X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בלב העיר העתיקה בבאר שבע פועל מתחם תיירותי המשלב ספא, מסעדה ומגוון אזורים לקיום אירועים
▪  ▪  ▪
לבוא להתפנק [צילום: יח"צ]

מטה במדבר הינו מתחם בלב העיר העתיקה בבאר שבע, הכולל בתוכו מסעדה, ספא ומגוון אזורים לקיום אירועים. המתחם מציע בילוי רומנטי, שמשכיח את שגרת היום, עוצר את המרדף אחרי הזמן ומזכיר שהגוף והנפש שלנו הם כלים יקרים. הבית בו נמצא המתחם הינו אותנטי ומשומר מתקופת השלטון הטורקי בארץ, מה שמוסיף על האווירה הייחודית.

האירועים

בשנה האחרונה התפתח טרנד חדש בישראל של אירועים מצומצמים ואינטימיים, שמקורם באירופה. אירועים המוניים ועמוסים לא מתאימים לכל הקהלים בישראל ועל כן הטרנד האירופאי החל להכות שורשיו ולתפוס נתח משוק האירועים.
אירועים בכלל וחתונות בפרט המתקיימים במתכונת מצומצמת הכוללת עד כ-200 מוזמנים, נושאים אופי ייחודי ואינטימי. המפגש הבין אישי בין המוזמנים לבין עצמם ובין בעלי האירוע פעיל ומאפשר יחס אישי בין כל אחד ואחת מהמוזמנים.
המתחם מקיים בחובו אירועים מהסוג האינטימי באווירה קסומה, שלווה ופסטורלית. רחבת האירועים כוללת מרבד דשא ירוק ורענן ומשולבת רצפת דק חמימה, שמשלימה את האווירה.את החופה במקום ניתן לערוך תחת כיפת השמיים, מה שהופך את הטקס החשוב בחיינו למפגש מרגש ולטבעי ביותר.
המטבח של מטה במדבר בבאר שבע הינו חלבי וכשר ועליו מנצחת שפית מדופלמת. האירועים המצומצמים מקנים את היכולת לתת דגש ותשומת לב לכל מנה המוגשת עד לפרט האחרון. המטבח מתאפיין במאכלים איטלקיים-ים תיכוניים, שמשלימים את הווייתו של האירוע. ניתן להקים גריל חיצוני של בשר מתובל ואיכותי, שאינו פוגע בכשרות המקום.
מטה במדבר. מסעדה-ספא-אירועים. ההסתדרות 22, באר שבע. 08-6233370.

המסעדה

המתחם כולל גם מסעדת שף חלבית וכשרה בניצוחה של השפית, ג'וסלין פוקסמן, המשלבת אוכל בסגנון איטלקי ותאילנדי עם ניחוח ים-תיכוני.
המסעדה מפגישה בין אלגנטיות והידור לאנרגיות צעירות, סגנון חיים אורבני וטעמים עכשוויים. המפגש הקולינארי בין חומרי גלם מקומיים, בשיא טריותם, לטכניקות בישול בינלאומיות, יוצר מטבח כשר וחלבי המשלב מטבח איטלקי ותאילנדי עם ניחוח ים תיכוני מקורי ומענג כל חיך.
המסעדה המציעה ארוחות רומנטיות זוגיות וארוחות קבוצתיות. המבנה בו היא פועלת אותנטי ומשומר מתקופת השלטון הטורקי בארץ, מה שמוסיף על האווירה הקסומה והייחודית כשנכנסים למסעדה.
המסעדה שוקקת חיים בצהרי היום וניתן ליהנות ממנה בשעות אלו ממגוון ארוחות עסקיות עשירות ומפנקות. פועלת במטרה לגרום לאורחים ליהנות ממטבח איכותי ומחוויית בילוי, ומעניקה מענה שלם למגוון קהלים: תיירים, חובבי בילוי טוב, פגישות עסקים, אירועים ועוד. ניתן ליהנות ממגוון אפשרויות, החל ממשקה בלבד וכלה בארוחת ערב מלאה.
במסעדה מוגשות מנות פסטה מעניינות, כריכים שונים, סלטים, ארוחות בוקר ומנות עם נגיעות אסיאתיות. לקראת ערב מעמעמים את האורות, מגבירים את הווליום ומשמיעים מוסיקת רקע נעימה. אז ניתן יהיה להזמין בירה או משקה אלכוהולי על הבר וכמובן קינוחים נפלאים.

