X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תציע מוצרים חדשים כמו ביטוח נסיעות "אנחנו נכנסים לתקופה קשה", אמר סמנכ"ל הכספים, דרור מורן, לבלומברג
▪  ▪  ▪
מגה מתרחבת [צילום: יח"צ]

רבוע כחול (-1.16%, 2822.0) ישראל, קמעונאית המזון השנייה בגודלה בישראל, תרחיב את רשת המרכולים מגה ותכפיל את מספר חנויות המזון האורגני כדי לשמר את הצמיחה לנוכח ההאטה הכלכלית, כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.
מכירות של פריטים שאינם מזון, מותגים פרטיים ומוצרים אורגניים יהיו שלושת תחומי הצמיחה העיקריים של החברה השנה, אמר סמנכ"ל הכספים, דרור מורן, בראיון במטה החברה בראש העין.
רבוע כחול עשויה גם להוסיף מוצרים חדשים, החל בביטוח נסיעות ועד ביגוד, כדי לבלום את השחיקה בנתח השוק והירידה בתקציבי משקי הבית. "אנחנו נכנסים לתקופה קשה", הדגיש מורן. "רבוע כחול צריכה להתרחב מעבר להובלתה בתחום המזון ולהיפך לשחקנית בשווקים מחוץ למזון".
המשווקים הגדולים שאיבדו נתח שוק בשנים האחרונות למשווקים קטנים וזולים יותר מרחיבים את הנתח שלהם בתחומים שאינם קשורים למזון. בזמן ששופרסל (1.63%, 1250.0), רשת הסופרמרקטים הגדולה בישראל, השקיעה בחנויות וספרים ומוכרת ביגוד בחנויות המזון שלה, רבוע כחול התרחבה לכיוונים של חפצים לבית, צעצועים וציוד לתינוקות.
רבוע כחול מתעתדת להכפיל את המכירות בתחום הפריטים שאינם מזון במרכולי החברה עד לרמה של 10% ממכירות החנויות בכללן בתוך 4-3 שנים. החברה תוסיף 10 מרכולים ל-194 המרכולים שלה ותכפיל את מספר המרכולים האורגניים שלה - עדן טבע מרקט - ל-10 עוד השנה. חנויות עדן ימוקמו בסמוך לסניפים קיימים של מגה, כך שכל חנות תוכל להרוויח מתנועת הקונים של החנות השנייה.
לפני כחודשיים הפחית בנק הפועלים את מחיר היעד לרבוע כחול בעקבות חששות מהאטה בצריכה. יחידת המחקר של הבנק הורידה את מחיר היעד של מניית רבוע כחול מ-40 שקלים למניה ל-30 שקלים והותירו למניה המלצת "תשואת שוק".
בבנק הפועלים העריכו כי תת רשת המוצרים המוזלים מגה בול והמותג מגה מתאימים להאטה הצפויה בצריכה הפרטית, בעיקר ככלים להתמודדות בגזרת המחיר. לפי הבנק, מנועי הצמיחה של רבוע כחול, הנמצאת בשליטת קבוצת אלון של דודי ויסמן ובניהולו של זאב וורמברנד, הם גידול בהיקף פעילות הרשת מפתיחת סניפים, בעיקר סניפי עדן וד"ר בייבי, המאופיינים ברווחיות גבוהה מממוצע הרשת, וכך כארמור, מתעתדת החברה לעשות בשנה הקרובה.
בבנק צופים כי הכנסות רבוע כחול יסתכמו ב-2008 ב-7.5 מיליארד שקלים ויצמחו ב-2009 ל-7.8 מיליארד שקלים לעומת הכנסות של כ-7 מיליארד שקלים ב-2007. הרווח הנקי החזוי ל-2008 עומד על 108 מיליון שקלים לעומת 131 מיליון שקלים ב-2007. הצפי ל-2009 עומד של 111 מיליון שקלים.

פורסם במקור באתר דה מרקר
תאריך:  19/02/2009   |   עודכן:  19/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רבוע כחול תרחיב את מגה ותפתח חנויות אורגניות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
בימים אלו מועברות למעבדה בבית החולים תל השומר דגימות שנלקחו מחקלאים, מרופאים ומעובדי מעבדה    השפעת המדוברת בעלת סיכון נמוך
רותי אברהם
היועץ המשפטי גנז תיקים פליליים נגד עיתונאים שנכנסו לרצועת עזה תוך הפרת החוק    מזוז: בשל "תקדימיות העניין" נסתפק הפעם באזהרה    באזהרה: העיתונאים מסכנים בטחון המדינה
גלית יצחק
מקרה של חצבת התגלה בנוסעת שטסה מישראל לציריך ביום שלישי האחרון בטיסה Ly347    משרד הבריאות מבקש מנוסעי טיסה זו לפנות ללשכות הבריאות באזור מגוריהם
עופר וולפסון
המיתון המדובר כבר בשטח: מרבית רכיבי המדד ירדו ובייחוד נרשמה ירידה חדה בפדיון ענפי המסחר והשירותים    מדד יצוא השירותים ירד ב-2.3% בהמשך לירידה החדה בדצמבר
עופר וולפסון
המדד, שמשקף מצב כוללני המורכב מנתונים בסיסיים שמפרסמת הלמ"ס, הושפע בעיקר מהחריגה כלפי מטה בפדיון ענפי המסחר והשירותים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il