X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתוך חודש מגשימות איילת זורר וגל גדות חלום של אלפי שחקנים ישראלים - ומשיקות שני להיטים הוליוודיים בכיכובן
▪  ▪  ▪
תג מחיר נאה. זורר [צילום: AP]

אפשר להתווכח על כישרון המשחק שלהן, על המבטא שלהן באנגלית, על התרומה שלהן לעלילה - אבל על דבר אחד אי-אפשר להתווכח: הסכומים שיצטברו בקופות. שני להיטים הוליוודיים בתוך חודש, עם זיקה ישראלית חזקה, זה משהו שהתעשיה המקומית עדיין לא ראתה.
הכסף הזה כמובן לא ישתקף בתמ"ג של ישראל, מקסימום בכמה מאות שקלים בכיסם של שניים-שלושה מעצבי אופנה מקומיים. אלה יוכלו להתגאות בעובדה שכוכבת הוליוודית נראתה בפרמיירה כלשהי כשלגופה שמלה בעיצובם.
בהוליווד לא הספיקו להתרגל לגלגל על הלשון את צמד המלים "בר רפאלי", וכבר נכנסה ללקסיקון המקומי הכוכבת הישראלית החדשה: "גל גדות, מראש העין". עם כל הרעש סביב שובר הקופות של השבוע, "מהיר ועצבני 4", אי-אפשר היה לפספס את גדות. סוכניה של הדוגמנית-שחקנית הישראלית יוכלו למנף חודשים רבים את 72.5 מיליון הדולרים שהכניס הסרט בסוף השבוע הראשון להקרנתו.
השם שלה כבר מככב לא רק בתקשורת המקומית, אלא גם במגזין "אסקווייר", שהציב אותה בטבלת "חמש הבייבס הישראליות" ובדיווחים בכל העיתונים וסוכנויות הידיעות על הפופולריות המפתיעה של "מהיר ועצבני 4". בין שלל התארים הכספיים שנקשרו בסרט אפשר היה למצוא את הבכורה המכניסה מעולם באפריל, הבכורה המוצלחת ביותר של אולפני יוניוורסל (עקף את "פארק היורה") והבכורה הטובה ביותר, בינתיים, ל-2009. כל התארים מתייחסים להכנסות בסוף השבוע הראשון להקרנות בארה"ב.
רוח גבית תסייע לגדות לשמור על המומנטום של הזוהר גם בחודש הבא, כשכוכבת ישראלית נוספת תיחשף למנגנון שוברי הקופות ההוליוודי. כוכבה של איילת זורר צפוי לזרוח באמצע מאי, בהקרנת הבכורה של "מלאכים ושדים". עם תותחים כמו טום הנקס כשחקן הראשי, רון האוורד כבמאי והרקורד של "צופן דה-וינצ'י", זוהי ללא ספק החותמת הסופית על כרטיס הכניסה של זורר להוליווד.
בכיסה של זורר מונחת כבר העבודה עם סטיבן שפילברג ב"מינכן" ולצדה תפקיד ראשי לצדם של ענקי בד כמו ג'ף גולדבלום ודרק ג'ייקובי ב"אדם בן כלב" על-פי ספרו של יורם קניוק. גם השתתפותה בסדרה "בטיפול" שנמכרה ל-HBO ונהפכה להצלחה טלוויזיונית מסחררת קירבה אותה לטריטוריה שאף שחקנית ישראלית לא כבשה לפניה: מועדון המיליון. על-פי ההערכות בענף, ההשתתפות ב"מלאכים ושדים" הצמידה לזורר תג מחיר של מיליון דולר לפחות. גל גדות, על-פי ההערכות, זכתה להכנסה של כמה עשרות אלפי דולרים - אבל לא יותר מ-100 אלף - על "מהיר ועצבני 4".
אמנם מדובר בתג מחיר בלבד, מכיוון שבדרך לחשבון הבנק עוברים הכוכבים דרך שורה ארוכה וחמדנית של סוכנים ומתווכים, אבל בהוליווד כמו בהוליווד - התווית שהוצמדה לך היא שקובעת. רק לשם התמצאות, שחקניות כמו ג'ניפר לופז ואווה לונגוריה, שמדשדשות בתחתית רשימת "100 הסלבריטאים המשפיעים" של "פורבס", מסתפקות בהכנסה שנתית של 7 מיליון דולר בזכות מעורבות בכמה פרויקטים.
מאי פותח באופן רשמי את עונת סרטי הקיץ, ולצמד הנקס את זורר צפויה תחרות קשה בקופות מול שלל סרטי מדע בדיוני עתירי פיצוצים, לייזרים וצלילי מתכות מתרסקות בדולבי סטריאו.
ההערכות הן שהסרט יגרוף כ-50 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו בארה"ב. ככל שהסרט יעשה חיל בקופות, כך תרוויח גם התעשיה המקומית מהצימאון המחודש בתעשיית הזוהר האמריקנית לשחקניות ודוגמניות ישראליות. לעובדה שזורר זוכה לתג מחיר גבוה יכולה להיות השפעה על החוזים של שאר השגרירות הזוהרות של ישראל.

תאריך:  18/04/2009   |   עודכן:  18/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איילת זורר מצטרפת למועדון המיליון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בהצלחה ל"ת
לשגרירנו בחו"ל  |  18/04/09 23:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר בן כנען
חגיגות המאה לתל אביב מזכירות לאיתמר בן כנען את מסיבת המוות של דן בן אמוץ    כולנו יודעים שהעיר הזו מתה אבל אנחנו לא נפספס את ההזדמנות לחגוג
גלית יצחק
חברת בן-גיי מציעה לשמור על אורח חיים רגוע, להימנע מעבודה בלילות, לנסות להירדם בשכיבה על הגב ולהיפרד מנעלי העקב
גלית יצחק
אם אתם סובלים מיובש בפה, מומחי Oral-B מייעצים לצחצח שיניים פעמיים ביום, לנקות בין השיניים עם חוט דנטלי ולשתות הרבה מים
יואב יצחק
המחבל הפלשתיני הגיע עם מכונית מרצדס והתנגש באופן מכוון בשני שוטרים    אחד מהם נפגע בינוני והשני קל    המחבל נעצר והודה
יואב יצחק
כך טוען הטיימס הלונדוני    לטענת העיתון, בהינתן 'אור ירוק' תתמקד התקיפה בשלושה מוקדים מרכזיים בו-זמנית    במסגרת ההכנות רכשה ישראל שלושה מטוסי אייוואקס    ישראל תצטרך לתקוף בגבור האיום - "עם או בלי אמריקה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il