הספא

הספא נענה לדרישות ההולכות וגוברות מצד הלקוחות, להפקת חבילות פינוק מיוחדות, שמותאמות במיוחד להם. אורחי הספא נרגעים בג'קוזי מרווח, מתפנקים עם מגוון עיסויים וטיפולים לבחירה ומקנחים בארוחה עשירה ובריאה.
בקתת הספא מתנהלת כמקום בו עונג ובריאות נושקים זה לזה בהנאה לאור נרות, צלילי מוזיקה מרגיעה העוטפת ברכות ובליווי ניחוחות משכרים. המתחם הינו פרטי ואינטימי ומשלב בקתת עץ קסומה וייחודית הכוללת ג'קוזי גדול, סאונה יבשה, מקלחת ופינות רוגע.
כמו-כן, ישנם חדרי טיפולים אלטרנטיביים עם מיטב המטפלים מתחום הרפואה המשלימה ומגוון רחב של טיפולי גוף מפנקים ביניהם: עיסוי שוודי קלאסי, שיאצו, רפלקסולוגיה, רייקי, תאילנדי, הודי, רקמות עמוק, עיסוי משולב (מומלץ ביותר), אבנים חמות וטיפול יופי לפנים.
כשדלתות הספא נפתחות מתגלה בקתת העץ הייחודית ומרגישים באווירה הקסומה. במסגרת חבילת הפלטיניום מתפנקים בג'קוזי המחומם ובסאונה. מקבלים חלוק, לשימוש בספא, נעלי מגבת במתנה ומתכבדים ביין ופירות.
לאחר מכן, פוגשים את צוות המטפלים המקצועי ובוחרים ממגוון עיסויי גוף מפנקים. לבסוף עוברים למתחם המסעדה שם מוגשת ארוחה מלאה: מנה ראשונה, עיקרית בבחירה החופשית מהתפריט, שתייה קרה, שתייה חמה וקינוח.
בין הפריטים בתפריט הספא, מוצעות גם חבילות פינוק רומנטיות לזוגות, ימי הולדת, ימי גיבוש, אירועים פרטיים ועוד.

פורסם במקור באתר אינדקס מדיה
תאריך:  29/01/2009   |   עודכן:  29/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
עופר וולפסון
היקף התוכנית חסר תקדים ועומד על 819 מיליארד דולר    עברה ברוב של 244 מול 188    תגיע לסנאט כנראה בשבוע הבא    אובמה: "מקווה שנוכל להמשיך לחזק את התוכנית"
עידן יוסף
סקר חדש: העבודה וליברמן מקבלות 16 מנדטים    שס עולה ל-11    מרצ יורדת ל-4    הגמלאים עוברים את אחוז החסימה
יואב יצחק
עו"ד מני שימש פרקליטו של ליברמן ויועצה המשפטי של ישראל ביתנו    מנמק את שתיקתו בהימנעות מלשתף פעולה עם התנכלות המשטרה לליברמן ולמפלגה    החל מכניסת שבת יהיה במעצר בית למשך 10 ימים
מערכת PCאון
גוגל הודיעה על כלי חדש ל-Gmail שיאפשר להשתמש בשירות הדואר שלה גם במצב בלתי מקוון    הכלי, הנמצא כרגע בשלב ניסיוני, יהיה זמין בימים הקרובים רק לחלק מהמשתמשים    מי יוכל להוריד אותו ומהיכן?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il