X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הנשיא קצב מואשם: נוסבאום זרח משביעות רצון, גיא פלג טעה מרוב התלהבות ואמנון אברמוביץ' הפליג במטאפורות תוכניות החדשות לא ידעו נפשן מרוב תחושת נקמה
▪  ▪  ▪
מתנה מושלמת ליום האשה הבינלאומי? [צילום: פלאש 90]

כתב אישום נגד משה קצב, ערוץ 2, כל הערב
הוציאו את הרעשנים. פורים שפיל כזה לא היה פה מאז ימי א' המלכה (ממשרד התיירות, התחבורה או ארמון הנשיא, עם אפשרות למפוקסלת, במבחר טעמים ובמחירי מבצע). יש תיק, יש שטיק, וכל-כך הרבה מתמודדים על תפקיד המן הרשע: גם קצב, גם מזוז והופ, הינה הירשזון מציץ משולי המגילה. גם לו מגיע, למה לא? אין צורך להידחף, יש מקום לכולם.
מתנה מושלמת ליום האישה, כדברי מקורבה של אחת הא"לפיות, משלוח מנות לחג או סתם "רחש-בחש", כהגדרת אחת האורחות באחד האולפנים? מה שבטוח, נערי הגבות של חדשות ערוץ 2, גיא פלג ומשה נוסבאום, צהלו ושמחו עד שנדרשה התערבות כירורגית למחיקת החיוך מפרצופם. ד"ר ג'קי סרוב היה יכול לעזור, אבל גם הוא היה מעט עסוק ביום החדשותי הסואן הזה.
בהיעדר דוקטור הביאו פרופ', המשפטנית המלוטשת סוזי נבות, שהכריזה ש"היום מתחילה פרשת קצב", שזה בערך כמו להגיד לצופים של "טיטאניק", אחרי שראו את הספינה טובעת שוב ושוב, שזו הייתה רק הפסקת הפרסומות.
בזאת לא הסתיימו דימויי הימאות. אמנון אברמוביץ' ("יש שופטים בירושלים, השאלה היא אם יש ראיות בתל אביב"), שעמיתיו פיארו ורוממו כיאה למי שפוצץ ראשון את פצצת הסרחון, ציטט את הפרקליטה שאמרה שאפשר להפליג עם א' למשפט - בספינת פח רעועה. ציון אמיר, פרקליטו של קצב, טען שהוא מנסה להפליג אל תוך מוחו של מזוז וקרביו של התיק החדש-ישן. מחוף מבטחים אפשר לשכוח לפי שעה. מחלת ים, לעומת זאת, חופשי לכל דכפין.
"באוזן שלי אני שומע שביעות רצון", אמר נוסבאום, ומכיוון שטלוויזיה למרבה המזל היא מדיום שעובד על העין, זכינו לאיור מושלם של אותה תחושה על פניו. אז מה המצב, קצב? אחרי שביתרת לחתיכות את ערוץ 2 באותה מסיבת עיתונאים בלתי נשכחת, קבל מידיהם את ליטרת הנקמה הקרה והשחיטה (הכשרה?). נוסבאום הבהיר שכל אדם אחר בנסיבות דומות היה "נכלא עד תום ההליכים". את ה"נכלא" ירק בכזאת הנאה, התעכב כמתענג על כל עיצור והברה וליווה הכל בהבעת גועל כה משכנעת, עד שבאוזן הפרטית שלי שמעתי בבירור "חלאה" או "סח'לה" (המילה של ג'קי לוי לג'יפת כיורים). לזה קראה המורה לספרות: אונומטופיאה.
גם גיא פלג נראה והתנהג כחתן נרגש בליל כלולותיו. עד כדי כך נרגש, האמת, שחזר ודיבר על אשמת שוחד, והתנצל קלות (יותר מדי פרשיות, פחות מדי שעות שינה) רק אחרי שאורן וייגנפלד תיקן אותו מהאולפן ("אונס, גיא, אונס"). "טעות חייו" של קצב (כפי שאמר שוב ושוב פלג על התנערות הנשיא לשעבר מעסקת הטיעון), פסגת חייו של הכתב. ובקטנה, היי גיא: אתה בטוח שלא היה אפשר למצוא בהקשר הנוכחי ניסוח מוצלח יותר מ"נשים שהיו כפופות לקצב"?

תאריך:  09/03/2009   |   עודכן:  09/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפורים שפיל של הנשיא קצב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ירון פריד, הבאת זאת עליך
ד"ר אביבה כהן לב  |  9/03/09 17:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ברשות השידור מגבים את התנהגותו של מגיש יומן הבוקר שקטע ראיון עם חבר הכנסת מיכאל בן-ארי    בן-ארי הזכיר לגולן את הקשר בינו לתנועת "גוש שלום" בעת שגולן דיבר על הקשר בינו לכהנא
אלעזר לוין
רכשה את מלון גולדאר בנתניה לפני 3.5 שנים ב-8 מיליון ד'    מוכרת אותו ברווח קטן כדי לגייס מזומנים    מימשה נכסים ב-100 מיליון ש'
עופר וולפסון
אישרה 46 הלוואות בפברואר - פי 2.7 מאשר 17 ההלוואות ב-5.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד    "העלייה נובעת ממצוקת העסקים הקטנים"
אמיתי זיו
צפוי לקנוס את החברה ב-15 מיליון ש"ח בשל שת"פ אסור עם בזק בינל'    הפעלת חברת החקירות - באישור מיוחד של פרקליט המדינה
אלעזר לוין
מנהל תחום המניות בתמיר-פישמן: ירידת ערך הנדל"ן באפריקה-ישראל גדולה מהצפוי    בכירי אפריקה מתכנסים לדיון במצב    בעיות גם בנמיביה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il