X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
- הודעה מטעם וולוו
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]
[צילום: יח"צ]

וולוו עולה בקמפיין השקה לרכב הפנאי שטח החדש שלה- VOLVO XC60 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון תחת הסלוגן "מפתיע כמה שהיא חזקה". הקונספט של הקמפיין הוא רכב הפורץ את גבולות השלט בזכות עוצמתו - הרכב כה חזק וכה עוצמתי עד שמצליח בעצם ל"השתלט" על השילוט והפרסום הקודם.
הקמפיין יעלה בשלטי חוצות, מודעות בעיתונים ובאינטרנט בתקציב של מיליון וחצי שקל.
הפנאי שטח החדש VOLVO XC60:
הרכב הבטוח ביותר שוולוו ייצרה אי פעם ואחד הדגמים המרתקים והמסקרנים ממותג הרכב השבדי.
הג'יפ הספורטיבי שעוצב להפליא תחת ניצוחו של סטיב מאטין, הגיע לישראל בשני דגמי מנוע - בנזין ודיזל. דגם הבנזין בעל מנוע עוצמתי, החזק ביותר בקטגוריה, בנפח 3000 סמ"ק ומגדש טורבו T6 המייצר הספק של 285 כ"ס AWD, דגם הדיזל בנפח מנוע 2400 סמ"ק, עם הספק של 185 כ"ס טורבו דיזל AWD.
עוד בטרם החל הקמפיין נמכרו כבר למעלה מ-50 מכוניות מדגם זה.
קרדיטים מקאן אריקסון:
משנה למנכ"ל - שי גורן
סמנכ"ל קריאייטיב - יניב מלינרסקי
מנהל לקוחות - אלי דולב
מנהל קריאייטיב - סיגל עבודי
פלנר - עמית פס
קופירייטר - טל פרלמוטר
ארט דיירקטור - דנה מוסקוביץ
תקציבאי - יוני פרידמן

תאריך:  11/02/2009   |   עודכן:  11/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
וולוו מעלה קמפיין לרכב הפנאי שטח החדש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
הוט נערכת לקראת כניסתה של בזק לתחום חבילות הטריפל ומשיקה חבילת טריפל חדשה הכוללת גם קישור לאינטרנט    מה מספקת החבילה החדשה ובאיזה מחיר היא מוצעת?
מערכת PCאון
גוגל חשפה אתמול לראשונה פרטים על פרויקט חדש שלה, המיועד לאפשר למשתמשים לחסוך שיעור משמעותי מהוצאות האנרגיה הביתיות שלהם    איך היא מתכוונת לעשות זאת?
חיים ביאור
כך עולה מנתוני מנפאואר    בענף הבנקאות והפיננסים שיעור הירידה היה 52.3%
יפעת גדות
צוות חוקרים גילה כי שני גנים יכולים לנבא אם אדם יקח סיכונים פיננסיים או לא    אותם גנים נמצאו כבר קשורים להתמכרות ולרגשות שליליים
משה ריינפלד
יצרנית הרכב הצרפתית, שהיא השנייה בגודלה באירופה, צופה הפסד גם ב-2009    החברה: נתמקד בהקטנת מלאי המכוניות הלא-מכורות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il