X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבטחתי ביקוש לעובדים - וקיימתי. עובדה שמאז שאני בשלטון, גם המשטרה, גם בפרקליטות, וגם במוסד מבקר המדינה מתחננים לתוספת ידיים עובדות. השלב הבא- הרחבת מוסדות הכליאה, מה שיגביר את הביקוש לסוהרים...
▪  ▪  ▪

אזרחי ישראל. החלטתי שיותר אני לא מוכן לשתוק. מיום שהסתיימה המלחמה בצפון, אני זוכה להתנפלות רבתי של כל מצורע וזב חוטם. מה אתם רוצים ממני?!? האם תפשתי את השלטון בהפיכה צבאית? היו בחירות, אתם רציתם אותי, ועכשיו יש לכם טענות. איזו זכות יש לכם לבוא בטענות? האם לא ידעתם עם מי יש לכם עסק?
מה, אני חדש בפוליטיקה? האם לא ידעתם שאני שקרן? ידעתם! הייתי שר בריאות כושל, שר תקשורת כושל, ראש עיריית ירושלים כושל, שר תמ"ת כושל, ובין לבין - נחקרתי במשטרה בגין חשד למעשים פליליים. הדבר היחידי שהצטיינתי בו, הוא שסובבתי על האצבע הקטנה את כל חוקרי המשטרה שניסו להפליל אותי. את כל זה ידעתם, ובכל זאת הגעתם לקלפי ושלשלתם את הפתק שהושיב אותי על כורסת ראש הממשלה. אלה הם העובדות. מאחר שכך, אין לכם על מי להלין, אלא על עצמכם!!
הבטחתי פוליטיקה אחרת - וקיימתי. אל תגידו שהפוליטיקה היום דומה למה שידענו בעבר. פיטרתי את הבושה. זהו, הבושה כבר לא עובדת כאן יותר. הצלחתי לשכנע את הפוליטיקאים להתנהל על-פי הכלל "חטוף כפי יכולתך". בנוסף, עשיתי מסע לוויה לאג'נדה. למרות המקטרגים, הוכחנו שאפשר לשלוט בלי אג'נדה. הבטחתי ביקוש לעובדים - וקיימתי. מאז שאני בשלטון, גם המשטרה, גם בפרקליטות, וגם במוסד מבקר המדינה, מתחננים לתוספת ידיים עובדות. השלב הבא - הרחבת מוסדות הכליאה, מה שיגביר את הביקוש לסוהרים...
נכון, הבטחתי שיהיה כיף לחיות בארץ הזאת, אבל לא אמרתי למי. תשאלו פרקליטי צמרת, מיליונרים, ופושעים והם יספרו לכם שגם בהבטחה הזו עמדתי. כדי שזה יחלחל לשכבות החלשות, אני צריך שקט, וקדנציה מלאה.
בבקשה תוציאו לי מהחלומות את מני מזוז וערן שנדר. בריצת הבוקר, אני שומע בעורפי את הנשיפות של דנינו - זה מלחיץ. בתוך הקבינה הסגורה שלי חגים שני דבורים: יואב יצחק, ואריה אבנרי. סלקו אותם. אני עוד עלול לגרום לתאונה. אל תקנאו בי: תחת הכורסה שלי יש שתי פצצות מתקתקות: ציפי לבני ומאיר שטרית. ולמרות התנאים הבלתי סבירים, אני מצעיד בגאווה את ישראל במעלה טבלת השחיתות.
וכמה מילים לעיתונאים. זה כולל גם אותך, מר דניאל בן סימון. אגב, יצאת מהדיכאון?? אם אין לאזרחים זכות לבוא אלי בטענות, על אחת כמה וכמה שלכם אין. גם אתם ידעתם מי אני. אין אף אחד מכם שיכול לשלוף מהארכיונים של העיתונים - סטטיסטיקה או כתבה או ידיעה שיש בה הוכחה שהצטיינתי - אז מה אתם משחקים אותה מופתעים. "משחקים אותה"- פתאום אני מדבר כמו יושבי הטריבונה בטדי.
הטענות שלכם כלפי, והדמוניזציה שאתם עושים לי, לא הוגנת. רמת הציפיות שלכם, לא מחייבת אותי, והיא באחריותכם. מי שקונה ומוכר חמור, שלא יצפה לביצועים של סוס. ציפיתי ליחס אחר. פתאום אני קורא בעיתונים ש"ראש הממשלה הוא ברווז צולע". צולע למה? ואיך זה ש"אתרוג" הופך "ברווז". ועוד צולע. אתם חסרי אחריות. אם לא תשנו כיוון, תופתעו למצוא על הכורסה שלי את ביבי נתניהו.
בכלל, ביבי זה סיפור שאני בחיים לא אבין. אחרי שגרם לפני שלוש שנים לבצורת בדרום אפריקה, ולפני שנתיים לצונאמי במזרח אסיה, אתם רוצים אותו? אל תגידו שלא הזהרתי אתכם: אם ביבי חוזר, הוא שולח לעבודה את כל הבטלנים!
שמעתי שיש רבים בציבור שחושבים שבמלחמה בצפון - הפסדנו! כמה פעמים צריך להגיד לכם: ניצחנו, ניצחנו, ניצחנו! תכניסו לכם טוב, טוב לראש - את המלחמה בצפון - ניצחנו! עובדה: אני אוכל את האוכל הכי טוב, מסתובב בעולם, מעשן סיגרים יקרים, ומצפצף על כל המקטרגים. ונסראללה? הוא עוד במקלט (זוכרים את הגשש?)!! מנגב חומוס עם פיתה יבשה, לובש את אותם הבגדים שלבש מאז יולי שנה שעברה, ומתעורר בלילה מזיעה קרה. אז מי ניצח, החיזבאללה או אנחנו?!
לסיכום, אזרחים ועיתונאים יקרים, למרות שלשני הבנים שלי יש - לנו אין ארץ אחרת, ולכם אין מנהיג אחר...

