X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפועלים עלתה ב-3% ולאומי ב-2.3% כי"ל ירדה ב-2.4%
▪  ▪  ▪
הבורסה בת"א [צילום: לע"מ]

יום שקט מאוד עבר על הבורסה בתל אביב שהתניידה היום מירידות קלות לעליות קלות. מדד תל אביב 25 עלה 0.2% לרמה של 674 נקודות, מדד תל אביב 100 שמר על רמה של 607 נקודות ומדד התל טק שמר גם הוא על רמתו. מחזור המסחר מסתכם ב-1.1 מיליארד שקל.
אמנם הבורסות בארה"ב חזרו לרדת אתמול, אך התאוששות מרשימה נרשמות במניות הפיננסים שם, בורסות השווקים המתעוררים בשיא של חודש ואפילו הנפט בשיא של חודשיים. העליות אומנם אינן מעידות על שינוי מגמה בשווקים. מצד אחד, הן מפיחות מעט רוח בקרב המשקיעים לאחר שמארס נפתח בירידות חדות, אך מצד שני, הן מזמינות גם מימושים.
"יש איזשהו שינוי סנטימנט בשווקים, אבל אי אפשר לדעת אם זה יחזיק מעמד. היינו בתסריט דומה לפני חודשיים והמחירים חזרו לרדת", אמר פעיל בשוק המקומי. "הרבה אנשים אומרים כי כל עוד אין שינוי בנתוני הכלכלה לא יחול שינוי מגמה גם בבורסה, אחרים אומרים כי הכל כבר מתומחר במחירי המניות כך שאין לדעת" - הוא מוסיף.
כלל פיננסים משדרג את ההמלצות למניות הבנקים היום ל"קנייה". "שנת 2010 תוביל את הבנקים לשיפור ניכר ברווחיות אומר מנהל מחלקת המחקר בכלל יובל בן זאב. ומניות הבנקים נהנו מעליות של עד 3%. לאומי שהצליח להפתיע את השוק אתמול עם אזהרת רווח נוספת, בה הוא צופה כי יפסיד ברבעון הרביעי 1.1 מיליארד שקל טיפס ב-2.3%. הפועלים עלתה אף היא ב-3%. העליות באות לאחר שאלו איבדו 11% מתחילת השנה.
יצרניות האשלג הגדולות ממשיכות להשבית מכרות על-מנת למנוע נפילה במחירים. החברה הקנדית, פוטאש, היצרנית הגדולה בעולם לאשלג הודיעה על צימצום נוסף של 1.5 מיליון טון בייצור האשלג. אתמול גם פורסמו נתונים על מלאי האשלג שהמשיך לגדול בחודש פברואר ולמרות השבתת מכרות. כיל איבדה 2.4% במחזור הגבוה בשוק. באי.בי.אי העריכו היום כי גם הרבעון השני של החברה יהיה חלש לאור הקפאון בשוק השאלג.
מדד הנדל"ן איבד 0.8%. אפריקה ישראל עלתה ב-1%. אפי פיתוח החברה הבת של אפריקה ברוסיה. אפי סיימה את 2008, בהפסד שנתי של 107 מיליון דולר לעומת רווח של 215 מיליון דולר בשנת 2007.
אזורים קפצה ב-16.5% לאור הפרסומים כי דמרי היה במגעים ראשונים בין עם שעיה בוילמגרים להשקעה בחברה. דמרי פרסמה היום כי המגעים לא הבשילו לכדי מו"מ אבל המניה ריכזה מחזור ער.
אלביט מערכות קיבלה באמצעות אלישרא הזמנה בסך של 25 מיליון לאספקת מערכות לצבא קוריאה. המניה עלתה 1.5%.
מבין הקטנות בלטה סיאלו בקפיצה של 35% לאחר שקיבלה אישור מרשות המזון והתרופות לשיווק המוצרים שלה לטיפול בבלוטות הרוק בארה"ב.

פורסם במקור באתר דה מרקר
תאריך:  17/03/2009   |   עודכן:  17/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יום שקט בבורסה: המסחר הסתיים ביציבות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הממשלה תקבל דיווח על כשלון המו"מ    השר בוים: אסור להציג את רשימת האסירים שהסכמנו לשחרר    נועם שליט: האחריות לשחרור גלעד - על אולמרט
מחלקה ראשונה
מאז שהחברה פרסמה את הדוח האחרון זינקה מניית החברה בוול סטריט, תופעה המעידה על האמון שמביע שוק ההון האמריקני באלון ארה"ב
יפעת גדות
רופאים חושדים מזה זמן רב כי סוכרת פוגעת בכלי הדם המספקים דם למוח    עכשיו ידוע כבר כי הנזק עשוי להתחיל אפילו לפני שחולה מאובחן עם סוכרת מלאה, כלומר, בשלב בו הגוף מאבד בהדרגה את היכולת שלו לווסת את רמות הסוכר בדם
איציק וולף
היועץ המשפטי לממשלה הודיע לראש הממשלה המיועד כי יו"ר ישראל ביתנו יוכל בשלב זה לכהן כשר החוץ למרות החקירות נגדו והחשדות לעבירות שנעשות לכאורה גם כיום
יפעת גדות
צוות מומחים עצמאי שהתכנס מטעמו של משרד הבריאות האמריקני, פרסם קווים מנחים, שלדבריהם, אמורים לשים סוף לבלבול בנושא האספירין    עיקר ההמלצות: גברים צריכים להתחיל להשתמש באספירין על בסיס יומי בגיל 45, נשים צריכות להתחיל את השימוש בתרופה בגיל 55
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il