X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
Business Objects ,an SAP company, המיוצגת בישראל על-ידי חטיבת מוצרי התוכנה במטריקס, מודיעה כי IDC דרגה אותה כמובילה בשני מגזרים עיקריים של שוק כלי ניהול ביצועים ויישומים, וזאת על בסיס הכנסות מרישיונות תוכנה ותחזוקה
▪  ▪  ▪

לפי IDC, היקפו הכולל של שוק ניהול ביצועים מגיע ל-15.4 מיליארד דולר מתוך שוק התוכנות לניתוח עסקי הכולל שהיקפו 22.1 מיליארד דולר.
הדוח של IDC על תחזית שוק הניתוח העסקי (Business Analytics) בין השנים 2008-2012 ונתח השוק של יצרנים ב-2007, קובע כי Business Objects מובילה בשוק כלי ניהול הביצועים. באותו דוח מדורגת SAP כמובילה בשוק יישומי ניהול ביצועים.
"נתוני IDC מצביעים על-כך ש-SAP ו-Business Objects מובילות כל אחת במגזר מרכזי של שוק ניהול הביצועים", אומר דן ואסט, סגן נשיא, פתרונות ניתוח עסקי ב-IDC. "שתי החברות משלימות זו את זו ומאזנות את היעדים של פתיחות למי שאינם לקוחות SAP, תוך אופטימיזציית פתרונותיהן עבור פלטפורמת SAP. פתיחות זאת והיכולת לספק את כל הלקוחות - ביחד עם העומק וההיקף של פתרונות Business Objects ו-SAP לניהול ביצועים ארגוניים - גורמים להמשך הגידול בשוק".
לפי IDC, אשר העריך את שתי החברות בנפרד ב-2007 מפני שהן עדיין לא התמזגו אז, Business Objects החזיקה ב-7.6% מכלל שוק כלי ניהול ביצועים ב-2007 (SAP החזיקה ב-11.2% מהשוק בשנה זאת).
הדוח מייחס את הובלתה של Business Objects לגורמים הבאים: Business Objects הוכיחה עוצמה מתמשכת בגידול הכנסותיה מכלי בינה עסקית (BI) ב-2007. החברה, שנרכשה על-ידי SAP בשנה שעברה, תרמה בסיס התקנות משמעותי, מערך מוצרים נרחב, היכרות חזקה עם המותג, והשקעה במשאבי פיתוח ושיווק. Business Objects תרחיב את הגיוון של SAP והיא מציעה חדירה משופרת לתוך מגזר שוק ה-SMB (עסקים קטנים ובינוניים) עם תוכנה Crystal Reports שלה.
ל-Business Objects כ-150 לקוחות בישראל, ביניהם: בזק, בנק לאומי, מזרחי טפחות, בנק דיסקונט, אל-על, פלאפון, קווי זהב, NICE, קומברס, אמדוקס, שירותי בריאות כללית, חברת חשמל, ועוד רבים.

תאריך:  08/02/2009   |   עודכן:  08/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
מיקרוסופט העלתה לאוויר אתר חדש המספק פרטים על שירות סנכרון חדש לטלפון הנייד בשם My Phone    השירות יתחרה בשירות MobileMe של אפל    מה יהיה מחירו ואילו תכונות הוא יציע?
איציק וולף
יו"ר שטראוס הודיעה על תמיכתה ביו"ר קדימה במירוץ לראשות הממשלה    לבני שוחחה עמה ואמרה שהיא רואה חשיבות גדולה בתמיכתה
עופר וולפסון
מרבית הכסף יועבר לרשויות מקומיות בדרום - שם בחרו להתיישב רוב מפוני הגוש    עד כה הועבר לרשויות אלה סכום כולל של 35 מיליון שקל לצרכי סיוע חברתי ולשימור הקהילות
גילי איזיקוביץ ויובל גורן
גופתו של מחפוד, שידע בעבר משברים מקצועיים, נמצאה בליל שישי בחצר סמוך לדירתו    המשפחה הסכימה לנתיחת הגופה לבירור סיבת המוות
יפעת גדות
הגורם המדוייק להתכווצויות שרירים ליליות אינו ידוע    כמעט כל אחד סובל לפעמים מהתכווצויות שרירים ברגל, אך הן מופיעות בדרך כלל בקרב קשישים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il