X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הד ארצי הוציאה מארז די וי די של סדרת המופת "עמוק באדמה" המארז כולל את כל 5 העונות וגם תוספות רבות ומגוונות
▪  ▪  ▪
סדרת מופת [צילום: אתר סרט]

בימים אלו מוקרנת בשידור יומי ב-yes סדרת המופת "עמוק באדמה", שלוש שנים אחרי שהסתיים שידורה. אולם, חברת הד ארצי מחזירה אותנו לעלילות משפחת פישר במארז די וי די יוקרתי, הכולל את חמשת העונות ותוספות רבות ומגוונות, שמעניקות לחוויית הצפייה ערך מוסף.
"עמוק באדמה" הייתה סדרת הדגל המאד מדוברת האחרונה שיצאה מרשת HBO, אחרי "סקס והעיר הגדולה", שהתעסקה באובססיה שלנו כבני אדם אחר הסקס, ו"סופרנוס", שהתעסקה באובססיה שלנו באלימות, הגיעה הסדרה שהעזה להוציא מהארון את הנושא היחיד, שאומנם מעסיק אותנו באופן אובססיבי, אבל שעליו אנחנו לא אוהבים לדבר, וממש, אבל ממש לא מחשיבים אותו כבידור, המוות.
אלן בול, התסריטאי של "אמריקן ביוטי", שבאחת התוספות שבדי וי די מספר איך איבד את אחותו בתאונת דרכים כשהיה רק בן 13, אחראי על הסדרה המצויינת הזו שבוודאי יבוא יום וילמדו אותה בבתי ספר לתקשורת וגם פילוסופיה.
רבות נכתב על הסדרה וכמעט אין אדם שלא שמע עליה או ראה פרק אחד או שניים, אולם כעת, בעזרת המארז, אתם יכולים לעבור את כל המסע המאוד מרגש הזה שנמשך על פני 63 פרקים, שכתובים, מבויימים ומשוחקים נפלא.
הסדרה, שמתחילה בטון גבוה (אבי המשפחה מת וגלגלי הדרמה מתחילים לזוז) ממשיכה לתעתע בצופים ובדמויות. אם המשפחה רות, שמאז מות בעלה עוברת מגבר אחד לשני ברומנים שונים ומשונים לעיתים. נייט, הרוחני, שמתאהב בברנדה אבל מתחתן עם אחרת, דיוויד, שבתחילת הסדרה נמצא עדיין בארון, עובר תהליך יציאה שבאחד הרגעים גורם לו להתעסק עם זונה ממין זכר בפומבי וקלייר, שכל חייה סובבים סביב סקס וסמים.
"עמוק באדמה" היא לא סדרה שמכניסים למכשיר הדי וי די כדי להעביר את הזמן, זו לא סדרה שמקלה על הצופה אלא דורשת ממנו ריכוז וראש פתוח לדברים הכי אנושיים שיש, אפילו שלעיתים הם מוצגים כאן באופן קיצוני.
מרתק לשבת ולשמוע את הערות היוצרים שמלוות את מחצית הפרקים של כל העונות. וישנן גם כמה תוספות נפלאות כמו סרטון על עיצוב הפתיח של הסדרה, הסתכלות מעמיקה אל תוך חייהן של הדמויות והשחקנים ובעיקר, על ההשפעה הגדולה שהייתה לסדרה על אמריקה ועל מקצוע הקברנות.
יוצרי הסדרה קיבצו מספר קברנים, חלקם יכלו בקלות להפוך לדוגמני תחתונים, ודיברו איתם על הסדרה ועל חייהם, הקישור הזה בין הסדרה, למציאות ואותו אירוע סופני ממנו אנו כל-כך חוששים הופכים את המארז הזה לאחד המארזים הטובים, המהנים והחשובים שיש.

פורסם במקור באתר סרט
תאריך:  26/02/2009   |   עודכן:  26/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביב דילבסקי
האפנה החדשה על האי היא להעלות על המוקד כל מי שנתפס בשקר, אפילו הזניח ביותר    אביב דילבסקי חושבת שאריק הולך לעוף הביתה
יפעת גדות
אמרה למנחה הטלוויזיוני ד"ר פיל מק'גרו כי היא חוששת שימנעו ממנה לקחת את התינוקות    סולימן היא מובטלת, גרושה, אם לשישה ילדים, המתגוררת בבית בן שלושה חדרים של אמה    3 ילדים מקבלים קצבת נכות
עידן יוסף
- כך אומרים גורמים בצה"ל שמתריעים מפני המשך המצב הקיים - אי-רגיעה ואי-תגובה    רקטת קסאם לחצר בית בשדרות גרמה לנפגעי חרדה אחדים    צה"ל הגיב שוב בתקיפה בציר פילדלפי
מחלקה ראשונה
את הפגישה יזם נתניהו    ייפגש היום לשיחות רשמיות ראשונות עם האיחוד הלאומי והבית היהודי
יפעת גדות
המלצות חדשות לגברים בריאים: לשוחח עם הרופא על טיפול בתרופה פרוסקר למניעת סרטן ערמונית    ההמלצות מבוססות על 15 ניסויים רפואיים שהראו כי גברים שנטלו גלולת פרוסקר על בסיס יומי במשך 7-1 שנים, היו בסיכון נמוך ב-25% לפתח סרטן ערמונית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il