, אשר בתחילה יכולים להיות שפירים ולאחר זמן להפוך לממאירים.
הכליות המוחלשות, אשר צריכות להתמודד עם חומרים רעילים מבחינת הגוף, יכולות להשפיע על היבטים שונים בגוף. תמצית האנרגיה של הכליות תפחת ובכך יחלש הגוף כולו, הן פיסית והן חיסונית.
תיתכן עלייה בלחץ-דם, יתכנו כאבים כמו - בגב התחתון, בברכיים, בקרסוליים, ובשיפולי הבטן או בצידי הבטן. הליבידו של הגברים והנשים יפחת. כמו-כן, תיתכן חולשת עצמות ועד להופעת אוסטיאופורוזיס ואי ספיקת לב ועוד ועוד בעיות קשות. חולשה של הכליות גוררת עם הזמן גם קשיים בהתמודדות עם מחלות למיניהן.
לפי הרפואה הסינית, מחלות נגרמות בשל חולשה של מסלולי אנרגיה ואיברים בשל כשל בהתמודדות מול פגעי הטבע השונים. חוסר האיזון באנרגיה הוא זה אשר מוביל להתפתחות מחלה והאיזון החוזר הוא זה אשר יביא למזור. הכשל של הגוף יכול להיות מסיבות שונות. ניקח לדוגמה את עונות המעבר בהם הגוף טרם הסתגל לשינוי במזג האוויר. הרוח, הקור והלחות יכולים לחדור לגוף ולגרום להתפתחות שפעת.
בשונה מהרפואה המערבית שדוגלת בשימוש באנטיביוטיקה, הרפואה הסינית מאמינה במניעת מחלות עוד לפני היווצרותן. במקרים שהמחלה כבר התפתחה הטיפול יעשה בעזרת צמחי מרפא, תזונה נכונה ודיקור.
היתרון בדרך זו הוא בכך שאיננו מייצרים זני חיידקים עמידים. אנו מחזקים את הגוף כך שיוכל לעמוד בפרץ מחלות ומאפשרים לו להתעמת אתן בהצלחה רבה. הגוף ה"חזק" יותר מהווה אכסניה טובה יותר לנפש האדם ובכך אנו דואגים גם לבריאות הנפש, שחשובה לא פחות בהתמודדות עם מחלות.

פרופ' משה שטרנפלד הינו מומחה ברפואה פנימית ורפואה סינית
תאריך:  01/11/2006   |   עודכן:  01/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השפעות האנטיביוטיקה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אליה וקוץ בה (עם א ולא עם ע)
מיקי כרמל  |  1/11/06 13:34
2
Antibiotics Substitution
MN  |  5/11/06 06:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל פואה
היועץ המשפטי שולט בכל החלטות הממשלה ושריה, מבלי שיש לו אחריות כלשהי על תוצאות החלטותיו. למעשה מדינת ישראל הפכה במובן זה משועבדת כולה להחלטותיו של אדם אחד שכלל לא נבחר על-ידי הציבור
מוטי פלד
מועדון נכי צה"ל "נעמן" הוא בית שני לנכי צה"ל קשים, יהודים, מוסלמים, נוצרים, צדלני"קים, דרוזים, כל מי שהוכר כנכה צה"ל ללא הבדל, כאן יש כור היתוך מעניין. כאן מתחברים חברי המועדון לצד הטוב שלהם ושל החיים. כאן נמנעים מ"קיטורים" על אגף השיקום ועל שאר המערכות שאמורות לטפל בנכי צה"ל
עו"ד יוסי דר
כאשר שופט מטיח בבעל דין ואומר לו "זו בעיה שלך שיש לך עדה" ו- "אני יודע עם מי יש לי עסק" - צריך שהנשיאה תנמק מדוע אין באמירות שכאלה דבר מה שהוא מעבר לרגשותיו הסובייקטיביים של בעל הדין
אריק באך
ביניש, הסובלת מתדמית שלילית ונחותה מאוד בעיני הציבור כולו, מנסה לגייס כמה מהלכים פופוליסטיים לשיקום תדמיתה בעיני בכירי הקהילייה המשפטית והאקדמית
נרי אבנרי
יצחק רבין פגע אנושות בדמוקרטיה. ולפי דעתי, יש קשר הדוק בין קניית המנדטים הגנובים, לבין הרצח. אילו לא נקט בטריק האנטי דמוקרטי הזה, אוסלו ב' לא היה עובר בכנסת, וההסכם המטורף (אוסלו א') היה מוכרז כניסיון שנכשל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il