בימים אלו יוצא הקונגרס World Retail Congress בקמפיין עולמי, שבמסגרתו תצא תכנייה מהודרת בדיוור ישיר, מהמשרד הראשי בלונדון, למעל 3000 חברות ואנשי עסקים מרחבי העולם ומתוכם למעל 200 חברות בשוק הישראלי.
זאת במסגרת שיתוף הפעולה עם חברת גלובאל אופורטונטיס בישראל וכעוד 10 נציגים נוספים ממדינות מזרח אירופה, אירופה המערבית, המזרח התיכון, הודו, ארה"ב ומזרח אסיה.
הקונגרס מתקיים זו השנה השלישית בברצלונה, בין ה-8-6 במאי, ומדי שנה מגיעים מעל 1000 מנכ"לים ודירקטורים מהחברות המובילות בעולם.
במהלך שלושת ימי הקונגרס, הכוללים הרצאות, דיונים ופגישות אישיות, ובנוסף ייערך ערב יוקרתי הכולל טקס הענקת פרסים World Retail Awards לחברות שבלטו בקטגוריות השונות.
האירוע הינו הקונגרס היחידי כיום ברמה בינלאומית המכנס במקום אחד חברות מכל העולם מתחום הריטייל, קהל היעד הינו בכירי החברות ואנשי עסקים מובילים, האורחים והמשתתפים באים במטרה להכיר, לשמוע על הזדמנויות חדשות ולהיחשף למידע חדשני ומתקדם שאינו מתפרסם ביום יום כולל "אינסייד סטוריס" של חברות ענק. בנסיעה אחת, ובייחוד בימים אלו שתקציב הנסיעות במרבית החברות מצטמצם, מתאפשר למנהל החברה להיפגש עם כמה חברות ממספר מדינות במקביל.
אילת מור מנכ"ל גלובאל אופורטוניטיס ומי שחברה בצוות השיווק הבינלאומי מוסרת: "זו הזדמנות ופלטפורמה שאין לה מקבילה בעולם המאפשרת לחברות ואנשי עסקים הפועלים בשוק הגלובאלי, להיות שותפים בדיונים אסטרטגיים ולהיפגש עם בכירים ואנשי מפתח, ליצור קשרים חדשים ולאתר הזדמנויות עסקיות. לישראל יש במה להתגאות ואני שמחה על ההזדמנות לקחת חלק באחד האירועים החשובים בתחום הקמעונות והסחר".