X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פריצת גדרות בטיחות בצדי הכבישים הבינעירוניים לצורך יצירת גישה לדרכים פיראטיות באזורים שונים בצפון, מסכנת את חיי הנהגים וגורמת נזק לתשתיות הכביש. עשרות הכניסות הלא חוקיות, נועדו לאפשר גישה לשטחים חקלאים, בתי עסק ובתים פרטיים
▪  ▪  ▪

תיקונים בגדרות בטיחות, התקנת מעקות בטיחות חדשים וסגירת התחברויות בלתי חוקיות בכבישי צפון, שבוצעו בחודשים האחרונים ע"י החברה הלאומית לדרכים, נפרצו תוך זמן קצר, תוך כדי שהם הסבת נזקים של מיליוני שקלים למעקות בטיחות ולתשתיות הדרך.
הנזקים נחשפו זמן קצר לאחר סיום העבודות, כאשר סיירי החברה הבחינו כי גורמים המבקשים לסלול לעצמם "דרכים פרטיות" באופן פיראטי, עשו דין לעצמם. בחברה הוחלט להגיב בחריפות כנגד העבירות והעבריינים, המעמידים בסכנת חיים את המשתמשים בכביש והפוגעים ברכוש ציבורי.
לאחר התייעצות עם המחלקה המשפטית במע"צ, הוחלט להציב מצלמות נסתרות בכניסה לעיר נצרת, מכביש מספר 700. לאחר התקנת המצלמות, הופעלו צוותי החברה בשטח ואלה סגרו חלק מההתחברויות הבלתי חוקיות, באמצעות התקנת מעקות בטיחות חדשים.
המצלמה תיעדה התארגנויות של תושבים באזור שניגשו אל גדר הבטיחות שסגרה יציאה בלתי חוקית אל כביש 700, כאשר בידיהם פטיש 5 ק"ג, דקות ספורות לאחר שעובדי החברה עזבו את המקום. העבריינים שברו את מעקות הבטיחות ופתחו מחדש את הדרך הפיראטית.
"התחברויות פיראטיות לכביש הן לא חוקיות ומסוכנות ביותר עבור הנהגים"- אמר מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, אלכס ויז'ניצר, "לא נסבול תופעות של הפקרות בכבישים. החברה הלאומית לדרכים, בשיתוף עם משטרת ישראל, תילחם בתופעה מסוכנת זו, במטרה לספק את מלוא הבטיחות ומלוא הנוחות למשתמשי רשת הכבישים הבינעירונית. פעילותם של משחיתי גדרות הבטיחות תועדה ע"י המצלמות והוגשה נגדם תלונה במשטרה".
יש לציין באופן מיוחד כי האטה והאצה בנתיבי הנסיעה ובשולים על-מנת לפנות אל הדרך הפיראטית או לצאת ממנה אל הכביש, הן סכנת מוות עבור הנוסעים בכביש המהיר.
"משרד התחבורה נותן גיבוי מלא לפעילותה של החברה הלאומית לדרכים במלחמה נגד השחתת רכוש ציבורי וסיכון אזרחי ישראל", הדגיש שר התחבורה, שאול מופז, "אנו מקווים שהפעילות הנמרצת והמיידית, תביא להיעלמותה של התופעה".
פריצות אלו פוגעות במערכת הניקוז של הכביש, מאחר שכל כביש, נסלל על-פי סטנדרטים מקצועיים בינלאומיים הכוללים בין היתר תכנון מדוקדק של מערכת הניקוז. כאשר מבצעים חיבור של דרך אל הכביש ללא בדיקה וללא תכנון, הופכת הדרך המחוברת לתעלה, אשר תוביל בעת הגשמים את המים ואת הסחף אל הכביש הראשי. בכך תתגבר סכנת הצפת הכביש - גורם מסוכן, ההופך את הכביש ללא שמיש. תופעה זו נגרמה בחודש שעבר בכביש מס' 65, שסבל מהצפות, למרות עבודות ניקוז נרחבות שבוצעו במקום.

תאריך:  19/12/2006   |   עודכן:  19/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פריצת גדרות בטיחות
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כך ניגרמים אסונות המסתימים במוות. ל"ת
חד קרן  |  20/12/06 01:14
2
מה עושות רשויות החוק בדבר.פשוט כלום ל"ת
אילנה חן  |  20/12/06 11:06
3
הכין רשויות החוק שלא עושות דבר בנידון ל"ת
אילנה חן  |  20/12/06 11:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תמר דרסלר
בשבוע שעבר ביקר בישראל חולה ה-ALS המפורסם מכולם, הפיזיקאי סטפן הוקינג. מדי שנה מתגלים בישראל כ-150 חולי ALS. למחלה השקטה עדיין אין טיפול או דרך למניעה ותוחלת החיים הממוצעת היא כ-3 שנים, אך פרופסור הוקינג וחולים אחרים מוכיחים שוב ושוב את ניצחון הרוח על הגוף
משה חננאל
בסוריה נמצאים כחצי מיליון פליטים פלשתינים ללא זכויות אזרח. העזרה הכלכלית לסוריה צריכה להיות מכוונת לאוכלוסיה זו. הקמת אזורי תעשיה בעלי עדיפויות, תוך התניה כי אחוז ניכר מהמועסקים בהם יהיו פליטים
ח"כ יצחק וקנין
הצלת חיים נחשבת ביהדות לערך יסוד. למעט רצח, עבודה זרה וגילוי עריות, מותר לו לאדם לעבור כמעט על כל חוקי התורה בכדי להציל חיי אדם. אז כיצד זה בא משרד האוצר בדין ודברים כל כך מתיש, שנה אחר שנה, עם מי שחיי אדם אמורים להיות בראש מעייניו?
הרב אליהו רחמים זייני
יהודה המכבי ביקש לכרות ברית עם הרומאים, ובכך קבע את עתידה העגום של מלכות חשמונאי - וגם את הצנעת הממד הלאומי בחגיגות חנוכה לדורות
אברהם שרון
לכל אחד יש, כך אני מאמין באמת ובתמים, מרחב-מחיה גדול מספיק, כר להתפתח בו, אופק לשאוף אליו. אין סיבה לדרוך זה על רגלו של זה. אין הצדקה לנקוט שיטת שיווק פוגענית, כמעט פולשנית כזאת, אשר אף כי היא אינה בלתי חוקית, משהו בה, איך לנסח זאת באנינות-טעם-וריח, מריח לא טוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il