X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שווי הרכישה כ-4 מיליון ש"ח במזומן ועוד כ-20 מיליון ש"ח בהתחייבויות שונות זאת בכפוף לתנאים מגבילים אשר קובעים כי אן.אמ.סי לא תוכל להעניק יחס מועדף להד ארצי
▪  ▪  ▪
קן. אישרה את העסקה

הרשות להגבלים עסקיים אישרה אתמול את עסקת רכישת הד ארצי על-ידי אן.אם.סי יונייטד, כך דיווחה הבוקר חברת אן.אם.סי לבורסה. האישור ניתן בתנאים מגבילים אשר אמורים למנוע מתן יחס מועדף להד ארצי לעומת חברות אחרות. אן.אם.סי הודיעה על כוונתה לרכוש את הד ארצי בסוף דצמבר, בסכום של כ-4 מיליון שקלים במזומן ועוד כ-20 מיליון שקלים בהתחייבויות שונות.
סייג אחד שניתן על-ידי הרשות להגבלים עסקיים קובע כי ייאסר על אן.אם.סי יונייטד להקנות עדיפות מסחרית לחנות אחת על-פני האחרת בכל הנוגע לאספקת תקליטים או סרטי קולנוע, לחנויות או ספריות, אלא מטעמים סבירים. בנוסף קבעה הרשות כי אן.אם.סי לא תקבע תנאי התקשרות שונים לעסקות דומות לאספקה של דיסקים או סרטים.
הרשות קבעה עוד כי על הד ארצי ייאסר להמשיך להפיץ את סרטי אולפני וורנר בראדרס ויוניברסל לאחר המיזוג, ויתאפשר לה לשווק אך ורק את המלאי הנמצא כיום ברשותה, בלי שתוכל להתקשר להפצה ומכירה של יצירות אולפני אלה מחדש. עוד קבעה הרשות כי הד ארצי תמכור את הוידיאומטים המצויים ברשותה כעסק חי לגורם שלישי תוך 30 יום. במידה ולא תצליח לעשות כן יוצאו המכונות מרשות החברה. הרוכש החדש יוכל להיכנס לנעליה של הד ארצי בכל הקשור לניהול חוזה הווידאומטים הקיים בינה לבין אן.אם.סי. אן.אם.סי מדווחת כי לאור תנאים אלה נחתמה אתמול תוספת להסכם אשר כוללת את המגבלות הנוגעות להפצת תכני וורנר בראדרס ויוניברסל.
פנינה אדרי, מנכ"ל ומבעלי אן.אם.סי יונייטד ציינה כי "אנו גאים במהלך שעשוי לחזק את תעשיית המוזיקה בארץ ולהצעידה קדימה. עם-זאת, אנו מודעים למצב הקשה אליו נקלעה הד ארצי, חברה ותיקה ומוכרת, ומקווים שנצליח לפעול יחד חרף מצבה לשימור הערכים התרבותיים הרבים המצויים בה, תוך הצבת יעדים חדשים והתאמה למצב השוק".
כזכור, בסוף דצמבר הודיעה אן.אם.סי יונייטד על רכישת חברת הד ארצי תמורת 4 מיליון שקלים, זאת זמן מועט לאחר שרכשה גם את זרוע הקמעונות של בלוקבסטר, הכוללת את הספריות ואת מכשירי הווידיאומט. מקורבים לעסקה הסבירו כי על אף שנראה כי מדובר במחיר נמוך בעבור החברה, העסקה כוללת גם את חובות הד ארצי לבנקים, המוערכים ב-15 מיליון שקלים. בנוסף, העסקה כולל התחייבויות לשנה הקרובה בהיקף של כ-7-6 מיליון שקלים. בחישוב של כל מרכיבים אלה, בתוספת התשלום במזומן, מתקבל שווי חברה של יותר מ-25 מיליון שקלים.

פורסם במקור באתר דה מרקר
תאריך:  25/03/2009   |   עודכן:  25/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אופיר בר-זהר
צבי צפוי להיות המנכ"ל הבא של החברה וימונה לממלא-מקום עד לקבלת אישור מהדירקטוריון ומהרשות השנייה
אלעזר לוין
המבקר: מהנדס העירייה מסר מידע חסר    עיריית ת"א בנתה את מתחם התחנה ומדרון יפו ללא היתר ואישורים כדרוש    בתי שימוש הוכרזו כ"מבנים לשימור"
עופר וולפסון
כך עולה מבדיקה של ועדת האנרגיה בהתאחדות התעשיינים    26 מיליון ש"ח מתוכם ייחסכו בהוצאות חשמל
גלית יצחק
תשמש כפרזנטורית של רשת אפריל במהלך השלוש השנים הקרובות    בסרטון הקמפיין גינזבורג צפויה לשכב עירומה חלקית בבריכת פנינים ובבועות זכוכית שירחפו מעליה ויחשפו אחריהם את מוצרי הרשת    [צילום: ערן לם]
אלעזר לוין
חשודה במכירה לא-חוקית של פוליסת ביטוח מטעם חברה בחו"ל    המפקח על הביטוח ידין ענתבי פעל לחידוש החקירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il