תאריך:  10/01/2007   |   עודכן:  10/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המונולוג שלא תשמעו מאולמרט
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
חחחחחח עצוב מאד שככה נראית המדינה שלנו ל"ת
uz7  |  10/01/07 13:15
2
אין מה להוסיף. ג ד ו ל ל"ת
עודד ב  |  10/01/07 13:32
3
אין מה להוסיף. ג ד ו ל ל"ת
עודד ב  |  10/01/07 13:32
4
הכל אמת לאמיתה. אבל אני לא מאמין שאולמרט יודה ויתוודה על כך. ל"ת
חץ  |  10/01/07 13:53
 
- מייחל
שגיא דוד  |  12/01/07 17:37
5
אולמרט ימכור את המדינה כדי לשרוד ל"ת
ירמיהו  |  10/01/07 15:25
6
נרי היקר, שכחת לספר לחבורת הפראיירים, שאת כספי השוחד שלקחתי, העברתי לבנים שלי בחו"ל. מה שבטוח בטוח. ל"ת
שלך, אהוד אולמרט.  |  10/01/07 17:01
7
ביבי, האתרוג הרקוב של נרי הוא תעמולן....
דורון ט  |  10/01/07 17:03
 
- דורון, לפי תוכן התגובה שלך אתה מצוות בלפור ל"ת
חץ  |  10/01/07 17:47
 
- נניח לרגע שאתה צודק-אך אתה מטיל בוץ באותה צורה בדיוק ל"ת
א מ רול  |  10/01/07 18:07
 
- תגובה לדורון ט-יזי
ויקי פדיה  |  10/01/07 18:15
 
- דורון חביבי.
כחול,כתום.  |  10/01/07 18:16
8
חזק נרי,תמיד הולם ברקובים ל"ת
חמי ע  |  10/01/07 18:34
9
כל הכבוד לכותב, יישר כוח. ל"ת
ZU  |  10/01/07 20:45
10
נרי אחי- התימניות שלך מתפרצת במאמר
יואל  |  10/01/07 23:28
11
ועל זה נאמר ש"אם זה לא הי כ"כ עצוב, הייתי צוחקת". יפה כתבת. ל"ת
הניה  |  11/01/07 16:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן עזרא
התקשורת חושפת את המחדלים ומעצימה את היראותם כעדשה קמורה    אם עובדה זו מרפה ידיים ומרבה ייאוש - אין אלא לומר כי הנרפים והנואשים לא מבינים את הבסיס של המדיניות הציבורית הראויה והבריאה בשלטון דמוקרטי
טל רבינוביץ'
המדע אינו מתפתח בתוך חלל ריק, אלא במשולב עם הגדלת תוחלת החיים, עם שיפור איכות החיים ועם מנגנוני סעד ורווחה    הדבר יאפשר בעתיד לנשים מבוגרות יותר ללדת, תוך הסתייעות במנגנונים מדעיים וחברתיים, רפואיים וסיעודיים
אביתר בן-צדף
ח"כ זהבה גלאון (מר"צ) עתרה נגד הסודיות, שעוטה עליה ועדת וינוגרד    סודיות מופרזת הנה ברירת המחדל של מערכת ביטחון כושלת ומסואבת    הציבור רוצה, שירמו אותו, ויציגו בפניו מצג-שווא של מערכת ביטחון מצליחה
אדמונד חסין
השמרנות היא היסוד להישרדותו המופלאה של העם היהודי לאורך הדורות, אולם העובדה שגדולי הדור בימינו חוששים להתמודד באופן נועז עם המציאות הכל כך דינאמית של העידן המודרני מותירה אותנו לעיתים חסרי מושג כיצד עלינו להגיב בנושאים שגרתיים שאינם כלולים ברשימת ה"מותר והאסור" או "הטהור והטמא"
דר' אסף רוזנטל
תכנון ארוך טווח וניהול נכון ישחררו את הארץ ממחדלי המפעלים המגלומנים שפגעו במשק המים ובסביבה    החשבון הכלכלי הנכון יוכיח כי המיחזור המלא בהחלט כדאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il